Σελίδα 1 από 1

Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ, 2012 20:51
από ecep
Έπειτα από επισταμένη έρευνα και παρότρυνση φίλου με ίδιο αυτοκίνητο που έχει κάνει εώς τώρα 110,000 χλμ, κατέληξα στην εγκατάσταση του ιδίου συστήματος αερίου ψεκασμού BRC plug and drive με μαύρο πνεύμονα genius max και δεξαμενή 52.8 λίτρα καθαρά, σε outlander turbo (4G63) μοντ '05 με stock πίεση τουρμπίνας (Το AVCR APEXi είναι μονίμως πλέον στο OFF αφού οι εποχές των μεγάλων ιπποδυνάμεων πέρασαν).

Αν και είναι πολύ νωρίς να βγουν συμπεράσματα αφού έχω μόλις κάνει 270 χλμ, δεν έχω διαπιστώσει καμμία αλλαγή στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Η κατανάλωση είναι στα 12.4 λίτρα/100 χλμ με οδήγηση μέσα στην αθήνα σε ώρες αιχμής και αλλαγές ταχυτήτων εώς 3000/λεπτό.

H αγορά / εγκατάσταση έγινε στην LPG GREECE επίσημοι αντιπρόσωποι της BRC στην Ελλάδα, Σπερχειάδος 9 & Λευκωσίας 70 στο Περιστέρι.

Οι εντυπώσεις σχετικά με την πρώτη επαφή-ενημέρωση, εγκατάσταση και το followup σε απορίες δικές μου, προγραμματισμό κλπ, είναι αξιέπαινες συμπεριλαμβανομένου και του έμψυχου δυναμικού των εγκαταστατών.

Θα παραθέσω σύντομα και κάποιες ενδεικτικές φωτό με τις λεπτομέρειες της εγκατάστασης.

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ, 2012 21:41
από dim63
καλοταξιδο και απροβληματιστο

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Νοέμ, 2012 18:14
από ecep
1500 χλμ εώς τώρα και το Θεό δόξα :)

Άλλο πράγμα η αίσθηση να βλέπεις να συμβαδίζουν τα λίτρα με τα ευρώ στην αντλία :lol:

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Νοέμ, 2012 10:37
από dim63
ecep έγραψε:1500 χλμ εώς τώρα και το Θεό δόξα :)

Άλλο πράγμα η αίσθηση να βλέπεις να συμβαδίζουν τα λίτρα με τα ευρώ στην αντλία :lol:


και που να το εβλεπες οταν ειχε 0,45 0,65

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Νοέμ, 2012 11:06
από prometheas
ecep έγραψε:
Άλλο πράγμα η αίσθηση να βλέπεις να συμβαδίζουν τα λίτρα με τα ευρώ στην αντλία :lol:




αυτό το λες καλό?????????? :crazy:


Τέλος πάντων, ας μην μιλήσουμε και εδώ για την αύξηση της τιμής........
Καλορίζικο να είναι και να υποστηρίζεις τα φθηνά πρατήρια φίλε

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Νοέμ, 2012 14:25
από ecep
Μακάρι να το είχα κάνει νωρίτερα, αλλά η αλήθεια είναι πώς από τη μια η κακή ενημέρωση / φόβος της μετατροπής, και από την άλλη οι καλύτερες οικονομικές συνθήκες & διαβίωσης, με απέτρεπαν...

Σαφώς και προτιμώ τα σωστά πρατήρια πάντα.

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Δεκ, 2013 15:05
από ecep
24,500 km και το Θεό δόξα :)

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Μάιος, 2017 17:21
από ecep
Έχουμε και λέμε την αλήθεια λοιπόν:

1- αντλία βενζίνης 55 ευρώ.
2- αλλαγή κεφαλής μηχανής (2ο χέρι 250 ευρώ & μηχανουργείο 200 ευρώ, + τσιμουχάκια βαλβίδων 140 ευρώ -> τιμή σαρακάκης), γιατί βρέθηκε ράγισμα παραπλεύρως σε μπουζόνι και περνούσε νερό στα λάδια! (δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις πως ευθύνεται το γκάζι).
3- αλλαγή πολλαπλής εξαγωγής - 2ο χέρι 150 ευρώ, αφού βρέθηκαν ραγίσματα στη δική μου. (η ζημιά έχει βγει και σε αυτοκίνητα χωρίς μετατροπή σε γκάζι, συνεπώς δεν ευθύνεται το γκάζι???).

Όλα μαζί με την αμοιβή του συνεργείου λύσε δέσε 120 ευρώ, 915 ευρώ = περαστικά μου + ταλαιπωρία 3 εβδομάδων μέχρι να βρεθούν τα ανταλλακτικά δεύτερο χέρι, γιατί από σαρακάκη ούτε λόγος!

Σύνολο χιλιομέτρων με γκάζι 130,000 και συνεχίζουμε..., αν και τώρα με τέτοια επισκευή στο μοτέρ, μάλλον θα πρέπει να βγάλω άλλα τόσα σε μια πενταετία, και μετά έχει ο Θεός!

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Μάιος, 2017 09:02
από george7009
Ας ελπίσουμε να είναι τα τελευταία χρήματα που έδωσες για το μοτέρ σου .