Σελίδα 1 από 2

Mitsubishi Outlander 2,4L (2009) - Αξίζει να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 14:18
από darthtony
έχουμε ένα οικογενειακό αμάξι Mitsubishi Outlander 2,4L (2009) που κάνει ~10,000Km το χρόνο(κατά βάση δηλαδή χρησιμοποιείται για μετακίνηση μέσα στην πόλη και μερικά ταξίδια). Είναι 2,4L οπότε καιέι αρκετούτσικα(στην πόλη παίζει στα 13-14l/100Km). Συμφέρει η εγκατάσταση συστήματος LPG?Μια τιμή που πήραμε για εγκατάσταση είναι 900Ευρώ.

Re: Αξίζει να βάλω?(Μitsubishi outlander)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 14:48
από fokion
Βαλτα κατω με χαρι και μολυβι.

ΜΟΝΟ εσυ ξερεις αν σε συμφαιρει...

λιτρα που καις τωρα προσθεσε 15 με 20%. Χ τιμη υγραεριου / χλμ να δεις ποτε θα αποσβεσεις κατ' αρχην.
μετα ψαξε να μαθεις απο ΧΡΗΣΤΕΣ κι οχι μονο εγκαταστατες και πωλητες συστηματων αν εχει βγαλει προβληματα το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μοτερ

κι αποφασιζεις

Re: Αξίζει να βάλω?(Μitsubishi outlander)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 15:22
από darthtony
Με βάση τους υπολογισμούς μου (Για 10000Km 13L/100 κατανάλωση βενζίνη και +20% για lpg με 0,9 τιμή LPG και 1,6 βενζίνη, βλέπω όφελος κοντά στα 600 το χρόνο, οπότε δείχνει να συμ΄φερει οικονομικά. Όσον αφορά την αξιοπιστία, ο εγκαταστάτης λέει οτι έχει ξαναβάλει σε τέτοιο όχημα, υπάρχουν εδώ άτομα που το έχουν καιρο σε αυτο το αμάξι?
Επίσης τι πρέπει να προσέξω?(τι διαφορά έχουν τα συστήματα υγρού και αέριου ψεκασμου?Τι παίζει με τη λίπανση?)

Re: Αξίζει να βάλω?(Μitsubishi outlander)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 15:55
από gakost
Σκέψου ότι είσαι στην λίστα με ευαίσθητα μοτέρ της Prins με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για την απόφαση σου.

Re: Αξίζει να βάλω?(Μitsubishi outlander)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 16:11
από darthtony
Τι ακριβώς σημαίνει?Δώσε μου παραπάνω πληροφορίες γιατί τώρα ξεκινάω να το ψάχνω το θέμα.

Re: Mitsubishi Outlander 2,4L (2009) - Αξίζει να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 17:33
από gakost
Σημαίνει ότι υπάρχουν αναφορές ότι λόγω κατασκευής του κινητήρα και λόγω διαφορετικών χαρακτηριστικών καύσης του υγραερίου οι βαλβίδες εξαγωγής θα κλείσουν σε σημαντικά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά που θα είχες πρόβλημα αν έκαιγες βενζίνη. Το πόσο σύντομα θα γίνει αυτό δεν στο λένε απλα ¨πιο σύντομα ακόμη και κάτω από 100.000". Κλειστές βαλβίδες σημαίνει επισκευή στο καπάκι του κινητήρα και κόστος...... σημαντικό αλλά αν και όταν συμβεί μπορείς να χρησιμοποιήσεις ανταλλακτικά που θα είναι ανθεκτικά στο υγραέριο και να μην έχεις πρόβλημα. Από εκεί και πέρα τι γίνετε θα ρωτήσεις. Εκεί να δεις μύλος απόψεων. Να σου πω επιγραμματικά τις απόψεις για το τι μπορεί να γίνει

- Λαδιέρα απλή
- Λαδιέρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη
- Μικροψεκασμοί βενζίνης, προσθήκη βενζίνης, Αυτολίπανση, το ίδιο είναι στην ουσία, δλδ ψεκασμοί ποσοτήτων βενζίνης σε συγκεκριμένες συνθήκες
- Προϊόντα που μπαίνουν στην δεξαμενή αερίου και της βενζίνης ανά τακτά διαστήματα.
- Συνδυασμός των παραπάνω
- Αν οι βαλβίδες σου ρυθμίζονται χειροκίνητα, έλεγχος και ρύθμιση ανά συχνά διαστήματα , μικρότερα από ότι προτείνει ο κατασκευαστής με βενζίνη
- Δεν κάνεις τίποτα όταν δημιουργηθεί το πρόβλημα βάζεις καλύτερα ανταλλακτικά και δεν ξανα ασχολείσαι (με την προϋπόθεση να υπάρχουν ανθεκτικότερα για τον κινητήρα σου)
- Τώρα τελευταία έχει προστεθεί στην λίστα κάποιο ηλεκτρονικό βοήθημα που αλλάζει την λειτουργία του κινητήρα για να μπορεί να προσαρμοστεί στην καύση υγραερίου αλλά αυτό είναι μάλλον σε πολύ πρώιμο στάδιο

