Σελίδα 5 από 8

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ, 2018 03:38
από elektregertis
Καλησπέρα, χάθηκα μερικές μέρες γιατί η δουλειά ήταν αμείλικτη!
Αλλά είχαμε πολλά νέα. Πήρα τηλέφωνο όλα τα Vw up έως 9.000 €, το Skoda Citigo και ένα Punto από την Αθήνα με 7.700€.
Ο μόνος που ακούστηκε νοικοκύρης από όλους τους ήταν του Punto, ήταν το μόνο Ελληνικό από όλα και μίλησα και με την αντιπροσωπεία που το αγόρασε ο τύπος και έχει κάνει εκεί όλα του τα σέρβις. Αλλά μένει ακόμα η τελευταία επιλογή για την ώρα.
Τώρα πάμε για το Citigo. Πίθηκος ο τύπος και αστείος. Τρακαρισμένο, έχει πάρει λαμαρίνα, επισκευή δίχως φωτογραφίες και απόδειξη για το τι και πως, το αυτοκίνητο δεν θέλει να του βγάλει πινακίδες και ήθελε να πάω με μηχανικό εκεί. Οπότε του είπα έχασες, και μετά μου είπε πως θα δει πότε θα τα έχει έτοιμα για να πάει το αυτοκίνητο για έλεγχο. Μου είπε δε πως για εμένα, επειδή με συμπάθησε, εδώ γελάμε, μου το δίνει 6.800 €. Του είπα και εγώ πως πριν λίγο καιρό το είχε 6.600€ και πως αν δεν ήταν τρακαρισμένο θα του έδινε 6.500 στην καλύτερη και έπαθε ένα έμφραγμα, οπότε δεν περιμένω πολλά από αυτόν, αλλά φαίνεται πως είναι το αυτοκίνητο που μπορώ να κάνω μεγάλη μείωση αν δεν είναι σε κακή κατάσταση.
Πάμε τώρα στην Αθηνά, που μίλησα και με αυτήν και με τον άντρα της. Το 3πορτο με τα 7.000€ θα κυνηγήσω, γιατί το budjet δεν φτάνει για το άλλο με τα 9.000 €, αν και θα της κάνω μάλλον μια προσφορά για 6.600-6.750 για το ένα και 7.500 € για το άλλο και βλέπουμε. Συμφώνησαν σε κάθε έλεγχο καθώς και για να μου βγάλουν τα χαρτιά που τους ζήτησα.
Ζήτησα από αυτην και το Σκοντα Χαρτί εκτελωνισμού και βεβαίωση από την εταιρία τους Vw και skoda χιλιομέτρων και σερβις που το κανουν οι αντιπροσωπείες μεταξύ τους.
Μετα θα τους στείλω σε συνεργείο για έλεγχο και αν όλα είναι καλά θα ανέβω να το δω και να το πάρω.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει - μπορώ να δω ή να ελέγξω.
Απλά όλα αυτά μαζί με την δουλειά με είχαν σκίσει και δεν είχα μυαλό για τίποτα!Πες μου και εσύ άποψη για όλα αυτά.
Είναι σωστή η προσέγγιση μου?
Κάνω κάτι λάθος?
Αλήθεια έψαξα αρκετά αλλά δεν βρήκα τι άλλο μπορώ να κάνω για να είμαι σίγουρος για το αυτοκίνητο.

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ, 2018 17:07
από Dimsabas
Καταρχάς, μιας και μίλησες με την Αθηνά: Η φωνή συνάδει με τη φωτογραφία που έχει βάλει στο βάιμπερ ή παραπέμπει σε θαλάσσιο ίππο 130 κιλών;

Πώς έχουν ως τώρα τα πράγματα: έχεις 4 αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν. Τα τρία είναι μακριά, το ένα δίπλα σου.
Τα μακριά είναι ύποπτα. Το κίτρινο έχει 1.002 αμαρτήματα, όλα βρωμάνε από παντού.
Τα της Αθηνάς είναι επίσης ύποπτα. Το τρίθυρο πρέπει να έχει 100.000 χιλιόμετρα πάνω από αυτά που δηλώνει. Έντονη φθορά στον συμπλέκτη, καλύμματα σε καθίσματα και τιμόνι για να μη φανεί το χαλί τους. Αλλαγμένοι ιμάντες κι αντλίες. Είναι και λογικό να κάνει πολλά χιλιόμετρα με τόσο χαμηλό κόστος κίνησης. Κι όντως, υπάρχουν Up στο car που έχουν 150 χιλιάδες χιλιόμετρα κι είναι 3-4-5 ετών. Με 2,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, πετάγεσαι στο Λαύριο να δεις αν κουνιούνται οι βάρκες, που λέει ο λόγος...
Το πεντάθυρο είναι πολύ ακριβό και ποιος ξέρει τι κρύβει και δαύτο...

