Opelgas7 έγραψε:Καλησπέρα, έχω τεράστιο πρόβλημα με το εργοστασιακό υγραέριο της lanzirenzo σε Opel corsa D(2012) εισαγωγής από Ιταλία. Όταν το πήρα, πριν από 6 μήνες όλα δούλευαν καλά, ξαφνικά μετά από περίπου 400 χλμ, το αμάξι άρχισε να κάνει κοψίματα και να είναι αδύνατη η οδήγηση με υγραέριο. Μπαίνει κανονικά σε αέριο αλλά δεν ρεταρει μετά από 3 χλμ ας πούμε. Στη βενζίνη όλα καλά. Το κουφό είναι ότι πριν τα κάνει αυτά μου ανάβει το λαμπακι antispin, μετά το λαμπακι του κινητήρα και ανά περιόδους και το λαμπακι service οπότε το γυρνώ αμέσως σε βενζίνη καθώς νιώθω ότι πάει να σβήσει το αμάξι. Αρχικά μου είπαν ότι μπορεί Ναναι από κακή ποιότητα αερίου. Στην πορεία διαβάζοντας στο συνεργείο για βλάβες με αναμμένο το λαμπακι check engine, κατάλαβαν ότι ήθελε αλλαγή πολλαπλασιαστη. Βάλαμε έναν καινούριο Hugo και κάνει τα ίδια. Μπουζί κλπ έχουν αλλαχτεί όλα στο πολύ πρόσφατο service οπότε δεν είναι από εκεί σύμφωνα με το μηχανικό. Μου είπαν επίσης ότι δεν μπορούν σε εξουσιοδοτημενο service της landirenzo στη Λάρισα να διαβάσουν τον εγκέφαλο του αερίου καθώς είναι κλειδωμένο απ τ εργοστάσιο και πρέπει να πάω Θεσσαλονίκη μπας και το ξαναρυθμισουν. Όπως καταλαβαίνετε έχω απελπιστεί η υπόθεση τραβάει 3 μήνες ήδη. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ
Εάν έχεις υποψία για τα μπεκ του συστήματος. Δούλεψε το βενζίνη 2-3 ημέρες μόνο , και κλείσει τη παροχή πίσω από τη μπουκάλα και παρακολούθησε τοOpelgas7 έγραψε:Δυστυχώς όχι. Και υποτίθεται είναι ο καλύτερος στην πόλη. Αυτός μου πε για Θεσσαλονίκη. Εντομεταξυ με το νέο πολλαπλασιαστη παίζει να υπάρχει θέμα και στην βενζίνη? Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αλλά νιώθω ότι δεν πάει το αυτοκίνητο όσο καλά πήγαινε πριν. Κ επειδή έχω διαβάσει άπειρα και έχω μπερδευτεί, υπάρχει περίπτωση για όλα τ παραπάνω να φταίνε τα μπεκ? Αφού απόκλείσαμε μπουζί και πολλαπλασιαστη. Ξαναλέω το σέρβις έγινε με το που το πήρα και από τότε έκανα μόλις 1500 χλμ.
Αυτό εσύ θα το αποφασισεις.Opelgas7 έγραψε:Ευχαριστώ για την απάντηση, μα πως να προχωρήσει κανεις σε αντικατάσταση όλων αυτων(τα οποία φαντάζομαι θα χουν κ ένα ευκαταφρονητο κόστος) αν δεν είναι σίγουρος από που προέρχεται η βλάβη? Το θέμα είναι πως γίνεται να ξεκλειδωθεί ένα εργοστασιακό σύστημα υγραεριου καθώς χωρίς αυτό δύσκολα του βάζουν χέρι οι μηχανικοί.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|