kostasb έγραψε:Προσανατολίζομαι προς τα συστήματα ψεκασμού υγρού LPG.
Ακούω για υψηλότερες θερμοκρασίες καύσης. Θα αντέξει το μοτεράκι μου? Έχω και σχετικά "βαρύ" πόδι στα ταξίδια (μέση οδήγηση στο 80%)
Θα πετύχει η προσθήκη στον πολύ περιορισμένο χώρο (τρυπήματα, κολλήματα, σωληνάκια στεγανοποίηση)?
Από μάρκες έχω δει iCOM,VIALLE. Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές σε υγρό ψεκασμό?
Αν εχεις να διαθεσεις τα χρηματα, ο υγρος ψεκασμος ειναι η καλυτερη επιλογη. Εχει και μειονεκτήματα οπως αλλωστε και ολα τα συστηματα αλλα συνολικα υπερτερει κατα την γνωμη μου. Παντως οτι συστημα και να βαλεις(αεριου ή υγρου) το σημαντικότερο περαν της σωστης εγκαταστασης ειναι η σωστη ρυθμηση απο τον εγκαταστατη.
Υψηλοτερες θερμοκρασιες-πιεσεις αναπτύσσονται στις υψηλες στροφες με lpg οπως και με τη βενζινη, αντε λιγο παραπανω. Η βασικη διαφορα ειναι ο διαφορετικος τροπος καυσης του υγραεριου(διαφορετικο αβανς) που σε συναρτηση με το παραπανω, βαζει σε δοκιμασια τον κινητήρα...
Γι'αυτο θα συμβουλευα να μην το δουλευεις στις υψηλες στροφες για ωρα και αν ειναι να το κανεις, καντο με βενζινη για να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο. Στο κατω κατω το υγραεριο το βαζουμε για οικονομικους λογους και οχι για να ξαναρχίσουμε τις κοντρες μιας και ακρίβυνε η βενζινη...
Ο περιορισμενος χωρος στη μηχανη (για να χωρέσουν τα υλικα) δεν παιζει ρολο αν διαθετει ικανότητες ο εγκαταστατης. Δε νομιζω να αναρωτιεσαι πως γινεται π.χ. να τρυπηθει η πολλαπλη σε τοσο μικρο μερος, ΠΑΝΩ στ'αμαξι γιατι κατι τετοιο ειναι απαγορευτικο. Πρεπει να βγει η πολλαπλη.
Οι εταιριες που παιζουν μεχρι τωρα ειναι Vialle και Icom. Εχει βγαλει και η Prins αλλα 1ον) δεν ξερω αν εχει ερθει στην ελλαδα 2ον)ειναι μονο για αμεσου ψεκασμου κινητηρες και 3ον) επειδή ειναι mono fuel (λειτουργεια μονο με υγραεριο ), απ'οσο ξερω ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στην ελλαδα.