Μετα απο 1800 χιλ. με αέριο (5 γεμισματα) εχω να παρατηρήσω τα εξής:
1) κατανάλωση αυξημένη σε λίτρα κατά 22% με το αέριο (11,7 λίτρα με βενζίνη μικτά) (15 λίτρα με αέριο αντίστοιχα. Η δεξαμενή γεμίζει 51- 52 λίτρα και σβήνει ο κινητήρας μετα απο 340 χιλ)
2) προβλήματα με κραδασμούς στον κινητήρα στην εκκίνηση και κενά στο γκάζι (αντιμετωπίστηκαν σε μεγάλο βαθμό με αλλαγή Μπέκ στην 3η επίσκεψη στο συνεργείο _ δεν μπορώ να πω ότι εξαφανίστηκαν)
3) 4 επισκέψεις μετα ακόμα δεν γυρνάει σε βενζίνη αυτόματα όταν τελειώσει το αέριο. 2 απο τα 5 λαμπάκια παραμένουν αναμμένα. Θα αλλαχθει το φλοτερ.....και ελπίζουμε να διορθωθεί!
4) μεχρι στιγμής άναψε λαμπάκι κινητήρα 5 φορές. Όταν συμβεί ο κινητήρας ρεταρει και πρεπει να σταματήσω να σβησω και να ξανααναψω... Βέβαια δεν σβήνει πάντα το λαμπακι μετα απ αυτο...
5) παρατήρησα αυξημένη κατανάλωση λαδιού (ίσως είναι τυχαίο)
Αυτά είναι τα πιο σοβαρά. Κατα τα αλλα επέλεξα σύστημα vialle, το πλήρωσα 500 ευρώ περισσότερο, (το οποίο υποτίθεται έρχεται ρυθμισμενο απο το εργοστάσιο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...) το τοποθέτησα στο πλέον ειδικό συνεργείο στη βόρεια Ελλάδα, θα πάω για πέμπτη φορά για ρύθμιση και αλλαγή φλοτερ αυτήν τη φορά.
Δεν είμαι καθολου σίγουρος πια ότι θα τελειώσουν τα προβλήματα....