Να σου πω ότι καλά τα λόγια που θα ακούσεις αλλά στην πραγματικότητα όλα θα είναι στα λόγια στην πράξη αν συμβεί το πρόβλημα από την τσέπη σου θα πληρώσεις την επισκευή. Με αυτό δεν εννοώ ότι οι παραπάνω τρόποι δεν θα είναι αποτελεσματικοί αλλά όλοι οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι όπως και η ποιότητα εγκατάστασης κάθε συστήματος αλλά και οι δυνατότητες του κάθε συστήματος.Υπάρχουν αναφορές που ακόμη και με χρήση κάποιας μεθόδου προστασίας δημιουργήθηκε πρόβλημα σε λίγα χιλιόμετρα αλλά και άλλες αναφορές με πολλά πολλά χιλιόμετρα που δεν υπήρξε πρόβλημα. Αυτό που λέω είναι ότι και να επιλέξεις να υπολογίζεις και την πιθανότητα να έχεις πρόβλημα ότι και να ακούσεις.

Ξέρω όσο πιο πολύ ρωτάς τόσο πιο πολύ θα μπερδεύεσαι. Απλά κάνε μια συνειδητοποιημένη επιλογή για να μην το μετανιώσεις μιας και όλα έχουν κάποιο επιπλέον κόστος

Re: Mitsubishi Outlander 2,4L (2009) - Αξίζει να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 18:40
από fokion
Συμπληρονοντας τον "απο πανω"

Βρες ιδια αυτοκινητα και μιλα με τους ιδιοκτητες
Δοξα το θεο τα φορουν ειναι μπολικα δε γινεται καπου θα βρεις
ρωτα τους ιδιοκτητες ΑΝ εχουν προβληματα και ΠΟΣΑ χλμ εχουν κανει.

Αν βρεις ενα συνδυασμό που σου φαινεται ικανοποιητικος ( πχ το Χ συστημα εχει κανει 50.000 χλμ και ολα καλα) τοτε πας ΣΟΥΜΠΙΤΟΣ και βαζεις ΤΟ ΙΔΙΟ συστημα στο ΙΔΙΟ συνεργειο.

( ΤΕΛΕΙΩΣ προσωπικη αποψη ανωτερω - δικη σου τσεπη δικο σου αυτοκινητο - δικη σου αποφαση και το τι λεει ο ενας κι ο αλλος ειναι θεωρειες αν καταλαβαινεις τι εννοω...)

Re: Mitsubishi Outlander 2,4L (2009) - Αξίζει να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν, 2014 19:29
από darthtony
Καλώς ευχαριστώ πολύ. Συνοπτικά ποιές οι διαφορές των συστημάτων?(πχ 4ης γενιας 5ης γενιας αέριος ψεκασμο κλπ)Για να ξέρω τι να ρωτήσω τον τυπά στο συνεγείο.
Επίσης άν κάποιος εδώ μέσα έχει τέτοιο αμάξι, θα με ενδιέφερε πολύ η εμπειρία του.

Re: Mitsubishi Outlander 2,4L (2009) - Αξίζει να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν, 2014 01:36
από Qgas
Μην το φοβάσε μια χαρα θα παει



Εικόνα

Re: Mitsubishi Outlander 2,4L (2009) - Αξίζει να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν, 2014 14:59
από vlsavvas
Φίλε μου, επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω βάλει LPG αν θες κάτι συγκεκριμένο ρώτα με. Επίσης αν μπεις στο forum του Outlander club θα βρεις ειδικό θέμα για LGP. Αρκετοί στο club έχουν βάλει και σε διάφορους εγκαταστάτες. Μέχρι τώρα 1 είχε πρόβλημα και το ανέφερε στο club αλλά το είχε πάρει μεταχειρισμένο με ήδη εγκατεστημένο το LPG οπότε δε ξέρει και ο ίδιος πως του φερόντουσαν του οχήματος.
Οι πιο πολλοί όπως θα δεις μέχρι τώρα δεν έχουν αναφέρει πρόβλημα, όμως δεν έχουν κάνει και τόσα πολλά χλμ που θα ήταν αρκετά πιθανό να βγάλει πρόβλημα. Πάντως εκεί θα δεις και φώτο αρκετές και ονόμα δοκιμασμένων εγκαταστατών θα διαβάσεις, από ανθρώπους που αναφέρονται μόνο στο συγκεκριμένο όχημα.