μετα απο 42.000χλμ και απολυτως κανενα προβλημα ανοιξα να δω αν χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ υγραεριου, και ηταν μια χαρα δεν ειχαν επικαθισεις τιποτα το ιδιο και το φιλτρο αεριας φασης ηταν καθαρο, εκει που τα κραταει ολη τη βρωμια ειναι το φιλτρο υγρης φασης που βρισκεται στον πνευμονα
συνεχιζω και βαζω απο το ιδιο πρατηριο καυσιμο απροβληματιστα τελικα, οσο για τα μπεκ καλυβουν χιλιομετρα και ο 75αρης κινητηρας λειτουργει και επιταχυνει αψογα
τα μπεκ rail dragon ειχατε σχολιασει σε παλιοτερη συζητηση οτι ειναι τυπου μπεκ βενζινης, ναι οσο αφορα στη διαφορα τιμη αγορας μεταξυ των 2 ειναι αμελητεα απλα οταν δεν εχεις την πολυτελεια να συνδυασεις περιφερειακα για να κανεις ενα κιτ και το παιρνεις ετοιμο με αυτα τα υπαρχοντα εξρτηματα για τα χρηματα του ειναι ενα πολυ καλο συστημα αυτο της lovato, με αποτελεσμα να μη σε 'ξυλωνει' την τσεπη για συντηρηση μετα την εγκατασταση του με λογικες τιμες σε φιλτρα καυσιμου προς αντικατασταση