Καλησπέρα φίλοι
Ερευνώντας διστακτικά την αγορά για τοποθέτηση υγραερίου με BMW 518i του 1992, κατέληξε σε 2-3 συστήματα και σε 3-4 σοβαρούς, όπως εκτιμάω, εγκαταστάτες.
Ένας από αυτούς του είπε ότι δεν μπαίνει στρογγυλή δεξαμενή (σχήμα «ντόνατ») στην θέση της ρεζέρβας και η μόνη του επιλογή είναι ρεζερβουάρ υγραερίου, της μορφής του «θερμοσίφωνα» που πιάνει όμως πολύ χώρο στο πορτ-μπαγκαζ. Αυτό γιατί το ρεζερβουάρ της βενζίνης είναι πολύ μεγάλο (πράγματι είναι 80 λίτρα) και καλύπτει όλο το χώρο κάτω από την ρεζέρβα. Έτσι δεν μπορεί να τρυπήσει και να στερεώσει με ασφάλεια το ρεζερβουάρ του υγραερίου στο δάπεδο της ρεζέρβας. Επομένως η μόνη λύση που την έχει εφαρμόσει κιόλας, είναι το «θερμοσίφωνο».
Εκτιμώ ιδιαίτερα την εξήγηση, όμως δεν θέλω να περιορίσω τον χώρο στο πορτ-μπαγκαζ.
Έτσι απευθύνθηκα και στους άλλους 2 εγκαταστάτες οι οποίοι με διαβεβαίωσαν ότι εγκαθιστούν χωρίς πρόβλημα δεξαμενή «ντονατ» στην θέση της ρεζέρβας, χωρίς να μου εξηγήσουν, τον τρόπο.
Μπορεί κανείς να με φωτίσει ?
Είτε ιδιώτης, είτε εγκαταστάτης που έχει βάλει LPG σε αυτό το αυτοκίνητο (είτε σε 518i είτε σε 520i, 525i, 530i, 535i χρονολογίας 1989 – 1995)
Το αυτοκίνητο BMW E34, φαίνεται εδώ
http://el.wikipedia.org/wiki/BMW_E34 Ευχαριστώ
Προς Συντονιστές : Παρακαλώ, λόγω της ιδιαιτερότητας της ερώτησης, επιτρέψτε μου να ανεβάσω την ερώτηση σε 2-3 «σχετικά» θέματα.