georget έγραψε:Βέβαια εγώ σκεφτομουνα να εγκαταστησω συστημα φυσικου αεριου αλλά το κοστος ειναι περισσότερο από την εγκατασταση ενός συστηματος υγραεριου.Επίσης εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν τους βλέπω και αρκετά εκπαιδευμένους στην εγκατάσταση αυτών των συστηματων ,δεν τα πολύεγκαθιστούν και δεν τα προωθούν καθώς επίσης οι δεξαμενες στο αυτοκίνητο πιάνουν πολυ χώρο στο πορτ παγκάζ και δεν έχουν μεγάλη αυτονομία.Με την εγκατάσταση του υγραέριου βέβαια μου είπαν ότι θα μπω σε μπελάδες καθώς θα πρεπει να κάνω πιο επιμελημενη συντήρηση στο αυτοκινητό μου δηλαδή πιο καλά λαδια και πιο συχνή αλλαγή των αναλωσιμων.Το κτεο επισης θα είναι περισσότερο σε κοστος σε σχεση με τη βενζινη.Στις πρώτες 15000 χλμ μου ειπαν θα βγει αισθητηρας λ και καταλυτης προφανώς.Ολα αυτά συναθροιζόμενα καθως και άλλες βλάβες που πιθανώς θα προκυψουν οδηγουν στο συμπερασμα οτι δεν θα κανουν οικονομια στο αυτοκινητο μου.Η καλύτερη επιλογή ήταν ένα καινουριο octavia που εχει εγκατεστημενο εργοστασιακό το συστημα αεριου αλλά θα δώσουμε κανα 10.000€ και παραπανω επιπλέον για την απόκτησή του.
Υγραέριο εδώ και 140.000 χιλιόμετρα.
Ποιος σου είπε αυτές τις ανακρίβειες ότι θα χαλάσει ο αισθητήρας οξυγόνου ή ο καταλύτης.
ΚΤΕΟ θα περαστεί όταν βάλεις το σύστημα ( εάν θυμάμαι είναι 30+άδεια κυκλοφορίας ~150€).
Ως επιπρόσθετη συντήρηση θα έχεις τα φίλτρα του συστήματος που θα κάνεις αλλαγές ανά 20000-25000.
Ας πούμε ως επιπλέον έξοδο εάν θες είναι η επιλογή μπουζί για υγραεριο, αλλά θα βγάζεις περισσότερα χιλιόμετρα .
Όποιο συστήμα και να βάλεις εάν γίνει σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση αλλά και να είναι σωστά συντηρημένο το αμάξι από προηγουμένως , πίστεψέ με δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Ζύγισε τα , δες τα ετήσια χιλιόμετρα σου , τα έξοδα κίνησης και το σκέφτεσαι.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk