Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

"Υδρογονοκινηση"

Τι μέλλει γενέσθαι;

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Παρ 20 Απρ, 2012 08:54

Ξέχασα να σου πω Φωκίων ότι το πρόγραμμα που φοράω είναι ρυθμισμένο να καίει κατοστάρα βενζίνη.
Μπορεί ενδεχομένως να παίζει κάποιο ρόλο στην καύση του Υγραερίου.μπορεί και να μην παίζει.
Στον τσιπά όταν το είχα πάει τον είχα ενημερώσει ότι κάποια στιγμή θα βάλω υδρογόνο και αργότερα μπορεί και υγραέριο
τότε μου είπε καλύτερα να του βάλουμε να καίει κατοστάρα και ότι θα βοηθήσει πολύ στην ομαλή λειτουργία του μοτέρ , για τα πυράκια και βαλβίδες και φυσικά και στην καλύτερη καύση.έτσι μου είχε πει και το μεταφέρω αυτούσια.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Παρ 20 Απρ, 2012 12:32

Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε ώστε να κατανοήσουμε τις ιδιότητες του υδρογόνου.


Παραγωγή ενέργειας >> Τεχνολογία υδρογόνου
Τεχνολογία υδρογόνου

Το υδρογόνο δεν υπάρχει στη φύση με τη μορφή καθαρού αερίου. Οι μέθοδοι παρασκευής χωρίζονται σε 3 κύριες κατηγορίες, τις θερμοχημικές, τις ηλεκτρολυτικές και τις φωτολυτικές. Οι περισσότερες μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του περιλαμβάνουν τη διαδικασία της υδρόλυσης:



Μεταξύ των κυριώτερων χρήσεων του είναι

Στην παρασκευή αμμωνίας, μεθανίου ή μεθανόλης. Αυτά χρησιμοποιούνται στη συνέχεια για την παρασκευή άλλων προϊόντων, όπως εκρηκτικά, λιπάσματα, αντιψυκτικά κτλ.
Στην τεχνολογία τροφίμων για την παρασκευή υδρογονανθράκων.
Στην επιστήμη της φυσικής με εφαρμογή στη μελέτη των στοιχειωδών σωματιδίων.
Με τη μορφή υγρού βρίσκει χρήση στη μελέτη της υπεραγωγιμότητας.
Πέρα από τις πολλές του χρήσεις στη χημική βιομηχανία, το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως φορέας ενέργειας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η τάση κατανάλωσης καυσίμων όλο και λιγότερης περιεκτικότητας σε άνθρακα είναι εμφανής. Το υδρογόνο απαλλαγμένο από κάθε ποσό άνθρακα μπορεί να προσφέρει αρκετή ενέργεια για καθημερινές χρήσεις όπως η ηλεκτροδότηση κτιρίων ή η κίνηση των μεταφορικών μας μέσων. Μάλιστα αυτή τη στιγμή γίνονται σημαντικές προσπάθειες, κυρίως στα ιδιαίτερα ανεπτυγμένα κράτη, για τη μετατροπή της προσαρμοσμένης στα καύσιμα άνθρακα υποδομής σε υποδομή με βάση το υδρογόνο. Ενδεικτικά, η Ισλανδία, προβλέπει σε μία υποδομή πλήρως βασισμένη στο υδρογόνο μέχρι το 2030-2040, ενώ μέχρι το 2030 στόχος του υπουργείου ενέργειας των Η.Π.Α. είναι η αντικατάσταση του 10% της ενεργειακής κατανάλωσης από ενέργεια υδρογόνου.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πως το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παραχθεί ενέργεια είναι οι λεγόμενες κυψέλες καυσίμου (fuel cells) στοιχεία τα οποία χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με βάση αυτό.

Πλεονεκτήματα έναντι συμβατικών πηγών ενέργειας

Το υδρογόνο έχει τo υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο ανά μονάδα βάρους από οποιοδήποτε άλλο γνωστό καύσιμο, 120,7 kJ/kg, περίπου τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτό της συμβατικής βενζίνης.
Kαθαρή καύση. Όταν καίγεται με οξυγόνο παράγει μόνο νερό και θερμότητα. Όταν καίγεται με τον ατμοσφαιρικό αέρα, ο οποίος αποτελείται περίπου από 68% άζωτο, παράγονται επίσης αμελητέες ποσότητες οξειδίων του αζώτου.
Εξαιτίας της καθαρής καύσης του δε συμβάλει στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Το ποσό του νερού που παράγεται κατά τη καύση είναι τέτοιο ώστε να θεωρείται επίσης αμελητέο και μη ικανό να επιφέρει κάποια κλιματολογική αλλαγή δεδομένης ακόμα και μαζικής χρήσης.
Είναι το ίδιο ακίνδυνο όσο η βενζίνη, το πετρέλαιο diesel ή το φυσικό αέριο. Το υδρογόνο μάλιστα είναι το λιγότερο εύφλεκτο σε απουσία αέρα με θερμοκρασία αυθόρμητης ανάφλεξης τους 585 °C (230 °C έναντι 480 °C της βενζίνης).
Μπορεί να συμβάλει στη μείωση του ρυθμού κατανάλωσης των περιορισμένων φυσικών καυσίμων. Αν και σε πολλές περιπτώσεις αυτά τα ίδια καύσιμα χρησιμοποιούνται για την παρασκευή υδρογόνου το ενεργειακό όφελος είναι μεγάλο. Μάλιστα η πιο συμφέρουσα οικονομικά αυτή τη στιγμή μέθοδος παρασκευής υδρογόνου βασίζεται στη μετατροπή του μεθανίου του φυσικού αερίου.
Μπορεί να παρασκευαστεί με πάρα πολλές μεθόδους σε οποιαδήποτε χώρα και σε οποιοδήποτε μέρος κι επομένως μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη αποκεντροποιημένων συστημάτων παραγωγής ενέργειας. Αυτό θα ωφελήσει φτωχότερα και λιγότερο αναπτυγμένα κράτη τα οποία σήμερα εξαρτώνται ενεργειακά από άλλα ισχυρότερα.
Μειονεκτήματα έναντι συμβατικών πηγών ενέργειας

Τα περισσότερα μειονεκτήματα χρήσης του υδρογόνου έχουν να κάνουν με την ελλιπή σημερινή υποδομή και αποτελούν κυρίως τεχνικά προβλήματα τα οποία αναζητούν λύση.

Η αποθήκευση του. Δεδομένου του ότι το υδρογόνο είναι πολύ ελαφρύ, η συμπίεση μεγάλης ποσότητας σε μικρού μεγέθους δεξαμενή είναι δύσκολη λόγω των υψηλών πιέσεων που χρειάζονται για να επιτευχθεί η υγροποίηση.
Η έλλειψη οργανωμένου δικτύου διανομής του.
Η τιμή του είναι σχετικά υψηλή σε σύγκριση με αυτή της βενζίνης ή του πετρελαίου. Η περισσότερο διαδεδομένη λόγω χαμηλού κόστους μέθοδος παραγωγής υδρογόνου αυτή τη στιγμή είναι η μετατροπή του φυσικού αερίου. Ωστόσο όσο εξελίσσονται και άλλες μέθοδοι, όπως η μετατροπή της αιολικής ενέργειας, το κόστος θα συνεχίσει να μειώνεται.
Αν και στις περισσότερες των περιπτώσεων το υδρογόνο θεωρείται περισσότερο ασφαλές από οποιοδήποτε άλλο καύσιμο, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να γίνει εξαιρετικά επικίνδυνο.
Η αυξημένη τιμή των κυψέλων καυσίμου με τις οποίες αυτή τη στιγμή γίνεται η μεγαλύτερη εκμετάλλευση του υδρογόνου ως καύσιμο. Επιπλέον η τεχνολογία τους δε μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωτικά αξιόπιστη αφού προς το παρόν υπάρχουν αρκετά τεχνικά προβλήματα τα οποία αναζητούν αξιόπιστες λύσεις. Κυψέλες προσανατολισμένες για οικιακή και μεταφορική χρήση χαρακτηρίζονται από μικρή ανοχή σε καύσιμα μη υψηλής καθαρότητας. Αυτό με τη σειρά του αυξάνει το κόστος παραγωγής του καυσίμου. Κυψέλες καυσίμου προσανατολισμένες για βιομηχανική χρήση πάλι χαρακτηρίζονται από πολύ υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας.


Πηγή: http://www.allaboutenergy.gr/Paragogi34.html
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Παρ 20 Απρ, 2012 12:38

Προσέξτε τι λέει σε ένα σημείο που βάζει στην θέση κάποια πράγματα που ειπώθηκαν εδώ μέσα.



Το υδρογόνο έχει τo υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο ανά μονάδα βάρους από οποιοδήποτε άλλο γνωστό καύσιμο, 120,7 kJ/kg, περίπου τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτό της συμβατικής βενζίνης.
Kαθαρή καύση. Όταν καίγεται με οξυγόνο παράγει μόνο νερό και θερμότητα. Όταν καίγεται με τον ατμοσφαιρικό αέρα, ο οποίος αποτελείται περίπου από 68% άζωτο, παράγονται επίσης αμελητέες ποσότητες οξειδίων του αζώτου.
Εξαιτίας της καθαρής καύσης του δε συμβάλει στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Το ποσό του νερού που παράγεται κατά τη καύση είναι τέτοιο ώστε να θεωρείται επίσης αμελητέο και μη ικανό να επιφέρει κάποια κλιματολογική αλλαγή δεδομένης ακόμα και μαζικής χρήσης.

Είναι το ίδιο ακίνδυνο όσο η βενζίνη, το πετρέλαιο diesel ή το φυσικό αέριο. Το υδρογόνο μάλιστα είναι το λιγότερο εύφλεκτο σε απουσία αέρα με θερμοκρασία αυθόρμητης ανάφλεξης τους 585 °C (230 °C έναντι 480 °C της βενζίνης).
Μπορεί να συμβάλει στη μείωση του ρυθμού κατανάλωσης των περιορισμένων φυσικών καυσίμων. Αν και σε πολλές περιπτώσεις αυτά τα ίδια καύσιμα χρησιμοποιούνται για την παρασκευή υδρογόνου το ενεργειακό όφελος είναι μεγάλο. Μάλιστα η πιο συμφέρουσα οικονομικά αυτή τη στιγμή μέθοδος παρασκευής υδρογόνου βασίζεται στη μετατροπή του μεθανίου του φυσικού αερίου.

Έτσι εξηγούνται κάποια πράγματα.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 20 Απρ, 2012 14:57

Όλα αυτά που λέει είναι σωστά. Πράγματι είναι το καλύτερο καύσιμο και για μένα είναι το μέλλον. Όχι όμως για υδρογόνο που παράγεται πάνω στο αμάξι με χρήση ρεύματος που προέρχεται από την καύση βενζίνης αλλά για υδρογόνο που παράγεται εκτός αυτοκινήτου και χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτό σαν καύσιμο. Αν βάλω ένα φωτοβολταικό ή μια ανεμογεννήτρια να κάνει ηλεκτρόλυση και στη συνέχεια χρησιμοποιήσω το υδρογόνο σαν καύσιμο το κέρδος και το οικονομικό και το οικολογικό θα είναι τεράστιο. Αλλά αν το παράγω πάνω στο αμάξι καίγοντας βενζίνη όση έκαψα για να το παράξω τόση θα μου εξοικονομήσει και αυτό όταν καεί. Η ενέργεια που χριάζεται για να παραχθεί είναι ακριβώς ίση με αυτή που δίνει όταν καίγεται. Και αυτό δεν είναι προσωπική αποψη αλλά φυσικός νόμος που είναι πάνω από την ανάπτυξη οποιασδήποτε τεχνολογίας. Είναι το ίδιο απάτη ότι κάνει οικονομία όπως αυτό με τους μαγνήτες στο σωλήνα του καυσίμου. Και εκεί κάποιοι θα βρεθούν να σας πουν ότι κάνει αλλά θα είναι μια ψευδαίσθηση. Οδηγούν οι ίδιοι πιο οικονομικά προκειμένου να πεισθούν ότι έκαναν τη σωστή επιλογή. Η αλήθεια είναι ότι το ασθενές μαγνητικό πεδίο ενός μόνημου μαγνήτη δεν επιρρεάζει καθόλου το καύσιμο.
Δε σας κάνει εντύπωση ότι εδώ μέσα άλοι λένε ότι δεν έκανε κάτι σοβαρό και άλλοι ψάχνονται για εκατό ρυθμίσεις; Αν ήταν ενεργειακά ορθό δε θα χριαζόταν ρυθμίσεις. Εξαρχής θα έκανε οικονομία και θα παιζόταν μετά πως θα πετύχουμε τη μέγιστη. Μια τέτοια απάτη του μάρκετινγκ κάποιων εταιριών είναι και τα συστήματα υδρογόνου.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Παρ 20 Απρ, 2012 22:09

labros έγραψε:Όλα αυτά που λέει είναι σωστά. Πράγματι είναι το καλύτερο καύσιμο και για μένα είναι το μέλλον. Όχι όμως για υδρογόνο που παράγεται πάνω στο αμάξι με χρήση ρεύματος που προέρχεται από την καύση βενζίνης αλλά για υδρογόνο που παράγεται εκτός αυτοκινήτου και χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτό σαν καύσιμο. Αν βάλω ένα φωτοβολταικό ή μια ανεμογεννήτρια να κάνει ηλεκτρόλυση και στη συνέχεια χρησιμοποιήσω το υδρογόνο σαν καύσιμο το κέρδος και το οικονομικό και το οικολογικό θα είναι τεράστιο. Αλλά αν το παράγω πάνω στο αμάξι καίγοντας βενζίνη όση έκαψα για να το παράξω τόση θα μου εξοικονομήσει και αυτό όταν καεί. [size=150][size=200]Η ενέργεια που χριάζεται για να παραχθεί είναι ακριβώς ίση με αυτή που δίνει όταν καίγεται[/size][/size]. Και αυτό δεν είναι προσωπική αποψη αλλά φυσικός νόμος που είναι πάνω από την ανάπτυξη οποιασδήποτε τεχνολογίας. Είναι το ίδιο απάτη ότι κάνει οικονομία όπως αυτό με τους μαγνήτες στο σωλήνα του καυσίμου. Και εκεί κάποιοι θα βρεθούν να σας πουν ότι κάνει αλλά θα είναι μια ψευδαίσθηση. Οδηγούν οι ίδιοι πιο οικονομικά προκειμένου να πεισθούν ότι έκαναν τη σωστή επιλογή. Η αλήθεια είναι ότι το ασθενές μαγνητικό πεδίο ενός μόνημου μαγνήτη δεν επιρρεάζει καθόλου το καύσιμο.
Δε σας κάνει εντύπωση ότι εδώ μέσα άλοι λένε ότι δεν έκανε κάτι σοβαρό και άλλοι ψάχνονται για εκατό ρυθμίσεις; Αν ήταν ενεργειακά ορθό δε θα χριαζόταν ρυθμίσεις. Εξαρχής θα έκανε οικονομία και θα παιζόταν μετά πως θα πετύχουμε τη μέγιστη. Μια τέτοια απάτη του μάρκετινγκ κάποιων εταιριών είναι και τα συστήματα υδρογόνου.


:thumbup: Kαι μάλιστα ενα μερος της παραγομενης ενεργειας αποβαλλεται ως θερμοτητα στο περιβαλλον και το υπολοιπο μερος ειναι η "ωφελιμη" κινητικη ενεργεια!
" ...Και αυτό δεν είναι προσωπική αποψη αλλά φυσικός νόμος που είναι πάνω από την ανάπτυξη οποιασδήποτε τεχνολογίας....." :wave:
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 21 Απρ, 2012 16:42

Το έχω ξαναγράψει κάποιες σελίδες πίσω, κανένας δεν λέει ότι δεν ισχύει ο νόμος που αναφέρεις απλά δεν εφαρμόζεται στην περ'ιπτωση του HHO μιας και χρησιμοποιείς ένα προϊόν από μια χημική αντίδρασης για να βελτιώσεις την αποδοτικότητα της ΜΕΚ. (τουλάχιστον αυτό λέει η θεωρία τα πρακτικά αποτελέσματα είναι άλλο θέμα). Χρησιμοποιείς ηλεκτρική ενέργεια για να προκαλέσεις μια χημική αντίδραση και να παράξεις κάποιο προϊόν. Δεν μετατρέπεις την ενέργεια σε άλλη μορφή όπου σε αυτή την περίπτωση ασφαλώς θα ίσχυε αυτό που λες. ;)
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό billtsap » Πέμ 03 Μάιος, 2012 03:05

Γεια σας παιδια, εχω ενα fiat punto 2000 μοντελο και σκεφτομαι τι να βαλω τελικα.....αλλοι λενε υδρογονο, αλλοι υγραεριο,το ζητουμενο ειναι με πιο εχω γλυτωνων πιο πολλα χρηματα και με πιο κανω πιο γρηγορα αποσβεση,μπορει καποιοσ να απαντησει με σιγουρια?
billtsap
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος, 2012 02:55

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό gakost » Πέμ 03 Μάιος, 2012 11:35

Δεν υπάρχει δίλημα Υγραέριο χωρίς δεύτερη σκέψη, σε έναν καλό μάστορα
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό j0hnkyr » Πέμ 03 Μάιος, 2012 19:50

gakost έγραψε:Δεν υπάρχει δίλημα Υγραέριο χωρίς δεύτερη σκέψη, σε έναν καλό μάστορα


+1
j0hnkyr
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Παρ 05 Αύγ, 2011 19:50

Re: "Υδρογονοκινηση"

Δημοσίευσηαπό nikos1973 » Τετ 30 Μάιος, 2012 16:42

Παιδιά μην παραμυθιάζεστε. Η τεχνολογία δουλεύει μια χαρά. Και οι κανόνες της φυσικής δεν είναι ακριβώς έτσι όπως μας τους διδάσκουν. Υπάρχουν και άλλα πράγματα που ΔΕΝ βλέπουμε και ΔΕΝ θέλουν να τα γνωρίζουμε. Για τους φίλους που μιλάνε για καταστρατήγηση του νόμου διατήρησης της ενέργειας έχω να τους προτείνω ένα πολύ απλό και ενδιαφέρον πείραμα: Βάλτε δύο ίδια ρολόγια-εκκρεμές δίπλα δίπλα. Μέσα σε λίγα λεπτά θα συντονιστούν και θα κινούνται ομοιόμορφα ανεξάρτητα από την αρχική τους ανομοιόμορφη κίνηση. Γιατί άραγε?....
Σκεφθείτε έξω από τα συνηθισμένα...
Ο τρόπος για να δουλέψει αποδοτικά η υδρογονοκίνηση είναι να παρέχουμε στον κινητήρα την σωστή ποσότητα υδρογόνου ανά πάσα στιγμή (ανάλογα με τις σ.α.λ και το φορτίο). Πρέπει δηλαδή να κάνουμε το σύστημα του υδρογόνου να λειτουργήσει περίπου όπως και το σύστημα της συμβατικής βενζίνης. Σκεφθείτε το λίγο αυτό. Εάν το καταφέρετε τότε δεν χρειάζεται καν να ξεγελάσετε τους αισθητήρες ΜAP-MAF-IAT-λ κλπ. Ο εγκέφαλος των αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας είναι πολύ "έξυπνος" και θα προσαρμοστεί από μόνος του σε ένα χρονικό διάστημα περίπου ενός μήνα στα νέα δεδομένα της αποδοτικότερης καύσης.
nikos1973
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες