Ευχαριστώ για την απάντηση!
Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είχε λίγα χιλιόμετρα γιατί αυτή τη χρήση του έκανε ο πατέρας μου, σε εμένα περιήλθε μετά το θανατό του προ τριετίας. Εγώ κάνα πολλά περισσότερα, γύρω στα 15000χλμ το χρόνο. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο προχώρησα σε κατάθεση πινακίδων, καθώς δεν προλάβαινα να του βάζω βενζίνη!
Ήδη το οδηγώ πάλι εδώ και τρεις εβδομάδες, καθώς πήρα την πινακίδα πίσω για ένα μήνα, για να δω τι θα το κάνω. Οπότε τα βασικά έχουν ήδη γίνει. Το ερώτημα αφορά το μέλλον του αυτοκινήτου: το 'σκοτώνω' ή το μετρατρέπω σε υγραέριο για να το κινήσω μερικά χρόνια ακόμα;
tedd έγραψε:Σε ένα αυτοκίνητο με τόσα πολλα κυβικά και τους υψηλους φόρους και ασφάλιστρα που το ακολουθουν, το τελικο όφελος από την μετατροπή του σε υγραεριοκινητο νομίζω θα είναι πολύ μικρό αναλογιζομενοι και τα λίγα χιλιόμετρα που κανεί. Απο τα χιλιόμετρα που έχει κάνει και τα χρόνια που κυκλοφόρησε βγαίνει να έκανες 5-6000χλμ ανά έτος. Οπότε μετατρέποντας το υγραεριοκινητο και έχοντας ένας όφελος γύρω 35-40% πραγματικο όφελος στη τιμή καυσίμου, μόνο για την απόσβεση της εγκατάστασης θα θέλεις κοντά στην τετραετία και ισως και παραπανω. Θεωρω ασύμφορο το όλο concept.
Όσο αφορά τη κατάσταση του που αυτό είναι το κίνητρο σου, θα σου έλεγα ότι μεν έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα αλλά έχει στην πλάτη του 15 χρόνια με ότι συνεπάγεται αυτό καθ'ως ένα αυτοκίνητο δεν το φθείρουν μόνο τα χιλιόμετρα αλλά και χρόνος και ακομη περισσότερο όταν είναι σε ακινησία. Για μπει σε κίνηση θα χρειαστεί ένα σεβαστό ποσό καθώς θα χρειαστεί αλλαγή σε όλα τα υγρά του, τα λάστιχα και πιθανόν και κάποιες σωληνώσεις του αυτοκινήτου οι οποιες θα έχουν ξεραθεί. Μεγαλύτερος εχθρος του αυτοκινήτου είναι η ακινησία παρά οτιδήποτε άλλο.
Πάρε πρωτα μολύβι και χαρτί και υπολογισε σε βάθος πενταετίας τι κόστη κίνησης ,μετατράπης, φόρων, ασφαλειας,συντήρησης κτλπ θα εχεις και μετά πάρε απόφαση να βάλεις υγραέριο. Βάζοντας υγραέριο με τόσα χιλιόμετρα θα έχεις όφελος λόγο της τιμής καυσίμου κανένα 200-300αρι το χρόνο ενώ για τα υπόλοιπα κοστη επιπλέον κάνα 1000αρικο...χωρίς να υπολογίζουμε το γενικό σέρβις που θα θελει για να ξαναβγει στο δρόμο. Πολύ πιθανότερο να σε συμφέρει να το πουλήσεις ως έχει και να πάρεις άλλο μεταχειρισμενο μικροτερου κυβισμού και νεότερο όπου θα έχει και πολύ μικρότερη κατανάλωση και λόγω των λίγων χλμ που κανείς να μην είναι αναγκαία η μετατροπή σε υγραέριο.
Το υγραέριο δεν είναι πανακεια. συμφερει μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Αν θες 4-5 χρόνια να αποσβέσεις το σύστημα μονο, δεν αξιζει, μενεις στη βενζίνη.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk