Σελίδα 3 από 5

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ, 2013 20:55
από Panosvts
Και η prins δεν κανει ψεκασμους βενζινης???Αν δεν κανω λαθος καπου το εςιχα δει

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ, 2013 21:01
από splitapsou
Κατηγορηματικά όχι ακολουθεί την σχολή της λαδιέρας


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 00:47
από Qgas
splitapsou έγραψε:Κατηγορηματικά όχι ακολουθεί την σχολή της λαδιέρας


Sent from my iPhone using Tapatalk



Στα έμεσου ψεκασμού γιατι στα άμεσου το κάνει... Στα αερίου .. Εχει όμως το valve care που δεν εχει ένα αυτοκίνητο με βαλβίδες που είχε τη ψηφιακή αυτη λιπανση !!

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 01:04
από Panosvts
Εδω μου τα χαλαει η Prins.Ειμαι κατα τις λαδιερας...Νομιζω οτι μελλοντικα μονο προβληματα θα δημιουργησει..Αν κανω λαθος διορθωστε με

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 01:19
από hlias
Panosvts έγραψε:Εδω μου τα χαλαει η Prins.Ειμαι κατα τις λαδιερας...Νομιζω οτι μελλοντικα μονο προβληματα θα δημιουργησει..Αν κανω λαθος διορθωστε με



η σωστη χρηση της λαδιερας 1lt λαδι σε 700-1000lt υγραεριου δεν προκαλει κανενα προβλημα ουτε στον κινητηρα ουτε στον καταλυτη, απλα πιστευω οτι ειναι ενα περιττο εξοδο οταν μπορεις να εχεις σωστη προστασια απο ψεκασμους βενζινας που ουτως ή αλλως αυτη πρεπει να ανανεωνεται συχνα μεσα στην δεξαμενη της για να μην διμιουργηθουν προβληματα απο την παλαιωση της.

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 13:39
από LPGas
Το πρόβλημα της λαδιέρας είναι ότι δεν κάνει στοχευμένη λίπανση στις έδρες όλων των κυλίνδρων.
Το λαδί όταν εκχύνεται από ένα μπεκ δεν κατανέμεται ομοιόμορφα στους κυλίνδρους.
Γι’αυτό το λόγο παρατηρείται στα αυτοκίνητα με λαδιέρα να μετρώνται διάκενα και ενώ στους μεσαίους κυλίνδρους είναι οκ, στους ακριανούς που δεν φτάνει το λάδι να υπάρχει μεγάλη φθορά.
Το σημαντικότερο όλων είναι ότι στα ψηλά φορτία – στροφές (όπου παρατηρούνται οι μεγαλύτερες καταπονήσεις) η λαδιέρα δεν ρίχνει καθόλου λάδι λόγο έλλειψης υποπίεσης.

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 15:00
από anj890
Το σημαντικότερο όλων είναι ότι στα ψηλά φορτία – στροφές (όπου παρατηρούνται οι μεγαλύτερες καταπονήσεις) η λαδιέρα δεν ρίχνει καθόλου λάδι λόγο έλλειψης υποπίεσης.[/quote]

Συγνώμη φίλε LPGAS αλλά δεν συμφωνώ. Να διευκρίνω καταρχήν ότι δεν είμαι ούτε μηχανικός, ούτε τεχνικός. Εμπειρικά και μόνο μιλώντας, έχω παρατηρήσει ότι μετά από συνεχόμενα ταξίδια στην εθνική οδό, κινούμενος με 110 - 120 χλμ την ώρα και όριο στροφών από 3.500 έως 4.000 και με ελάχιστες μετακινήσεις εντός πόλεως, η στάθμη του λαδιού (σε απλή λαδιέρα υποπίεσης και όχι ηλεκτρονική) έχει κατέβει.

Τώρα αν είναι στοχευμένη και αποτελεσματική η προστασία που προσφέρει, είναι άλλο θέμα.

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 15:16
από hlias
με την ροη του αερα που υπαρχει παντα η λαδιερα θα ριχνει λαδι, απλα δεν μπορουμε να ορισουμε την ακριβη ποσοτητα που θελουμε, καθως και την μοιρασια που θα γινει σε καθε κυλινδρο.

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 16:00
από LPGas
Η κίνηση στην Εθνική δεν είναι απαραιτήτως μόνιμα σε ψηλά φορτία γιατί και βλέπετε κατανάλωση λαδιού.
Όταν όμως το αυτοκίνητο φορτωθεί, χρησιμοποιεί A/C και ανεβαίνει την ανηφόρα του Αρτεμισίου για 20 λεπτά με 120-130, τότε εκεί η ποσότητα του λαδιού είναι ελάχιστη με τη λαδιέρα, όταν θα έπρεπε να είναι η μέγιστη.

Χρησιμοποίησα το ακραίο παράδειγμα για να γίνει κατανοητό τι εννοούμαι με τον όρο στοχευμένη λίπανση ποσοστιαία αυξανόμενη με το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα.

Re: Lpg σε citroen c2 vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ, 2013 18:34
από splitapsou
LPGas έγραψε:Η κίνηση στην Εθνική δεν είναι απαραιτήτως μόνιμα σε ψηλά φορτία γιατί και βλέπετε κατανάλωση λαδιού.
Όταν όμως το αυτοκίνητο φορτωθεί, χρησιμοποιεί A/C και ανεβαίνει την ανηφόρα του Αρτεμισίου για 20 λεπτά με 120-130, τότε εκεί η ποσότητα του λαδιού είναι ελάχιστη με τη λαδιέρα, όταν θα έπρεπε να είναι η μέγιστη.

Χρησιμοποίησα το ακραίο παράδειγμα για να γίνει κατανοητό τι εννοούμαι με τον όρο στοχευμένη λίπανση ποσοστιαία αυξανόμενη με το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα.


Αρα λοιπόν στοχευμένη λίπανση μπορούμε να έχουμε ή με ηλεκτρονική λαδιερα που να συνεργάζεται με το λογισμικό το συστήματος υγραεριου ή με τον παράλληλο ψεκασμό βενζίνης.