Σελίδα 4 από 4

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μαρ, 2014 14:27
από nikkokk
LPGas έγραψε:..........δεν χρειάζονται ρύθμιση συνεχώς.
Κάτι που συμβαίνει μονίμως με τα μπεκ τύπου βενζίνης τα οποία επειδή φθίνουν χρειάζονται συχνές ρυθμίσεις για να μην ανάβουν λαμπάκια.

Είναι σωστό αυτό ; ή μήπως έπρεπε να λέει "ηλεκτροβαλβίδας" :think:

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μαρ, 2014 14:51
από LPGas
Thanks για τη επισήμανση, οι ηλεκτροβαλβιδες φθινουν...

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μαρ, 2014 15:25
από gkazakias
Να πουμε ομως οτι το σετ επισκευης των ηλεκτροβαλβιδων ειναι φθηνο και χρειαζεται καθε ανω των 50-60.000κμ. Παντως και τα ijection θα θελουν συντηρηση γυρω στα 100κ+ κμ με υπερηχους με ενα κοστος της ταξης των 60 ευρω οπως της βενζινης. Δεν πιστευω να υπαρχει τετοιου ειδους εξαρτημα που να μην θελει συντηρηση εφ' ορου ζωης

BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ, 2014 23:01
από LPGas
Τον κόστος μαζι με τα εργατικά για επισκευή των ηλεκτροβαλβιδων ειναι 50-60 euros κατα μέσο όρο. Στα καταστήματα που έχουν τακτική φθηνού συστήματος και ακριβής συντήρησης κοστίζει 2πλασια και 3 πλασια. Οπότε να τα ρωτάτε πάντοτε οταν αποφασίζεται για σύστημα. σημαντικότατος παράγοντας ειναι το κόστος συντήρησης σε βάθος 3-5 χρονων. Εκει υπερτερούν τα συστήματα με μπεκ τύπου βενζίνης, στο χαμηλό κόστος συντήρησης που συντελεί στη οικονομικότερα συνολικά μετακίνηση.

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ, 2014 00:14
από Qgas
Ακόμα και με πολυ κακά φιλτρα τα βενζινης με ενα φύσημα πανω στα μικρα φιλτρακια που έχουν τα φέρνει σε αρχικό στάδιο .. και που κάνουμε στην αλλαγη των φίλτρων εξου και πχ στα Hana η εγγυση για πάντα ..

Φυσικα για τα πολυ δύσκολα πχ την καφέ πουδρα του υγραεριου ο καθαρισμός με υπέρηχους κοστίζει 20-30 ευρω ...

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ, 2014 21:40
από antonis132
μετα απο 42.000χλμ και απολυτως κανενα προβλημα ανοιξα να δω αν χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ υγραεριου, και ηταν μια χαρα δεν ειχαν επικαθισεις τιποτα το ιδιο και το φιλτρο αεριας φασης ηταν καθαρο, εκει που τα κραταει ολη τη βρωμια ειναι το φιλτρο υγρης φασης που βρισκεται στον πνευμονα
συνεχιζω και βαζω απο το ιδιο πρατηριο καυσιμο απροβληματιστα τελικα, οσο για τα μπεκ καλυβουν χιλιομετρα και ο 75αρης κινητηρας λειτουργει και επιταχυνει αψογα
τα μπεκ rail dragon ειχατε σχολιασει σε παλιοτερη συζητηση οτι ειναι τυπου μπεκ βενζινης, ναι οσο αφορα στη διαφορα τιμη αγορας μεταξυ των 2 ειναι αμελητεα απλα οταν δεν εχεις την πολυτελεια να συνδυασεις περιφερειακα για να κανεις ενα κιτ και το παιρνεις ετοιμο με αυτα τα υπαρχοντα εξρτηματα για τα χρηματα του ειναι ενα πολυ καλο συστημα αυτο της lovato, με αποτελεσμα να μη σε 'ξυλωνει' την τσεπη για συντηρηση μετα την εγκατασταση του με λογικες τιμες σε φιλτρα καυσιμου προς αντικατασταση :)

Re: Απ: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ, 2014 23:00
από anikologr
Τελικά τα συστήματα με πνεύμονα πόσα φίλτρα έχουν και που? Έχω omvl και στο πρόσφατο σέρβις άλλαξε μόνο αυτό πριν τα μπεκ..

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ, 2014 23:18
από gkazakias
Ενα μεσα στο πνευμονα που προλαβαινει το υγραεριο σε υγρη φαση και το φιλτραρει και ενα αλλο αεριας φασης πριν τα μπεκ. Δεν ξερω ομως αν ολοι οι πνευμονες εχουν φιλτρο μεσα τους.

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ, 2014 23:50
από LPGas
Το φίλτρο της υγρης φάσης βρίσκεται πριν την ηλεκτροβαλβιδα ασφαλείας. Η ηλεκτροβαλβιδα στα BRC ειναι ανεξάρτητο κομμάτι απο τον πνεύμονα. Αλλα συστήματα την έχουν ενσωματωμένη στον πνεύμονα.

Re: BRC 24 sequent vs lovato smart

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Σεπ, 2018 18:16
από savvas712
τελικά τι έβαλες δεν μας είπες και αν έμεινες ευχαριστημένος για τι έχω και εγώ το ίδιο αυτοκίνητο και ετοιμάζομαι για LPG?
Και για τους ποιο ψαγμενους το lovato εχει φίλτρο υγρής φάσεις