Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό runner » Κυρ 08 Ιούλ, 2012 17:52

Καλησπέρα.Έχω τοποθετήσει το κιτ της zavolli τον Ιούνιο του '11.Όλα καλά και όλα ωραία μέχρι που ένας φίλος με προέτρεψε να μετρήσω το διάκενο των βαλβίδων.Εγώ νομίζοντας ότι έχω υδραυλικά ωστήρια και βλέποντας και την σφραγίδα στο μάνιουαλ του εγκαταστάτη που υπέγραφε ότι έχω υδραυλικά δεν το έψαξα εκτενέστερα.Έλα όμως που τελικά είναι μηχανικά (δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό). Λοιπόν ..
Εισαγωγής.. 26-27,27-27,28-27,26-25 με όριο από 21 εώς 29 το αποδεκτό
Εξαγωγής.. 20-22,27-25,25-25,24-24 με όριο από 27 εώς 35
Το θέμα που προκύπτει στις εξαγωγής είναι ότι είναι κλειστές και δεν ξέρω αν είναι από πριν έτσι ή αν έχει δημιουργηθεί από την χρήση υγραερίου.Δεν έχω κάποιο θέμα με την λειτουργία τους ,ούτε χτυπάνε.Σκέφτομαι να το αφήσω έτσι προς το παρών και σε 10.000 χμ να ξαναμετρήσω.Τα συνολικά χμ του αυτ/του είναι 111.000 χμ από τα οποία τα 31.000 χμ με υγραέριο.Θα ήθελα την γνώμη σας.Ο κινητήρας είναι ο Ζ18ΧΕΡ της GM.Ευχαριστώ.
runner
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 22:38

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό maevius » Κυρ 08 Ιούλ, 2012 18:42

Εχουν οι alpha romeo gm κινητηρες;
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό runner » Κυρ 08 Ιούλ, 2012 18:55

Ναι,από την συνεργασία που είχαν το 05'.Αν είσαι 1800αρης με τα 140 άλ. έχουμε τον ίδιο κινητηρα
runner
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 22:38

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό maevius » Κυρ 08 Ιούλ, 2012 19:05

Α18 XER ειναι ο κινητηρας με μηχανικες βαλβιδες οπως μου ειπε και ο Θεοδωρου που το περασα υγραεριο.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό runner » Κυρ 08 Ιούλ, 2012 19:47

Εμένα είναι Ζ αντί για Α το δικό σου .Δεν ξέρω τι διαφορές μπορεί να έχουν.Εμένα ο Σπάθης υπέγραψε ότι είναι υδραυλικές.... :crazy: :crazy:
runner
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 22:38

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό maevius » Δευτ 09 Ιούλ, 2012 06:12

Και το R στο τελος ειναι αντι του P. Παντως εγω για προστασια βαζω το tunap και δεν παω πανω απο 4.000 στροφες. Το ιδιο προβλημα με τις βαλβιδες εξαγωγης θα το βρεις στο opel-club.gr. Οπου 2-3 μιλανε για προβληματα στην λειτουργια και στον ελεγχο διαπιστωσαν κλεισιμο βαλβιδων εξαγωγης σε Z16XEP κινητηρες. Αρα ο ελεγχος ειναι επιβεβλημενος. Εδω Γιαννενα παντως που μενω οταν ρωταω για ελεγχο βαλβιδων στα 2 συνεργεια οπελ με κοιτανε διστακτικα. Μαλλον ειναι μπελαλιδικο η δεν εχουν ξανακανει........
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό runner » Δευτ 09 Ιούλ, 2012 13:29

Μάλλον δεν το έχουν ξανά κάνει.Είναι ή 7 ή 9 βίδες,απλά πρέπει να κρυώσει εντελώς ο κινητήρας για να πάρεις σωστές μετρήσεις.
runner
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 22:38

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 09 Ιούλ, 2012 13:37

runner έγραψε:Καλησπέρα.Έχω τοποθετήσει το κιτ της zavolli τον Ιούνιο του '11.Όλα καλά και όλα ωραία μέχρι που ένας φίλος με προέτρεψε να μετρήσω το διάκενο των βαλβίδων.Εγώ νομίζοντας ότι έχω υδραυλικά ωστήρια και βλέποντας και την σφραγίδα στο μάνιουαλ του εγκαταστάτη που υπέγραφε ότι έχω υδραυλικά δεν το έψαξα εκτενέστερα.Έλα όμως που τελικά είναι μηχανικά (δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό). Λοιπόν ..
Εισαγωγής.. 26-27,27-27,28-27,26-25 με όριο από 21 εώς 29 το αποδεκτό
Εξαγωγής.. 20-22,27-25,25-25,24-24 με όριο από 27 εώς 35
Το θέμα που προκύπτει στις εξαγωγής είναι ότι είναι κλειστές και δεν ξέρω αν είναι από πριν έτσι ή αν έχει δημιουργηθεί από την χρήση υγραερίου.Δεν έχω κάποιο θέμα με την λειτουργία τους ,ούτε χτυπάνε.Σκέφτομαι να το αφήσω έτσι προς το παρών και σε 10.000 χμ να ξαναμετρήσω.Τα συνολικά χμ του αυτ/του είναι 111.000 χμ από τα οποία τα 31.000 χμ με υγραέριο.Θα ήθελα την γνώμη σας.Ο κινητήρας είναι ο Ζ18ΧΕΡ της GM.Ευχαριστώ.

οι βαλβιδες χρειαζονται ρυθμιση οχι τωρα αλλα χτες. οι εξαγωγεις ειναι κλειστες πανω απο το οριο τουκατασκευαστη.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό runner » Δευτ 09 Ιούλ, 2012 14:55

hlias έγραψε:
runner έγραψε:Καλησπέρα.Έχω τοποθετήσει το κιτ της zavolli τον Ιούνιο του '11.Όλα καλά και όλα ωραία μέχρι που ένας φίλος με προέτρεψε να μετρήσω το διάκενο των βαλβίδων.Εγώ νομίζοντας ότι έχω υδραυλικά ωστήρια και βλέποντας και την σφραγίδα στο μάνιουαλ του εγκαταστάτη που υπέγραφε ότι έχω υδραυλικά δεν το έψαξα εκτενέστερα.Έλα όμως που τελικά είναι μηχανικά (δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό). Λοιπόν ..
Εισαγωγής.. 26-27,27-27,28-27,26-25 με όριο από 21 εώς 29 το αποδεκτό
Εξαγωγής.. 20-22,27-25,25-25,24-24 με όριο από 27 εώς 35
Το θέμα που προκύπτει στις εξαγωγής είναι ότι είναι κλειστές και δεν ξέρω αν είναι από πριν έτσι ή αν έχει δημιουργηθεί από την χρήση υγραερίου.Δεν έχω κάποιο θέμα με την λειτουργία τους ,ούτε χτυπάνε.Σκέφτομαι να το αφήσω έτσι προς το παρών και σε 10.000 χμ να ξαναμετρήσω.Τα συνολικά χμ του αυτ/του είναι 111.000 χμ από τα οποία τα 31.000 χμ με υγραέριο.Θα ήθελα την γνώμη σας.Ο κινητήρας είναι ο Ζ18ΧΕΡ της GM.Ευχαριστώ.

οι βαλβιδες χρειαζονται ρυθμιση οχι τωρα αλλα χτες. οι εξαγωγεις ειναι κλειστες πανω απο το οριο τουκατασκευαστη.


Δεν ρυθμίζονται,είναι με ποτηράκια.
runner
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 22:38

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό runner » Δευτ 09 Ιούλ, 2012 14:57

maevius έγραψε:Α18 XER ειναι ο κινητηρας με μηχανικες βαλβιδες οπως μου ειπε και ο Θεοδωρου που το περασα υγραεριο.



Imagine the engine code in the following format

122345 (some don't have the first character)


1 Emissions standard the engine complies to
C Euro 1
X Euro 2
Y Euro 3
Z Euro 4

2 Displacement of engine (divide by 10 for displacement in litres)

3 Compression
G <= 8.5
L > 8.5 to 9.0
N > 9.0 to 9.5
S > 9.5 to 10.o
X > 10 to 11.5
Y > 11.5+

4 Fuelsystem
E Multipoint fuel injection
Z Central injection
D Diesel
V Carburetor

5 Specific version
B IBC
C Corp. ignition system
F Vehicles for authorities
H High output
I Irmscher
J Throttled output
K Komplex
L Low output/supercharged
P Power adapted
R Increased output
T Turbo
U Uruguay
V Volume model
W Venezuela
Z Family II engine
so for example

Z16XE, has a euro 4 emmisions rating, is 1.6 litres, commpression of 10-11.5 and is multipoint injection
Z20LET, euro 4, 2.0 litres, 8.5-9 compression, multipoint injection, turbo
X18XE, euro 3, 1.8 litre, etc.

Το Α είναι euro 5
runner
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 22:38

Επόμενο

Επιστροφή στο Alfa Romeo

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης