Σελίδα 1 από 3

Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Αύγ, 2013 18:44
από eilias
Καλησπέρα και τους χαιρετισμούς μου στο forum!
Ψάχνω την καλύτερη λύση για το αυτοκίνητό μου, ένα SEAT LEON 1.6 MPI. Προς το παρόν έχω πάρει μια προσφορά για OMVL +λαδιέρα+ ΚΤΕΟ=1000€ από αντιπρόσωπο VIAGAS και αναρωτιέμαι εάν είναι η καλύτερη επιλογή ή θα άξιζε τον κόπο να δώσω 1150€ στην QGAS για το σύστημα PRINS silverline 2.0 χωρίς λαδιέρα και ΚΤΕΟ ή ακόμα 850€ στην LPGAS για το BRC Vale επίσης χωρίς λαδιέρα και ΚΤΕΟ.
Ξέρει κανείς εάν έχουν ουσιαστικές διαφορές οι εταιρίες OMVL, PRINS, BRC και αντίστοιχα ποιος από τους εγκαταστάτες αυτούς είναι ο ποιο αξιόπιστος;
Ευχαριστώ!

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Αύγ, 2013 21:34
από geopapad0p
Μακριά απο viagas. Τα έχω πει κ σε άλλο ποστ. (δες γνώμες για εταιρείες)
Με κλειστα ματια qgas ή lpgas.

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Αύγ, 2013 21:43
από Qgas
Το Prins εχει λαδιερα ανα κυλινδρο υποπίεσης στο πακέτο του silverline 2.0

Εχει επισης μπεκ τυπου βενζίνης Prins
Υπαρχει και το ΑΕΒ με μπεκ τυπου βενζίνης Hana , πνεύμονα tomasseto κτλ. viewtopic.php?f=24&t=1887

Re: Απ: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Αύγ, 2013 17:07
από thanassis
Άσχετα αν έχει γράψει και ο εγκαταστατης qgas (δεν μου αλλάζει την γνώμη δηλαδή) θα σου έλεγα κατά σειρά
Prins BRC και μετά Omvl.
Το 1.6 mpi το έβγαζαν και με υγραέριο οπότε αν ρυθμιστεί σωστά θα παίξει καλά.

Μακριά από viagas όμως. Και σ αυτά τα χρήματα συμφέρει πιο πολύ το Prins στα 1150€ πάρα το Omvl στα 1000€

Ομως και με 800€ με brc μπορείς να έχεις ίδιο αποτέλεσμα οπότε επέλεξε ένα κιτ κομπλέ χωρίς παντρεματα και βάλε το.

Άποψη μου επίσης να επιλέξεις με βάση τον εγκαταστατη και τα χρήματα και όχι τόσο το σύστημα.
Αρκεί να έχει καλά μπεκ και όχι σαν του lovato. Επίσης βάλε βαλβίδα πλήρωσης στο πορτάκι της βενζίνης. (leon έχω κι εγώ με υγραέριο αλλά tsi)

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2

Re: Απ: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ, 2013 09:52
από eilias
thanassis έγραψε:Άσχετα αν έχει γράψει και ο εγκαταστατης qgas (δεν μου αλλάζει την γνώμη δηλαδή) θα σου έλεγα κατά σειρά
Prins BRC και μετά Omvl.
Το 1.6 mpi το έβγαζαν και με υγραέριο οπότε αν ρυθμιστεί σωστά θα παίξει καλά.

Μακριά από viagas όμως. Και σ αυτά τα χρήματα συμφέρει πιο πολύ το Prins στα 1150€ πάρα το Omvl στα 1000€

Ομως και με 800€ με brc μπορείς να έχεις ίδιο αποτέλεσμα οπότε επέλεξε ένα κιτ κομπλέ χωρίς παντρεματα και βάλε το.

Άποψη μου επίσης να επιλέξεις με βάση τον εγκαταστατη και τα χρήματα και όχι τόσο το σύστημα.
Αρκεί να έχει καλά μπεκ και όχι σαν του lovato. Επίσης βάλε βαλβίδα πλήρωσης στο πορτάκι της βενζίνης. (leon έχω κι εγώ με υγραέριο αλλά tsi)

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2


Ευχαριστώ ολους για τις πληροφορίες και την αμεσότητα,
συγκεκριμένα thanassis τι σημαίνει βαλβίδα πλήρωσης στο πορτάκι της βενζίνης; δεν είναι ανεξάρτητα τα δύο συστήματα; Εσύ που πήγες για το Leon σου; Σήμερα θα πάρω προσφορά και από τη SEAT kifissia cars. Έχετε ακούσει κάτι για αυτούς;
Ευχαριστώ!

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ, 2013 13:31
από eilias
Ok, status update:
Πήγα στη SEAT και μου είπαν τα εξής:
Κιτ IMEGA ιταλικό, με μπεκ 2πλού ψεκασμού (ό,τι και εάν σημαίνει αυτό), εγκέφαλο OBD. Όσον αφορά στη λίπανση, μου είπαν ότι ο κινητήρας ρυθμίζεται για κάθε 30' λειτουργίας σε αέριο να κάνει αυτόματα πέρασμα σε βενζίνη για 30"-1' (αυτό μπορούμε να το ρυθμίσουμε να γίνεται και πιο συχνά εάν θέλω) και ότι αρκεί αυτό για να μη προκαλούνται φθορές. Κόστος: 850€ με ΚΤΕΟ και αλλαγή της άδειας. Εγγύηση 3 χρόνια ή 100.000χλμ.

Θετικά:
1. Τιμή
2. Σχέση εμπιστοσύνης έως τώρα (από το 1992 έχω πάρει 5 SEAT από τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και είναι πάντα αρκετά εξυπηρετικοί).
3. Θεωρώ ότι βολεύει αφού κάνω πάντα εκεί τα service μου σε περίπτωση κάποιας βλάβης ή οποιασδήποτε δυσλειτουργίας που δεν ξέρω εάν αφορά το σύστημα υγραερίου ή όχι, να είναι υπεύθυνο ένα συνεργείο (με αυτό το σκεπτικό σκεπτόμουν και την viagaz-viamar)

Αρνητικά:
1.Ξέρει τι λέει αυτή η IMEGA?
2.Τιμή μετρητοίς (δεν παίρνει δόσεις)

Απόψεις;

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ, 2013 22:11
από Qgas
eilias έγραψε:Ok, status update:
Πήγα στη SEAT και μου είπαν τα εξής:
Κιτ IMEGA ιταλικό, με μπεκ 2πλού ψεκασμού (ό,τι και εάν σημαίνει αυτό), εγκέφαλο OBD. Όσον αφορά στη λίπανση, μου είπαν ότι ο κινητήρας ρυθμίζεται για κάθε 30' λειτουργίας σε αέριο να κάνει αυτόματα πέρασμα σε βενζίνη για 30"-1' (αυτό μπορούμε να το ρυθμίσουμε να γίνεται και πιο συχνά εάν θέλω) και ότι αρκεί αυτό για να μη προκαλούνται φθορές. Κόστος: 850€ με ΚΤΕΟ και αλλαγή της άδειας. Εγγύηση 3 χρόνια ή 100.000χλμ.

Θετικά:
1. Τιμή
2. Σχέση εμπιστοσύνης έως τώρα (από το 1992 έχω πάρει 5 SEAT από τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και είναι πάντα αρκετά εξυπηρετικοί).
3. Θεωρώ ότι βολεύει αφού κάνω πάντα εκεί τα service μου σε περίπτωση κάποιας βλάβης ή οποιασδήποτε δυσλειτουργίας που δεν ξέρω εάν αφορά το σύστημα υγραερίου ή όχι, να είναι υπεύθυνο ένα συνεργείο (με αυτό το σκεπτικό σκεπτόμουν και την viagaz-viamar)

Αρνητικά:
1.Ξέρει τι λέει αυτή η IMEGA?
2.Τιμή μετρητοίς (δεν παίρνει δόσεις)

Απόψεις;



Ενα απο τα φθηνότερα κιτ της αγοράς ειναι το imega , δεν το μετατρέπουν αυτοι το στέλνουν κάπου για μετατροπη , μακρυά απο αντιπροσωπείες και υγραεριο σαν να βάζεις ηλεκτρολόγο να σου κάνει φόρματ τον υπολογιστή κσι να περάσει Linux ...

Στα λεφτα αυτα βάζεις ένα ΑΕΒ με Hana και tomasseto σαφώς ανώτερα σπο αυτα που σου προτείνουν με μπεκ τυπου ηλεκτροβαλβιδας.!

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Αύγ, 2013 17:13
από eilias
Σήμερα πήγα από το συνεργείο της LPGas, η προσφορά για BRC ήταν τελική με ΚΤΕΟ περασμένο και κάποια λίτρα υγραέριο 1100€ και χρηματοδότηση 6 άτοκες μέσω πιστωτικής... 30% ακριβότερα δηλαδή από την προσφορά της SEAT αλλά σε 6 άτοκες δόσεις ή ακόμη περισσότερες έντοκες

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Αύγ, 2013 19:23
από Qgas
εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο ? καμία

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 17:51
από eilias
2 ακόμη επισκέψεις σε gas auto car και automarin:
gas auto car: σύστημα BRC + ΚΤΕΟ=1100€ και σύστημα Romano + ΚΤΕΟ=985€ αμφότερα σε 12 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής
Automarin: σύστημα BRC=890€ + 90€ ΚΤΕΟ= 980€ επίσης με 10 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής