Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό tripas » Δευτ 04 Μάιος, 2015 20:25

pipagas έγραψε:Εμενα προσωπικα που το αυτοκινητο μου δεν εχει ολοκληρωμενο OBD II, αλλα και ουτε αναγκη τα ελαφρως ποιο γρηγορα μπεκ (ειτε αυτα λεγονται Hanna μανα και εγω δεν ξερω τι), ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την αποδοση που εχω με αυτα που μου τοποθετησαν.


Φίλε το OBDII ή το έχεις ή δεν το έχεις. Ειναι σαν την "εγκυμονούσα" δεν μπορεί να είσαι λιγο έγκυος ή πολύ έγκυος.
Επιπλέον αν το όχημα δεν είχε OBDII δεν μποσούσε να εκτελωνιστεί σε ευρωπαικο χώρο μετα το 2001.
Αυτο που πρέπει να σε απασχολήσει είναι γιατι καμια εταιρεία ΑΕΒ,BRC,STAG κλπ δεν ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο ΟΒDII πρωτοκολλο. Τα μπεκ τύπου βενζίνας συνοδεύονται και με καλύτερη οικονομια καυσίμου LPG κυρίως.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Δευτ 04 Μάιος, 2015 22:14

tripas έγραψε:Φίλε το OBDII ή το έχεις ή δεν το έχεις. Ειναι σαν την "εγκυμονούσα" δεν μπορεί να είσαι λιγο έγκυος ή πολύ έγκυος.
Επιπλέον αν το όχημα δεν είχε OBDII δεν μποσούσε να εκτελωνιστεί σε ευρωπαικο χώρο μετα το 2001.
Αυτο που πρέπει να σε απασχολήσει είναι γιατι καμια εταιρεία ΑΕΒ,BRC,STAG κλπ δεν ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο ΟΒDII πρωτοκολλο. Τα μπεκ τύπου βενζίνας συνοδεύονται και με καλύτερη οικονομια καυσίμου LPG κυρίως.


Το δικο μου οχημα εχει κατασκευαστει τον 08/2000 και εκτελωνιστει λιγο μετα, εφοσον επηλθε στην κατοχη μου (ημερομηνια 1ης αδειας) στις 20/10/2000. Οπότε καταλαβαίνεις οτι δεν εμπιπτω στην οδηγια εκτελωνισμου μετα το 2001.
Βεβαια δεν ειναι αυτος ο λογος που γνωριζω το αν εχει ή οχι το OBD II, αλλα ακομη και ετσι να ηταν ειμαι πριν απο το ετος που αναφερεις.

Σχετικα με τις οδηγιες της Ευρωπαικης ενωσης, ειδικα και ιδιαιτερα σε οτι αφορα την Ελλαδα, θα μου επιτρεψεις να γελασω δυνατα.... Ας παρουμε ως απλο παραδειγμα τα φωτα ημερας, που μονο καλο μπορουν να προσφερουν στον οποιο διασταυρουμενο σε σχεση με το οχημα, και ιδιαιτερα στον πεζο!!!
Ο παρακατω συνδεσμος ειναι μονο μια απο τις αναφορες που θα βρει καποιος επειτα απο αναζητηση στο διαδυκτιο.

http://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/vehicles/daytime_running_lights/index_el.htm

Και ερωτω τωρα... Ποσα αυτοκινητα εχεις δει εσυ μετα το 2011 να εχουν υποχρεωτικα φωτα ημερας? Να σου πω εγω για παραδειγμα, οτι και τα προηγουμενα Hyundai i10 (μετα 2011) αλλα και τα προ ενος μηνος i20 πετρελαιοκινητα που ενοικιασε η εταιρεια στην οποια εργαζομαι, δεν ειχαν στον εξοπλισμο τους τους ανωτερω φανους.
Πολυ θα ηθελα να ηξερα πως και γιατι επιτραπηκε να εκτελωνιστουν κανονικοτατα!!!??? :eh:

Στο δευτερο σκελος της απαντησης σου δεν μπορω να σε καταλαβω. Τι εννοεις οτι οι ανωτερω εταιρειες δεν ασχοληθηκαν?? Μπορεις να γινεις λιγο ποιο συγκεκριμενος? :roll:
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Δευτ 04 Μάιος, 2015 22:29

Βασικα δεν χρειαζεται η δικη μου παραθεση, αλλα οποιος δεν γνωριζει και θελει να παρει μια γευση απο τα διαφορετικα ημιτελη OBD, που εχουν υπαρξει εως τελικα την ελευση του EOBD, μπορει να ριξει μια ματια στον παρακατω συνδεσμο της βικιπεδια. ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό tripas » Δευτ 04 Μάιος, 2015 23:47

Φίλε για τα φώτα τα πράγματα είναι απλα και δεν χρειάζεται να γελας δυνατα τα εκτελώνησαν πριν το 2011 έστω και μια μέρα αρκει, που νομίζεις ότι ξεστοκάρει η αυτοκινητοβιομηχανια? Επιπλέον για την ελλάδα ισχυουν και οι εξερέσεις, παρατάσεις όπως έγινε για το ΕURO 5 κατα ένα χρόνο.

Η ερώτηση είναι απλή γιατι κανένας εγκεφαλος αερίου δεν έχει το OBDII SAE J1850 PWM?

Τέλος απο τα link που δίνεις που αναφέρει για ημιτελη ΟDBII ή ΕΟΒD πρωτοκολλο, το ίδιο σχεδον πράγμα είναι. Ένα πρωτοκολλο δεν γινεται να είναι ημιτελες.Είναι σαν να λες ημιτελης usb επικοινωνια του ποντικιου σου με το PC σου.
ΤΟ ΟΒD ή ΟΒDI όπως συνηθιζεται να λεγεται είναι άλλο πρωτοκολλο απο το ΟΒDII ή ΕΟΒD.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 05 Μάιος, 2015 00:23

tripas έγραψε:Φίλε για τα φώτα τα πράγματα είναι απλα και δεν χρειάζεται να γελας δυνατα τα εκτελώνησαν πριν το 2011 έστω και μια μέρα αρκει, που νομίζεις ότι ξεστοκάρει η αυτοκινητοβιομηχανια? Επιπλέον για την ελλάδα ισχυουν και οι εξερέσεις, παρατάσεις όπως έγινε για το ΕURO 5 κατα ένα χρόνο.

Η ερώτηση είναι απλή γιατι κανένας εγκεφαλος αερίου δεν έχει το OBD SAE J1850 PWM?

Τέλος απο τα link που δίνεις που αναφέρει για ημιτελη ΟDBII ή ΕΟΒD πρωτοκολλο, το ίδιο σχεδον πράγμα είναι. Ένα πρωτοκολλο δεν γινεται να είναι ημιτελες.Είναι σαν να λες ημιτελης usb επικοινωνια του ποντικιου σου με το PC σου.
ΤΟ ΟΒD ή ΟΒDI όπως συνηθιζεται να λεγεται είναι άλλο πρωτοκολλο απο το ΟΒDII ή ΕΟΒD.




"τροφη για σκεψη και προβληματισμο"
κατα ποσο ειναι χρησιμη η επικοινωνια με την πριζα obd2 για να δουλεψει σωστα ενα συστημα υγραεριου σε κινητηρα εμμεσου ψεκασμου ακομα και euro5 οταν ο εγκαταστατης μπορει να ρυθμισει σωστα τον χαρτη του υγραεριου?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Τρί 05 Μάιος, 2015 01:49

@hlias

Σχετικα με το δικο μου αυτοκινητο, το οποιο εκτος του οτι εχει το πρωτο περιορισμενο OBD, και αρα δεν ειναι συμβατο 100% με το τελευταιο το οποιο φαινετε να ακολουθουν οι κατασκευαστες της υγραεριοκινησης,....Καθολου χρησιμο!

Επισης θεωρω οτι απο την στιγμη που ¨αντιγραψεις¨ αυτοματα την χαρτογραφηση του ηλεκτρονικου διαχειριστη του αυτοκινητου, χρησιμοποιωντας το λογισμικο του υγραεριου, ισχυει παλι το ιδιο. Ακομη δε καλυτερα, αν καποιος σαν εσενα επειτα απο την αναγνωση, γνωριζει να την τροποποιησει - διαχειριστει ωστε να πετυχει τα βελτιστα.

Τουλαχιστον στο Ford focus μου, η χαρτογραφηση ειναι μια και δεν αλλαζει!
Τωρα αν με τον ορο "αλλαγη χαρτογραφησης", θεωρει καποιος την λειτουργια μετα την πρωτη συνδεση της μπαταριας, οπου ο "εγκεφαλος στην λαικη :D " για 150 περιπου χιλιομετρα προσαρμοζεται συμφωνα με τον τροπο οδηγησης του ιδιοκτητη, και παλι αυτο συμβαινει μονο μια φορα. Τωρα αν ποτε αλλαξει καποιος μπαταρια, χρειαζεται τουλαχιστον 5 λεπτα για να χασει τις οποιες ρυθμισεις.

Βαση λοιπον των παραπανω, στο δικο μου αυτοκινητο κατασκευης 2000, η συγκεκριμενη λειτουργια μου ειναι αχρηστη.
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό astam » Τρί 05 Μάιος, 2015 11:18

pipagas έγραψε:@hlias
Βαση λοιπον των παραπανω, στο δικο μου αυτοκινητο κατασκευης 2000, η συγκεκριμενη λειτουργια μου ειναι αχρηστη.


Προσωπική μου άποψη είναι πως μόνο άχρηστη δεν είναι. Ο χάρτης θα ρυθμιστεί σωστά με βάση την κατάσταση του κινητήρα, του καυσίμου και των περιβαντολογικών συνθηκών (ποσοστό οξυγόνου στην ατμόσφαιρα, θερμοκρασία κτλ.) μια δεδομένη χρονική στιγμη. Τι θα συμβεί αν το lpg που θα βάλεις δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας? Δε θα πρέπει το σύστημα να προσπαθεί να διορθώσει το μίγμα ώστε να λειτουργήσει καλύτερα ο κινητήρας?

@hlias
Στα άμεσου ψεκασμού ο εγκαταστάτης δε μπορεί να ρυθμήσει σωστά τον χάρτη ενώ στα έμμεσου μπορεί?
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 05 Μάιος, 2015 11:36

astam έγραψε:
Προσωπική μου άποψη είναι πως μόνο άχρηστη δεν είναι. Ο χάρτης θα ρυθμιστεί σωστά με βάση την κατάσταση του κινητήρα, του καυσίμου και των περιβαντολογικών συνθηκών (ποσοστό οξυγόνου στην ατμόσφαιρα, θερμοκρασία κτλ.) μια δεδομένη χρονική στιγμη. Τι θα συμβεί αν το lpg που θα βάλεις δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας? Δε θα πρέπει το σύστημα να προσπαθεί να διορθώσει το μίγμα ώστε να λειτουργήσει καλύτερα ο κινητήρας?

@hlias
Στα άμεσου ψεκασμού ο εγκαταστάτης δε μπορεί να ρυθμήσει σωστά τον χάρτη ενώ στα έμμεσου μπορεί?




ο εγκεφαλος του κινητηρα μπορει να κανει αυτες τις ρυθμισεις (αρκει να εχει γινει σωστη χαρτογραφηση και οχι μονο στο αυτοματο) οπως τις κανει αριστα και στη βενζινη.
στα αμεσου ψεκασμου ο εγκεφαλος του υγραεριου ειναι ρυθμισμενος απο το εργοστασια βαση κωδικου κινητηρα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό astam » Τρί 05 Μάιος, 2015 11:44

hlias έγραψε:ο εγκεφαλος του κινητηρα μπορει να κανει αυτες τις ρυθμισεις (αρκει να εχει γινει σωστη χαρτογραφηση και οχι μονο στο αυτοματο) οπως τις κανει αριστα και στη βενζινη.
στα αμεσου ψεκασμου ο εγκεφαλος του υγραεριου ειναι ρυθμισμενος απο το εργοστασια βαση κωδικου κινητηρα.


Μπορεί να κάνει αυτές τις ρυθμίσεις χωρίς να υπάρχει σύνδεση μέσω OBDII? Αν ναι και απο τη στιγμή που στα άμεσου ψεκασμού ο εγκέφαλος του υγραερίου είναι ρυθμισμένος απο το εργοστάσιο τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης συστημάτων υγραεριοκίνησης με OBDII?
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Τρί 05 Μάιος, 2015 14:30

astam έγραψε:
pipagas έγραψε:@hlias
Βαση λοιπον των παραπανω, στο δικο μου αυτοκινητο κατασκευης 2000, η συγκεκριμενη λειτουργια μου ειναι αχρηστη.


Προσωπική μου άποψη είναι πως μόνο άχρηστη δεν είναι. Ο χάρτης θα ρυθμιστεί σωστά με βάση την κατάσταση του κινητήρα, του καυσίμου και των περιβαντολογικών συνθηκών (ποσοστό οξυγόνου στην ατμόσφαιρα, θερμοκρασία κτλ.) μια δεδομένη χρονική στιγμη. Τι θα συμβεί αν το lpg που θα βάλεις δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας? Δε θα πρέπει το σύστημα να προσπαθεί να διορθώσει το μίγμα ώστε να λειτουργήσει καλύτερα ο κινητήρας


Μηπως το μυνημα μου ειναι αορατο? Αν οχι, κανε αν θελεις εναν κοπο να το διαβασεις ξανα, αλλα απο την αρχη αυτη την φορα. Εγω τουλαχιστον απο τα γραφομενα σου και την παραθεση καταλαβαινω οτι διαβασες μονο την τελευταια προταση. :eh:
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες