Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Peugeot 406 1.6

Re: Peugeot 406 1.6

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 04 Νοέμ, 2016 01:13

harispug έγραψε:Καλησπέρα,

αποφάσισα πρόσφατα να βάλω υγραέριο στο αμάξι όπως και έκανα. Πήγαινα για BRC αλλά ο μάστορας που αποφάσισα και το πέρασα μου σύστησε Zanardi καθώς είναι full group. Το αμάξι από πάντα μικροέπαιζε στο ρελαντί αλλά ως εκεί. Ρυθμίστηκε μετά το υγραέριο ενώ το καλοκαίρι αλλάχτηκε και το μοτέρ του ρελαντί. Τώρα πηγαίνει καλύτερα. Παρόλα αυτά το αμάξι ρετάρει αρκετά και κλωτσάει ενώ μέχρι πρότινος η κατανάλωση βενζίνης ήταν 20€/100km.

Έχετε κάποια παρατήρηση?

πολλες...
αρχικα...εχω ερωτηματα...
1.επειδη ειναι full group η brc δεν υποστηριζει full group? μαλλον ο μαστορας σου για καποιο λογο εβαλε ζαναρντι
εγω στο δικο μου εχω λοβατο δεν εχω αρυθμιες αλλα προσφατα αλλαξα πολ/τη και καλωδια και με την αλλαγη αυτη εξαφανιστηκαν οτισηποτε αρρυθμιες ειχα
2.το μοτερ ρελαντι δεν εχει να κανει με τις αρρυθμιες απλα εχει να κανει αν κολλαει κατα την επαναφορα των στροφων και τις κρατα λιγο παραπανω η αν δεν δουλευει καθολου
3.πρεπει να δεις τι μπεκ εχεις βαλει το συγκεκριμενο μοτερ δεν θελει μπεκ πανω απο 1,7μμ διαμμετρο με 1,6 εισε πολυ καλα και θελει χαμηλη πιεση εξοδου αεριου στο πνευμονα ειναι το σημαντικοτερο....εμενα εβγαζε πιεση πνευμονα 1,55 με την βιδα τερμα χαμηλα και αναγκαστικα με αλλο τροπο κατεβασα την πιεση....
5.οι κινητηρες xu που ειναι οι δικοι μας δεν εχουν μεγαλη υποπιεση...
4.αν η καταναλωση βενζινας φιλε ειναι 20 λιτρα θες γενικο σερβις και ελεγχο
για να λυσεις το προβλημα σου θες
μπουζι
μπουζοκαλωδια
πολ/τη
αισθητηρα λ
φιλτρο αερος
καθαρισμο μαπ
καθαρισμο μπεκ βενζινας (μετα βγαλε τον πολο κανε αρχικοποιηση πεταλουδας και θα εισε οκ)
καθαρισμα εισαγωγης καυσιμου
αυτα τα παραπανω οσο αναφορα την λειτουργια του κινητηρα για να δουλεψει καλα σε βενζινα
για το υγραεριο
φορας μαλλον μπουζι μαρκας bosch FR7DC θα βαλεις ενα νουμερο ψυχροτερα η γενικα οτι μπουζι μαρκα εχεις και θες να την συνεχισεις θα βρεις ενα νουμερο ψυχροτερα

ακροφυσια με στην εισαγωγη με σωληνακι τεφλον ετσι ωστε να πηγαινει κατευθειαν το καυσιμο στο χωρο καυσης λογω της ιδιομορφιας κατασκευης της εισαγωγης....
μειωση πιεσης εξαγωγης αεριου απο τον πνευμονα αν τα νουμερα πιεσης με το δικο μου συστημα ειναι αντιστοιχα στο περιπου πρεπει να κατεβασεις την πιεση στο 1.3-1.4 διοτι το πνιγεις με μιγμα για αυτο και εχεις αυτες τις αρρυθμιες
αν τα κανεις ολα αυτα θα εχεις ομαλοτατη λειτουργια και δεν θα εχεις κανενα θεμα...
ολα τα παραπανω τα εκανα σταδιακα στο δικο μου μοτερ σε ξανθια 1.6 που εχουμε το ιδιο μοτερ με την διαφορα οτι στο δικο μου αμαξι το ρελαντι επηραζετε αρνητικα διοτι τροφοδοτει και την αντλια αναρτησης και οι αρρυθμιες ειναι λιγο περισοτερες απο τις δικες σου...
βλεπεις εχουμε ενα μοτερ σκυλι που βγαζει και 700.000 χωρις να τσιμπισει λαδακι αλλα απο τροφοδοσια και χαρτογαρφηση στην βενζινα ειναι αστα να πανε...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Peugeot 406 1.6

Δημοσίευσηαπό harispug » Τρί 07 Φεβ, 2017 20:23

manoliss έγραψε:
harispug έγραψε:Καλησπέρα,

αποφάσισα πρόσφατα να βάλω υγραέριο στο αμάξι όπως και έκανα. Πήγαινα για BRC αλλά ο μάστορας που αποφάσισα και το πέρασα μου σύστησε Zanardi καθώς είναι full group. Το αμάξι από πάντα μικροέπαιζε στο ρελαντί αλλά ως εκεί. Ρυθμίστηκε μετά το υγραέριο ενώ το καλοκαίρι αλλάχτηκε και το μοτέρ του ρελαντί. Τώρα πηγαίνει καλύτερα. Παρόλα αυτά το αμάξι ρετάρει αρκετά και κλωτσάει ενώ μέχρι πρότινος η κατανάλωση βενζίνης ήταν 20€/100km.

Έχετε κάποια παρατήρηση?

πολλες...
αρχικα...εχω ερωτηματα...
1.επειδη ειναι full group η brc δεν υποστηριζει full group? μαλλον ο μαστορας σου για καποιο λογο εβαλε ζαναρντι
εγω στο δικο μου εχω λοβατο δεν εχω αρυθμιες αλλα προσφατα αλλαξα πολ/τη και καλωδια και με την αλλαγη αυτη εξαφανιστηκαν οτισηποτε αρρυθμιες ειχα
2.το μοτερ ρελαντι δεν εχει να κανει με τις αρρυθμιες απλα εχει να κανει αν κολλαει κατα την επαναφορα των στροφων και τις κρατα λιγο παραπανω η αν δεν δουλευει καθολου
3.πρεπει να δεις τι μπεκ εχεις βαλει το συγκεκριμενο μοτερ δεν θελει μπεκ πανω απο 1,7μμ διαμμετρο με 1,6 εισε πολυ καλα και θελει χαμηλη πιεση εξοδου αεριου στο πνευμονα ειναι το σημαντικοτερο....εμενα εβγαζε πιεση πνευμονα 1,55 με την βιδα τερμα χαμηλα και αναγκαστικα με αλλο τροπο κατεβασα την πιεση....
5.οι κινητηρες xu που ειναι οι δικοι μας δεν εχουν μεγαλη υποπιεση...
4.αν η καταναλωση βενζινας φιλε ειναι 20 λιτρα θες γενικο σερβις και ελεγχο
για να λυσεις το προβλημα σου θες
μπουζι
μπουζοκαλωδια
πολ/τη
αισθητηρα λ
φιλτρο αερος
καθαρισμο μαπ
καθαρισμο μπεκ βενζινας (μετα βγαλε τον πολο κανε αρχικοποιηση πεταλουδας και θα εισε οκ)
καθαρισμα εισαγωγης καυσιμου
αυτα τα παραπανω οσο αναφορα την λειτουργια του κινητηρα για να δουλεψει καλα σε βενζινα
για το υγραεριο
φορας μαλλον μπουζι μαρκας bosch FR7DC θα βαλεις ενα νουμερο ψυχροτερα η γενικα οτι μπουζι μαρκα εχεις και θες να την συνεχισεις θα βρεις ενα νουμερο ψυχροτερα

ακροφυσια με στην εισαγωγη με σωληνακι τεφλον ετσι ωστε να πηγαινει κατευθειαν το καυσιμο στο χωρο καυσης λογω της ιδιομορφιας κατασκευης της εισαγωγης....
μειωση πιεσης εξαγωγης αεριου απο τον πνευμονα αν τα νουμερα πιεσης με το δικο μου συστημα ειναι αντιστοιχα στο περιπου πρεπει να κατεβασεις την πιεση στο 1.3-1.4 διοτι το πνιγεις με μιγμα για αυτο και εχεις αυτες τις αρρυθμιες
αν τα κανεις ολα αυτα θα εχεις ομαλοτατη λειτουργια και δεν θα εχεις κανενα θεμα...
ολα τα παραπανω τα εκανα σταδιακα στο δικο μου μοτερ σε ξανθια 1.6 που εχουμε το ιδιο μοτερ με την διαφορα οτι στο δικο μου αμαξι το ρελαντι επηραζετε αρνητικα διοτι τροφοδοτει και την αντλια αναρτησης και οι αρρυθμιες ειναι λιγο περισοτερες απο τις δικες σου...
βλεπεις εχουμε ενα μοτερ σκυλι που βγαζει και 700.000 χωρις να τσιμπισει λαδακι αλλα απο τροφοδοσια και χαρτογαρφηση στην βενζινα ειναι αστα να πανε...


Mετά από 7000 χλμ έχω να σημειώσω ότι τα ρεταρίσματα δεν υπάρχουν σε βαθμό που να είναι αντιληπτά.
Όσον αφορά την κατανάλωση έχω περίπου 11.7 λίτρα ανά 100 km υγραέριο και περίπου 25 ευρώ ανά 1000 km σε βενζίνη, το οποίο σημαίνει κάπου 1.7 λίιτρα ανά 100 km βενζίνη.

Να μείνω ικανοποιημένος ή να το ψάξω και άλλο με ρυθμίσεις?
harispug
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 25 Δεκ, 2014 01:18

Re: Peugeot 406 1.6

Δημοσίευσηαπό tedd » Τρί 07 Φεβ, 2017 21:16

Πολύ υψηλη καταναλωση, πας συνολικα στα 13,5λ/100. Σε συνολικό δεν θα έπρεπε να ξεπερνας τα 10-11λ/100. Βασικά μην μας αναφέρεις καταναλώσεις σε ευρώ δεν βγάζουν νόημα μονο μπερδεύουν. Επίσης δεν λες για τον τροπο χρησης του αυτοκινήτου πόλη ή ανοιχτοί δρομοι , ποσο συνήθως το πατάς το γκαζι , το εχεις ρυθμίσει απο κάποιες στροφές να γυρνάει σε βενζίνη μονο. Τέλος να πω οτι ο εγκαταστατης σου σε πηγε απο συστημα αουντι σε Φίατ μάλλον είχε καλυτερο κέρδος, γενικά επεσες σε μαλάκα εγκαταστατη και σου έβαλε συστημα με μαλ@κια ρύθμιση για αυτό και οι μαλ@κισμενες καταναλώσεις. Θα έλεγα να βρεις ενα πραγματικό μάστορα να μπορέσει να στο ρυθμίσει σωστα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Peugeot 406 1.6

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 07 Φεβ, 2017 21:56

tedd έγραψε:Πολύ υψηλη καταναλωση, πας συνολικα στα 13,5λ/100. Σε συνολικό δεν θα έπρεπε να ξεπερνας τα 10-11λ/100. Βασικά μην μας αναφέρεις καταναλώσεις σε ευρώ δεν βγάζουν νόημα μονο μπερδεύουν. Επίσης δεν λες για τον τροπο χρησης του αυτοκινήτου πόλη ή ανοιχτοί δρομοι , ποσο συνήθως το πατάς το γκαζι , το εχεις ρυθμίσει απο κάποιες στροφές να γυρνάει σε βενζίνη μονο. Τέλος να πω οτι ο εγκαταστατης σου σε πηγε απο συστημα αουντι σε Φίατ μάλλον είχε καλυτερο κέρδος, γενικά επεσες σε μαλάκα εγκαταστατη και σου έβαλε συστημα με μαλ@κια ρύθμιση για αυτό και οι μαλ@κισμενες καταναλώσεις. Θα έλεγα να βρεις ενα πραγματικό μάστορα να μπορέσει να στο ρυθμίσει σωστα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



1. μην πιστευεις οτι full group και 1,6lt θα εχει καταναλωση κατω απο 12-13/100 km μεσα στην πολη.
2. μιλαει για μη αντιληπτα ρεταρισματα.
3. κοιτα ποτε εγραψε ή θα εχει λυσει το προβλημα ή θα εχει πεταξει το αυτοκινητο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Peugeot 406 1.6

Δημοσίευσηαπό harispug » Παρ 10 Φεβ, 2017 22:32

hlias έγραψε:
tedd έγραψε:Πολύ υψηλη καταναλωση, πας συνολικα στα 13,5λ/100. Σε συνολικό δεν θα έπρεπε να ξεπερνας τα 10-11λ/100. Βασικά μην μας αναφέρεις καταναλώσεις σε ευρώ δεν βγάζουν νόημα μονο μπερδεύουν. Επίσης δεν λες για τον τροπο χρησης του αυτοκινήτου πόλη ή ανοιχτοί δρομοι , ποσο συνήθως το πατάς το γκαζι , το εχεις ρυθμίσει απο κάποιες στροφές να γυρνάει σε βενζίνη μονο. Τέλος να πω οτι ο εγκαταστατης σου σε πηγε απο συστημα αουντι σε Φίατ μάλλον είχε καλυτερο κέρδος, γενικά επεσες σε μαλάκα εγκαταστατη και σου έβαλε συστημα με μαλ@κια ρύθμιση για αυτό και οι μαλ@κισμενες καταναλώσεις. Θα έλεγα να βρεις ενα πραγματικό μάστορα να μπορέσει να στο ρυθμίσει σωστα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



1. μην πιστευεις οτι full group και 1,6lt θα εχει καταναλωση κατω απο 12-13/100 km μεσα στην πολη.
2. μιλαει για μη αντιληπτα ρεταρισματα.
3. κοιτα ποτε εγραψε ή θα εχει λυσει το προβλημα ή θα εχει πεταξει το αυτοκινητο.


Mιλάμε για 70% χρήση σε πόλη και το υπόλοιπο σε εθνική. Το αμάξι το πηγαίνω νορμάλ.
Δεν ξέρω τι ρύθμιση έχει κάνει.
Σήμερα παρατήρησα το αμάξι εκτενώς. Θεωρώ ότι δεν έχω προβλήματα.
Έχω κάνει παιδιά 7000 χλμ σε 4 μήνες με το αμάξι χωρίς κανένα θέμα ως τώρα.
Παιδιά το αμάξι έκαιγε πριν σε ίδια χρήση σίγουρα 10.5-11 λίτρα.

Αρχικά με το μάστορα είχα συμφωνήσει για BRC και όταν το είδε το full group μου είπε για Zanardi. Θεωρώ ή ότι το φοβόταν ή ότι δεν το είχε αν λέτε ότι μπορεί να μπει.
harispug
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 25 Δεκ, 2014 01:18

Re: Peugeot 406 1.6

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 17 Φεβ, 2017 23:01

καλα εισε απο καταναλωση δεν εχεις θεμα...η αληθεια ειναι οτι μεχρι να ζεσταθει το αμαξι και επειδη ο λ δεν εχει ανεβασει καλα θερμικρασια τσιμ παει λιγο βενζινουλα παρταπανω για να μειωσεις την καταναλωση απλα το χειμωνα να δουλευεις το αμαξι ρελαντι για 2 λετα και μετα να ξεκινας στο δικο μου που εχουμε τον ιδιο κινητηρα δεν το δυλευω φουλ γκρουπ αλλα διαδιχικο εχει πιο ομαλη λειτιυργια και επιταχυνει καλυτερα χωρις να γυριχει βενζινα

σε παραπανω ερωτηση παλαια του φιλου qgas τα ακροφυσια που ειναι βιδωμενα επαβω στην πολλαπλη και ριχνουν αεριο κατευθειαν επανω στην βαλβιδα ειναι φ6 υπαρχει θεμα που το αεριο σχεδον παει επαμω στην βαλβιδα η οχι αραγε?...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Peugeot

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες