Σελίδα 1 από 1

Ford Fiesta 1.4 εργοστασιακή εγκατάσταση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ, 2020 00:01
από dith
Καλησπέρα σε όλους.

Γνωρίζει κάποιος αν το Fiesta 1.4 2013+ (που παράχθηκε επίσημα με εργοστασιακή LPG εγκατάσταση) έχει οποιουδήποτε είδους αλλαγές/ενισχύσεις σε βαλβίδες/έδρες ή τον τρόπο ρύθμισής τους;

Παραθέτω και μια ενδεικτική σελίδα
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... m_lpg.html

Είμαι σε έρευνα για αγορά του και αναρωτιέμαι αν αξίζει να ψάχνω μόνο για τις συγκεκριμένες εκδόσεις...
Ή δεν έχουν καμία διαφορά απο ένα βενζινοκίνητο και δική μου μετατροπή;

Re: Ford Fiesta 1.4 εργοστασιακή εγκατάσταση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Φεβ, 2020 08:22
από socratesb
Καλησπέρα και προσωπικά δεν έχω απάντηση αλλά κατά την γνώμη μου εάν θέλεις να βγάλεις αξιόπιστο συμπέρασμα πηγαίνεις σε μια αντιπροσωπεία στο τμήμα των ανταλλακτικών αρχικά και παρακαλείς τον υπεύθυνο να σε βοηθήσει βλέποντας εκείνος τους κωδικούς ανταλλακτικών σε βαλβίδες και καπάκι μηχανής μεταξύ των δύο τύπων.
Ακόμα και άλλο κωδικό να βρεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι από διαφορετικά μέταλλα και κράματα απλά ίσως να έχει ακολουθηθεί ελαφρώς άλλη σχεδίαση.
Πόσο εύκολο είναι να βρεθεί όμως τέτοιο μοντέλο εργοστασιακό;
Από την άλλη το εργοστασιακό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι και τέλειο. Εάν δεις το παρακάτω,
https://www.youtube.com/watch?v=aCaij61L5rI
από το εργοστάσιο φορούσε απαρχαιωμένο κιτ. Επίσης το εργοστασιακό κιτ που έχουν κάποια opel της landi renzo δεν έχουν μικτή χρήση βενζίνης!
Κάνε την έρευνά σου παίρνοντας υπεύθυνες πληροφορίες, αλλά να έχεις και υπόψιν σου ότι ένα κιτ εμπορίου από αξιόλογη εταιρία μπορεί να υπερτερεί σε σχέση με το εργοστασιακό!
Και πάλι προσωπικά ξέρω μάστορα με μεγάλη εμπειρία μεν αλλά που μου έλεγε "μακριά από τα υγραέρια!!" "τα ford δεν βγάζουν ούτε 50.000 χλμ" και εάν ρωτήσεις καλούς εγκαταστάτες μπορούν να σου πουν για το συνόλου των πελατών τους με ford να μην υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα με εκατοντάδες χιλ χλμ!

Re: Ford Fiesta 1.4 εργοστασιακή εγκατάσταση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ, 2020 12:43
από dith
Ναι, όντως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ενας κατασκευαστής να έχει παρει ελαφρά μια τέτοια μετατροπή και να την έκανε χωρίς έγνοια για μακροβιότητα. Γι αυτό και ρωτάω...

Έψαξα ονλαιν για βαλβίδες εξαγωγής για Fiesta LPG και μετά το διασταύρωσα στο TecDoc.

Ο κωδικός κινητήρα είναι rtja ή rtjb. Δεν ξέρω την διαφορά τους
Έψαξα όλους τους κωδικούς βαλβίδων (πχ 1693681), και όλοι αντιστοιχούν σε βαλβίδα με επίστρωση Stellite. Επισυνάπτω ενδεικτικό pdf
Διαβάζω οτι αυτό το κράμα είναι ιδιαίτερης αντοχής και έχει προταθεί για χρήση μέχρι και σε πυρηνικούς αντιδραστήρες

Τσεκάρω κωδικό κινητήρα για το απλό βενζίνης και βλέπω οτι έχουν άλλο αριθμό: spja και spjc.
Ψάχνω βαλβίδες για τους συγκεκριμένους και βλέπω μόνο επιστρώσεις χρωμιο και χρωμονικέλιο.
1 κατασκευαστής έβγαζε και για τους 2 τύπους κινητήρων (spja και rtja) για λειτουργία με κραμβέλαιο (!!!) που πάλι είχε επίστρωση Stellite. Επισυνάπτω κι αυτό

Απο τα παραπάνω συμπεραίνω οτι στο συγκεκριμένο ζήτημα η Ford έχει κάνει έστω αυτή την μικρή τροποποίηση για μεγαλύτερη αντοχή.
Αν το επιβεβαιώσει και κάποιος με μηχανολογικές γνώσεις ή σχέσεις με συνεργείο, ακόμα καλύτερα