Σελίδα 1 από 2

Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ, 2018 16:26
από grnikolis
χαιρετώ τα μέλη!
Κάτοχος Forester Χ2.0, 2003 μοντέλο (SG), ατμοσφαιρικό, προχώρησα και εγώ σε μετατροπή σε υγραέριο επιλέγοντας ύστερα από μελέτη των διαφορετικών συστημάτων (όσο είναι εφικτό) και των απόψεων των μελών εδώ, το Plug & Drive της BRC.
Δεν έχω κανει πολλά χλμ, το αντίθετο, μιας και η τοποθέτηση έγινε προ δύο ημερών, αλλά μέχρι στιγμής, όλα καλά.

Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι, το κατά πόσον έχει σημασία ο τύπος του μπουζί. Το αυτοκίνητο τώρα φοράει απλά NGK. Θα ήταν σκόπιμο, βοηθητικό, αποδοτικότερο, να αλλάξω σε ειδικά για LPG μπουζί, ή τουλάχιστον σε καλύτερα βενζίνης, τύπου Iridium και αν ναι, ποιας μάρκας και ποιον τύπο προτείνετε ? Επίσης, θα ήταν φρονιμότερο, τώρα που το καύσιμο είναι υγραέριο (παρότι πετρελαικής προέλευσης) να βάλω ψυχρότερα μπουζί?

Όσοι έχετε εμπειρία από μετατροπή σε Forester με EJ20 ατμοσφαιρικό κινητήρα, τι ρυθμίσεις θα προτείνατε σχετικά με τον ψεκασμό βενζίνης, τόσο για την ψύξη όσο και τη λίπανση των βαλβίδων?


Ευχαριστώ πολύ,
Νίκος

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ, 2018 19:37
από Dimsabas
Τι σου λέει ο εγκαταστάτης σου για αυτά τα ερωτήματα;

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ, 2018 21:21
από labros
Ψάχτηκα και εγώ με αυτά τα ερωτήματα και έκανα δοκιμές με όλα αυτά που ανέφερες. Το τελικό μου προσωπικό συμπέρασμα είναι να βάζουμε τα ίδια που βάζαμε και πριν με πιο μικρά διαστήματα αλλαγής.

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ, 2018 09:20
από grnikolis
Dimsabas έγραψε:Τι σου λέει ο εγκαταστάτης σου για αυτά τα ερωτήματα;


Ο εγκαταστάτης λέει πως τα ειδικά για LPG είναι περιττή πολυτέλεια και δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Μου είπε απλά να αλλάξω τα μπουζί με καινούργια, που απλά να είναι καλά. Επειδή όμως μια δεύτερη γνώμη δεν κάνει κακό, έβαλα το ερώτημα εδώ Λάμπρο.

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ, 2018 09:32
από Dimsabas
Κι εμένα μου είχε πει να βάζω τα κανονικά μπουζί.

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ, 2018 13:04
από Candlemass
Μετά από 3 χρόνια έχω καταλήξει ότι είναι ανάλογα το αμάξι.

Στο EOS βάζω τα εργοστασιακά NGK ιριδίου και δεν έχω κάποιο πρόβλημα μετά από 65.000km.

Στο Freelander ξεκίνησα να βάζω τα εργοστασιακά ενισχυμένα (πλατίνας) αλλά τα έκαψε, μαζί με έναν πολλαπλασιαστή στα 20.000km.
Ο μηχανικός που το συντηρεί μου είπε ότι στο συγκεκριμένο με υγραέριο έχουν θέμα τα πλατίνας και από τότε βάζουμε τα απλά με αλλαγή μαζί με τα λάδια ανά 8.000km.

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ, 2018 17:14
από grnikolis
Τελικά πήρα για να δοκιμάσω, Denso απλά, αλλά τα Twin Tip για καλύτερη μετάδοση της καύσης λόγω ακίδων.
Οψόμεθα.

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ, 2018 16:18
από gxalk1970
[quote="grnikolis"]Τελικά πήρα για να δοκιμάσω, Denso απλά, αλλά τα Twin Tip για καλύτερη μετάδοση της καύσης λόγω ακίδων.
Οψόμεθα.[/quote

καλησπέρα,
1) είδες καμιά διαφορά στο σύντομο αυτό διάστημα? και
2) έβαλες τα Κ16ΤΤ ή τα Κ20ΤΤ?

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ, 2018 16:49
από grnikolis
Έβαλα το Κ16ΤΤ.
Περιέργως πως, ενώ σε όλους τους καταλόγους των εταιριών για το αμάξι μου προτείνουν τα BKR6E-11 (ως NGK ή ταν αντίστοιχα ανά εταιρία), το βιβλίο του αυτοκινήτου αναφέρει τα ΒΚΡ5Ε-11, μια σκάλα ψυχρότερα δηλαδή. Ακολουθώντας τη Subaru και όχι τους μπουζοκατασκευαστές επέλεξα τελικά τα Κ16ΤΤ.

Διαφορά δεν έχω δει. Εχω κάνει μόνο χιλιόμετρα, λίγα, στην πόλη, αλλά δεν έχω και εμπειρία με το πως θα πήγαινε το αμάξι με τα NGK σφού τα έβγαλα την επόμενη μέρα της εγκατάστασης.

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιούλ, 2018 21:11
από meletis
Προσωπικά στο Honda βάζω πάντα NGK.
Ότι δίνει το εργοστάσιο.Απλως κάθε 20.000 χλμ τα αλλαζω.
Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα , προτιμότερο είναι να αλλαξεις καλώδια - πολλαπλασιαστές.

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk