labros έγραψε:Το BRC είναι πιο εξελιγμένο από το LOVATO. Έχει πιο γρήγορο εγκέφαλο ποιοτικότερο πνεύμονα και μπεκ και δυνατότητα ψεκασμού και βενζίνης ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο για προστασία του κινητήρα. Φυσικά είναι και λίγο ακριβότερο. Το LOVATO από την άλλη είναι ένα φθηνό σύστημα συγκεκριμένων δυνατοτήτων που αν έχει τοποθετηθεί σωστά δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα. Και τα δυο είναι πολύ διαδεδομένα στην ελληνική αγορά οπώτε δε θα είσαι άμμεσα εξαρτημένος από έναν εγκαταστάτη. Από εκεί και πέρα ανάλογα με την τσέπη σου διαλέγεις και παίρνεις. Μεγάλο ρόλο και στα δυο παίζει ο σωστός εγκαταστάτης.
hlias έγραψε:labros έγραψε:Το BRC είναι πιο εξελιγμένο από το LOVATO. Έχει πιο γρήγορο εγκέφαλο ποιοτικότερο πνεύμονα και μπεκ και δυνατότητα ψεκασμού και βενζίνης ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο για προστασία του κινητήρα. Φυσικά είναι και λίγο ακριβότερο. Το LOVATO από την άλλη είναι ένα φθηνό σύστημα συγκεκριμένων δυνατοτήτων που αν έχει τοποθετηθεί σωστά δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα. Και τα δυο είναι πολύ διαδεδομένα στην ελληνική αγορά οπώτε δε θα είσαι άμμεσα εξαρτημένος από έναν εγκαταστάτη. Από εκεί και πέρα ανάλογα με την τσέπη σου διαλέγεις και παίρνεις. Μεγάλο ρόλο και στα δυο παίζει ο σωστός εγκαταστάτης.
αυτα τα εχει και το LOVATO.
hlias έγραψε:labros έγραψε:Το BRC είναι πιο εξελιγμένο από το LOVATO. Έχει πιο γρήγορο εγκέφαλο ποιοτικότερο πνεύμονα και μπεκ και δυνατότητα ψεκασμού και βενζίνης ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο για προστασία του κινητήρα. Φυσικά είναι και λίγο ακριβότερο. Το LOVATO από την άλλη είναι ένα φθηνό σύστημα συγκεκριμένων δυνατοτήτων που αν έχει τοποθετηθεί σωστά δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα. Και τα δυο είναι πολύ διαδεδομένα στην ελληνική αγορά οπώτε δε θα είσαι άμμεσα εξαρτημένος από έναν εγκαταστάτη. Από εκεί και πέρα ανάλογα με την τσέπη σου διαλέγεις και παίρνεις. Μεγάλο ρόλο και στα δυο παίζει ο σωστός εγκαταστάτης.
αυτα τα εχει και το LOVATO.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|