Είπα και εγώ να παρουσιάσω το αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Citroen C4 Grand Picasso και έχω βάλει το σύστημα 5ης γενιάς όπου δεν χρειάζεται πνεύμονας και το κόστος συντήρησης είναι μικρότερο γιατί δεν χρειάζεται συντήρηση ο πνεύμονας γιατί δεν έχει. Το μόνο κόστος συντήρησης είναι αλλαγή φίλτρου υγραερίου κάθε 30Κ χιλιόμετρα! (15 ευρώ)
Και τώρα οι δικές μου φωτογραφίες για να πάρετε καμιά ιδέα!!!
Στην καμπίνα....

Μηχανή
Πρόσεξτε τον ρυθμιστή πίεσης του καυσίμου στο κέντρο της πρώτης φωτογραφίας.... μετά από επίσκεψη στον εγκαταστάτη έχει μετακινήσει τον ρυθμιστή πίεσης δεξιά μπροστά από την μπαταρία και δεξιότερα του "παπά"
Στην τελευταία φαίνονται τα μπεκάκια!
Αυτοκίνητο όπως φαίνεται από το πίσω αυτοκίνητο
Και τώρα οι λεπτομέρειες



Έτσι δεν έκανα καμία τρύπα στον προφυλακτήρα αλλά ούτε φαίνεται τίποτα από το πίσω αυτοκίνητο! Απλά ο "βενζινάς" πρέπει να σκύβει λίγο για να βρει την τάπα....
Το άλλο που προτείνω είναι να δείτε που μπαίνει η φίσα για πιθανό κοτσαδόρο της αντιπροσωπίας και εκεί να βάλετε την τάπα πλήρωσης (την μικρή, και όχι την γκουμούτσα)
Αν αναρωτιέστε τι είναι το αλυσιδάκι στην τελευταία φωτογραφία...... είναι για να μην χάνω την τάπα όταν την ξεβιδώνει ο "βενζινάς"!!!! την έχω χάσει 1 φορά και δεν λέει άλλη!!!




