Εδώ θα το πήγαινες και σε έναν δικό σου μάστορα. Εκεί, η VW που θα το πας για έλεγχο θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, εκεί που το πήγαινε κι αυτός. Ειδικά αν μιλάμε για μικρή πόλη κι όχι τη Ρώμη.
Και στο κάτω-κάτω, αν τους σφυρίξει ότι ο τύπος που τον συνοδεύει είναι μεσάζων για να πουληθεί σε τέταρτον σε άλλη χώρα, φαντάσου τι θα του πουν.
Γνώμη μου είναι να εξαντλήσεις πρώτα όλα τα ελληνικά μοντέλα, που μπορείς να περιεργαστείς ο ίδιος, να τα οδηγήσεις, να τα πας και σε δεύτερο και σε τρίτο μάστορα. Να κάνεις και μια χρηματική υπέρβαση, αν για το ιταλικό θα έδινες 7-7,5, ανέβασε το όριο στα 8 για τα ελληνικά. Ακριβώς επειδή θα τα χιλιοτσεκάρεις προσωπικά πριν τα αγοράσεις.
Φαντάσου να σου φέρει ο ενδιάμεσος το κόκκινο και να έχει ένα κουσούρι. Από το να τρίζει (που δε θα το πιάσει ένας στατικός έλεγχος σε συνεργείο) μέχρι κάτι κουλό μηχανολογικό που δεν μπορούσαν να ελέγξουν. Τρέμουλο στο τιμόνι πάνω από τα 130, για παράδειγμα. (Δε σου βάζω περιπτώσεις δόλου, είτε των Ιταλών μηχανικών είτε του Έλληνα μεσάζοντα για να πάρει προμήθεια από την πώληση).
Τι θα κάνεις μετά; Θα του πεις να το πάρει πίσω; Καλύτερα να μην μπλέκεις. Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε...