Καλησπέρα και προσωπικά δεν έχω απάντηση αλλά κατά την γνώμη μου εάν θέλεις να βγάλεις αξιόπιστο συμπέρασμα πηγαίνεις σε μια αντιπροσωπεία στο τμήμα των ανταλλακτικών αρχικά και παρακαλείς τον υπεύθυνο να σε βοηθήσει βλέποντας εκείνος τους κωδικούς ανταλλακτικών σε βαλβίδες και καπάκι μηχανής μεταξύ των δύο τύπων.
Ακόμα και άλλο κωδικό να βρεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι από διαφορετικά μέταλλα και κράματα απλά ίσως να έχει ακολουθηθεί ελαφρώς άλλη σχεδίαση.
Πόσο εύκολο είναι να βρεθεί όμως τέτοιο μοντέλο εργοστασιακό;
Από την άλλη το εργοστασιακό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι και τέλειο. Εάν δεις το παρακάτω,
https://www.youtube.com/watch?v=aCaij61L5rIαπό το εργοστάσιο φορούσε απαρχαιωμένο κιτ. Επίσης το εργοστασιακό κιτ που έχουν κάποια opel της landi renzo δεν έχουν μικτή χρήση βενζίνης!
Κάνε την έρευνά σου παίρνοντας υπεύθυνες πληροφορίες, αλλά να έχεις και υπόψιν σου ότι ένα κιτ εμπορίου από αξιόλογη εταιρία μπορεί να υπερτερεί σε σχέση με το εργοστασιακό!
Και πάλι προσωπικά ξέρω μάστορα με μεγάλη εμπειρία μεν αλλά που μου έλεγε "μακριά από τα υγραέρια!!" "τα ford δεν βγάζουν ούτε 50.000 χλμ" και εάν ρωτήσεις καλούς εγκαταστάτες μπορούν να σου πουν για το συνόλου των πελατών τους με ford να μην υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα με εκατοντάδες χιλ χλμ!