Σελίδα 1 από 1

Μετά την γενική επισκευή, τι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ, 2018 15:44
από santa
Καλησπέρα,
τις γιορτές θα βάλουμε το αυτοκίνητο (Corsa C '06 1.2 Z12XEP) για γενική επισκευή γιατί θα έρθουν κάτι χρήματα μαζεμένα. Φτάσαμε αισίως τα ~180.000 χλμ με υγραέριο και συνολικά τα 280.000χλμ (συν πόσα άλλα ήταν γυρισμένα στο 1ο χέρι).

Θα ήθελα να μου πείτε συμβουλές για το τι αναβαθμίσεις μπορώ να κάνω σε βαλβίδες ή έδρες για να μην έχω πρόβλημα μελλοντικά...

Επίσης θα ήθελα να πετάξω αυτό το σύστημα -μέσα στο επόμενο εξάμηνο- γιατί δεν με ικανοποίησε καθόλου και να βάλω κάτι άλλο αποδοτικότερο ή σωστότερο (όπως θέλετε πάρτε το). Η αυτονομία από τα 580-600χλμ έχει μειωθεί στα 420χλμ και ίσως οφείλεται στα μπεκ τα οποία δεν αλλάχθηκαν ποτέ. Έχω διαβάσει ότι η TUNAP σε συνεργασία με τη LANDIRENZO βάζει τα εργοστασιακά συστήματα.

Re: Μετά την γενική επισκευή, τι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ, 2018 16:47
από meletis
Είχα corsa c αλλά με z12xe μοτέρ χωρίς υγραέριο.
Εφόσον θα ανοίξετε το μοτέρ να αλλάξεις τσιμουχακια βαλβίδων , φλαντζα καθρέφτη και όλες τις υπόλοιπες με μόνο γνήσια.
Επίσης να δεις και τη βαλβίδα πίεσης λαδιου είναι συχνή βλαβη(~15€)
Μου φαίνεται το δικό σου είναι με ιμάντα χρονισμού και όχι με καδένα.
Τώρα για το σύστημα υγραερίου τι μάρκα ειναι;
Από κατανάλωση μήπως ευθύνεται κάποιος αισθητήρας λαμδα; (~150.000) έχουν όριο ζωής.
Μπεκ βάλε βενζίνης , αλλά να σιγουρευτείτε ότι το υποστηρίζει το σύστημα σου

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Μετά την γενική επισκευή, τι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ, 2018 17:34
από santa
meletis έγραψε:Είχα corsa c αλλά με z12xe μοτέρ χωρίς υγραέριο.
Εφόσον θα ανοίξετε το μοτέρ να αλλάξεις τσιμουχακια βαλβίδων , φλαντζα καθρέφτη και όλες τις υπόλοιπες με μόνο γνήσια.

η επισκευή θα γίνει σε εξειδικευμένο συνεργείο opel και ας πούμε ότι τους έχω εμπιστοσύνη στην επιλογή των ανταλλακτικών. δε θα με πείραζε βέβαια να πάρω τα εργοστασιακά... :think:

meletis έγραψε:Επίσης να δεις και τη βαλβίδα πίεσης λαδιου είναι συχνή βλαβη(~15€)

την έχω αλλάξει προληπτικά γιατί μου το είχαν πει :thumbup:

meletis έγραψε:Μου φαίνεται το δικό σου είναι με ιμάντα χρονισμού και όχι με καδένα.

το δικό μου είναι με καδένα.

meletis έγραψε:Τώρα για το σύστημα υγραερίου τι μάρκα ειναι;

το σύστημα τώρα είναι Bora του Θεοδώρου. :thumbdown:

meletis έγραψε:Από κατανάλωση μήπως ευθύνεται κάποιος αισθητήρας λαμδα; (~150.000) έχουν όριο ζωής.
Μπεκ βάλε βενζίνης , αλλά να σιγουρευτείτε ότι το υποστηρίζει το σύστημα σου


θα τους πω να το ελέγξουν το αυτοκίνητο. θα αλλαχτούν πολλά στο αυτοκίνητο όπως αναρτήσεις, συνεμπλοκ, βάσεις κλπ για να κάνω μια καλή αναπαλαίωση. πριν 5-6 χρόνια είναι αλλάξει τον πίσω αισθητήρα με έναν της bosch βλάβη που διαγνώστηκε όταν αρχισα να ψάχνω το αυτοκίνητο όταν το πήρα.

Re: Μετά την γενική επισκευή, τι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Οκτ, 2018 07:28
από anikologr
Αξίζει πραγματικά αυτή η κίνηση; Να δαπανήσεις τόσα λεφτά και στο τέλος πάλι ένα παλιό αμάξι θα έχεις. Φιλικά πάντα.. Πόσο περιμένεις να πάει η όλη φάση μαζί με αλλαγή συστήματος;

Re: Μετά την γενική επισκευή, τι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Οκτ, 2018 10:30
από santa
anikologr έγραψε:Αξίζει πραγματικά αυτή η κίνηση; Να δαπανήσεις τόσα λεφτά και στο τέλος πάλι ένα παλιό αμάξι θα έχεις. Φιλικά πάντα.. Πόσο περιμένεις να πάει η όλη φάση μαζί με αλλαγή συστήματος;


λοιπόν, πλήρη γενική επισκευή στα 1200€. Σύστημα εάν αλλάξω θα το κάνω λίγο αργότερα. Μου είχε προτείνει εταιρεία εδώ στην Αθήνα να αλλάξει μόνο τα ηλεκτρικά μέρη + μπεκ με 250 ευρώ.
έκανα αναζήτηση για corsa D και είδα πως εάν είναι να πάρω κάτι σχετικά περιποιημένο με λίγα χιλιόμετρα θα πρέπει να δώσω 9.000 μείον τη αξία του δικού μου. Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό είναι πως τα μικρά έχουν κρατήσει πολύ την αξία τους.

Re: Μετά την γενική επισκευή, τι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Οκτ, 2018 10:36
από meletis
santa έγραψε:
anikologr έγραψε:Αξίζει πραγματικά αυτή η κίνηση; Να δαπανήσεις τόσα λεφτά και στο τέλος πάλι ένα παλιό αμάξι θα έχεις. Φιλικά πάντα.. Πόσο περιμένεις να πάει η όλη φάση μαζί με αλλαγή συστήματος;


λοιπόν, πλήρη γενική επισκευή στα 1200€. Σύστημα εάν αλλάξω θα το κάνω λίγο αργότερα. Μου είχε προτείνει εταιρεία εδώ στην Αθήνα να αλλάξει μόνο τα ηλεκτρικά μέρη + μπεκ με 250 ευρώ.
έκανα αναζήτηση για corsa D και είδα πως εάν είναι να πάρω κάτι σχετικά περιποιημένο με λίγα χιλιόμετρα θα πρέπει να δώσω 9.000 μείον τη αξία του δικού μου. Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό είναι πως τα μικρά έχουν κρατήσει πολύ την αξία τους.
1200€ μόνο ο κινητήρας ή και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη που θες να μαζέψεις;
Κάποιο δικό σου συνεργείο δεν έχεις ώστε να έπαιρνες εσύ τα γνήσια και να τα πήγαινες;
Σίγουρα βάζουν καπέλο.
Εφόσον έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις .
Για υγραεριο αλλαγή μόνο του μπροστά συστήματος ~300€ πηγαίνει.
Ωστόσο δες και τη ημερομηνία της δεξαμενής γιατί στη 10ετια θέλει αλλαγή υποχρεωτικα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Μετά την γενική επισκευή, τι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Οκτ, 2018 10:51
από santa
meletis έγραψε:
santa έγραψε:
anikologr έγραψε:Αξίζει πραγματικά αυτή η κίνηση; Να δαπανήσεις τόσα λεφτά και στο τέλος πάλι ένα παλιό αμάξι θα έχεις. Φιλικά πάντα.. Πόσο περιμένεις να πάει η όλη φάση μαζί με αλλαγή συστήματος;


λοιπόν, πλήρη γενική επισκευή στα 1200€. Σύστημα εάν αλλάξω θα το κάνω λίγο αργότερα. Μου είχε προτείνει εταιρεία εδώ στην Αθήνα να αλλάξει μόνο τα ηλεκτρικά μέρη + μπεκ με 250 ευρώ.
έκανα αναζήτηση για corsa D και είδα πως εάν είναι να πάρω κάτι σχετικά περιποιημένο με λίγα χιλιόμετρα θα πρέπει να δώσω 9.000 μείον τη αξία του δικού μου. Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό είναι πως τα μικρά έχουν κρατήσει πολύ την αξία τους.
1200€ μόνο ο κινητήρας ή και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη που θες να μαζέψεις;
Κάποιο δικό σου συνεργείο δεν έχεις ώστε να έπαιρνες εσύ τα γνήσια και να τα πήγαινες;
Σίγουρα βάζουν καπέλο.
Εφόσον έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις .
Για υγραεριο αλλαγή μόνο του μπροστά συστήματος ~300€ πηγαίνει.
Ωστόσο δες και τη ημερομηνία της δεξαμενής γιατί στη 10ετια θέλει αλλαγή υποχρεωτικα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


1200 πλήρη ανακατασκευή καπάκι, ελατήρια, μέταλλα, αντλία νερού, φλάντζες, φίλτρα, ιμάντες, μπουζί, υγρά συν 1 έτος γραπτή εγγύηση. εκτός και εάν το μπλοκ στις μετρήσεις θα έχει πρόβλημα που θα δούμε τότε τι θα κάνουμε.
είναι πολλά λεφτά τα +5000 +6000 να πάρω άλλο αυτοκίνητο χωρίς να ξέρω και τι είναι. αυτό τουλάχιστον μπορεί να έχει κουρασμένη ανάρτηση αλλά δεν έχει ζεσταθεί ποτέ, δεν καίει λάδια (μόνο χάνει αυτό το τρίφλαντζο :shh: ) δεν έχει τρακάρισμα... καταλαβαίνεις ότι είναι στα συν του να κρατήσω αυτό που ξέρω... πέρα από τα χρήματα που χρειάζονται για να το αλλάξω, που δεν υπάρχουν