Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό nikolasvtr » Τετ 29 Αύγ, 2012 00:15

Καλησπέρα σας.
Τους τελευταίους μήνες σκέφτομαι την τοποθέτηση κιτ υγραερίου...

Τον Μάρτη που πέρασε μου είχε γίνει πρόταση για σύστημα αμέσου ψεκασμού με τα χωρίς αλλαγή ή πρόσθεση μπεκ με εγκέφαλο ο οποίος συνεργαζόταν με του αυτοκινήτου (έχει μια μικρή αναβάθμιση) σε μια λογική τιμή.

Την περασμένη βδομάδα που επισκέφθηκα τον "εγκαταστάτη" μου είπε ότι οι περισσότερες εταιρείες σταματούν την παραγωγή συστημάτων άμεσου ψεκασμού επειδή καταστρέφουν τα εργοστασιακά μπεκ και μου πρότεινε σύστημα έμμεσου ψεκασμού με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης 10% για προστασία της μηχανής σε τιμή παρόμοια της προηγούμενης προσφοράς.


Τι θα με συμβουλεύατε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
nikolasvtr
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 14:52

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 29 Αύγ, 2012 00:43

nikolasvtr έγραψε:Καλησπέρα σας.
Τους τελευταίους μήνες σκέφτομαι την τοποθέτηση κιτ υγραερίου...

Τον Μάρτη που πέρασε μου είχε γίνει πρόταση για σύστημα αμέσου ψεκασμού με τα χωρίς αλλαγή ή πρόσθεση μπεκ με εγκέφαλο ο οποίος συνεργαζόταν με του αυτοκινήτου (έχει μια μικρή αναβάθμιση) σε μια λογική τιμή.

Την περασμένη βδομάδα που επισκέφθηκα τον "εγκαταστάτη" μου είπε ότι οι περισσότερες εταιρείες σταματούν την παραγωγή συστημάτων άμεσου ψεκασμού επειδή καταστρέφουν τα εργοστασιακά μπεκ και μου πρότεινε σύστημα έμμεσου ψεκασμού με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης 10% για προστασία της μηχανής σε τιμή παρόμοια της προηγούμενης προσφοράς.


Τι θα με συμβουλεύατε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Εξαρτάται το σύστημα που σου πρότεινε η κατανάλωση κυμαίνεται απο 2-3 % μέχρι 10 -12 % ανάλογα με το φορτίο , επίσης αν το σύστημα αλλάζει τον ψεκασμο τσυτοχρονα στα μπεκ της βενζίνης και του υγραεριου η έχει στάνταρ κατανάλωση στο χάρτη της βενζίνης και μετα προσθέτει υγραεριο , καλύτερο όλων μακράν το prins DI πάντως !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό thanassis » Τετ 29 Αύγ, 2012 20:34

nikolasvtr έγραψε:Καλησπέρα σας.
Τους τελευταίους μήνες σκέφτομαι την τοποθέτηση κιτ υγραερίου...

Τον Μάρτη που πέρασε μου είχε γίνει πρόταση για σύστημα αμέσου ψεκασμού με τα χωρίς αλλαγή ή πρόσθεση μπεκ με εγκέφαλο ο οποίος συνεργαζόταν με του αυτοκινήτου (έχει μια μικρή αναβάθμιση) σε μια λογική τιμή.

Την περασμένη βδομάδα που επισκέφθηκα τον "εγκαταστάτη" μου είπε ότι οι περισσότερες εταιρείες σταματούν την παραγωγή συστημάτων άμεσου ψεκασμού επειδή καταστρέφουν τα εργοστασιακά μπεκ και μου πρότεινε σύστημα έμμεσου ψεκασμού με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης 10% για προστασία της μηχανής σε τιμή παρόμοια της προηγούμενης προσφοράς.


Τι θα με συμβουλεύατε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Δεν νομίζω ότι ισχύει κατι τετοιο...αντιθετως θα σου ελεγα οτι εχει βαλει αρκετος κοσμος vialle και icom και παιζει σωστα. Εγω σε 1.4 tsi stage 1 θα περασω το lpdi της vialle μολις ερθει το συστημα που εχω παραγγειλει!


Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2
thanassis
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ 27 Αύγ, 2012 00:42

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 29 Αύγ, 2012 21:54

thanassis έγραψε:
nikolasvtr έγραψε:Καλησπέρα σας.
Τους τελευταίους μήνες σκέφτομαι την τοποθέτηση κιτ υγραερίου...

Τον Μάρτη που πέρασε μου είχε γίνει πρόταση για σύστημα αμέσου ψεκασμού με τα χωρίς αλλαγή ή πρόσθεση μπεκ με εγκέφαλο ο οποίος συνεργαζόταν με του αυτοκινήτου (έχει μια μικρή αναβάθμιση) σε μια λογική τιμή.

Την περασμένη βδομάδα που επισκέφθηκα τον "εγκαταστάτη" μου είπε ότι οι περισσότερες εταιρείες σταματούν την παραγωγή συστημάτων άμεσου ψεκασμού επειδή καταστρέφουν τα εργοστασιακά μπεκ και μου πρότεινε σύστημα έμμεσου ψεκασμού με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης 10% για προστασία της μηχανής σε τιμή παρόμοια της προηγούμενης προσφοράς.


Τι θα με συμβουλεύατε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Δεν νομίζω ότι ισχύει κατι τετοιο...αντιθετως θα σου ελεγα οτι εχει βαλει αρκετος κοσμος vialle και icom και παιζει σωστα. Εγω σε 1.4 tsi stage 1 θα περασω το lpdi της vialle μολις ερθει το συστημα που εχω παραγγειλει!


Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2


Η vialle έχει πολυ μικρη λίστα μοτέρ άμεσου ψεκασμου μπορει να μην παρέχει κιτ για το μοτέρ του φίλου , οπότε ο αεριος ψεκασμός ( άμεσου ) είναι μονόδρομος
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό thanassis » Πέμ 30 Αύγ, 2012 02:54

dathens έγραψε:
thanassis έγραψε:
nikolasvtr έγραψε:Καλησπέρα σας.
Τους τελευταίους μήνες σκέφτομαι την τοποθέτηση κιτ υγραερίου...

Τον Μάρτη που πέρασε μου είχε γίνει πρόταση για σύστημα αμέσου ψεκασμού με τα χωρίς αλλαγή ή πρόσθεση μπεκ με εγκέφαλο ο οποίος συνεργαζόταν με του αυτοκινήτου (έχει μια μικρή αναβάθμιση) σε μια λογική τιμή.

Την περασμένη βδομάδα που επισκέφθηκα τον "εγκαταστάτη" μου είπε ότι οι περισσότερες εταιρείες σταματούν την παραγωγή συστημάτων άμεσου ψεκασμού επειδή καταστρέφουν τα εργοστασιακά μπεκ και μου πρότεινε σύστημα έμμεσου ψεκασμού με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης 10% για προστασία της μηχανής σε τιμή παρόμοια της προηγούμενης προσφοράς.


Τι θα με συμβουλεύατε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Δεν νομίζω ότι ισχύει κατι τετοιο...αντιθετως θα σου ελεγα οτι εχει βαλει αρκετος κοσμος vialle και icom και παιζει σωστα. Εγω σε 1.4 tsi stage 1 θα περασω το lpdi της vialle μολις ερθει το συστημα που εχω παραγγειλει!


Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2


Η vialle έχει πολυ μικρη λίστα μοτέρ άμεσου ψεκασμου μπορει να μην παρέχει κιτ για το μοτέρ του φίλου , οπότε ο αεριος ψεκασμός ( άμεσου ) είναι μονόδρομος


Απ ότι γνωρίζω έχει καλύψει το CDAA άρα λογικά και το ΒΖΒ. Δεν ξέρω βεβαια ποιο μοτερ φοραει το παιδι.
Η μικρη λιστα με μοτερ σημαινει και εξειδικευση.
Επισης σε τετοιο μοτερ η άποψή μου ότι αξίζει μόνο υγρός ψεκασμός

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2
thanassis
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ 27 Αύγ, 2012 00:42

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 30 Αύγ, 2012 23:14

Το λογικά δεν παίζει γιατι δεν το έχει καλύψει ( ΒΖΒ ) αλλα δεν σημαίνει κάτι απλα ειναι μια πολυ μικρη εταιρία σε σχέση με την prins που έχει σχεδόν όλα τα μοντέλα, αλλα και ένα χιλιαρικο πιο κάτω απο την τιμη vialle direct injection !! Τιμη για tiguan 2900 kosmocar βουλιαγμενης έβαλε PRINS με 1900 €
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό nikolasvtr » Δευτ 29 Οκτ, 2012 21:04

Καλησπέρα και συγγνώμη για την αργοπορία.

Κάποια προβλήματα υγείας & όχι μόνο με έκαναν να μην μπορώ να ασχοληθώ.

Επί του θέματος.

Μπήκε κάποιο σύστημα 4ης γενιάς φαντάζομαι της MG Motorgas το οποίο ψεκάζει παράλληλα ένα 5% βενζίνης μόνιμα.

Υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση & ταλαιπωρία για να λειτουργήσει και ακόμα είναι στη φάση της αξιολόγησης λόγω διάφορων μικροπροβλημάτων ( σε μερικό ή ολικό φορτίο παρουσίαζε έντονο σκορτσάρισμα μεταξύ 3-4000 στρ. με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να γυρνάει σε βενζίνη.) Το φαινόμενο αυτό αντιμετωπίσθηκε αρχικά με αύξηση της πίεσης στον πνεύμονα, μετά με μείωση, μετά με αύξηση και στη τελευταία συνάντηση με αύξηση της πίεσης του αέρα (φούσκωμα) στη δεξαμενή του υγραερίου (???).

έχω κάνει πολύ λίγα χλμ απο τότε χωρίς προβλήματα αλλά αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζε το κόπο (και κατά πόσο έχει επιβαρυνθεί ο κινητήρας μετά από όλα αυτά) τη στιγμή μάλιστα που ο εγκαταστάτης μου είπε ότι μια φορά το μήνα θα πρέπει να φουσκώνω τη δεξαμενή με αέρα.....
nikolasvtr
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 14:52

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 29 Οκτ, 2012 23:25

nikolasvtr έγραψε:Καλησπέρα και συγγνώμη για την αργοπορία.

Κάποια προβλήματα υγείας & όχι μόνο με έκαναν να μην μπορώ να ασχοληθώ.

Επί του θέματος.

Μπήκε κάποιο σύστημα 4ης γενιάς φαντάζομαι της MG Motorgas το οποίο ψεκάζει παράλληλα ένα 5% βενζίνης μόνιμα.

Υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση & ταλαιπωρία για να λειτουργήσει και ακόμα είναι στη φάση της αξιολόγησης λόγω διάφορων μικροπροβλημάτων ( σε μερικό ή ολικό φορτίο παρουσίαζε έντονο σκορτσάρισμα μεταξύ 3-4000 στρ. με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να γυρνάει σε βενζίνη.) Το φαινόμενο αυτό αντιμετωπίσθηκε αρχικά με αύξηση της πίεσης στον πνεύμονα, μετά με μείωση, μετά με αύξηση και στη τελευταία συνάντηση με αύξηση της πίεσης του αέρα (φούσκωμα) στη δεξαμενή του υγραερίου (???).

έχω κάνει πολύ λίγα χλμ απο τότε χωρίς προβλήματα αλλά αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζε το κόπο (και κατά πόσο έχει επιβαρυνθεί ο κινητήρας μετά από όλα αυτά) τη στιγμή μάλιστα που ο εγκαταστάτης μου είπε ότι μια φορά το μήνα θα πρέπει να φουσκώνω τη δεξαμενή με αέρα.....


Δεν μιλάς σοβαρά ποιος επαγγελματίας εγκαταστάτης είπε κατι τέτοιο για πιο λόγο να φουσκώσεις τη δεξαμενή ;
Δεν πρέπει να μπαίνουν κιτ μη εργοστασιακά σε τέτοια μοτέρ όπου εργοστασιακά σημαίνει κιτ κατασκευασμένα για το ανάλογο μοτέρ όπου ο εγκατάστασης δεν μπορεί να πειράξει καθόλου τη χαρτογράφηση του μοτέρ. Το μόνο που πρέπει να κοιτάξει ειναι η πίεση του πνεύμονα όπου σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 1.2 bar.
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2583
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό nikolasvtr » Τρί 30 Οκτ, 2012 16:28

Η πίεση για να λειτουργεί χωρίς προβλήματα είναι στο 1,38 περίπου. Κάτω απο το 1,3 το γυρνάει για πλάκα στη βενζίνη....

Υπάρχει κίνδυνος προβλημάτων;
nikolasvtr
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 14:52

Re: Απ: Οctavia 5 Tsi 1.8, help.....

Δημοσίευσηαπό thanassis » Τρί 30 Οκτ, 2012 19:56

dathens έγραψε:Το λογικά δεν παίζει γιατι δεν το έχει καλύψει ( ΒΖΒ ) αλλα δεν σημαίνει κάτι απλα ειναι μια πολυ μικρη εταιρία σε σχέση με την prins που έχει σχεδόν όλα τα μοντέλα, αλλα και ένα χιλιαρικο πιο κάτω απο την τιμη vialle direct injection !! Τιμη για tiguan 2900 kosmocar βουλιαγμενης έβαλε PRINS με 1900 €


Βγάζει και για ΒΖΒ σίγουρα.


nikolasvtr έγραψε:Καλησπέρα και συγγνώμη για την αργοπορία.

Κάποια προβλήματα υγείας & όχι μόνο με έκαναν να μην μπορώ να ασχοληθώ.

Επί του θέματος.

Μπήκε κάποιο σύστημα 4ης γενιάς φαντάζομαι της MG Motorgas το οποίο ψεκάζει παράλληλα ένα 5% βενζίνης μόνιμα.

Υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση & ταλαιπωρία για να λειτουργήσει και ακόμα είναι στη φάση της αξιολόγησης λόγω διάφορων μικροπροβλημάτων ( σε μερικό ή ολικό φορτίο παρουσίαζε έντονο σκορτσάρισμα μεταξύ 3-4000 στρ. με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να γυρνάει σε βενζίνη.) Το φαινόμενο αυτό αντιμετωπίσθηκε αρχικά με αύξηση της πίεσης στον πνεύμονα, μετά με μείωση, μετά με αύξηση και στη τελευταία συνάντηση με αύξηση της πίεσης του αέρα (φούσκωμα) στη δεξαμενή του υγραερίου (???).

έχω κάνει πολύ λίγα χλμ απο τότε χωρίς προβλήματα αλλά αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζε το κόπο (και κατά πόσο έχει επιβαρυνθεί ο κινητήρας μετά από όλα αυτά) τη στιγμή μάλιστα που ο εγκαταστάτης μου είπε ότι μια φορά το μήνα θα πρέπει να φουσκώνω τη δεξαμενή με αέρα.....


Φίλε περαστικά σου, και για την υγεία σου, και για το αυτοκίνητό σου. Δυστυχώς ενώ υπήρχε κόσμος πρόθυμος να σου προτείνει κιτ που λειτουργούν άψογα έκανες το αυτοκίνητο πειραματόζωο. Μακάρι να δουλέψει καλά. Αν δεν δουλέψει όμως θα έχεις προβλήματα. Αυτό με τον αέρα είναι σίγουρα λόγος για να καλύψει την άγνοια του. Δεν κάνεις πειράματα σε τέτοια αυτοκίνητα και όσο έχεις αέρα στην δεξαμενή δεν θα μπορείς να φουλαρεις πλήρως με καύσιμο.


qgas έγραψε:
Δεν μιλάς σοβαρά ποιος επαγγελματίας εγκαταστάτης είπε κατι τέτοιο για πιο λόγο να φουσκώσεις τη δεξαμενή ;
Δεν πρέπει να μπαίνουν κιτ μη εργοστασιακά σε τέτοια μοτέρ όπου εργοστασιακά σημαίνει κιτ κατασκευασμένα για το ανάλογο μοτέρ όπου ο εγκατάστασης δεν μπορεί να πειράξει καθόλου τη χαρτογράφηση του μοτέρ. Το μόνο που πρέπει να κοιτάξει ειναι η πίεση του πνεύμονα όπου σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 1.2 bar.


+1
συμφωνώ απολύτως

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2
thanassis
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ 27 Αύγ, 2012 00:42

Επόμενο

Επιστροφή στο Skoda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες