Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν
Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Οκτ, 2017 14:19
Απάντηση στον τελευταίο.
Αν θέλεις 30 ευρώ για τα 500 χιλιόμετρα αυτό σημαίνει ότι σου καίει 30/500=0,06 ευρώ ανά χιλιόμετρο ή 0,06/0,75=0.08 λτ ανά χιλιόμετρο. Αν το είχες βενζίνη θα σου έκαιγε 15-25% λιγότερο (εγώ σου παίρνω το 15) δηλαδή 0,08/1,15=0,07 λτ βενζίνης ή 0,7 * 1,45 = 0,1 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει ότι στην καλύτερη περίπτωση θα είχες κάψει 500 *0,1=50 ευρώ σε βενζίνη ( και όχι 60 ευρώ όπως γράφεις). Επομένως και με αυτά τα δεδομένα στην καλύτερη περίπτωση θα γλίτωνες
(50-30)/50 *100%=40%.
Αν παίρναμε το 25% περισσότερο υγραέριο, που τελευταία εκεί το βλέπω ότι φτάνει (ίσως γιατί παρακάνουν .... λάθος..... τα πρατήρια) θα γλίτωνες - αν τα υπολογίσεις - περίπου 30%.
Η ανάλυση που έχω γράψει (αν και δεν φαίνεται καλά) δείχνει ότι το κέρδος που έχεις εξαρτάται από τα χιλιόμετρα και τον χρόνο που γίνεται εντός πόλης και δεν είναι γραμμένη στο πόδι. Προέκυψε από υπολογισμούς και παρατήρηση κατανάλωσης βενζίνης - υγραερίου για ίδιες διαδρομές και δείχνει ότι το πραγματικό κέρδος .......εκτός φυσικά του ψυχολογικού κόστος και την μείωση εμπιστοσύνης στο αυτοκίνητο - όταν θα πάθεις ζημιά (γιατί αυτό είναι σίγουρο ότι θα πάθεις ζημιά) θα καταλάβεις τι εννοώ- .........δεν ξεπερνά το 25%.
Γενικότερα, η άποψή μου είναι ότι η εγκατάσταση συστήματος υγραερίου σήμερα στα αυτοκίνητα
α) με το υγραέριο αυτό που κυκλοφορεί στην Ελλάδα (ψαχθείται λίγο ότι οι τροφοδότες έχουν ίδιο υγραέριο για κίνηση και ίδιο για θέρμανση)
β) με το ποσοστό .....λάθους των πρατηρίων (γύρω στο 6% είναι αναγκαίο γι΄αυτούς - αλλά δεν μιλάω μόνο γι αυτό π.χ πρατήριο όταν του παραπονέθηκα γιατί ενώ η δεξαμενή μου που χωράει 56 λίτρα και είχε ακόμη μέσα, την γέμισε με 62 λίτρα υγραέριο μου είπε ότι " η τιμή του υγραερίου έπρεπε να ήταν πολύ μεγαλάτερη "- γι΄αυτό και έκ....ανε λάθος),
είναι μία κίνηση που πρέπει να γίνει με πολυυυυυυυυύ σκέψη από τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.
Αν θέλεις 30 ευρώ για τα 500 χιλιόμετρα αυτό σημαίνει ότι σου καίει 30/500=0,06 ευρώ ανά χιλιόμετρο ή 0,06/0,75=0.08 λτ ανά χιλιόμετρο. Αν το είχες βενζίνη θα σου έκαιγε 15-25% λιγότερο (εγώ σου παίρνω το 15) δηλαδή 0,08/1,15=0,07 λτ βενζίνης ή 0,7 * 1,45 = 0,1 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει ότι στην καλύτερη περίπτωση θα είχες κάψει 500 *0,1=50 ευρώ σε βενζίνη ( και όχι 60 ευρώ όπως γράφεις). Επομένως και με αυτά τα δεδομένα στην καλύτερη περίπτωση θα γλίτωνες
(50-30)/50 *100%=40%.
Αν παίρναμε το 25% περισσότερο υγραέριο, που τελευταία εκεί το βλέπω ότι φτάνει (ίσως γιατί παρακάνουν .... λάθος..... τα πρατήρια) θα γλίτωνες - αν τα υπολογίσεις - περίπου 30%.
Η ανάλυση που έχω γράψει (αν και δεν φαίνεται καλά) δείχνει ότι το κέρδος που έχεις εξαρτάται από τα χιλιόμετρα και τον χρόνο που γίνεται εντός πόλης και δεν είναι γραμμένη στο πόδι. Προέκυψε από υπολογισμούς και παρατήρηση κατανάλωσης βενζίνης - υγραερίου για ίδιες διαδρομές και δείχνει ότι το πραγματικό κέρδος .......εκτός φυσικά του ψυχολογικού κόστος και την μείωση εμπιστοσύνης στο αυτοκίνητο - όταν θα πάθεις ζημιά (γιατί αυτό είναι σίγουρο ότι θα πάθεις ζημιά) θα καταλάβεις τι εννοώ- .........δεν ξεπερνά το 25%.
Γενικότερα, η άποψή μου είναι ότι η εγκατάσταση συστήματος υγραερίου σήμερα στα αυτοκίνητα
α) με το υγραέριο αυτό που κυκλοφορεί στην Ελλάδα (ψαχθείται λίγο ότι οι τροφοδότες έχουν ίδιο υγραέριο για κίνηση και ίδιο για θέρμανση)
β) με το ποσοστό .....λάθους των πρατηρίων (γύρω στο 6% είναι αναγκαίο γι΄αυτούς - αλλά δεν μιλάω μόνο γι αυτό π.χ πρατήριο όταν του παραπονέθηκα γιατί ενώ η δεξαμενή μου που χωράει 56 λίτρα και είχε ακόμη μέσα, την γέμισε με 62 λίτρα υγραέριο μου είπε ότι " η τιμή του υγραερίου έπρεπε να ήταν πολύ μεγαλάτερη "- γι΄αυτό και έκ....ανε λάθος),
είναι μία κίνηση που πρέπει να γίνει με πολυυυυυυυυύ σκέψη από τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.