Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Jaguar XKR - Vialle

Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό JaguarVialle » Σάβ 13 Ιουν, 2015 19:41

Καλησπέρα.

Έχω μια Jaguar XKR, του 2008 μοντέλο, που έχει κανει 40000 χλμ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: 4200cc - 416 BHP - V8.
Επειδή το αμαξι καίει σαν τρελό (15 lt/100km - χωρίς να πολυμπλέξεις σε κίνηση στο κέντρο), νομίζω ότι επιβάλλεται η μετατροπή σε αέριο.

Μίλησα με την Ford Stathis στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης ( ο οποίος από ότι βλέπω είναι και ο εξουσιοδοτημένος εγκαταστάτης των συστημάτων vialle), και μου πρότεινε να περάσω το vialle LPfi/LPi.

Επειδή δεν έχω καθόλου εμπειρία με την υγραεριοκίνηση, θα ήθελα να ρωτήσω για απόψεις / εμπειρίες, σχετικά με το σύστημα, και τον εγκαταστάτη.
Επέλεξα την συγκεκριμένη εταιρία γιατι από ότι ξέρω βγάζει το καλύτερο σύστημα, και δεν θα ήθελα να ρισκάρω με συστήματα χαμηλής ποιότητας, σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο...

Και ξεκινώ με κάποιες βασικές τεχνικές ερωτήσεις (τι θα πρέπει να προσέξω):
1) Από ότι διάβασα, κρίσιμο κομμάτι στην εγκατάσταση είναι το τρύπημα της πολλαπλής εισαγωγής? Αν θυμάμαι καλά, ένας φίλος που είχε ψάξει για το Audi του, του είχαν πει ότι το τρύπημα γίνεται στην Ολλανδία (αποστέλλεται). Γίνεται το ίδιο και για το LPi/fi? Και βασικά, γίνεται τρύπημα ακόμα, ή υπάρχει κάποια άλλη τεχνική?

2) Τι θα πρέπει να προσέξω με τις βαλβίδες? Είδα ότι υπάρχουν διάφορα μεγέθη. Τι θα έπρεπε να περιμένω να εγκατασταθεί?

3) Η Ford Στάθης μου είπε ότι θα χρειαστούν 3 μέρες για την εγκατάσταση. Είναι αρκετός χρόνος? Γιατί διάβασα ιστορίες όπου για την ρύθμιση δεν αφιέρωσε αρκετό χρόνο, και οι άνθρωποι είχαν πρόβλημα...

4) Για αυτοκίνητα τέτοιο κυβισμού (4200) και τόσων αλόγων (416), με τέτοιες εξωφρενικές καταναλώσεις, θα μπορέσει το σύστημα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις? Επίσης, επειδή με τέτοια κατανάλωση, μια δεξαμενή 60lt στη ρεζέρβα είναι πολύ λίγη, ζήτησα να μου περάσουν 2 δεξαμενές, μπουκάλα και ρεζέρβα (για να μην είμαι κάθε λίγο σε βενζινάδικα). Παίζει να υπάρχει θέμα αν θα γίνει μια τέτοιου ειδους εκγατάσταση?

5) Διάβασα διάφορα για την Ford Στάθης στο φόρουμ. Τελίκά να εμπιστευτώ την δουλειά του? Υπάρχει κάποιος άλλος εξειδικευμένος με τα συστήματα vialle στην βόρεια Ελλάδα?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
JaguarVialle
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν, 2015 19:17

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 13 Ιουν, 2015 20:16

Στον υγρό ψεκασμό δε γίνεται τρύπημα στην πολλαπλή εισαγωγής. Το αέριο ψεκάζεται μέσα από τα μπεκ της βενζίνης. Οι τρεις μέρες είναι υπέρ αρκετές για την εγκατάσταση και το σωστό προγραμματισμό (άλλοι το κάνουν σε μια μέρα). Αν το σύστημα είναι κατάλληλο για αυτόν τον κυβισμό τότε δεν θα έχεις πρόβλημα (στον αέριο ψεκασμό ξέρω ότι βάζουν μεγαλύτερους πνεύμονες). Σωστή και η σκέψη για τις επιπλέον δεξαμενές. Το συνεργείο δεν το γνωρίζω προσωπικά αλλά από εδώ μέσα έχω διαβάσει τα καλύτερα. Καλή μετατροπή και καλά χιλιόμετρα εύχομαι.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό tripas » Σάβ 13 Ιουν, 2015 21:49

Φίλε η vialle δεν το έχει καν το όχημα σου στον καταλογο της θα σου πρότεινα να μην τοποθετησεις vialle ούτε για πλακα. Σου δίνω και το link του καταλόγου 2015 της vialle για να δεις ότι δεν ασχολήθηκε ποτε η vialle με το όχημα σου.
http://www.vialle.nl/media/Consument_Ca ... gus_EN.pdf

Αντιθετα υπάρχουν εγκαταστάσεις με BRC P&D και LANDIRENZO OMEGAS 2.0. Απο ότι ξέρω ο ford στάθης τα περνα και τα δυο αυτα συστήματα.
Δες και αυτο το λινκ που βάζουν BRC P&D.
http://www.jaguarfuelconversions.co.uk/
http://www.egp.pl/lpg-do-jaguara.htm

Κάνε ότι κάνουν οι πολλοι , σε έναν καλο εγκαταστατη, και δεν θα χάσεις.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό JaguarVialle » Σάβ 13 Ιουν, 2015 22:09

Χμμμμ....
Με βάζεις σε σκέψειες...
Η Ford Στάθης μου σύστησε το συγκεκριμένο σύστημα.
Είπε ότι το έχει ξαναπεράσει σε όχημα με τέτοιο κινητήρα (ο κινητήρας του μοντέλου είναι Ford και γι'αυτό επέλεξα και την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία)....
Και μου σύστησε συγκεκριμένα αυτό για καλύτερη εγγύηση ότι θα δουλέυει σωστά....
JaguarVialle
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν, 2015 19:17

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό tripas » Σάβ 13 Ιουν, 2015 22:22

Φίλε μου ούτε με τον κινητηρα του ford 4200cc ασχολήθηκε ποτε η vialle απο ότι βλέπεις και αν προσέξεις είναι του Version 2015 05 . Απο εκει και περα η επιλογη δική σου.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 13 Ιουν, 2015 23:05

η ημιμαθεα χειρτερη της αμαθειας..

1 υγρος ψεκασμος δεν σημαινι και αμεσος ψεκασμος μονο στον αμεσο ψεκαμο το υγραεριο ψεκαζετε απο τα μπεκ της βενζινης ..

2. Και με vialle liquid si θα δουλεψει με την μεγαλη τρομπα

Θελει εμουλτορ για την πιεση της βενζινης
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό JaguarVialle » Κυρ 14 Ιουν, 2015 01:58

Στον υγρό ψεκασμό δε γίνεται τρύπημα στην πολλαπλή εισαγωγής. Το αέριο ψεκάζεται μέσα από τα μπεκ της βενζίνης

υγρος ψεκασμος δεν σημαινι και αμεσος ψεκασμος μονο στον αμεσο ψεκαμο το υγραεριο ψεκαζετε απο τα μπεκ της βενζινης ..

Άρα αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται τρύπημα η πολλαπλή...

Θελει εμουλτορ για την πιεση της βενζινης

Παρέχεται στο KIT της vialle?

Και με vialle liquid si θα δουλεψει με την μεγαλη τρομπα

Εμένα μου σύστησε συγκεκριμένα το LPi/fi σαν καλύτερο σύστημα, και πιο αξιόπιστο.
Το LiquidSi έχει κάποιο πλεονέκτημα απέναντι στο LPi/fi?

Κάνε ότι κάνουν οι πολλοι , σε έναν καλο εγκαταστατη, και δεν θα χάσεις.

Δηστυχώς με το συγκεκριμένο αμάξι δεν είναι εύκολο να βρω τι κάνουν οι πολλοί, γιατί δεν είναι ευρείας κυκλοφορίας...
Γιαυτό ψάχνω για εμπειρίες/γνώμες, έτσι ώστε όσο γίνεται να μικρύνω τις πιθανότητες να βάλω κάτι που να μου δημιουργήσει προβλήματα...

η ημιμαθεα χειρτερη της αμαθειας..

Αυτά άκουσα (για το τρύπημα της πολλαπλής - και οφείλω να ομολογήσω όχι από την Ford Στάθης αλλά από άλλο χρήστη, που έιχε το LPdi), οπότε και αυτό φαντάστηκα... Οι γνώσεις μου από μηχανικά είναι αρκετά περιορισμένες, και γι' αυτό απευθύνθηκα και στο φόρουμ για ερωτήσεις!
JaguarVialle
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν, 2015 19:17

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 14 Ιουν, 2015 09:11

Η ημιμάθεια απευθύνεται σε εμένα. Νόμιζα ότι στον υγρό ψεκασμό ψεκάζεται μέσα από τα μπέκ της βενζίνης.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό JaguarVialle » Κυρ 14 Ιουν, 2015 11:51

υγρος ψεκασμος δεν σημαινι και αμεσος ψεκασμος μονο στον αμεσο ψεκαμο το υγραεριο ψεκαζετε απο τα μπεκ της βενζινης ..

Άρα τελικά το τρύπημα γίνεται, σωστά?
Να ζητήσω φωτό ότι την έχουνε βγάλει? (Είδα αυτό ζητάνε οι περισσότεροι)
Τι να προσέξω ακόμα για να διασφαλίσω ότι έχει γίνει καλή δουλειά?
Να ζητήσω να γίνει αλλαγή από κάποιων ακόμη εξαρτημάτων, για προληπτικούς λόγους?

Θελει εμουλτορ για την πιεση της βενζινης

Παρέχεται στο KIT της vialle?
Και με vialle liquid si θα δουλεψει με την μεγαλη τρομπα

Εμένα μου σύστησε συγκεκριμένα το LPi/fi σαν καλύτερο σύστημα, και πιο αξιόπιστο.
Το LiquidSi έχει κάποιο πλεονέκτημα απέναντι στο LPi/fi?

Κάνε ότι κάνουν οι πολλοι , σε έναν καλο εγκαταστατη, και δεν θα χάσεις.

Επίσης επικοινώνησα με την vialle και τους ρώτησα σχετικά με το LPi/fi για το αυτοκίνητό μου.
Μια εκ των ερωτήσεων ήταν και για τη συμβατότητα με το όχημα.
Αναμένω απάντηση τους...

Και κάτι ακόμα:
Επειδή το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ στο εξωτερικό κυρίως, και το να "πεταχτώ" στο συνεργείο για ρύθμιση είναι κομμάτι δύσκολο, πόσο συχνά παίζει να χρειάζεται ρύθμιση?
Υπολογίζω στα πρώτα 1.000 km που θα κάνω, να μπορώ να το πάω για ρύθμιση, αν χρειαστεί.
Αλλα μετά θα μπορέσω ξανά στα 5.000 km!
JaguarVialle
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν, 2015 19:17

Re: Jaguar XKR - Vialle

Δημοσίευσηαπό viallesi » Κυρ 14 Ιουν, 2015 13:51

JaguarVialle έγραψε:
υγρος ψεκασμος δεν σημαινι και αμεσος ψεκασμος μονο στον αμεσο ψεκαμο το υγραεριο ψεκαζετε απο τα μπεκ της βενζινης ..

Άρα τελικά το τρύπημα γίνεται, σωστά?
Να ζητήσω φωτό ότι την έχουνε βγάλει? (Είδα αυτό ζητάνε οι περισσότεροι)
Τι να προσέξω ακόμα για να διασφαλίσω ότι έχει γίνει καλή δουλειά?
Να ζητήσω να γίνει αλλαγή από κάποιων ακόμη εξαρτημάτων, για προληπτικούς λόγους?

Και με vialle liquid si θα δουλεψει με την μεγαλη τρομπα

Εμένα μου σύστησε συγκεκριμένα το LPi/fi σαν καλύτερο σύστημα, και πιο αξιόπιστο.
Το LiquidSi έχει κάποιο πλεονέκτημα απέναντι στο LPi/fi?

Και κάτι ακόμα:
Επειδή το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ στο εξωτερικό κυρίως, και το να "πεταχτώ" στο συνεργείο για ρύθμιση είναι κομμάτι δύσκολο, πόσο συχνά παίζει να χρειάζεται ρύθμιση?
Υπολογίζω στα πρώτα 1.000 km που θα κάνω, να μπορώ να το πάω για ρύθμιση, αν χρειαστεί.
Αλλα μετά θα μπορέσω ξανά στα 5.000 km!


Αν έχεις άμεσα ψεκασμό δεν θες τρύπημα. Αν έχεις έμμεσο τότε θες. Πρέπει να δεις τι εχει το αμάξι σου.

Κανένα πλεονέκτημα δεν εχει το LiquidSi σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδέρφια του. Χειρότερο είναι. Τα μπεκ είναι της vialle και ο εγκέφαλος μια εταιρίας από την Λιθουανία που τώρα βαριέμαι να ψάξω το άνομα της.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Επόμενο

Επιστροφή στο Jaguar

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης