hlias έγραψε:αρα το με σωστη ρυθμιση δεν θα εχεις κανενα προβλημα και θα κανεις πολλα χλμ ειναι ανευθυνο και ριψοκινδυνο!!εμεσα αυτο λες κ εσυ στο τελευταιο σου ποστ!!
το επιθετο "ανευθυνο" εσυ το χρησιμοποιησες και οχι εγω, απλα σε ενημερωσα οτι ειναι τοσο "ανευθυνο" τα πολλα χιλιομετρα με υγραεριο, οσο "ανευθυνο" ειναι και τα πολλα χιλιομετρα με βενζινη, αν θα βαλουμε στην καουβεντα και τι "ριψοκινδυνο" αστα να πανε στο διαολο, αλλωστε ο καθενας που διαβαζει καταλαβαινει και κρινει.
απο εκει και περα θα δωσεις καποια απαντηση στις ερωτησεις που σου εκανα ή μενειις μονο στους χαρακτηρισμους?[/quote]
δεν μενω σε χαρακτηρισμους!!για ποιες ερωτησεις λες?
για το αν οι βαλβιδες κ εδρες ειναι μερη του κινητηρα??ναι μερη του κινητηρα ειναι αλλα οταν θα τις καψει ή θα φθαρουνε η απαντηση συνηθως ειναι οτι ο κινητηρας δεν επαθε κατι αλλα οι βαλβιδες,γι αυτο και κανω τον διαχωρισμο!!
δεν ειναι το ιδιο(ριψοκινδυνο ή ανευθυνο) να λες θα βγαλει πολλα χλμ με βενζινη με το να το λες και για το lpg!!ειδικα για τον συγκεκριμενο κινητηρα!!
εχω θεμα εδω μεσα με τους κινητηρες της opel που χωρις υγραεριο βγαζουνε ανετα πανω απο 250.000χλμ ενω μολις μπει υγραεριο μετα της 50-60 το πολυ τρωνε βαλβιδες!!
ειναι αστοχια υλικου??τοτε γιατι με βενζινη δεν εχουνε προβλημα??
ειναι θεμα συστηματος υγραεριου??τοτε γιατι υπαρχουνε 2-3 θεματα εδω μεσα με διαφορετικα συστηματα και με διαφορετικο τροπο οδηγησης που εχουν ιδιο ππροβλημα??