Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 24 Μάιος, 2012 14:47

Γιατι λογω κακων Ελληνικών μου θα συνεχισεις να μην καταλαβαινεις τι εννοω...

γιατι κατ' εμε το γκαζι ειναι για οικονομια στην τσεπη ειτε στην πολη ειτε στο ταξιδι - οταν θελω να ανεβω 30μοιρες κλιση πετρωτο δεν το κανω με το γκαζι - γυρναω βενζινα - αν και το δοκιμασα και με γκαζι και μια χαρα ανεβηκε...
ποιος σου ειπε οτι χρειαζεται να πατας κουμπακια να γυρισει τοσα και τοσα συστηματα ( ακομα και το ξεκαρφωτο το δικο μου ) ειτε μεσω υποπιεσης ειτε μεσω στροφων μπορουν ΑΥΤΟΜΑΤΑ να γυριζουν σε βενζινη ( πχ. το προσπερασμα που λεγαμε...) ειτε εξ ολοκληρου ειτε "τσονταροντας" βενζινα, αλλα προφανως θεωρησα εσφαλμενα οτι το ξερεις...

Καλη επιλογη σου ευχομαι.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό anastos » Πέμ 24 Μάιος, 2012 15:02

Όσο αφορά τα άλογα σίγουρα δεν τα χρησιμοποιείς μέσα στην πόλη αλλα εμένα τουλάχιστον δεν με αφορά η κίνηση στην πόλη, και σίγουρα είναι καλο να τα έχεις. Το θέμα μου είναι αν μπορεί το prins να λειτουργήσει με ένα αναβαθμισμένο κινητηρα. Όσο αφορά το brc πήγα σε εγκαταστατη της θεσσαλονίκης και μου είπε ότι ένα 85% θα λειτουργεί σωστά το αυτοκίνητο και ο ίδιος με απέτρεψε στο να προχωρήσω στην εγκατάστασή του, άσχετα που η brc βγάζει για τον bwa kit έτοιμο.
anastos
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ, 2011 21:31

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό taz » Πέμ 24 Μάιος, 2012 15:05

fokion έγραψε:Γιατι λογω κακων Ελληνικών μου θα συνεχισεις να μην καταλαβαινεις τι εννοω...

γιατι κατ' εμε το γκαζι ειναι για οικονομια στην τσεπη ειτε στην πολη ειτε στο ταξιδι - οταν θελω να ανεβω 30μοιρες κλιση πετρωτο δεν το κανω με το γκαζι - γυρναω βενζινα - αν και το δοκιμασα και με γκαζι και μια χαρα ανεβηκε...
ποιος σου ειπε οτι χρειαζεται να πατας κουμπακια να γυρισει τοσα και τοσα συστηματα ( ακομα και το ξεκαρφωτο το δικο μου ) ειτε μεσω υποπιεσης ειτε μεσω στροφων μπορουν ΑΥΤΟΜΑΤΑ να γυριζουν σε βενζινη ( πχ. το προσπερασμα που λεγαμε...) ειτε εξ ολοκληρου ειτε "τσονταροντας" βενζινα, αλλα προφανως θεωρησα εσφαλμενα οτι το ξερεις...

Καλη επιλογη σου ευχομαι.


Κατανοητό. Το θέμα είναι πως δεν ήθελα κάτι τέτοιο.
Έχω γνωστούς οι οποίοι με υγραέριο σε ταξίδι επειδή ξεπερνούν το όριο των στροφών που (ορθά ενδεχομένως) έχει θέσει ο εγκαταστάτης καταλήγουν να καίνε 50-50 lpg - βενζίνη.
Προφανώς οι ανάγκες μου είναι διαφορετικές από τις δικές σου.
taz
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Δευτ 09 Ιαν, 2012 13:55

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 24 Μάιος, 2012 22:51

anastos έγραψε:Όσο αφορά τα άλογα σίγουρα δεν τα χρησιμοποιείς μέσα στην πόλη αλλα εμένα τουλάχιστον δεν με αφορά η κίνηση στην πόλη, και σίγουρα είναι καλο να τα έχεις. Το θέμα μου είναι αν μπορεί το prins να λειτουργήσει με ένα αναβαθμισμένο κινητηρα. Όσο αφορά το brc πήγα σε εγκαταστατη της θεσσαλονίκης και μου είπε ότι ένα 85% θα λειτουργεί σωστά το αυτοκίνητο και ο ίδιος με απέτρεψε στο να προχωρήσω στην εγκατάστασή του, άσχετα που η brc βγάζει για τον bwa kit έτοιμο.



Δεν γίνεται σύγκριση των δυο συστημάτων καμία σε όλα τα επίπεδα όπως είπε και ο φίλος πριν ο εγκαταστάτης στη Θεσσαλονίκη δεν έχει βάλει ποτέ φαίνεται κανένα κιτ τέτοιο και λέει π...ριες, πάρε στα Γιάννενα στην fgas να σου πουν ...
Το κιτ δουλεύει 100% σωστα με όλα τα άλογα που έχετε με τα προγραμματα , μετα απο τα αλογα που εχει μαμα το αμαξι αλλάζει το μείγμα βενζίνης υγραεριου με αύξηση της καταναλωσης βενζίνης σε σχεση με το υγραεριο δεν κατσλαβαινεις διάφορες αλλα ο φίλος taz με το skoda μπορει να μας πει καταναλωσεις και αποδόσεις !!

Φοκιων είναι άλλο πράγμα εντελώς τα di είναι κατι μόνιμα μιξαρισμενο με βενζίνη όπως το υγραεριο πετρέλαιο δεν είναι σαν τα δικα μας δεν ενδιαφέρονται για πόσα άλογα έχει το αμάξι μπορείς να πας χωρίς πρόβλημα όσο θες το κιτ μόνο του προσαρμόζει τη μίξη για να προστατέψει το μοτέρ !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 25 Μάιος, 2012 07:49

dathens έγραψε:Φοκιων είναι άλλο πράγμα εντελώς τα di είναι κατι μόνιμα μιξαρισμενο με βενζίνη όπως το υγραεριο πετρέλαιο δεν είναι σαν τα δικα μας δεν ενδιαφέρονται για πόσα άλογα έχει το αμάξι μπορείς να πας χωρίς πρόβλημα όσο θες το κιτ μόνο του προσαρμόζει τη μίξη για να προστατέψει το μοτέρ !!


Σε "εχασα".. :oops: :oops: :oops:
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό joanhosepedro » Παρ 25 Μάιος, 2012 08:43

fokion έγραψε:
dathens έγραψε:Φοκιων είναι άλλο πράγμα εντελώς τα di είναι κατι μόνιμα μιξαρισμενο με βενζίνη όπως το υγραεριο πετρέλαιο δεν είναι σαν τα δικα μας δεν ενδιαφέρονται για πόσα άλογα έχει το αμάξι μπορείς να πας χωρίς πρόβλημα όσο θες το κιτ μόνο του προσαρμόζει τη μίξη για να προστατέψει το μοτέρ !!


Σε "εχασα".. :oops: :oops: :oops:


Τελείως :?:
joanhosepedro
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 13 Φεβ, 2012 12:48

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 25 Μάιος, 2012 09:04

Ta di direct injection έχουν άλλη φιλοσοφία ψεκάζουν βενζίνη συνέχεια σε σχεση με τις στροφές του κινητήρα αλλάζοντας το ποσοστό μίξης βενζινης -υγραεριου και αντιγράφοντας εντελώς το χάρτη του εγκεφάλου του αυτοκινήτου !! Έτσι στο ρελαντι έχει 2-3% ταυτοχρονη κατανάλωση βενζίνης και σε φουλ φορτίο φτάνει το 10 % .

Με αυτο τον τροπο δεν απασχολεί πόσα άλογα είναι το μοτέρ γιατι απλα θα αλλάξει το μείγμα !!

Έτσι δουλεύουν και τα diesel blend κιτ για πετρέλαιοκινητήρες.
Τελευταία επεξεργασία από dathens και Παρ 25 Μάιος, 2012 09:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 25 Μάιος, 2012 09:08

δε μιλουσα για αμεσου ψεκασμου οσο για χρηση του υγραεριου σκετου μεχρι ( πες ) 4000 στροφές ή/και Χ υποπιεση που "υποδηλωνει" χαλαρη οδηγηση οποτε και ενα "φτυνο" συστημα καλυπτει κι απο κει και περα ειτε αλλαγη σε βενζινα πληρως ειτε κατα ποσοστο μια που ενδεχομενως το αεριο "δεν αρκει"

Βεβαια οπως ειπε κι ο ενδιαφερομενος τετοια λυση δεν το κανει - θεμιτο και σεβαστο δικια του η τσεπη τα εχουμε πει αυτα....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό joanhosepedro » Παρ 25 Μάιος, 2012 10:09

dathens έγραψε:Ta di direct injection έχουν άλλη φιλοσοφία ψεκάζουν βενζίνη συνέχεια σε σχεση με τις στροφές του κινητήρα αλλάζοντας το ποσοστό μίξης βενζινης -υγραεριου και αντιγράφοντας εντελώς το χάρτη του εγκεφάλου του αυτοκινήτου !! Έτσι στο ρελαντι έχει 2-3% ταυτοχρονη κατανάλωση βενζίνης και σε φουλ φορτίο φτάνει το 10 % .

Με αυτο τον τροπο δεν απασχολεί πόσα άλογα είναι το μοτέρ γιατι απλα θα αλλάξει το μείγμα !!

Έτσι δουλεύουν και τα diesel blend κιτ για πετρέλαιοκινητήρες.


Τώρα έγινες κατανοητός.
joanhosepedro
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 13 Φεβ, 2012 12:48

Re: VW Passat 2.0 TFSI MY2006 (BWA) ψάχνει για κιτ LPG

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Παρ 25 Μάιος, 2012 13:42

Fokion το υγραεριο το βαζεις για οικονομια,απο εκει και περα το συσρημα που θα επιλεχθει πρεπει το αμαξι να το υποστηριζει εως το τερμα..το αμαξι στην επιταχυνση θελει καυσιμο παρα πολυ οχι στην τελικη του..οταν επιταχυνω με 2-3 με αρκετο γκαζι για μια προσπεραση το trip δειχνει πανω η κοντα στα 40λιτρα στιγμιαια,στην τελικη ειμαι στα 25.5λιτρα.με την πρωτη βλεπω 40+ με απλη επιταχυνση εως της 2800

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Volkswagen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης