Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό Vasilispx4 » Πέμ 21 Απρ, 2016 23:44

Γεια σας..έχω εγκαταστήσει εδώ και λίγο καιρό στο Ford Maverick 2.0 c.c. το Brc και έχω διανύσει περίπου με υγραέριο 3.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα..Από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford όταν το είδαν "τραβούσαν τα μαλλιά τους" λέγοντας μου ότι ο κινητήρας μου θα βγάλει πρόβλημα σε 15.000 - 20.000 χλμ και με μεγάλη σιγουριά..Εύχομαι κάποιος φίλος του forum ή εγκαταστάτης να μου έδινε τη δική του άποψη για το συγκεκριμένο θέμα..
Vasilispx4
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 21 Απρ, 2016 23:16

Re: Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 24 Απρ, 2016 02:51

Καταρχήν, καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα.
Σου ανέφεραν αφού είναι τόσο σίγουροι σε τι θα βγάλει πρόβλημα ο κινητήρας?Λογικά επειδή δέν προτίμησες τους ίδιους.
Εάν είσαι τακτικός στην συντήρηση του συστήματος υγραερίου & του κινητήρα δεν θα έχεις θέμα.
Βλέπεις να παρουσιάζει κάποιο θέμα το αυτοκίνητο εσύ μέχρι στιγμής?
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 24 Απρ, 2016 07:35

meletis έγραψε:Καταρχήν, καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα.
Σου ανέφεραν αφού είναι τόσο σίγουροι σε τι θα βγάλει πρόβλημα ο κινητήρας?Λογικά επειδή δέν προτίμησες τους ίδιους.
Εάν είσαι τακτικός στην συντήρηση του συστήματος υγραερίου & του κινητήρα δεν θα έχεις θέμα.
Βλέπεις να παρουσιάζει κάποιο θέμα το αυτοκίνητο εσύ μέχρι στιγμής?

Δηλαδή αν στα 3000 χιλιόμετρα δεν παρουσιάζει κάτι είναι κριτήριο για το αν θα βγάλει κάτι στο μέλλον? Νομίζω και εγώ πως ανήκει στα δύσκολα μοτέρ όσον αφορά βαλβίδες...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό tedd » Κυρ 24 Απρ, 2016 11:11

Τα 3000 χιλιομετρα είναι πολύ λιγα για να βγαλεις συμπέρασμα αν θα εχεις η όχι προβλημα . θες τουλαχιστον 10-15 ίσως και παραπανω.


Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 24 Απρ, 2016 12:04

Φίλε meletis στα 3000 Km αν όλα παν καλα σημαίνει οτι έγινε σωστη εγκατασταση . Για να δεις αν βγάλει προβλημα θες καμια 50.000km
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό Vasilispx4 » Δευτ 25 Απρ, 2016 00:23

Το όχημα καταρχήν αν και 12ετίας πλέον έχει 36.000 χλμ. εγκαταστάθηκε η συσκευή στα 32.000 χλμ και έχω κάνει περίπου και 1.000 χλμ με βενζίνη κυρίως μέσα στην πόλη..το μοτέρ δηλαδή είναι καινούργιο..από την ford μου είπαν ότι θα έχω πρόβλημα στις βαλβίδες, στα έδρανα και γενικά τα κράματα του κινητήρα δεν αντέχουν το υγραέριο..το αμάξι πηγαίνει απροβλημάτιστα με συντηρητική οδήγηση πάντα..είχα εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν με υγραέριο και με ένα focus 1.4/03 που είχα με σύστημα stag και 25.000 χλμ απροβλημάτιστα..απλά λέγονται πολλά για τα ford και ειδικά για το maverick το 2.0 και έχω μπερδευτεί.. :-s :-s :-?
Vasilispx4
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 21 Απρ, 2016 23:16

Re: Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό anikologr » Δευτ 25 Απρ, 2016 08:01

Vasilispx4 έγραψε:Το όχημα καταρχήν αν και 12ετίας πλέον έχει 36.000 χλμ. εγκαταστάθηκε η συσκευή στα 32.000 χλμ και έχω κάνει περίπου και 1.000 χλμ με βενζίνη κυρίως μέσα στην πόλη..το μοτέρ δηλαδή είναι καινούργιο..από την ford μου είπαν ότι θα έχω πρόβλημα στις βαλβίδες, στα έδρανα και γενικά τα κράματα του κινητήρα δεν αντέχουν το υγραέριο..το αμάξι πηγαίνει απροβλημάτιστα με συντηρητική οδήγηση πάντα..είχα εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν με υγραέριο και με ένα focus 1.4/03 που είχα με σύστημα stag και 25.000 χλμ απροβλημάτιστα..απλά λέγονται πολλά για τα ford και ειδικά για το maverick το 2.0 και έχω μπερδευτεί.. :-s :-s :-?

Με τόσα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλες υγραέριο.. Έχεις σκοπό να κάνεις περισσότερα?
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Ford Maverick 2.0/2003 με BRC Plug & Drive

Δημοσίευσηαπό Vasilispx4 » Δευτ 25 Απρ, 2016 16:02

anikologr έγραψε:
Vasilispx4 έγραψε:Το όχημα καταρχήν αν και 12ετίας πλέον έχει 36.000 χλμ. εγκαταστάθηκε η συσκευή στα 32.000 χλμ και έχω κάνει περίπου και 1.000 χλμ με βενζίνη κυρίως μέσα στην πόλη..το μοτέρ δηλαδή είναι καινούργιο..από την ford μου είπαν ότι θα έχω πρόβλημα στις βαλβίδες, στα έδρανα και γενικά τα κράματα του κινητήρα δεν αντέχουν το υγραέριο..το αμάξι πηγαίνει απροβλημάτιστα με συντηρητική οδήγηση πάντα..είχα εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν με υγραέριο και με ένα focus 1.4/03 που είχα με σύστημα stag και 25.000 χλμ απροβλημάτιστα..απλά λέγονται πολλά για τα ford και ειδικά για το maverick το 2.0 και έχω μπερδευτεί.. :-s :-s :-?

Με τόσα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλες υγραέριο.. Έχεις σκοπό να κάνεις περισσότερα?

Το όχημα έχει λίγα χλμ επειδή ήταν για 5 χρόνια εκτός κυκλοφορίας και είχε άλλο κάτοχο..σίγουρα έχω σκοπό να κάνω πολλά περισσότερα χλμ..επιπλέον ρουφάει πολύ βενζίνη και με την οικονομική κατάσταση η επιλογή υγραερίου ήταν μονόδρομος..συν όπως είπα ότι είχα σε προηγούμενο όχημα υγραέριο και έτσι έχω ''καλομάθει'' στην οικονομία του..
Vasilispx4
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 21 Απρ, 2016 23:16


Επιστροφή στο Ford

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες