Σελίδα 3 από 3

Re: Jaguar XKR - Vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιουν, 2015 19:46
από tripas
Φίλε JaguarVialle και μια φιλική συμβουλη καθώς απο ότι βλέπω οικονιμική άνεση έχεις. Ασχολησου με BRC ή Landirenzo.
Η Vialle είναι μια εταιρεια που βρισκεται σε μεγάλη πτώση.Το 2009 απο τα 120 άτομα που έιχε απέλυσε τα 2/3 και τελικά έμειναν μονο 44 άτομα στην εταιρεια. Επιπλέον έχει φοβερές ζημιες εκατομμυρίων ευρω δεν είμαι πολύ σιγουρος ότι θα υπάρχει και μετα απο 5 χρονια.

Re: Jaguar XKR - Vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιουν, 2015 19:57
από Qgas
ΘΑ αντιπαραθεσω εδω και να σου πω οτι Prins VSI 2.0 σε σχεση με αυτα που γραφεις με 3 χρονια εγγυηση και φοβερη τιμη αυτο το μηνα με kehin μπεκ για αεριο ψεκασμο ειναι οτι καλυτερο υπαρχει και δεν ειναι πιο ακριβο απο αυτα που αναφερεις... ( το μονο με ενα πνευμονα με kehin 82 cc )

Re: Jaguar XKR - Vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιουν, 2015 20:06
από tripas
Ok φίλε Qgas και Prins το ξεχασα. Ηθελα να τονίσω ότι η Vialle παραπαιει διότι κανεις δεν το αναφέρει εδω στο forum

Re: Jaguar XKR - Vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Σεπ, 2015 21:57
από JaguarVialle
Το σύστημα περάστηκε.
Γενικά οι άνθρωποι του συνεργείου ήταν πολύ εξυπηρετικοί, και η εγκατάσταση έγινε πολύ καλό τρόπο.

Υπάρχουν 3 θέματα με το σύστημα, για τα οποία περιμένω λύση:
1) Αρχικά είναι σε βενζίνη, μέχρι να κάνει τους διαγνωστικούς ελέγχους, και να γυρίσει σε αέριο.
Εγώ αν έχω αρχίσει να κινούμαι, αν τη στιγμή που γυρίσει σε αέριο είμαι σε χαμηλές στροφές (πχ ρελαντί ή λίγο πιο πάνω), είτε σταματημένος είτε μόλις που αρχίζω να κινηθώ, το αυτοκίνητο σβήνει.

2) Το ίδιο συμβαίνει όταν θα γυρίσω από αέριο σε βενζίνη (αλλά επειδή η αλλαγή γίνεται στιγμιαία, ξέρω και το πατάω μόνο όταν έχω στροφές... Σε αντίθεση με την αλλαγή βενζίνη αέριο, που είναι δύσκολο να πετύχω ακριβώς την στιγμή της αλλαγής)...

3) Όταν δίνω απότομο γκάζι ενώ στο αέριο, το σύστημα αναβοσβήνει, και το αμάξι γυρνάει σε βενζίνη και σβήνει! Το παρατήρησα να συμβαίνει μέτα από ένα γεμισμα που έκανα στην ιταλία...
Και το συνεργείο μου είπε για κατά πάσα πιθανότητα ότι είναι κακό καύσιμο...

Το συνεργείο μου πρότεινε:
Για πρόβλημα 1) επικοινώνησαν με την vialle, μήπως και κάνουν κάποιες ρυθμίσεις ώστε να γίνεται σωστά η αλλαγή από βενζίνη σε αέριο.
Για πρόβλημα 2) Ψάχνουν για άλλο petrol injector emulator, που να ταιριάζει καλύτερα στο αμάξι.
Για πρόβλημα 3) Πρότειναν να κάψω το τεπόζιτο αυτό, χωρίς πολλές "γκαζιές", και να γεμίσω από κάποιο άλλο, έμπιστο πρατήριο...

Έχετε ιδέες για τα προβλήματα?
Και κυρίως για το 3, υπάρχει τρόπος να μην το κάψω το τεπόζιτο, αλλά να το βγάλω? Κάποια βαλβίδα ελευθέρωσης?

Re: Jaguar XKR - Vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Σεπ, 2015 23:38
από Qgas
Θεωρω οτι το κιτ στα χρηματα αυτα που κοστισε ειναι μια επιλογη ρισκου ..

Στο emulator υπαρχει λαθος και χρειαζετε συστημα bypass της πιεσης βενζινης κατι που διαθετουμε εμεις αλλα εχει ενα επιπλεον κοστος περιπου 300 € . Το σιγουρο ειναι οτι δουλευει χωρις το ηλεκτονικο ξεγελαστιρι ..

Τα διπλα μπεκ ανα κυλινδρο ειναι επισης ενα θεμα . Γινετε πολυπλοκο χωρις λογο.. Μακαρι να καταφερει το συνεργειο να δουλεψει το πειραμα χωρις προβληματα ..

Η εμπειρια μας με τα ml 63 των 500 και αλαγων και των cayenne turbo μας λεει οτι με αεριο και prins με μπεκ keihin 60 αλαγο ανα κυλινδρο δεν θα ειχες θεματα καθολου