Σελίδα 1 από 2

Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 10:03
από DIMI60
Καλημέρα,
είμαι νέο μέλος στο forum και επειδή το χρησιμοποιεί ο γιος αρκετά σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο και έχω μερικές απορίες που αν μπορεί κάποιος ας με βοηθήσει.
Έχω ρωτήσει για τρία συστήματα το lovato , το brc και το bigas και όσο το ψάχνω τόσο περισσότερο μπερδεύομαι. Το Lovato καταναλώνει μόνο υγραέριο ενώ τα άλλα δύο καίνε παράλληλα και βενζίνη 2% και 5 % αντίστοιχα.
Τι θα ήταν καλύτερο για το αυτοκίνητο, με παράλληλη κατανάλωσει βενζίνης ή το ανεξάρτητο και για ποιό λόγο υπάρχει αυτή η διαφορά;
Και ποια εταιρία θα προτείνατε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
Η απόδοση του κινητήρα και η κατανάλωσή του θα επηρεαστεί;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:00
από giorgos3924
Βάλε όποιο σύστημα θες, ακόμα και το πιο ξεχασμένο σύστημα της αγοράς θα λειτουργήσει άψογα και το αυτοκίνητό σου θα
ζήσει το ίδιο (σαν να μην είχε υγραέριο) μόνο και μόνο αν ο μηχανικός που θα εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου γνωρίζει καλά
τη δουλειά του, αγαπάει αυτό που κάνει, είναι συνεργάσιμος και φυσικά Επαγγελματίας!
Μην ψάχνεις να βρεις συστήματα και ποιο κάνει τι, καλύτερα ψάξε τον Μάστορα!

Από αυτά που γνωρίζω εγώ, απ ότι έχω ακούσει δηλαδή, το BRC έχει πιο εξελιγμένο εγκέφαλο και καλύτερα μπεκ από το lovato.
το bigas δεν το ξέρω.
Το lovato καταναλώνει μόνο υγραέριο και χρησιμοποιεί τη λαδιέρα για λίπανση
το brc χρησιμοποιεί και λαδιέρα άμα θέλεις αλλά και λίπανση με βενζίνη ένα μικρό ποσοστό που ορίζεις όσο θες εσύ δηλαδή ο μάστορας που είπαμε στην αρχή.
Φυσικά μπορείς να το δουλέψεις και χωρίς λίπανση. Δηλαδή σκέτο υγραέριο. Στο brc αλλά και σε άλλα συστήματα έχεις όλες τις δυνατότητες της "λίπανσης".
Εγώ το δουλέυω με λίπανση 13% από της 4000 στροφές και πάνω και από φορτίο 850mbar και πάνω. Δηλαδή πάνω από τις 4000 στροφές θα αρχίσει να καίει
1, 2, 3, 5, 10% βενζίνη όσο ανεβαίνει πάνω από τις 4000 ανεβαίνει και το ποσοστό και τερματίζει στον κόφτη στο 13%.
Δηλαδή στα 135-140 km/h σταθερά! καίει 1-3% βενζίνη δηλαδή περίπου 200-230ml βενζίνη + το υγραέριο. Στο περίπου τώρα.
Στατιστικά βάζω περίπου 20 ευρω το δίμηνο, το χειμώνα 30 το δίμηνο. και αυτό λόγω της εκκίνησης. Εγώ το έβαζα μπρος 3 και 4 φορές τη μέρα και ενδιάμεσα
κρύωνε.

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:07
από DIMI60
giorgos3924 έγραψε:Βάλε όποιο σύστημα θες, ακόμα και το πιο ξεχασμένο σύστημα της αγοράς θα λειτουργήσει άψογα και το αυτοκίνητό σου θα
ζήσει το ίδιο (σαν να μην είχε υγραέριο) μόνο και μόνο αν ο μηχανικός που θα εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου γνωρίζει καλά
τη δουλειά του, αγαπάει αυτό που κάνει, είναι συνεργάσιμος και φυσικά Επαγγελματίας!
Μην ψάχνεις να βρεις συστήματα και ποιο κάνει τι, καλύτερα ψάξε τον Μάστορα!

Από αυτά που γνωρίζω εγώ, απ ότι έχω ακούσει δηλαδή, το BRC έχει πιο εξελιγμένο εγκέφαλο και καλύτερα μπεκ από το lovato.
το bigas δεν το ξέρω.
Το lovato καταναλώνει μόνο υγραέριο και χρησιμοποιεί τη λαδιέρα για λίπανση
το brc χρησιμοποιεί και λαδιέρα άμα θέλεις αλλά και λίπανση με βενζίνη ένα μικρό ποσοστό που ορίζεις όσο θες εσύ δηλαδή ο μάστορας που είπαμε στην αρχή.
Φυσικά μπορείς να το δουλέψεις και χωρίς λίπανση. Δηλαδή σκέτο υγραέριο. Στο brc αλλά και σε άλλα συστήματα έχεις όλες τις δυνατότητες της "λίπανσης".
Εγώ το δουλέυω με λίπανση 13% από της 4000 στροφές και πάνω και από φορτίο 850mbar και πάνω. Δηλαδή πάνω από τις 4000 στροφές θα αρχίσει να καίει
1, 2, 3, 5, 10% βενζίνη όσο ανεβαίνει πάνω από τις 4000 ανεβαίνει και το ποσοστό και τερματίζει στον κόφτη στο 13%.
Δηλαδή στα 135-140 km/h σταθερά! καίει 1-3% βενζίνη δηλαδή περίπου 200-230ml βενζίνη + το υγραέριο. Στο περίπου τώρα.
Στατιστικά βάζω περίπου 20 ευρω το δίμηνο, το χειμώνα 30 το δίμηνο. και αυτό λόγω της εκκίνησης. Εγώ το έβαζα μπρος 3 και 4 φορές τη μέρα και ενδιάμεσα
κρύωνε.

σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:18
από DIMI60
giorgos3924 έγραψε:Βάλε όποιο σύστημα θες, ακόμα και το πιο ξεχασμένο σύστημα της αγοράς θα λειτουργήσει άψογα και το αυτοκίνητό σου θα
ζήσει το ίδιο (σαν να μην είχε υγραέριο) μόνο και μόνο αν ο μηχανικός που θα εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου γνωρίζει καλά
τη δουλειά του, αγαπάει αυτό που κάνει, είναι συνεργάσιμος και φυσικά Επαγγελματίας!
Μην ψάχνεις να βρεις συστήματα και ποιο κάνει τι, καλύτερα ψάξε τον Μάστορα!

Από αυτά που γνωρίζω εγώ, απ ότι έχω ακούσει δηλαδή, το BRC έχει πιο εξελιγμένο εγκέφαλο και καλύτερα μπεκ από το lovato.
το bigas δεν το ξέρω.
Το lovato καταναλώνει μόνο υγραέριο και χρησιμοποιεί τη λαδιέρα για λίπανση
το brc χρησιμοποιεί και λαδιέρα άμα θέλεις αλλά και λίπανση με βενζίνη ένα μικρό ποσοστό που ορίζεις όσο θες εσύ δηλαδή ο μάστορας που είπαμε στην αρχή.
Φυσικά μπορείς να το δουλέψεις και χωρίς λίπανση. Δηλαδή σκέτο υγραέριο. Στο brc αλλά και σε άλλα συστήματα έχεις όλες τις δυνατότητες της "λίπανσης".
Εγώ το δουλέυω με λίπανση 13% από της 4000 στροφές και πάνω και από φορτίο 850mbar και πάνω. Δηλαδή πάνω από τις 4000 στροφές θα αρχίσει να καίει
1, 2, 3, 5, 10% βενζίνη όσο ανεβαίνει πάνω από τις 4000 ανεβαίνει και το ποσοστό και τερματίζει στον κόφτη στο 13%.
Δηλαδή στα 135-140 km/h σταθερά! καίει 1-3% βενζίνη δηλαδή περίπου 200-230ml βενζίνη + το υγραέριο. Στο περίπου τώρα.
Στατιστικά βάζω περίπου 20 ευρω το δίμηνο, το χειμώνα 30 το δίμηνο. και αυτό λόγω της εκκίνησης. Εγώ το έβαζα μπρος 3 και 4 φορές τη μέρα και ενδιάμεσα
κρύωνε.

Έχεις καιρό που το έβαλες; πρόβλημα μηχαννικό δεν σου έχει βγάλει; γιατί ακούω διάφορα για προβλήματα με το λαμπάκι της μηχανής με το δείκτη βενζίνης με την πεταλούδα γκαζιού κλπ

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:23
από hlias
giorgos3924 έγραψε:Βάλε όποιο σύστημα θες, ακόμα και το πιο ξεχασμένο σύστημα της αγοράς θα λειτουργήσει άψογα και το αυτοκίνητό σου θα
ζήσει το ίδιο (σαν να μην είχε υγραέριο) μόνο και μόνο αν ο μηχανικός που θα εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου γνωρίζει καλά
τη δουλειά του, αγαπάει αυτό που κάνει, είναι συνεργάσιμος και φυσικά Επαγγελματίας!
Μην ψάχνεις να βρεις συστήματα και ποιο κάνει τι, καλύτερα ψάξε τον Μάστορα!

Από αυτά που γνωρίζω εγώ, απ ότι έχω ακούσει δηλαδή, το BRC έχει πιο εξελιγμένο εγκέφαλο και καλύτερα μπεκ από το lovato.
το bigas δεν το ξέρω.
Το lovato καταναλώνει μόνο υγραέριο και χρησιμοποιεί τη λαδιέρα για λίπανση
το brc χρησιμοποιεί και λαδιέρα άμα θέλεις αλλά και λίπανση με βενζίνη ένα μικρό ποσοστό που ορίζεις όσο θες εσύ δηλαδή ο μάστορας που είπαμε στην αρχή.
Φυσικά μπορείς να το δουλέψεις και χωρίς λίπανση. Δηλαδή σκέτο υγραέριο. Στο brc αλλά και σε άλλα συστήματα έχεις όλες τις δυνατότητες της "λίπανσης".
Εγώ το δουλέυω με λίπανση 13% από της 4000 στροφές και πάνω και από φορτίο 850mbar και πάνω. Δηλαδή πάνω από τις 4000 στροφές θα αρχίσει να καίει
1, 2, 3, 5, 10% βενζίνη όσο ανεβαίνει πάνω από τις 4000 ανεβαίνει και το ποσοστό και τερματίζει στον κόφτη στο 13%.
Δηλαδή στα 135-140 km/h σταθερά! καίει 1-3% βενζίνη δηλαδή περίπου 200-230ml βενζίνη + το υγραέριο. Στο περίπου τώρα.
Στατιστικά βάζω περίπου 20 ευρω το δίμηνο, το χειμώνα 30 το δίμηνο. και αυτό λόγω της εκκίνησης. Εγώ το έβαζα μπρος 3 και 4 φορές τη μέρα και ενδιάμεσα
κρύωνε.




γιωργο δεν τα λες καλα, οταν δινεις τεχνικες πληροφοριες καλο θα ηταν να εισαι σιγουρος για αυτες πριν το "παιξεις" γνωστης.
το lovato εχει ενα απο τα καλυτερα λογισμικα της αγορας, μπορει και αυτο οπως και το brc να χρησιμοποιησει ψεκασμους βενζινης σε στροφες και σε φορτια με σκοπο την λιπανση του κινητηρα, η καλη σειρα της brc εχει καλυτερα μπεκ.
και τα δυο συστηματα ειναι απο τα πολυ καλα της αγορας.

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:36
από DIMI60
hlias έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:Βάλε όποιο σύστημα θες, ακόμα και το πιο ξεχασμένο σύστημα της αγοράς θα λειτουργήσει άψογα και το αυτοκίνητό σου θα
ζήσει το ίδιο (σαν να μην είχε υγραέριο) μόνο και μόνο αν ο μηχανικός που θα εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου γνωρίζει καλά
τη δουλειά του, αγαπάει αυτό που κάνει, είναι συνεργάσιμος και φυσικά Επαγγελματίας!
Μην ψάχνεις να βρεις συστήματα και ποιο κάνει τι, καλύτερα ψάξε τον Μάστορα!

Από αυτά που γνωρίζω εγώ, απ ότι έχω ακούσει δηλαδή, το BRC έχει πιο εξελιγμένο εγκέφαλο και καλύτερα μπεκ από το lovato.
το bigas δεν το ξέρω.
Το lovato καταναλώνει μόνο υγραέριο και χρησιμοποιεί τη λαδιέρα για λίπανση
το brc χρησιμοποιεί και λαδιέρα άμα θέλεις αλλά και λίπανση με βενζίνη ένα μικρό ποσοστό που ορίζεις όσο θες εσύ δηλαδή ο μάστορας που είπαμε στην αρχή.
Φυσικά μπορείς να το δουλέψεις και χωρίς λίπανση. Δηλαδή σκέτο υγραέριο. Στο brc αλλά και σε άλλα συστήματα έχεις όλες τις δυνατότητες της "λίπανσης".
Εγώ το δουλέυω με λίπανση 13% από της 4000 στροφές και πάνω και από φορτίο 850mbar και πάνω. Δηλαδή πάνω από τις 4000 στροφές θα αρχίσει να καίει
1, 2, 3, 5, 10% βενζίνη όσο ανεβαίνει πάνω από τις 4000 ανεβαίνει και το ποσοστό και τερματίζει στον κόφτη στο 13%.
Δηλαδή στα 135-140 km/h σταθερά! καίει 1-3% βενζίνη δηλαδή περίπου 200-230ml βενζίνη + το υγραέριο. Στο περίπου τώρα.
Στατιστικά βάζω περίπου 20 ευρω το δίμηνο, το χειμώνα 30 το δίμηνο. και αυτό λόγω της εκκίνησης. Εγώ το έβαζα μπρος 3 και 4 φορές τη μέρα και ενδιάμεσα
κρύωνε.




γιωργο δεν τα λες καλα, οταν δινεις τεχνικες πληροφοριες καλο θα ηταν να εισαι σιγουρος για αυτες πριν το "παιξεις" γνωστης.
το lovato εχει ενα απο τα καλυτερα λογισμικα της αγορας, μπορει και αυτο οπως και το brc να χρησιμοποιησει ψεκασμους βενζινης σε στροφες και σε φορτια με σκοπο την λιπανση του κινητηρα, η καλη σειρα της brc εχει καλυτερα μπεκ.
και τα δυο συστηματα ειναι απο τα πολυ καλα της αγορας.

πως μπορούμε να τσεκάρουμε ότι μας βάζει αυτό που έχουμε συμφωνήσει και όχι κάποιο άλλο τούρκικο;
και ότι μας βάζει το 4ης γενιάς και όχι κάποιο προηγούμενο;

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:43
από hlias
το καθε εξαρτημα γραφει και την μαρκα του πανω του, εγκεφαλος, πνευμονας, μπεκιερα κ.τ.λ. αν νομιζεις οτι ο εγκαταστατης σου παει να σε κοροιδεψει τοτε φιλε μου ή βρες εναν ανθρωπο που κερδιζει την εμπιστοσυνη σου ή μην βαλεις καθολου υγραεριο.

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:54
από giorgos3924
Όχι φίλε Ηλία, ότι ακούω λέω κι εγώ. Σαν φίλος.
Για παράδειγμα αυτά που λες, τώρα τα ακούω και φυσικά τα δέχομαι μιας και πιστεύω πως ξέρεις περισσότερα! :)
Δεν ήξερα πως τα lovato ψεξάζουν βενζίνη, σε όσα συνεργεία είχα πάει και δούλευαν lovato όλοι έβαζαν και λαδιέρα και μου λεγαν
μην το βάλεις χωρίς λαδιέρα, δεν θα έχεις λίπανση, θα έχεις ξηρή καύση κτλ...
Αντιθέτως σε συνεργεία με BRC μου λέγαν, δουλεύουμε το καλύτερο σύστημα που δεν χρησιμοποιεί λαδιέρα που καταστρέφει τον καταλύτη και
λιπαίνει με βενζίνη που είναι 100% ασφαλές και αποτελεσματικό κτλ κτλ...

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 11:54
από DIMI60
hlias έγραψε:το καθε εξαρτημα γραφει και την μαρκα του πανω του, εγκεφαλος, πνευμονας, μπεκιερα κ.τ.λ. αν νομιζεις οτι ο εγκαταστατης σου παει να σε κοροιδεψει τοτε φιλε μου ή βρες εναν ανθρωπο που κερδιζει την εμπιστοσυνη σου ή μην βαλεις καθολου υγραεριο.

μια απορία εξέφρασα για το πως τα τσεκάρεις!!! και δεν θα το βάλω στον μηχανικό μου γιατί δεν βάζει υγραέριο και πάω ψάχνοντας χωρίς να ξέρω κάποιον συγκεκριμένο γι' αυτό ρώτησα!!! Δεν θα πάω σε κάποιον που τον ξέρω χρόνια!! Αν έχετε κάποιον που σας έκανε την εγκατάσταση και τον θεωρείται σωστό δεν έχω πρόβλημα να τον επισκεφτώ.

Re: Υγραέριο σε SEAT ibiza 1.4 75hp 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος, 2013 12:05
από giorgos3924
Πρόβλημα με την εγκατάσταση δεν είχα.
Είχα βασικά το συνιθισμένο πρόβλημα με τις πρωινές δυσλειτουργίες.
Πόσες φορές έχω πάει συνεργείο κ εγώ δεν ξέρω.
Ο άνθρωπος δεν μπορούσε να κάνει ένα σωστό προγραμματισμό. Δεν ξέρω τί φταίει.
Όταν του απέδειξα πως το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι μετά από πολλές επισκέψεις φυσικά, δέχτηκε να κάνει επαναπρογραμματισμό και αλλαγή εγκεφάλου.
Αφού δούλευα το αμάξι με βενζίνη για κάνα 2μερο, άλλαξε τον εγκέφαλο και τον προγραμμάτισε ξανά. τότε για 2-3 βδομάδες το πρόβλημα λύθηκε ώσπου άρχισε να
εμφανίζεται ξανά σε πολύ πολύ μικρό βαθμό. Έτσι ξαναπήγα για επαναπρογραμματισμό. Κράτησε 3 μήνες περίπου. Τώρα έχω ξανά κάτι μικρά προβληματάκια.
Ξαναπήγα και το έκανε χειρότερα. Δεν το έβγαλε στο δρόμο φυσικά αυτή τη φορά.
Πέρασε το παλιό πρόγραμμα ξανά και θα το αφήσω έτσι μέχρι να βρώ άλλο συνεργείο.