Εν τω μεταξύ, διαβάζω σε ξένα φόρουμ για προβλήματα σκουριάς στις δεξαμενές των μοντέλων που έχουν ζήσει σε βόρεια κλίματα κι έχουν φάει αλάτι. Όποιο πας για έλεγχο, να δουν πολύ επισταμένα το συγκεκριμένο ζήτημα.

Όπως τα βλέπω τα πράγματα, η μόνη λογική επιλογή είναι το ελληνικό Punto. Είναι και μια κατηγορία πάνω από τα υπόλοιπα. Γιατί το απορρίπτεις; Επειδή θα καίει 3,5 ευρώ αντί για 2,5-3; Είναι τόσο χαμηλό το κόστος που απλά δε σε νοιάζει. Δηλαδή θα κάνεις 300 χιλιόμετρα και θα δίνεις 10 ευρώ αντί για 8.

Ψηφίζω Ιταλό!

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ, 2018 20:10
από elektregertis
Περιέγραψες την κατάσταση πλήρως. Υπάρχει βέβαια και η σκέψη του να ανέβω λίγο ακόμα σε τιμή αν και δεν θέλω να πω την αλήθεια.
Το punto δεν με χαλάει απλά έχει κάποιο κόστος παραπάνω, 120€ τέλη και 25%+- παραπάνω κατανάλωση.
Σκέφτομαι να κάνω μια προσπάθεια και στα πιο ακριβά μήπως ρίξουν την τιμή στα μέτρα μου, και από αρχές Σεπτέμβρη που θα αρχίσουν να κινούνται τα πράγματα, με την είσοδο νέων αυτοκινήτων ελπίζω στην αγορά θα πρέπει να πάρω μια απόφαση.
Είναι και κάποιες εταιρίες που κάνουν εισαγωγές κατα παραγγελία, το σκέφτομαι και αυτό.
Απλά αν δεν βγάλω άκρη και με το punto θα είναι μονόδρομος, ή καινούργιο του κουτιού ή κάποιο με υγραέριο.
Ελπίζω να μην φτάσουμε σε αυτό το σημείο, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει.

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ, 2018 00:06
από Dimsabas
Η αγορά μεταχειρισμένων μοντέλων φυσικού αερίου είναι τελείως αλλοπρόσαλλη. Πάλι καλά που υπάρχουν και τα ηλεκτρικά, αλλιώς θα ήταν με διαφορά η πιο ανισόρροπη της ελληνικής αγοράς.
Παράδειγμα οι τιμές των Up. Το καινούριο κοστίζει 13 χιλιάρικα:
https://www.car.gr/11470259-volkswagen- ... p-1-0-68ps

Πόσο να πουλήσουμε το μεταχειρισμένο ενός έτους; Σε οποιοδήποτε φυσιολογικό μοντέλο, ένα Up βενζίνης ας πούμε, τα 9 χιλιάρικα θα ήταν λογική τιμή. Αμ όχι, 12 γιατί είμαστε όμορφοι:
https://www.car.gr/14547347-volkswagen-up

Μάλλον είδε τον παρακάτω που πουλάει μοντέλο διετίας για 12.500!!! Ναι, αλλά έχει και μεμβράνες 150 ευρώ!
https://www.car.gr/14518085-volkswagen- ... up-1-0-cng

Υπάρχει λογικός άνθρωπος που ΔΕ θα δώσει τρία χιλιάρικα να πάρει το καινούριο και θα προτιμήσει μοντέλο 3 ετών με 88.000 χιλιόμετρα;
https://www.car.gr/13207238-volkswagen-up-eco
Μόνο λάστιχα να χρειάζεται, συν τη μεταβίβαση, πάει ένα 500άρικο από τα 3 χιλιάρικα.

Τα μοντέλα πενταετίας έχουν τρομερά χιλιόμετρα. 150 το ένα και 175 το άλλο.
https://www.car.gr/14589605-volkswagen-up

https://www.car.gr/14117075-volkswagen- ... -extra-cng

Ε συγγνώμη, με τόσα χιλιόμετρα, ή τα πουλάς 6 χιλιάρικα ή μας κοροϊδεύουν.

Για τα μοντέλα της Αθηνάς δε χρειάζεται να σχολιάσουμε, το μόνο καλό είναι η φωτογραφία της στο βάιμπερ.

Τελικά, από όλες τις αγγελίες Up της ελληνικής αγοράς, μία (1) έχει λογικές προδιαγραφές.
https://www.car.gr/14329456-volkswagen-up-cng-eco-navi

Βέβαια, τα χιλιόμετρα είναι ύποπτα λίγα. Πήρες τόσο οικονομικό αμάξι και δεν κάνεις ούτε 9.000 χιλιόμετρα το χρόνο;


Όπως τα βλέπω τα πράγματα, μόνο με το τελευταίο αξίζει να ασχοληθείς. Και με το Punto.

Το να πάρεις καινούριο δεν είναι καθόλου κακή ιδέα με τις τιμές που έχουν τα παραπάνω. Θα ησυχάσει το κεφάλι σου, θα ξέρεις ότι θα σου βγάλει πολλά πολλά οικονομικά χιλιόμετρα. Θα έχεις μια κάποια δόση αλλά τίποτα άλλο, ούτε τέλη ούτε κόστος κίνησης. Αμάξι για 15 χρόνια.
Κι αν αλλάξουν οι ανάγκες σου, με μια λογική τιμή, θα φύγει σε μια εβδομάδα. Βλέπεις τι τρέλα πουλάνε όλοι οι αποπάνω. Λίγο να είσαι νορμάλ, μια χαρά θα πουλήσεις. Αυτοί προφανώς θεωρούν ότι επειδή είμαστε στην κρίση και πουλούν το πιο οικονομικό αυτοκίνητο της αγοράς, θα τους κάνουμε όλοι τεμενάδες. Για αυτό είναι μήνες απούλητα, τα ελέγχω κάθε μέρα.

Σε καινούριο υπάρχει και το Fiat Panda. Έχει μερικά σημεία που υπερέχει πολύ των γερμανικών. Ας πούμε τις επιδόσεις. Τούρμπο, 80 άλογα, ροπούλα. Προφανώς δε θα είναι σαν το 8άρι αλλά μην είναι και τελείως τάφος όπως τα άλλα. Αλήθεια, έχεις οδηγήσει κανένα να δεις αν σε καλύπτει;
Επίσης, έχει ντεπόζιτο βενζίνης 35 λίτρα κι όχι 15 όπως τα γερμανικά.
Κουμπάκι για να το γυρνάς σε βενζίνη όποτε θες, ενώ τα άλλα καίνε αναγκαστικά φυσικό αέριο μέχρι να τελειώσει.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί με βενζίνη έχει σαφώς καλύτερες επιδόσεις. Σε ένα προσπέρασμα, το γυρίζεις στιγμιαία στη βενζίνη και κάνεις τη δουλειά σου.

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ, 2018 00:27
από Dimsabas
Να ρίξω κι άλλη μια ιδέα. Έχεις σκεφτεί να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Το καλό είναι ότι ΔΕΝ έχουν τέλος ταξινόμησης, οπότε τα εισάγεις απ'έξω χωρίς να πληρώσεις δεκάρα. Μόνο ό,τι πάρει ο έμπορος κι η νταλίκα (αυτή δεν τη γλιτώνεις, πώς να το φέρεις μόνος σου?).
Αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στο ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον και μπορείς να "ανταλλάσσεις" όταν θες να πας ένα ταξιδάκι, τότε συμφέρει κατά δύο έννοιες:
1) οικονομικά, αφού μιλάμε για κόστος κίνησης γύρω στο 1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Η τιμή αυτή είναι εφόσον φορτίζεις το βράδυ με νυχτερινό τιμολόγιο. Μην ξεχνάς ότι σε αυτά τα αυτοκίνητα φορτίζεις κάθε βράδυ, ανεξάρτητα από το πόσα χιλιόμετρα έκανες την προηγούμενη μέρα ή πόσα σκοπεύεις να κάνεις την επόμενη. Είναι όπως το κινητό μας, κάθε βράδυ στην πρίζα.
2) βλέπεις κάτι διαφορετικό. Αν πάρεις ένα μοντέλο φυσικού αερίου, θα έχεις ένα μέτριο μοντέλο με μοναδικό προσόν το κόστος κίνησης. Γιατί μη μου πεις ότι αν δε σε ενδιέφερε το οικονομικό του θέματος, θα κοιτούσες ποτέ το Up και το Punto;
Στα ηλεκτρικά όμως απολαμβάνεις μια εμπειρία από το μέλλον. Παντελής απουσία θορύβου και κραδασμών. Ακαριαία απόκριση στο γκάζι. Ροπή από το μηδέν. Οικολογική συνείδηση, αν κι αυτό δε θα σε απασχολούσε και πολύ για να έχεις 8άρι.
Σε διπλανό φόρουμ, τύπος με 911 και 320 πετρέλαιο στέισον για την οικογένεια (και μάλιστα με 8τάχυτο αυτόματο) έχει ξετρελαθεί από την BMW i3 που αγόρασε πρόσφατα. Δηλώνει ότι είναι φοβερή εμπειρία και ότι μετά μπαίνει στα βενζινοκίνητα και του φαίνονται πρωτόγονα.
Στο λέω γιατί φοβάμαι ότι μετά τους πρώτους μήνες, που θα απολαμβάνεις την (δωρεάν στην πράξη) μετακίνηση, το μοντέλο φυσικού αερίου θα σε ξενερώσει.
Αντίθετα, το άλλο είναι κάτι τελείως πρωτοποριακό.

Και θα δώσω 30 χιλιάρικα που θέλουν για τις μεταχειρισμένες i3; Όχι βέβαια!

https://www.autoscout24.com/offers/rena ... ?cldtidx=3

Λογικά, με 8-8.500 είναι στην πόρτα σου. Η αυτονομία ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα, οι Γάλλοι λένε για 150 αλλά θεωρούμε ότι θα υπάρχει μια μικρή πτώση των μπαταριών. Συν ότι αν το γκάζι είναι πολύ και τσάμπα, τίνεις να το πατάς περισσότερο.
Αν το καλοσκεφτείς, για δεύτερο όχημα είναι ό,τι πρέπει. Για να κάνεις περισσότερα αστικά χιλιόμετρα πρέπει να είσαι ταξιτζής.
Ή δεύτερο ή σε συνδυασμό μέσα σε μια οικογένεια. Δηλαδή να μένεις πάνω-κάτω με τους γονείς σου και να μοιράζεστε τα αυτοκίνητα, τέτοια φάση.

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ, 2018 14:36
από elektregertis
Καλησπέρα!
Για το ηλεκτρικό, αν και καλή ιδέα, δυστυχώς είναι πολύ εξω από τα θέλω μου.
Δεν υπάρχει αλλο αυτοκίνητο και ακόμα και τώρα όποτε υπάρχει εργασιακη ανάγκη και δανείζομαι είναι ολόκληρο ζήτημα.
Επίσης η αυτονομία είναι ένα μεγάλο ζήτημα.
Είπαμε φυσικό αέριο, πιο προσιτό και πιο απλό σαν λύση.
Οικολογική συνείδηση θεωρητικά υπάρχει, αλλά το μόνο κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου πλέον είναι το ελάχιστο κόστος και τίποτα άλλο.
Θέλω να μην σκέφτομαι καθόλου το κόστος του για να μπορέσω να επενδύσω σε άλλα θέματα, αρκετά έφαγε το προηγούμενο!
Απλά ρε γαμώτο είναι ελάχιστες οι επιλογές σε μεταχειρισμένα δυστυχώς.
Αλήθεια έχω αρχίσει σοβαρά να σκέφτομαι μήπως βρω κάποιο να φέρω απ έξω.
Αλλιώς punto υποχρεωτικά!

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ, 2018 15:42
από Dimsabas
Άκυρο λοιπόν το ηλεκτρικό.

Όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, προτείνω τα εξής βήματα:

*πρώτη επιλογή το Up στο Ίλιον στα 7.800.

*δεύτερη επιλογή το Punto, αν και μπορεί να προκύψει κι άλλο ενδιαφέρον Up τον επόμενο μήνα.

*ξεκοκαλίζεις τις υπάρχουσες αγγελίες μήπως και κάποια από τα ακριβά πέσουν σε τιμή που να σε καλύπτει.

*ελέγχεις στο γνωστό σου στη Μακεδονία τα ύποπτα (Αθηνά και κίτρινο).

*αν όλα τα παραπάνω αποτύχουν, κοιτάς να φέρεις κάποιο απ'έξω. Θεωρώ ότι πρέπει να είναι η τελευταία λύση, γιατί σου φέρνουν γουρούνι στο σακί.

Μία ακόμα ιδέα: μιας και λογικά θα είσαι σε ηλικία αποκατάστασης και μιας και θα κρατήσεις το νέο αυτοκίνητο για κάμποσα χρόνια, μήπως να κοιτούσες κάτι μεγαλύτερο και χρηστικότερο;

Ένα πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο (με ερωτηματικό αναφορικά με την αξιοπιστία) είναι το VW Touran. Επταθέσιο, φυσικό αέριο κι αυτόματο. Κόστος κίνησης που ξεκινάει από τα 4,5 ευρώ κι έχει μέσο όρο τα 5.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

Με επτά θέσεις, 150 ίππους (καμία σχέση με τα υπόλοιπα που σέρνονται) και με αυτόματο κιβώτιο (που προσωπικά το λατρεύω).
Οι τιμές τους είναι θελκτικές. 5,5 χιλιάρικα για μοντέλο πενταετίας, δεν είναι καθόλου άσχημα:

https://m.mobile.de/auto-inserat/volksw ... ml?ref=srp

Λογικά με τρία χιλιάρικα ακόμα, το έχεις στην πόρτα σου.

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ, 2018 15:52
από nickL
Παρακολουθώ τη συζήτηση. Ομολογουμένως καλή η λύση για το cng. Αφού έχεις λύσει το θέμα του πρατηρίου ακόμα καλύτερα. Εγώ θα πήγαινα για το Punto. Είναι μεγαλύτερο, λογικά πιο ασφαλές, δεν έχω ακούσει θέμα αξιοπιστίας σε σχέση με τα παλιότερα φιατ και το δίνουν και φθηνότερα. Αντιθέτως το vw είναι μίνι σε μέγεθος και από άποψη αξιοπιστίας δεν έχω την καλύτερη άποψη γι αυτή τη μάρκα μετά από μερικά χρόνια. Νομίζω η διαφορά στην κατανάλωση χρηματικά είναι ήδη πολύ μικρή.

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ, 2018 09:06
από Dimsabas
https://www.car.gr/14603220-honda-civic-1-4-cng

Δεν έχω ψαχτεί με μη εργοστασιακά μοντέλα φυσικού αερίου, αλλά αφού είναι στην Αττική, θα του έριχνα μια ματιά.
Τα χρήματα είναι καλά, η καρότσα δεν έχει σχέση με τους υπόλοιπους κουβάδες.
Έχω ακούσει ότι κάποια μη εργοστασιακά μοντέλα φυσικού αερίου.καταναλώνουν και κάμποση βενζίνη. Περίπου ίδιο κόστος με το φυσικό αέριο.

Re: Suzuki alto 2012 και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ, 2018 10:30
από elektregertis
Καλημέρα!
Άστα, τώρα το είδα. Το ιδανικό αυτοκίνητο για εμένα, ως αυτοκίνητο στα λεφτά που διαθέτω.
Αλλά φυσικό αέριο μη εργοστασιακό.
Ρε γαμώτο, ούτε που να το πάω να το ελέγξω δεν ξέρω, παρότι είναι καλή η μάρκα.
Πολλά ερωτήματα, αλλα σαν αυτοκίνητο δεν έχει επαφή με όλα τα υπόλοιπα που κοιτάω.
Αλλά ρε γαμώτο τα λίγα που ξέρω για τα aftermarket συστήματα από το υγραέριο είναι πως το πιο σημαντικό είναι ο τοποθετητής.
Και αυτό μπήκε στην Ιταλία!