Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 09 Αύγ, 2018 11:11

Το σύστημα τοποθετήθηκε και ρυθμίστηκε να ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές/λεπτό μόνο βενζίνη.
Η εγκαταστάτη είναι άψογα τοποθετημένη απ'όσο είδα μπροστά στην μηχανή και πίσω στην δεξαμενή υγραερίου σαν να είναι εργοστασιακά τοποθετημένο.
Από επιδόσεις δεν έχω διακρίνει κάτι λιγότερο από αυτές της βενζίνης και μέχρι 150 χλμ/ώρα(4150-4200 στροφές/λεπτό)που το άνοιξα πήγαινε πολύ καλά.
Τώρα έχω ξεκινήσει να μετράω την αυτονομία του συστήματος μετρώντας πόσα χλμ βγάζει το κάθε λεντάκι για τα επόμενα 3 γεμίσματα και στα 1500 χλμ θα πάει στο συνεργείο για έλεγχο.
Ότι νεότερο θα σας ενημερώνω.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 15 Αύγ, 2018 15:40

kakaroto έγραψε:Το σύστημα τοποθετήθηκε και ρυθμίστηκε να ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές/λεπτό μόνο βενζίνη.
Η εγκαταστάτη είναι άψογα τοποθετημένη απ'όσο είδα μπροστά στην μηχανή και πίσω στην δεξαμενή υγραερίου σαν να είναι εργοστασιακά τοποθετημένο.
Από επιδόσεις δεν έχω διακρίνει κάτι λιγότερο από αυτές της βενζίνης και μέχρι 150 χλμ/ώρα(4150-4200 στροφές/λεπτό)που το άνοιξα πήγαινε πολύ καλά.
Τώρα έχω ξεκινήσει να μετράω την αυτονομία του συστήματος μετρώντας πόσα χλμ βγάζει το κάθε λεντάκι για τα επόμενα 3 γεμίσματα και στα 1500 χλμ θα πάει στο συνεργείο για έλεγχο.
Ότι νεότερο θα σας ενημερώνω.

Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
Για όσους έχουν το σύστημα της brc sequent 32 τι μπεκ σας έχουν εγκαταστήσει?
Εγώ έχω τα μπλέ(normal)και ο κινητήρας μου έχει απόδοση 85 Kw.
Απ'ότι είδα πέρα από το χρώμα τα μπεκ διαχωρίζονται σε ατμοσφαιρικά και υπερτροφοδοτούμενα(aspirated , supercharged).
Στα ατμοσφαιρικά τα δίνει από 16kw/κύλινδρο στα 800mbar έως 20kw/κύλινδρο στα 1200 mbar και στα υπερτροφοδοτούμενα αντίστοιχα 21 έως 26 kw.
Υπάρχει κάποιος με τον ίδιο κινητήρα να μου πει τι χρώμα μπεκ φοράει?
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Κυρ 03 Φεβ, 2019 16:08

Έχω εδώ και χρόνια εγκατεστημένο το BRC SEQUENT 24 σε mitsubishi colt cz3 1,3.

Αξίζει να πάω σε εγκέφαλο BRC PLUG N DRIVE; θα δω διαφορά στην κατανάλωση; με το sequent 24 έχω 15-20% μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με την κατανάλωση βενζίνης;
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 03 Φεβ, 2019 21:46

kakaroto έγραψε:
kakaroto έγραψε:Το σύστημα τοποθετήθηκε και ρυθμίστηκε να ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές/λεπτό μόνο βενζίνη.
Η εγκαταστάτη είναι άψογα τοποθετημένη απ'όσο είδα μπροστά στην μηχανή και πίσω στην δεξαμενή υγραερίου σαν να είναι εργοστασιακά τοποθετημένο.
Από επιδόσεις δεν έχω διακρίνει κάτι λιγότερο από αυτές της βενζίνης και μέχρι 150 χλμ/ώρα(4150-4200 στροφές/λεπτό)που το άνοιξα πήγαινε πολύ καλά.
Τώρα έχω ξεκινήσει να μετράω την αυτονομία του συστήματος μετρώντας πόσα χλμ βγάζει το κάθε λεντάκι για τα επόμενα 3 γεμίσματα και στα 1500 χλμ θα πάει στο συνεργείο για έλεγχο.
Ότι νεότερο θα σας ενημερώνω.

Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
Για όσους έχουν το σύστημα της brc sequent 32 τι μπεκ σας έχουν εγκαταστήσει?
Εγώ έχω τα μπλέ(normal)και ο κινητήρας μου έχει απόδοση 85 Kw.
Απ'ότι είδα πέρα από το χρώμα τα μπεκ διαχωρίζονται σε ατμοσφαιρικά και υπερτροφοδοτούμενα(aspirated , supercharged).
Στα ατμοσφαιρικά τα δίνει από 16kw/κύλινδρο στα 800mbar έως 20kw/κύλινδρο στα 1200 mbar και στα υπερτροφοδοτούμενα αντίστοιχα 21 έως 26 kw.
Υπάρχει κάποιος με τον ίδιο κινητήρα να μου πει τι χρώμα μπεκ φοράει?
Στις 4800 δεν έχεις 85kw είσαι σίγουρα κάτω από 80kw σε υπερκαλύπτουν τα blue επίσης τα blue έχουν καλύτερη ρύθμισή και σίγουρα ο lpgas σου έχει βάλλει να ψςκάζεο και βενζινα

Sent from my SM-G388F using Tapatalk
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Σάβ 16 Φεβ, 2019 02:54

tripas έγραψε:
kakaroto έγραψε:
kakaroto έγραψε:Το σύστημα τοποθετήθηκε και ρυθμίστηκε να ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές/λεπτό μόνο βενζίνη.
Η εγκαταστάτη είναι άψογα τοποθετημένη απ'όσο είδα μπροστά στην μηχανή και πίσω στην δεξαμενή υγραερίου σαν να είναι εργοστασιακά τοποθετημένο.
Από επιδόσεις δεν έχω διακρίνει κάτι λιγότερο από αυτές της βενζίνης και μέχρι 150 χλμ/ώρα(4150-4200 στροφές/λεπτό)που το άνοιξα πήγαινε πολύ καλά.
Τώρα έχω ξεκινήσει να μετράω την αυτονομία του συστήματος μετρώντας πόσα χλμ βγάζει το κάθε λεντάκι για τα επόμενα 3 γεμίσματα και στα 1500 χλμ θα πάει στο συνεργείο για έλεγχο.
Ότι νεότερο θα σας ενημερώνω.

Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
Για όσους έχουν το σύστημα της brc sequent 32 τι μπεκ σας έχουν εγκαταστήσει?
Εγώ έχω τα μπλέ(normal)και ο κινητήρας μου έχει απόδοση 85 Kw.
Απ'ότι είδα πέρα από το χρώμα τα μπεκ διαχωρίζονται σε ατμοσφαιρικά και υπερτροφοδοτούμενα(aspirated , supercharged).
Στα ατμοσφαιρικά τα δίνει από 16kw/κύλινδρο στα 800mbar έως 20kw/κύλινδρο στα 1200 mbar και στα υπερτροφοδοτούμενα αντίστοιχα 21 έως 26 kw.
Υπάρχει κάποιος με τον ίδιο κινητήρα να μου πει τι χρώμα μπεκ φοράει?
Στις 4800 δεν έχεις 85kw είσαι σίγουρα κάτω από 80kw σε υπερκαλύπτουν τα blue επίσης τα blue έχουν καλύτερη ρύθμισή και σίγουρα ο lpgas σου έχει βάλλει να ψςκάζεο και βενζινα

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

Έτσι όπως το θέτεις έχει λογική.
Και στο συνεργείο που ρώτησα μου είπαν ότι με τα μπλέ είμαι εντάξει και ότι ίσως με τα πορτοκαλί να μην είχε καλή ρύθμιση στον ψεκασμό.
Μου έχει βάλει και μεικτό ψεκασμό από τις 2500 στροφές και πάνω και από της 4750-4800 και πάνω μόνο βενζίνη.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 24 Ιουν, 2019 17:08

kakaroto έγραψε:
tripas έγραψε:
kakaroto έγραψε:
kakaroto έγραψε:Το σύστημα τοποθετήθηκε και ρυθμίστηκε να ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές/λεπτό μόνο βενζίνη.
Η εγκαταστάτη είναι άψογα τοποθετημένη απ'όσο είδα μπροστά στην μηχανή και πίσω στην δεξαμενή υγραερίου σαν να είναι εργοστασιακά τοποθετημένο.
Από επιδόσεις δεν έχω διακρίνει κάτι λιγότερο από αυτές της βενζίνης και μέχρι 150 χλμ/ώρα(4150-4200 στροφές/λεπτό)που το άνοιξα πήγαινε πολύ καλά.
Τώρα έχω ξεκινήσει να μετράω την αυτονομία του συστήματος μετρώντας πόσα χλμ βγάζει το κάθε λεντάκι για τα επόμενα 3 γεμίσματα και στα 1500 χλμ θα πάει στο συνεργείο για έλεγχο.
Ότι νεότερο θα σας ενημερώνω.

Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
Για όσους έχουν το σύστημα της brc sequent 32 τι μπεκ σας έχουν εγκαταστήσει?
Εγώ έχω τα μπλέ(normal)και ο κινητήρας μου έχει απόδοση 85 Kw.
Απ'ότι είδα πέρα από το χρώμα τα μπεκ διαχωρίζονται σε ατμοσφαιρικά και υπερτροφοδοτούμενα(aspirated , supercharged).
Στα ατμοσφαιρικά τα δίνει από 16kw/κύλινδρο στα 800mbar έως 20kw/κύλινδρο στα 1200 mbar και στα υπερτροφοδοτούμενα αντίστοιχα 21 έως 26 kw.
Υπάρχει κάποιος με τον ίδιο κινητήρα να μου πει τι χρώμα μπεκ φοράει?
Στις 4800 δεν έχεις 85kw είσαι σίγουρα κάτω από 80kw σε υπερκαλύπτουν τα blue επίσης τα blue έχουν καλύτερη ρύθμισή και σίγουρα ο lpgas σου έχει βάλλει να ψςκάζεο και βενζινα

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

Έτσι όπως το θέτεις έχει λογική.
Και στο συνεργείο που ρώτησα μου είπαν ότι με τα μπλέ είμαι εντάξει και ότι ίσως με τα πορτοκαλί να μην είχε καλή ρύθμιση στον ψεκασμό.
Μου έχει βάλει και μεικτό ψεκασμό από τις 2500 στροφές και πάνω και από της 4750-4800 και πάνω μόνο βενζίνη.


Καλορίζικος και καλοτάξιδος! Πολύ ψηλά δεν σου έχει ρυθμίσει την αλλαγή σε βενζίνη? Στο δικό μας Peugeot το είχε βάλει να αλλάζει πάνω από τις 4300 ενώ στο C4 διαβάζοντας όλο το θέμα στο Citroen club ζητήσαμε από τον Χρήστο να το βάλει να αλλάζει στις 4000σαλ σε βενζίνη καθώς όλοι στο citroen club γράφουνε πάνω από 4000σαλ καλό είναι να μην το δουλεύεις με υγραέριο... Ειδικά στα ταξίδια να το πηγαίνεις συνεχόμενα για ώρα πανω από 4000σαλ γράφουνε όχι... Better be safe than sorry... Anyway, εμείς αλλαγές ποτέ δεν κάνουμε τόσο ψηλά (και γιατί άλλωστε - ένα 1.4 της σειράς είναι) και στην εθνική που το δοκιμάσαμε στις 4000σαλ έχει 137-140χλμ/ώρα. Οπότε σε περίπτωση που θες να πάς τόσο ψηλά για τον οποιονδήποτε λόγο ( για να ξεκαπνίσεις τα μπουζί ή γιατί άργησαν να ετοιμαστούν οι γυναίκες κλπ ) δεν χρειάζεται να ασχοληθείς καθόλου με το κουμπάκι... Αλλάζει μόνο του. ;)

Περιμένω διαγνωστικό της BRC και με την πρώτη ευκαιρία μάλλον θα κατεβάσω και στο Peugeot την ρύθμιση στις 4000σαλ αν και ποτέ δεν παιρνάει κι αυτό τις 3500σαλ στα ταξίδια του.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό villasg » Τετ 24 Ιούλ, 2019 10:10

8 χρονια πλεον και 100.000χλμ με plug and drive και κανενα απολυτως προβλημα μεχρι σημερα
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 24 Ιούλ, 2019 23:41

villasg έγραψε:8 χρονια πλεον και 100.000χλμ με plug and drive και κανενα απολυτως προβλημα μεχρι σημερα
Μέσα σε αυτά τα χιλιόμετρα έχεις αλλάξει εκτός από φίλτρα στο σύστημα κάποιο άλλο αναλώσιμο;
Διάκενο Βαλβίδων που βρίσκεται κυρίως της εξαγωγής
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό villasg » Κυρ 28 Ιούλ, 2019 13:14

meletis έγραψε:Μέσα σε αυτά τα χιλιόμετρα έχεις αλλάξει εκτός από φίλτρα στο σύστημα κάποιο άλλο αναλώσιμο;

ΟΧΙ


meletis έγραψε:Διάκενο Βαλβίδων που βρίσκεται κυρίως της εξαγωγής


3 χρονια πριν
villasg έγραψε:HYUNDAI i30 1400cc 2010 .
5 χρονια αεριο BRC PLUG & DRIVE + Λαδιερα ηλεκτρονικη της flashlube [Electronic Valve Saver Kit]
75000 χλμ συνολικα - 65000χλμ με αεριο
Εγινε μετρηση βαλβιδων εχθες .
Αποτελεσματα :
1ος εισαγωγής : 0,15 0,15 & εξαγωγής : 0,22 0,20
2ος εισαγωγής : 0,17 0,15 & εξαγωγής : 0,20 0,20
3ος εισαγωγής : 0,17 0,15 & εξαγωγής : 0,22 0,22
4ος εισαγωγής : 0,15 0,15 & εξαγωγής : 0,22 0,22

Τιμες κατασκευαστη :
Εικόνα
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 28 Ιούλ, 2019 14:04

villasg έγραψε:
meletis έγραψε:Μέσα σε αυτά τα χιλιόμετρα έχεις αλλάξει εκτός από φίλτρα στο σύστημα κάποιο άλλο αναλώσιμο;

ΟΧΙ


meletis έγραψε:Διάκενο Βαλβίδων που βρίσκεται κυρίως της εξαγωγής


3 χρονια πριν
villasg έγραψε:HYUNDAI i30 1400cc 2010 .
5 χρονια αεριο BRC PLUG & DRIVE + Λαδιερα ηλεκτρονικη της flashlube [Electronic Valve Saver Kit]
75000 χλμ συνολικα - 65000χλμ με αεριο
Εγινε μετρηση βαλβιδων εχθες .
Αποτελεσματα :
1ος εισαγωγής : 0,15 0,15 & εξαγωγής : 0,22 0,20
2ος εισαγωγής : 0,17 0,15 & εξαγωγής : 0,20 0,20
3ος εισαγωγής : 0,17 0,15 & εξαγωγής : 0,22 0,22
4ος εισαγωγής : 0,15 0,15 & εξαγωγής : 0,22 0,22

Τιμες κατασκευαστη :
Εικόνα
Κάθε 30.000 έκανα έλεγχο εγώ στο Honda που είχε μηχανικές βαλβίδες με κοκοράκια.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 59 επισκέπτες