Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 27 Μαρ, 2013 00:45

Εδω είνσι ένα ίδιο μοτέρ CDAA με αερίου ψεκασμού Prins , ο φίλος είνσι εδω μέλος μπορει να σου πει τα πάντα περί κατανάλωσης λειτουργίας κτλ , αν έχεις δυνατότητα για μας το υγρου της ψεκασμού της Prins ... http://www.qgas.gr/products/directliquimax ...ειναι ένα τεράστιο τεχνολογικό βήμα στην υγραεριοκίνηση όπου δεν χρειάζεται πλέον να έχεις βενζίνη αν δεν το επιθυμείς δηλ την καταργεις εντελώς ..

http://www.qgas.gr/lpgconversions/184-s ... atfsirs520
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2583
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό ntasaef4 » Τετ 27 Μαρ, 2013 11:50

Qgas έγραψε:Εδω είνσι ένα ίδιο μοτέρ CDAA με αερίου ψεκασμού Prins , ο φίλος είνσι εδω μέλος μπορει να σου πει τα πάντα περί κατανάλωσης λειτουργίας κτλ , αν έχεις δυνατότητα για μας το υγρου της ψεκασμού της Prins ... http://www.qgas.gr/products/directliquimax ...ειναι ένα τεράστιο τεχνολογικό βήμα στην υγραεριοκίνηση όπου δεν χρειάζεται πλέον να έχεις βενζίνη αν δεν το επιθυμείς δηλ την καταργεις εντελώς ..

http://www.qgas.gr/lpgconversions/184-s ... atfsirs520


Αγαπητέ, εάν στο μέλλον η τιμή βελτιωθεί αισθητά, θα το σκεφτώ καλύτερα!
ntasaef4
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 26 Μαρ, 2013 21:25

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό skarpouzis » Τετ 27 Μαρ, 2013 14:38

Εχω εξαιρετικά καλή προσωπική εμπειρία απο τον QGAS.
Για το TSI δεν θα πήγαινα σε υγρού ψεκασμού της VIALLE - έχει ενα σκασμό λεφτά
και δεν είναι problem free (απ' ο,τι διαβάζω στο forum).
Ούτε για το υγρού ψεκασμού της PRINS το οποίο επίσης είναι ακριβό και νέο στην αγορά.
Θα πήγαινα για αερίου ψεκασμού είτε της PRINS, είτε για το ΑΕΒ του QGAS το οποίο απο
components δεν υπολείπεται του PRINS, θα έδινα δε τα 100 κάτι ευρώ παραπάνω για την version του ECU της ΑΕΒ που μιλάει με το OBD II του αυτοκινήτου.
Λόγω του TSI ρώτησε τον QGAS αν συνιστά το AEB. Αν σου πεί ναι προχώρησε για το AEB.
Πρακτικά θα έχεις κάτι παρόμοιο με το PRINS με πολύ λιγότερα χρήματα.
Αν αυτό έχει κάποια σημασία το επάγγελμά μου ειναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
Ελπίζω να βοήθησα.
PRINS VSI 1.0 με VALVECARE
VW TOUAREG 3.2 V6 2004 κιν. AZZ
skarpouzis
 
Δημοσιευσεις: 60
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος, 2011 22:34

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό ntasaef4 » Τετ 27 Μαρ, 2013 23:07

skarpouzis έγραψε:Εχω εξαιρετικά καλή προσωπική εμπειρία απο τον QGAS.
Για το TSI δεν θα πήγαινα σε υγρού ψεκασμού της VIALLE - έχει ενα σκασμό λεφτά
και δεν είναι problem free (απ' ο,τι διαβάζω στο forum).
Ούτε για το υγρού ψεκασμού της PRINS το οποίο επίσης είναι ακριβό και νέο στην αγορά.
Θα πήγαινα για αερίου ψεκασμού είτε της PRINS, είτε για το ΑΕΒ του QGAS το οποίο απο
components δεν υπολείπεται του PRINS, θα έδινα δε τα 100 κάτι ευρώ παραπάνω για την version του ECU της ΑΕΒ που μιλάει με το OBD II του αυτοκινήτου.
Λόγω του TSI ρώτησε τον QGAS αν συνιστά το AEB. Αν σου πεί ναι προχώρησε για το AEB.
Πρακτικά θα έχεις κάτι παρόμοιο με το PRINS με πολύ λιγότερα χρήματα.
Αν αυτό έχει κάποια σημασία το επάγγελμά μου ειναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
Ελπίζω να βοήθησα.


Φυσικά και βοήθησες φίλε μου, οποιοσδήποτε μου δίνει μια καινούρια πληροφορία μου δίνει και μια βοήθεια!
Το βασικό που με καίει, όπως και όλους φαντάζομαι, είναι να μην έχω το παραμικρό πρόβλημα τόσο στο άμεσο όσο και στο έμμεσο μέλλον με το αυτοκίνητό μου..
Διαβάζω αρκετούς με αρκετά προβλήματα και αυτό με αγχώνει ιδιαίτερα..έχω και TSI που θεωρούνται από τους δυσκολότερους κινητήρες
στο υγραέριο και αυτό πολλαπλασιάζει το άγχος μου, καταλαβαίνεις!
Εσυ τι φοράς? σε τι όχημα?
ntasaef4
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 26 Μαρ, 2013 21:25

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό skarpouzis » Τετ 27 Μαρ, 2013 23:47

Εχω PRINS VSI 1.0 με ηλεκτρονικό σύστημα λίπανσης VALVECARE σε TOUAREG 3.2
Είχα μια πολύ κακή εγκατάσταση που είχε γίνει απο παλαιότερο dealer της PRINS,
και τα προβλήματα μου λύθηκαν με επανεγκατάσταση του συστήματος απο τον QGAS.
Είχα βάλει σχετικό posting - δες το στο section VOLKSWAGEN.
Με το ΑΕΒ που σου προτείνω θα έχεις λίπανση βαλβίδων με ψεκασμό βενζίνης (κάτι
που δεν κάνει το PRINS) και θα αποφύγεις το extra κόστος του VALVECARE.
Φιλικά
PRINS VSI 1.0 με VALVECARE
VW TOUAREG 3.2 V6 2004 κιν. AZZ
skarpouzis
 
Δημοσιευσεις: 60
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος, 2011 22:34

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό ntasaef4 » Τετ 27 Μαρ, 2013 23:50

Πιστεύεις δηλαδή ότι δεν θα έχω προβλήματα ε?
ntasaef4
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 26 Μαρ, 2013 21:25

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό skarpouzis » Πέμ 28 Μαρ, 2013 00:21

Κύτταχε οι εγκαταστάσεις του QGAS γενικά δεν έχουν προβλήματα.
Ρώτησε τους. Αν έχουν εγκαταστήσει το ΑΕΒ σε TSI και στο συνιστούν βάλε το ΑΕΒ
(πίστεψε με δεν θα έχεις κάτι υποδεέστερο του PRINS - για παράδειγμα τα κορεάτικα
μπέκ HANA που χρησιμοποιεί είναι εφάμιλλα των KEIHIN της PRINS).
Αλλιώς βάλε το PRINS αλλά τότε οπωσδήποτε και το VALVECARE.
Έχε υπόψη σου ότι θα πρέπει να αντικαστήσεις τα μπουζί με υγραερίου και
προληπτικά σου συνιστώ να αντικαταστήσεις τους πολλαπλασιαστές με μάρκα
BERU (οι εργοστασιακοί πολλαπλασιαστές της SKODA (VW) θα σου βγάλουν προβλήματα.)
Για να ξέρεις οι BERU είναι κορυφαίοι και φτηνότεροι απο τους εργοστασιακούς.
Φιλικά
PRINS VSI 1.0 με VALVECARE
VW TOUAREG 3.2 V6 2004 κιν. AZZ
skarpouzis
 
Δημοσιευσεις: 60
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος, 2011 22:34

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό ntasaef4 » Πέμ 28 Μαρ, 2013 10:46

skarpouzis έγραψε:Κύτταχε οι εγκαταστάσεις του QGAS γενικά δεν έχουν προβλήματα.
Ρώτησε τους. Αν έχουν εγκαταστήσει το ΑΕΒ σε TSI και στο συνιστούν βάλε το ΑΕΒ
(πίστεψε με δεν θα έχεις κάτι υποδεέστερο του PRINS - για παράδειγμα τα κορεάτικα
μπέκ HANA που χρησιμοποιεί είναι εφάμιλλα των KEIHIN της PRINS).
Αλλιώς βάλε το PRINS αλλά τότε οπωσδήποτε και το VALVECARE.
Έχε υπόψη σου ότι θα πρέπει να αντικαστήσεις τα μπουζί με υγραερίου και
προληπτικά σου συνιστώ να αντικαταστήσεις τους πολλαπλασιαστές με μάρκα
BERU (οι εργοστασιακοί πολλαπλασιαστές της SKODA (VW) θα σου βγάλουν προβλήματα.)
Για να ξέρεις οι BERU είναι κορυφαίοι και φτηνότεροι απο τους εργοστασιακούς.
Φιλικά


Ευχαριστώ για τις κατατοπιστικές απαντήσεις σου!
Δηλαδή το έξτρα κόστος (μπουζί και πολλαπλασιαστές) πόσο περίπου το υπολογίζεις?
Εσένα το αυτοκίνητο είναι TSI?
Εκτός από τα πρώτα προβλήματα είχες κάποιο άλλο θέμα ή όλα είναι καλά?
ntasaef4
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 26 Μαρ, 2013 21:25

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό skarpouzis » Πέμ 28 Μαρ, 2013 13:59

Μπουζί υγραερίου (BOSCH ή NGK) και πολλαπλασιαστές (BERU) για 4-κύλινδρο περίπου 200 Ευρώ συνολικά.
Γενικά δεν είχα άλλα προβλήματα.
Φιλικά
PRINS VSI 1.0 με VALVECARE
VW TOUAREG 3.2 V6 2004 κιν. AZZ
skarpouzis
 
Δημοσιευσεις: 60
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος, 2011 22:34

Re: Skoda Superb 1.8 TSI (CDAA)

Δημοσίευσηαπό skarpouzis » Πέμ 28 Μαρ, 2013 14:02

ΤοTOUAREG δεν είναι turbo
PRINS VSI 1.0 με VALVECARE
VW TOUAREG 3.2 V6 2004 κιν. AZZ
skarpouzis
 
Δημοσιευσεις: 60
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος, 2011 22:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Skoda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες