meletis έγραψε:Καταρχήν, καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα.
Σου ανέφεραν αφού είναι τόσο σίγουροι σε τι θα βγάλει πρόβλημα ο κινητήρας?Λογικά επειδή δέν προτίμησες τους ίδιους.
Εάν είσαι τακτικός στην συντήρηση του συστήματος υγραερίου & του κινητήρα δεν θα έχεις θέμα.
Βλέπεις να παρουσιάζει κάποιο θέμα το αυτοκίνητο εσύ μέχρι στιγμής?
Vasilispx4 έγραψε:Το όχημα καταρχήν αν και 12ετίας πλέον έχει 36.000 χλμ. εγκαταστάθηκε η συσκευή στα 32.000 χλμ και έχω κάνει περίπου και 1.000 χλμ με βενζίνη κυρίως μέσα στην πόλη..το μοτέρ δηλαδή είναι καινούργιο..από την ford μου είπαν ότι θα έχω πρόβλημα στις βαλβίδες, στα έδρανα και γενικά τα κράματα του κινητήρα δεν αντέχουν το υγραέριο..το αμάξι πηγαίνει απροβλημάτιστα με συντηρητική οδήγηση πάντα..είχα εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν με υγραέριο και με ένα focus 1.4/03 που είχα με σύστημα stag και 25.000 χλμ απροβλημάτιστα..απλά λέγονται πολλά για τα ford και ειδικά για το maverick το 2.0 και έχω μπερδευτεί..
anikologr έγραψε:Vasilispx4 έγραψε:Το όχημα καταρχήν αν και 12ετίας πλέον έχει 36.000 χλμ. εγκαταστάθηκε η συσκευή στα 32.000 χλμ και έχω κάνει περίπου και 1.000 χλμ με βενζίνη κυρίως μέσα στην πόλη..το μοτέρ δηλαδή είναι καινούργιο..από την ford μου είπαν ότι θα έχω πρόβλημα στις βαλβίδες, στα έδρανα και γενικά τα κράματα του κινητήρα δεν αντέχουν το υγραέριο..το αμάξι πηγαίνει απροβλημάτιστα με συντηρητική οδήγηση πάντα..είχα εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν με υγραέριο και με ένα focus 1.4/03 που είχα με σύστημα stag και 25.000 χλμ απροβλημάτιστα..απλά λέγονται πολλά για τα ford και ειδικά για το maverick το 2.0 και έχω μπερδευτεί..
Με τόσα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλες υγραέριο.. Έχεις σκοπό να κάνεις περισσότερα?
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες
|
|