Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό tripas » Δευτ 02 Νοέμ, 2015 23:13

Αυτο έχει http://www.inctek.gr.
Στην πραγματικότητα βελτιωτες (Subaru , mitsubishi , mazda ) ήταν πριν ασχοληθούν με το υγραέριο.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό guest123 » Πέμ 05 Νοέμ, 2015 02:14

Επιπλέον έχεις όχημα που είναι παρα πολύ καλο για μετρατροπή σε υγραέριο αν δεν κάνω λάθος τον κινητήρα 4G92 με τα 76KW δεν έχεις?
Τέλος αν εισαι απο αθήνα πήγαινε στον LPGAS που έχει συνεργειο για MITSUBISHI και επιπλέον είναι πολυ καλος εκγαταστατης LPG .

Δυστυχώς δεν ασχολούμαι καθόλου γενικότερα με αυτοκίνητα και δεν έχω ιδέα για τον κινητήρα..πρώτη φορά ουσιαστικά που ασχολούμαι με το θέμα είναι τώρα με το lpg..
τον lpgas τον έχω σοβαρά υπόψιν..
guest123
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 26 Οκτ, 2015 17:58

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό donstefano » Πέμ 05 Νοέμ, 2015 02:50

Και γω εκει το εκανα.Κανει πολυ περιποιημενη τοποθετηση.Σε 2 μαστορες και στο κτεο που περασα για αλλαγη αδειας μου ειπαν τα καλυτερα για την εγκατασταση-τοποθετηση.Αυτα απο εμενα. B-)
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό guest123 » Σάβ 07 Νοέμ, 2015 21:05

Λοιπόν..τελικά το πήγα στο lpgas..δεν το έχω πάρει ακόμη για να πω εντυπώσεις..πάντως για όποιον άλλο ενδιαφέρεται..το Brc Alba όπως μου είπαν..είναι με ηλεκτροβαλβίδες..και επίσης δεν είναι τόσο συμβατό όσο το seq 24 σε περίπτωση που θέλω να το πάει σε άλλο αμάξι στο μέλλον..οπότε έβαλα το ακριβότερο seq 24..
Επίσης ζήτησα να δω τα χαρτιά του συνεργείου και μηχανικού..αν και τους φάνηκε περίεργο τελικά τα είδα..

Επίσης..μου δημιουργήθηκε μια απορία..επειδή προτίμησα να βάλω τη μπουκάλα στη ρεζέρβα..μου είπαν ότι υπάρχουν κάποια κιτ για ώρα ανάγκης για να φτιάχνεις προσωρινά το πρόβλημα..οκ αυτό όταν είσαι μέσα στην πόλη..αλλά όταν είσαι στην άκρη του πουθενά; τι λύσεις υπάρχουν; μπορώ πχ να βάλω τη ρεζέρβα μέσα σε κανά ειδικό κουτί να το έχω στο πορτ μπαγκάζ για ώρα ανάγκης;
guest123
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 26 Οκτ, 2015 17:58

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό donstefano » Κυρ 08 Νοέμ, 2015 11:07

Κρατα τη ρεζερβα στο αμαξι σου μεσα.Επειδη ρωτησα ειτε παρεις αφρο ειτε οτιδηποτε αλλο ειναι μεχρι να πας σε λαστιχα να το αλλαξεις.Ενω με τη ρεζερβα συνεχιζεις το ταξιδι κανονικα...Αν ειναι μικρη ρεζερβα με μικροτερη ταχυτητα αλλα εσαι οκ.

Εγω μεσα στο αμαξι την εχω και ουτε κουνιεται σε στροφες ουτε τιποτα, αν ειναι αυτο που σε ανησυχει.

Κουτι δεν ξερω αν υπαρχει αλλα δες κατι σαν αυτο.Νομιζω σε καλυπτει.
http://www.ctd.gr/product.asp?ID=5664

Με το καλο να το παρεις και καλοταξιδος!
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό guest123 » Κυρ 08 Νοέμ, 2015 18:15

Εγω μεσα στο αμαξι την εχω και ουτε κουνιεται σε στροφες ουτε τιποτα, αν ειναι αυτο που σε ανησυχει.
Ναι βασικά αυτό είναι που σκεφτόμουν...ότι αν την βάλω ας πούμε σαν αποσκευή στο πορτμπαγκάζ θα κουνιέται θα χτυπιέται..τέτοια..

Κουτι δεν ξερω αν υπαρχει αλλα δες κατι σαν αυτο.Νομιζω σε καλυπτει.
http://www.ctd.gr/product.asp?ID=5664
ωραίο αυτό..αλλά δεν θα ήθελα να το βάλω στο χώρο των επιβατών..πιο πολύ στο πορτμπαγκάζ(σπάνια ως ποτέ το γεμίζω)..απλά δεν θέλω να μου κουνιέται και να διαλύσει ότι άλλο έχω βάλει..ίσως και αυτό να κάνει για αυτή τη δουλειά..δεν ξέρω http://www.ctd.gr/Product.asp?ID=5662

Ευχαριστώ πολύ μαν..περιμένω να δω το αποτέλεσμα..
πάντως επειδή βλέπω να αναφέρεται πολύ..υπάρχει πιθανότητα να "κόβει" στις μεγάλες ταχύτητες ή είναι λόγω κακού καυσίμου ή κακής εγκατάστασης/κακού κιτ;
guest123
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 26 Οκτ, 2015 17:58

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό donstefano » Κυρ 08 Νοέμ, 2015 21:07

Δεν ειναι για τον χωρο των επιβατων!Απλα μια φωτο σου δειχνει οτι μπορει να μπει και εκει....Και γω στο πορτ-μπαγκαζ την εχω και εχω και το κανονικο μεγεθος οχι τη μικρη!

Τωρα για το δυχτακι θα συγκρατει καποια πραγματα που θες.
Μην αγχωνεσε για τη ρεζερβα!Για να αρχισει να πηγαινει περα δωθε θα πρεπει να κατεβαινεις με το Carisma σε αγωνες WRC :p

Το αμαξι θα πηγαινει κανονικα σε ολες τις στροφες εφοσον ειναι σωστα ρυθμισμενο.Αν οχι τοτε κακη ρυθμιση.

Οσο για το μιγμα που βαζεις σε βενζιναδικο αν δεν ειναι καλο τοτε θα καιγεται πιο γρηγορα και δεν θα σου βγαζει πολλα χιλιομετρα.Τιποτα αλλο....

Επισης θα σου προτεινα να το οδηγεις συντηρητικα το αμαξι με το γκαζι!Να προσεχεις για να εχεις.Ρωτα τον LPGAS να σου πει συμβουλες οδηγησης ,μεχρι ποσες στροφες κτλ!!!
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 08 Νοέμ, 2015 23:45

Φίλε guest123 πάρε μια καλη τρόμπα ποδιου 20-30 ευρω κάνουν

http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/35990/foot-pumps

και ένα καλο σετ επισκευής ελαστικών 10-12 ευρω

http://www.geta.gr/eshop/products/aksesouar-mixanis/kit-episkeuis-elastikon-autokinitou-kai-mixanis/424-13858


Και εισαι για το 99% των περιπτώσεων ΟΚ.
Τώρα αν σου σχιστεί το λάστιχο στο πλάι την πατήσες. Φυσικά 22 χρόνια που οδηγω τέτοιο πράγμα δεν μου έχει τύχει.
Έτσι δεν θα χρείάζεται να κουβαλάς την ρεζέρβα.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 09 Νοέμ, 2015 12:56

tripas έγραψε:Φίλε guest123 πάρε μια καλη τρόμπα ποδιου 20-30 ευρω κάνουν

http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/35990/foot-pumps

και ένα καλο σετ επισκευής ελαστικών 10-12 ευρω

http://www.geta.gr/eshop/products/aksesouar-mixanis/kit-episkeuis-elastikon-autokinitou-kai-mixanis/424-13858


Και εισαι για το 99% των περιπτώσεων ΟΚ.
Τώρα αν σου σχιστεί το λάστιχο στο πλάι την πατήσες. Φυσικά 22 χρόνια που οδηγω τέτοιο πράγμα δεν μου έχει τύχει.
Έτσι δεν θα χρείάζεται να κουβαλάς την ρεζέρβα.


20 με 30 ευρώ κάνει μια καλή ηλεκτρική τρόμπα (από τον αναπτήρα) που είναι ακόμα πιο εύκολο στη χρήση από την ποδιού (εκτός και αν εννοείς το ίδιο)
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Δευτ 09 Νοέμ, 2015 13:51

labros έγραψε:20 με 30 ευρώ κάνει μια καλή ηλεκτρική τρόμπα (από τον αναπτήρα) που είναι ακόμα πιο εύκολο στη χρήση από την ποδιού (εκτός και αν εννοείς το ίδιο)

Πολλά είναι, το LIDL φέρνει με λιγότερο από 15 και είχα πάρει πριν 6 χρόνια μια από το Alexpack όταν υπήρχε ακόμα με 6(!!!) ευρώ και δουλεύει μέχρι και σήμερα άψογα. Την έχω μόνιμα στο πορτπαγκαζ και πέρα τα λάστιχα φουσκώνω και διάφορα άλλα (στρώματα θαλάσσης πχ). Πολύ βολικό και χρήσιμο.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες