Καλησπέρα,
Έχω διαβάσει και ακούσει πολλούς που λένε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάζει αρκετά προβλήματα με τη μετατροπή του σε LPG.
Επίσης Εάν θέλεις να αγοράσεις γενικά μεταχειρισμένο, καλό είναι να αποφύγεις με lpg γιατί δε ξέρεις τι έχει γίνει πριν.
Έχω κάποια ερώτηματα για τα οποία δε βρήκα ξεκάθαρη απάντηση.
1: δεν υπάρχει κανένα απολύτως σύστημα που να είναι κατάλληλο για το συγκεκριμένο μοντέλο?
Δηλ. Όλα ανεξαιρέτως δημιουργούν προβλημα στα διάκενα των βαλβιδων?
2. Η ρύθμιση βαλβίδων για το συγκεκριμένο μοντέλο από ότι καταλαβαίνω απαιτεί κατέβασμα κινητήρα, γι'αυτό και το μεγάλο κόστος. Αυτό χρειάζεται και για τα LiquidSi και lpdi της vialle?
3. Τα προβληματα που αναφερονται αφορουν το συγκεκριμενο μοντελο με αυτο το μοτερ η οπως πολλες φορες συμβαίνει ένα μοντέλο/μοτέρ/γενια έχει πρόβλημα αλλά κολλάει η ρετσινιά σε όλα?
4.Τα οποία προβλήματα είναι προβλήματα που λύνονται και εάν ναι γιατί κοστος μιλαμε.
5. Ρύθμιση Εάν χρειάζεται, κάθε πότε χρειάζεται?
Η αλήθεια είναι πως έχω βρει ένα μτχσμενο το οποίο έλεγξε φίλος μηχανικός και μου είπε ότι είναι πολύ προσεγμένο και με τα service στην ωρα τους και σε καλή τιμή, και ότι το lpg είναι της vialle τοποθετημένο η πέρσι η πρόπερσι.
Υπάρχει κάποιο lpg της Vialle που να μην έχει τα θέματα αυτά και όντως να είναι μια καλή περίπτωση? Τι να ρωτήσω να μάθω.
Εάν είναι φρέσκο το σύστημα lpg, συμφέρει να το ξηλωσω?
Υπάρχει κάποιος εγκατατατης στα Γιαννενα (εκεί βρισκεται) για να πάω να το ελέγξω?
Σημείωση το αυτοκίνητο είναι εκτος αθηνων και θα πάω τη Πέμπτη να το δω, και Εάν όλα είναι καλά θα επιστρέψω με αυτό. Οπότε και οποίο tip για το τι να προσέξω θα ήταν πολύ χρήσιμο π.χ οδήγηση στη εθνική, γέμισμα κτλ.




