Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

"Υδρογονοκινηση"

Τι μέλλει γενέσθαι;

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό CoaxRaven » Δευτ 29 Οκτ, 2012 13:43

hlias έγραψε:καποιες χωρες με τρομερη οργανωση οπως η αυστραλια, δεν εχουν καταφερει να λυσουν το προβλημα της ανεπαρκιας του νερου
και καταφευγουν σε λυσεις " νερο με το δελτιο" σχεδον, δεν ξερουν οτι περιβαλονται απο θαλασσα?


όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.

η αυστραλία έχει νερά. οπότε δεν θα έλεγα οτι είναι απο τις χώρες που πραγματικά διψάνε.

σκέψου τις χώρες της μέσης ανατολής όμως... που δεν έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ νερό... αυτοί πως τα καταφέρνουν νομίζεις?

η αφαλάτωση γίνεται με δύο τρόπους, υπερνικώντας την οσμωτική πίεση ή με εξάτμιση. και ναι, υπάρχουν εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν και τους δύο τρόπους εδω και δεκαετίες.

στο θέμα μας τώρα... τελικά διάβασα οτι έχει ειπωθεί στο φόρουμ και ειλικρινά έχω μπερδευτεί.

κάποιος είπε οτι η ενέργεια που χρησιμοποιείς για την διάσπαση του νερού είναι ίση ή μικρότερη απο την αποδιδόμενη ενέργεια του προϊόντος, και το γενίκευσε αυτό... λέγοντας οτι αυτό συμβαίνει παντού στην φύση όμως δεν είναι έτσι... πχ πόση ενέργεια καταναλώνεις για την διάσπαση ενός πυρήνα πλουτωνίου και πόση ενέργεια παίρνεις πίσω?

χωρίς να ισχυρίζομαι οτι το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που εξετάζουμε, θα ήθελα να πω οτι καλό θα ήταν να μην γενικεύουμε.

επειδή κι εγώ αμφιταλαντεύομαι στο τι σύστημα να επιλέξω, γκάζι ή υδρογόνο, θα ήθελα αν ( όποιος ) ξέρει να απαντήσει στο παρακάτω:

τροφοδοτώντας το φιλτροκούτι με ΗΗΟ ή υδρογόνο ( αν και το υδρογόνο νομίζω οτι αντιδρά με τον αέρα και κάνει έκρηξη απο μόνο του, δεν ξέρω βέβαια την περιεκτικότητα στην οποία συμβαίνει αυτό ) επιτυγχάνεται η μείωση της κατανάλωσης μια και ο εγκέφαλος μειώνει την παροχή καυσίμου... τουλάχιστο έτσι ισχυρίζονται αυτοί που γνωρίζουν.

αυτή η ερώτηση ισχύει και για το γκάζι αλλά ας μείνουμε στις γεννήτριες υδρογόνου...

αναρωτιέμαι λοιπόν αφού το μείγμα είναι φτωχότερο σε βενζίνη, πως επιτυγχάνεται η ψύξη του κινητήρα? φαντάζομαι οι πιο πολλοί γνωρίζουν οτι κατα την αεριοποίηση της βενζίνης μεσα στον θάλαμο καύσης μειώνεται η θερμότητα του περιβάλλοντα χώρου ( θάλαμου καύσης δλδ ) κι αυτό είναι μια διαδικασία παρόμοια με αυτή που συμβαίνει όταν οποιοδήποτε υγρό εξατμίζεται, γιαυτό κρυώνουμε όταν πέσει οινόπνευμα επάνω μας, εξατμίζεται και απορροφά θερμότητα απο το δέρμα μας... συγνώμη πλατειάζω... έλεγα λοιπόν, οτι η διαδικασία αεριοποίησης της βενζίνης απορροφά θερμότητα απο τον κινητήρα, και αυτός είναι ένας πολύ καλά υπολογισμένος παράγοντας απο τους κατασκευαστές των ΜΕΚ... όταν τώρα εμείς απαλείφουμε αυτόν τον παράγοντα ποιός μας εξασφαλίζει οτι το φτωχότερο μείγμα δεν κάνει ζημιά στον κινητήρα και αντί για πχ ( τυχαία νούμερα ) για 450 βαθμούς θερμοκρασία το μοτέρ μας δεν δουλεύει στους 670?

ξέρει κανείς?
CoaxRaven
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ, 2012 13:18

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Πέμ 01 Νοέμ, 2012 02:54

Δεν μειωνεται η παροχή του καυσιμου λογω εισαγωγης Η2. Γιάυτο και υποστηριζω σφόδρα οτι ολο αυτο το πανηγυρακι με τις γεννητριες ΗΗΟ ειναι μια καλοστημενη απατη η οποια ξεκινησε απο (ποιους αλλους????...) τους Αμερικ(λ)ανους και εφτασε και στη χωρα μας αυτη η μοδα!!!!!!
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό 155Alfisti » Τρί 04 Δεκ, 2012 16:15

Πριν 15 χρόνια περίπου στις Φιλλιππίνες ένας μάγκας είχε ένα Nissan Sunny montel 87 αυτό που έγραφε κλαίω και αμόλυβδη και το έκανε να κινείται με νερό βρύσης.Πήγανε δημοσιογράφοι μηχανοκινησης από όλο τον κόσμο και έμειναν με το στόμα ανοιχτό.Το σύστημα που είχε φτιάξει για να κάνει την διάσπαση του νερού και να στέλνει υδρογόνο ήταν σε μέγεθος όσο είναι 2 νεροπότηρα. Το νερό το έβαζε στο ρεζερβουάρ. Στις μετρήσεις που έκαναν έβγαζε 30 ίππους παραπάνω από το εργοστασιακό.75 δολλάρια είπε του στοίχισε να φτιάξει το σύστημα.Τα Νέα το είχαν κάνει δισέλλιδο θέμα.Τελικά αυτός ο Φιλιππινέζος τι απέγινε;Το ότι οι βιομηχανίες ψάχνουν την υδρογονοκινηση είναι ψέμα.Το Λόμπι του Πετρελαίου ελέγχει τα πάντα.


iPhone
155Alfisti
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ, 2012 10:11

Re:

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τρί 04 Δεκ, 2012 16:53

155Alfisti έγραψε:Πριν 15 χρόνια περίπου στις Φιλλιππίνες ένας μάγκας είχε ένα Nissan Sunny montel 87 αυτό που έγραφε κλαίω και αμόλυβδη και το έκανε να κινείται με νερό βρύσης.Πήγανε δημοσιογράφοι μηχανοκινησης από όλο τον κόσμο και έμειναν με το στόμα ανοιχτό.Το σύστημα που είχε φτιάξει για να κάνει την διάσπαση του νερού και να στέλνει υδρογόνο ήταν σε μέγεθος όσο είναι 2 νεροπότηρα. Το νερό το έβαζε στο ρεζερβουάρ. Στις μετρήσεις που έκαναν έβγαζε 30 ίππους παραπάνω από το εργοστασιακό.75 δολλάρια είπε του στοίχισε να φτιάξει το σύστημα.Τα Νέα το είχαν κάνει δισέλλιδο θέμα.Τελικά αυτός ο Φιλιππινέζος τι απέγινε;Το ότι οι βιομηχανίες ψάχνουν την υδρογονοκινηση είναι ψέμα.Το Λόμπι του Πετρελαίου ελέγχει τα πάντα.


iPhone


και μετα ξυπνησες
δε γινεται αυτο που λες το χουμε αναλυσει χιλιαδες φορες
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό zep » Τετ 12 Δεκ, 2012 01:06

taxtsom έγραψε:Δεν μειωνεται η παροχή του καυσιμου λογω εισαγωγης Η2. Γιάυτο και υποστηριζω σφόδρα οτι ολο αυτο το πανηγυρακι με τις γεννητριες ΗΗΟ ειναι μια καλοστημενη απατη η οποια ξεκινησε απο (ποιους αλλους????...) τους Αμερικ(λ)ανους και εφτασε και στη χωρα μας αυτη η μοδα!!!!!!


Είμαι υπέρ της υδρογονοκίνησης και έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά, τεχνικά αλλά και με την κυκλοφορία οχημάτων όπως στην Ισλανδία για παράδειγμα ακόμα και λεωφορείων που γεμίζουν απο ειδικούς σταθμούς αντλιών υδρογόνου σε δεξαμενές που έχουν στην οροφή τους...αλλά αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα και αλλού είναι απάτη.Βγήκε και ένα δελτίο λοιπόν από την ΓΓΕ για να μην ζητάνε τα ρέστα μετά όσοι την "πατήσουν"...

http://www.efpolis.gr/filesbase/1559_%CE%A3%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AD%CF%82%20%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.pdf
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 12 Δεκ, 2012 13:40

Καιρός ήταν…
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 12 Δεκ, 2012 14:03

GREGORI έγραψε:http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/06/m_27.html


Εμετικά ξεπουλημένα κίτρινα blogs.
Αυτοί που ανυπόστατα έγραφαν ότι το υγραέριο θα πάει 1,20-1,40 ,έγραφαν τον Ιούνιο ότι το υδρογόνο μειώνει έως και 50% την κατανάλωση. Ανέφεραν επίσης ότι συναρμολογούνται στην Ελλάδα για να πατήσουν στο πατριωτικό συναίσθημα του καταναλωτή.
Που είναι η προστασία του καταναλωτή, όταν ο καθένας ανοίγει ένα ειδησεογραφικό blog και γράφει ότι συμφέρει την τσέπη των χορηγών του?
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό nikos1973 » Πέμ 03 Οκτ, 2013 15:59

ntinaras έγραψε:
155Alfisti έγραψε:Πριν 15 χρόνια περίπου στις Φιλλιππίνες ένας μάγκας είχε ένα Nissan Sunny montel 87 αυτό που έγραφε κλαίω και αμόλυβδη και το έκανε να κινείται με νερό βρύσης.Πήγανε δημοσιογράφοι μηχανοκινησης από όλο τον κόσμο και έμειναν με το στόμα ανοιχτό.Το σύστημα που είχε φτιάξει για να κάνει την διάσπαση του νερού και να στέλνει υδρογόνο ήταν σε μέγεθος όσο είναι 2 νεροπότηρα. Το νερό το έβαζε στο ρεζερβουάρ. Στις μετρήσεις που έκαναν έβγαζε 30 ίππους παραπάνω από το εργοστασιακό.75 δολλάρια είπε του στοίχισε να φτιάξει το σύστημα.Τα Νέα το είχαν κάνει δισέλλιδο θέμα.Τελικά αυτός ο Φιλιππινέζος τι απέγινε;Το ότι οι βιομηχανίες ψάχνουν την υδρογονοκινηση είναι ψέμα.Το Λόμπι του Πετρελαίου ελέγχει τα πάντα.


iPhone


και μετα ξυπνησες
δε γινεται αυτο που λες το χουμε αναλυσει χιλιαδες φορες


Κι όμως γίνεται. Το όνομα του Φιλιππινέζου ήταν Daniel Dingle και δυστυχώς πήρε τα μυστικά του στον τάφο του. Υπάρχουν αρκετά βιντεάκια στο youtube σχετικά με αυτόν. Το νερό βρύσης δεν το έβαζε στο ρεζερβουάρ.Αυτό που έχω δει είναι ότι χρησιμοποιούσε κυψέλη τύπου μπαταρίας με κυψελοειδές βισμούθιο στον πάτο, καθώς και γαλακτοματοποίηση νερού με λάδι από την pcv.Επίσης είχε και ένα aussie cell συνδεδεμένο κατευθείαν στην εισαγωγή. Και επίσης παραπλανούσε αρκετά τον κόσμο με διάφορα gadjets στο αυτοκίνητο που ουσιαστικά ήταν εκεί για να μπερδεύουν τους επισκέπτες.
nikos1973
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:57

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 03 Οκτ, 2013 17:47

Μην τσιμπάς. Στο λέω ως φυσικός ότι το νερό ενεργειακά δεν έχει να προσφέρει τίποτα (δεν καίγεται). Θα πρέπει να του κάνεις ηλεκτρόλυση να πάρεις το υδρογόνο και μετά να κάψεις αυτό. Η ηλεκτρόλυση όμως απαιτεί ρεύμα και άρα κάποια άλλη πηγή ενέργειας. Και όσο ρεύμα κάψεις για να κάνεις την ηλεκτρόλυση τόση ενέργεια θα σου δώσει και το υδρογόνο που θα κάψεις. όλη αυτή η ιστορία με το αμάξι που καίει νερό είναι μια ιστορία συνομωσίας που καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν έχει. Τώρα το τι ακριβώς έκανε ο Φιππιπινέζος και ¨το πήρε και στον τάφο του" εμένα μόνο γέλιο μου προκαλεί.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Πέμ 03 Οκτ, 2013 19:19

:wave: Συνάδελφε Φυσικέ Λαμπρο! Ασ'τους μερικοί δεν θελουν να ακουνε την Επιστημονική αλήθεια. Τους αρεσει να φαντασιωνονται οτι τους ψεκαζουν και. και. και .... οτι ολα ειναι μια συνομοσια εξωγηινων..... :D
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες