Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

TOYOTA 1.4 VVTi (4ZZ)

Re: TOYOTA 1.4 VVTi (4ZZ)

Δημοσίευσηαπό eddiecorolla » Δευτ 09 Σεπ, 2013 15:53

Φίλε 4ZZ,με συντηρητική οδήγηση δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα.
Στο δικό μου ,με PRINS VSΙ-1 και λαδιέρα JLM εδώ και 45.000 km (συνολικά 210.000 km) δεν έχει παρουσιάσει τίποτα.
Βέβαια όπως έγραψα, με συντηρητική οδήγηση ,μέχρι 4000 rpm (130 km/h).
eddiecorolla
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ, 2012 13:43

Re: TOYOTA 1.4 VVTi (4ZZ)

Δημοσίευσηαπό KostasTa » Πέμ 17 Οκτ, 2013 12:23

Γράφω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.Θέλω να κάνω έλεγχο στο διάκενο των βαλβίβων.Στην ΤΟΥΟΤΑ ζητήσαν 150 ευρώ για εργασία + ότι κοστίσουν τα καβαλέτα που θα αντικαταστήσουν καθώς μου είπαν δεν ρυθμίζονται οι συγκεκριμένες(12ευρώ ανα καβαλέτο).Τόσο κοστίζει η εργασία?Κάποιος που να έχει κάνει να μου πει τι του κόστισε?Ειμαι από Θεσσαλονίκη.Ευχαριστώ
Toyota Corolla 1.4 vvt-i E12 zavoli 150000km μέχρι στιγμής απροβλημάτιστα
KostasTa
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος, 2012 21:30

Re: TOYOTA 1.4 VVTi (4ZZ)

Δημοσίευσηαπό zep » Παρ 18 Οκτ, 2013 18:57

KostasTa έγραψε:Γράφω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.Θέλω να κάνω έλεγχο στο διάκενο των βαλβίβων.Στην ΤΟΥΟΤΑ ζητήσαν 150 ευρώ για εργασία + ότι κοστίσουν τα καβαλέτα που θα αντικαταστήσουν καθώς μου είπαν δεν ρυθμίζονται οι συγκεκριμένες(12ευρώ ανα καβαλέτο).Τόσο κοστίζει η εργασία?Κάποιος που να έχει κάνει να μου πει τι του κόστισε?Ειμαι από Θεσσαλονίκη.Ευχαριστώ


Μια εργασία συνολικής διάρκειας 3 ωρών με κόστος 49€ εργατώρα είναι το στάνταρ της ΤΟΥΟΤΑ λες και είμαστε στην Ελβετία με 5.000 € μισθό την ώρα.
Τα καβαλέτα δεν είναι αυτά που ρυθμίζονται αλλά τα καπελώτα, 18 έως 24€ το ένα για ιδιώτες κορόιδα, που κάνουν επισκευή μόνοι τους και άρα πρέπει να "πληρώσουν" καιρδοσκοπικά τα ανταλλακτικά, που δεν πάνε στα συνεργεία της ΤΟΥΟΤΑ.Αν χρεώνει 12€ με έκπτωση, ο νόμος της αγοράς λέει οτι κοστίζει το 50% στην ΤΟΥΟΤΑ άρα 6€!!

Παρακάλα να μην σου χρεώσουν πολλά γιατί αυτά μπορούν να "σκατζαριστούν" σε άλλη βαλβίδα σαν νούμερο, και άσε που θα έχουν 100 μεταχειρισμένα σαν αυτά εκεί και στα περάσουν για καινούργια...αν με εννοείς.Τα καπελώτα όπως της φωτογραφίας, είναι που ρυθμίζουν τις βαλβίδες σε πολλούς τύπους αυτοκινήτων και είναι ρουτίνα για τους γνώστες.
Εικόνα

Σε άλλα αυτοκίνητα έχει κοκοράκια με μια βίδα που κάνει την ρύθμιση της βαλβίδας και είναι πιο απλή διαδικασία αλλά με έξτρα βάρος και κινητά μέρη στην κεφαλή και τον εκκεντροφόρο όπως της φωτό παρακάτω.
Εικόνα

Μπορείς να βρείς κανα μαστροΜήτσο με 50€ και να παρακαλάς να ξέρει τη δουλειά.Αν σου πεί όταν του θέσεις το ερώτημα γιατί δεν χρησιμοποιεί δυναμόκλειδο και 13 Nm ροπή στα καβαλέτα και σου πεί οτι τα χέρια του είναι καλύτερα απο δυναμόκλειδο...σπρώξε έξω απο το συνεργείο όπως-όπως το αμάξι σου να το σώσεις...Αθάνατη Ελλάδα.Η άλλη λύση είναι να μάθεις να το κάνεις μόνος σου.Κατα τα άλλα μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα...
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Toyota

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες