Σελίδα 1 από 1

Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford focus

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Σεπ, 2019 17:12
από BK78FORD
Καλησπέρα σε όλους.. Επειδή τον τελευταίο καιρό, θέλω να βάλω υγραεριοκινηση στο αυτοκίνητο μου(Ford focus 1600 110 hp)..&δε ξέρω ποιο (brc,zavoli, Lovato)ειν πιο καλό κ κατάλληλο,θα ήθελα από αντίστοιχους ιδιοκτήτες εδώ ίδιων αυτοκινήτων,με πουν σχετικα.
Σημείωση: θα ήταν καλό αν υπήρχαν άτομα από Θεσσαλονίκη, για να ξέρω που να πάω,ως κάτοικος της!!

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Σεπ, 2019 18:03
από meletis
BK78FORD έγραψε:Καλησπέρα σε όλους.. Επειδή τον τελευταίο καιρό, θέλω να βάλω υγραεριοκινηση στο αυτοκίνητο μου(Ford focus 1600 110 hp)..&δε ξέρω ποιο (brc,zavoli, Lovato)ειν πιο καλό κ κατάλληλο,θα ήθελα από αντίστοιχους ιδιοκτήτες εδώ ίδιων αυτοκινήτων,με πουν σχετικα.
Σημείωση: θα ήταν καλό αν υπήρχαν άτομα από Θεσσαλονίκη, για να ξέρω που να πάω,ως κάτοικος της!!
Κάνε μια αναζήτηση στις θεματικές ενότητες και θα βρεις πληροφορίες.
Δεν παίζει ρόλο τοσο η μάρκα αλλά η σωστή χαρτογράφηση και ρύθμιση & εγκατάσταση του συστήματος.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Σεπ, 2019 18:26
από BK78FORD
Lανω. Πχ πάω κ βλέπω στις τοποθετήσεις συστημάτων σε Ford .
Αλλά δεν βρίσκω κ πολλά διαφωτιστικά..Αν θες δως μου κάποιους τρόπους αναζήτησης στο φόρουμ.ευχαριστω..

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Σεπ, 2019 22:06
από cmax
Εβαλα BRC plug and drive και δουλευει αψογα. Οπως ειπε και παραπανω ο μελετις δεν εχει τοσο σημασια η εταιρια οσο η σωστη εγκατασταση-ρυθμιση.

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Σεπ, 2019 22:25
από meletis
BK78FORD έγραψε:Lανω. Πχ πάω κ βλέπω στις τοποθετήσεις συστημάτων σε Ford .
Αλλά δεν βρίσκω κ πολλά διαφωτιστικά..Αν θες δως μου κάποιους τρόπους αναζήτησης στο φόρουμ.ευχαριστω..
Τι θα έκανα εγώ στη θέση σου.
Αρχικά θα μάθαινα τι βαλβίδες έχω (μηχανικές ή υδραυλικές ) .
Το πιο πιθανόν να το επιβεβαιώσεις το έχεις με καπελωτα.
Αφού εχεις υπολογίσει τη απόσβεση ,κάνεις ένα service στο αμάξι και το παρακολουθεις πως δουλεύει βενζίνη.
Εάν έχει θέμα στη βενζίνη και στα ρεύματα θα φανεί 20 φορές πιο έντονο στη λειτουργία του υγραεριου.
Όσο για συστήμα θα έβαζα σίγουρα με μπεκ τύπου βενζίνης (ώστε να έχω γραμμικό ψεκασμο ) και θα έλεγα στο εγκατάστατη να βάλει ρίχνει και βενζίνη παράλληλα μετά από κάποιες στροφές (π.χ 3000) αλλά και στο φορτίο ( δηλαδή όσο πιο πολύ πατάς γκάζι).
Θα ήμουν τυπικός ωστόσο και στο έλεγχο διακενων βαλβίδων ανά 25000 χιλιόμετρα.
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Σεπ, 2019 23:44
από BK78FORD
meletis έγραψε:
BK78FORD έγραψε:Lανω. Πχ πάω κ βλέπω στις τοποθετήσεις συστημάτων σε Ford .
Αλλά δεν βρίσκω κ πολλά διαφωτιστικά..Αν θες δως μου κάποιους τρόπους αναζήτησης στο φόρουμ.ευχαριστω..
Τι θα έκανα εγώ στη θέση σου.
Αρχικά θα μάθαινα τι βαλβίδες έχω (μηχανικές ή υδραυλικές ) .
Το πιο πιθανόν να το επιβεβαιώσεις το έχεις με καπελωτα.
Αφού εχεις υπολογίσει τη απόσβεση ,κάνεις ένα service στο αμάξι και το παρακολουθεις πως δουλεύει βενζίνη.
Εάν έχει θέμα στη βενζίνη και στα ρεύματα θα φανεί 20 φορές πιο έντονο στη λειτουργία του υγραεριου.
Όσο για συστήμα θα έβαζα σίγουρα με μπεκ τύπου βενζίνης (ώστε να έχω γραμμικό ψεκασμο ) και θα έλεγα στο εγκατάστατη να βάλει ρίχνει και βενζίνη παράλληλα μετά από κάποιες στροφές (π.χ 3000) αλλά και στο φορτίο ( δηλαδή όσο πιο πολύ πατάς γκάζι).
Θα ήμουν τυπικός ωστόσο και στο έλεγχο διακενων βαλβίδων ανά 25000 χιλιόμετρα.
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ..ΜΕ ΒΟΗΘΆΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΩ ΣΕ ΜΑΡΚΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΟΣΗ Κ "ΜΑΚΡΟΣ ΖΩΗΣ" ΚΙΝΗΤΉΡΑ.
ΤΑ ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΤΗΣΙΩΣ,ΕΙΝ ΠΕΡΊΠΟΥ 20.000 25.000 ΤΟ ΛΙΓΌΤΕΡΟ!!!

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Σεπ, 2019 23:57
από meletis
BK78FORD έγραψε:
meletis έγραψε:
BK78FORD έγραψε:Lανω. Πχ πάω κ βλέπω στις τοποθετήσεις συστημάτων σε Ford .
Αλλά δεν βρίσκω κ πολλά διαφωτιστικά..Αν θες δως μου κάποιους τρόπους αναζήτησης στο φόρουμ.ευχαριστω..
Τι θα έκανα εγώ στη θέση σου.
Αρχικά θα μάθαινα τι βαλβίδες έχω (μηχανικές ή υδραυλικές ) .
Το πιο πιθανόν να το επιβεβαιώσεις το έχεις με καπελωτα.
Αφού εχεις υπολογίσει τη απόσβεση ,κάνεις ένα service στο αμάξι και το παρακολουθεις πως δουλεύει βενζίνη.
Εάν έχει θέμα στη βενζίνη και στα ρεύματα θα φανεί 20 φορές πιο έντονο στη λειτουργία του υγραεριου.
Όσο για συστήμα θα έβαζα σίγουρα με μπεκ τύπου βενζίνης (ώστε να έχω γραμμικό ψεκασμο ) και θα έλεγα στο εγκατάστατη να βάλει ρίχνει και βενζίνη παράλληλα μετά από κάποιες στροφές (π.χ 3000) αλλά και στο φορτίο ( δηλαδή όσο πιο πολύ πατάς γκάζι).
Θα ήμουν τυπικός ωστόσο και στο έλεγχο διακενων βαλβίδων ανά 25000 χιλιόμετρα.
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ..ΜΕ ΒΟΗΘΆΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΩ ΣΕ ΜΑΡΚΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΟΣΗ Κ "ΜΑΚΡΟΣ ΖΩΗΣ" ΚΙΝΗΤΉΡΑ.
ΤΑ ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΤΗΣΙΩΣ,ΕΙΝ ΠΕΡΊΠΟΥ 20.000 25.000 ΤΟ ΛΙΓΌΤΕΡΟ!!!
Εγκατάστατη να βρεις που να ασχοληθεί.
Προσωπικά εγώ θα έβαζα EuropeGas Avance 32 με μπεκ τύπου βενζινης ή Stag Qnext plus σε εγκατάστατη που θα το έβγαζε στο δρόμο εν κινήσει για τη σχετική παραμετροποίηση
Εν ολίγοις το 1ο συστήμα θα βάλω σε λίγο διάστημα σε Mazda 6.
Eιχα Lovato σε Honda Accord.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Σεπ, 2019 00:03
από cmax
Νομιζω ενα βασικο στοιχειο ειναι και ο τροπος σδηγησης. Αν εισαι ηρεμος οδηγος που δεν το κυνηγας το αυτοκινητο. Προσωπικα εκανα 123000 χλμ με το υγραεριο χωρις προβλημα στις βαλβιδες. Αλλαξα το συστημα λογο του οτι ειχε αρχισει τα μικροπροβληματακια με τα μπεκ και στο νεο συστημα παλι δεν θα εχω ψεκασμους βενζινης.Το ford θελει προσοχη στην τρομπα βενζινης. Θα εβαζα ρελε να διακοπτει την λειτουργεια της.

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Σεπ, 2019 18:32
από NIKOSP
Κάπως επικίνδυνο αυτό που προτείνεις.
Και με εργοστασιακά (σε κάποια Lovato) ρελέ, τι θα γίνει αν σε τελείωμα αερίου δεν ενεργοποιηθεί ο ρελές;
Μένεις από τιμόνι και αν πανικοβληθείς μένεις κι από την υποβοήθηση στα φρένα.
Αν είναι ζήτημα μαμίσιας βλάβης ότι και να κάνει κάποιος, η βλάβη έχει αυξημένες πιθανότητες να συμβεί.
Για παράδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο (Fiat Bravo 1.2) υπάρχει εργοστασιακό πρόβλημα στην τρόμπα και συγκεκριμένα στο ρακόρ μεταξύ τρόμπας και σωλήνωσης. Το οποίο είναι φιξ στην τρόμπα. Και το οποίο χάλασε στα 20 χρόνια/100.000 χλμ. Γενικά η τρόμπα προειδοποιεί όταν είναι να χαλάσει κυρίως στην πρωινή εκκίνηση, όπου παρουσιάζονται δυσκολίες.
Αν κάποιος θέλει να το ψάξει μπορεί να κάνει μια φορά το εξάμηνο μέτρηση της πίεση στο κύκλωμα βενζίνης.

cmax έγραψε:Νομιζω ενα βασικο στοιχειο ειναι και ο τροπος σδηγησης. Αν εισαι ηρεμος οδηγος που δεν το κυνηγας το αυτοκινητο. Προσωπικα εκανα 123000 χλμ με το υγραεριο χωρις προβλημα στις βαλβιδες. Αλλαξα το συστημα λογο του οτι ειχε αρχισει τα μικροπροβληματακια με τα μπεκ και στο νεο συστημα παλι δεν θα εχω ψεκασμους βενζινης.Το ford θελει προσοχη στην τρομπα βενζινης. Θα εβαζα ρελε να διακοπτει την λειτουργεια της.

Re: Βοήθεια πληροφορίες εγκατάσταση υγραεριοκινης σε Ford fo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Σεπ, 2019 19:00
από cmax
NIKOSP έγραψε:Κάπως επικίνδυνο αυτό που προτείνεις.
Και με εργοστασιακά (σε κάποια Lovato) ρελέ, τι θα γίνει αν σε τελείωμα αερίου δεν ενεργοποιηθεί ο ρελές;
Μένεις από τιμόνι και αν πανικοβληθείς μένεις κι από την υποβοήθηση στα φρένα.
Αν είναι ζήτημα μαμίσιας βλάβης ότι και να κάνει κάποιος, η βλάβη έχει αυξημένες πιθανότητες να συμβεί.
Για παράδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο (Fiat Bravo 1.2) υπάρχει εργοστασιακό πρόβλημα στην τρόμπα και συγκεκριμένα στο ρακόρ μεταξύ τρόμπας και σωλήνωσης. Το οποίο είναι φιξ στην τρόμπα. Και το οποίο χάλασε στα 20 χρόνια/100.000 χλμ. Γενικά η τρόμπα προειδοποιεί όταν είναι να χαλάσει κυρίως στην πρωινή εκκίνηση, όπου παρουσιάζονται δυσκολίες.
Αν κάποιος θέλει να το ψάξει μπορεί να κάνει μια φορά το εξάμηνο μέτρηση της πίεση στο κύκλωμα βενζίνης.

cmax έγραψε:Νομιζω ενα βασικο στοιχειο ειναι και ο τροπος σδηγησης. Αν εισαι ηρεμος οδηγος που δεν το κυνηγας το αυτοκινητο. Προσωπικα εκανα 123000 χλμ με το υγραεριο χωρις προβλημα στις βαλβιδες. Αλλαξα το συστημα λογο του οτι ειχε αρχισει τα μικροπροβληματακια με τα μπεκ και στο νεο συστημα παλι δεν θα εχω ψεκασμους βενζινης.Το ford θελει προσοχη στην τρομπα βενζινης. Θα εβαζα ρελε να διακοπτει την λειτουργεια της.


Υπαρχουν ρελε που οταν χαλασουν απλα δεν θα κλεισουν την αντλια βενζινης,καθως οταν χαλασουν η "κατασταση" τους ειναι να δινουν ρευμα, οποτε σε περιπτωση βλαβη τους δε μενεις απο βενζινη.