Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό geopapad0p » Τρί 20 Αύγ, 2013 23:24

Φίλε αν ακούς ότι δεν είναι εύκολο μοτέρ μην κανεις πειράματα.
Βέβαια υπάρχουν κ παραδείγματα με αρκετα χλμ αλλά με σωστή κ τελεια εγκατάσταση.
Στη θέση σου δεν θα το τολμουσα κ θα μείωνα τις μετακινήσεις αν είναι εφικτό.
Αν όμως γράφεις χλμ πήγαινε σε έμπειρο εγκαταστατη κ ας δώσεις κ 100€ παραπάνω.
D-4D...
geopapad0p
 
Δημοσιευσεις: 104
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ, 2012 10:57

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Τετ 21 Αύγ, 2013 08:27

Οταν λες προβλήματα τι εννοείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό Varsator47 » Τετ 21 Αύγ, 2013 23:19

Δυστυχως ουτε και σε μενα εκανε τον κοπο ο συγκεκριμενος εγκαταστατης να εξηγησει τι ειδους προβληματα αντιμετωπισε με το εν λογω αυτοκινητο. Απλως με απεπεμψε ταχεως και με συνοπτικες διαδικασιες, πραγμα που μαλλον εκτιμησα ιδιαιτερως ξερωντας τι ειναι να χασεις σημερα ενα πελατη παραδεχομενος μια αληθεια/αδυναμια. Θεωρω τη συμβουλη του φιλου geopapadOp πολλη καλη και ζυγισμενη και παραμενει μια απο τις επιλογες μου τουλαχιστον μεχρι να τελειωσει η ερευνα μου στο συγκεκριμενο θεμα. Ιδωμεν......
Varsator47
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 27 Ιουν, 2013 01:09

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 22 Αύγ, 2013 00:05

Το αμάξι εχει τσαγσνο θέλει εν καλό κιτ με ιδιαίτερη προσοχη στην χαρτογράφηση , σου προτείνουμε το Prins VSI με ψηφιακή λιπανση ανα κυλινδρο Prins ,η το ΑΕΒ OBD με blue Hana 1.3 ohm πνεύμονα tomasseto και ψεκασμο βενζίνης ....
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό evam1 » Παρ 30 Ιαν, 2015 12:07

Εχοντας 36.000χλμ με αεριο στο Opel Onsignia 1,6T, ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, χωρις κανενα προβλημα. Μαλιστα σε χθεσινο ελεγχο των βαλβιδων, ολα ειναι ΟΚ!
Συστημα Zavoli 4ης γενιας (με λαδωτηρα)
evam1
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 30 Ιαν, 2015 12:00

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό Phlom » Δευτ 01 Ιαν, 2018 20:44

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Παρακολουθώ το φόρουμ πολύ καιρό τώρα.

Επειδή το thread είναι για 1.6Τ (Α16LET) αναφέρω την δίκη μου πορεία, που δεν ηταν και η καλύτερη.
Έβαλα σύστημα υγραερίου στο Τσοπελογιάννης. Αν θυμαμαι καλά πλήρωσα 1050 Ευρό. Διάλεξα το STAG QBOX4 PLUS με μπέκ της HANA με δεξαμενη 52 λίτρων (80%). Το σύστημα είναι πολύ καλο, αν το ρυθμίζεις σωστά. Δύστυχος σε μένα δεν ετυχε να το ρυθμίσουν σωστά και τα προβλήματα ήρθαν. Επειδη αλλαξα τα συνεργειο με αλλο που βρίσκετε και πιο κοντά μου, θα αναφέρω της αλλαγές που κάναμε. ΚάναΜΕ επειδη ήμουν συνέχεια μαζί του και μου εξήγησε αναλυτικά όσα έπρεπε να ξέρω και μπορουσα να καταλάβω.

1. Να ξεκινήσω με το ότι είχα πολύ πλούσιο μιγμα. Το LTFT πότε ηταν -7%, πότε πήγαινε στα -10-13%. Αυτό μου δημιούργησε αρκετά προβλήματα στη βενζινη, αλλά το "καλύτερο"... μου έκαψε το καταλύτη (βλάβη P04230).
Μεταχειρισμένο καταλύτη= 210-300 Ευρό. After-market μεταλλικό=400 Ευρό. Γνήσιο GM = 700 Ευρό.
Παρατήρησα τώρα, μετά την ρύθμιση που κάναμε ότι δεν μου έβγαζε την βλάβη για την χαμηλή απόδοση του καταλύτη. Ακόμα...

2. Θυμάμαι που στο προηγούμενο συνεργειο υγραερίου μου έλεγαν ότι δεν θα πάθει τίποτα το αμαξι και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, το αμαξι είναι εντάξει. Τους εμπιστεύτηκα. Κάτι όμως πολύ σημαντικό δεν μου το ανέφεραν ποτέ: το Α16LET δεν έχει αυτό-ρυθμιζομενες βαλβίδες, οπότε κάθε περίπου 20.000χλμ πρεπει να ανοίξεις το καπάκι εκκεντροφόρων να ελέγξεις τις βαλβίδες (τα διάκενα που μπορούν να αυξάνουν από φθορά).
Τα εξαρτηματα αυτά είναι (https://opel.7zap.com/el/car/g09/e/2/28-1/#29):
- Βαλβίδα εξαγωγής
- Έδρα βαλβίδας
- Οδηγός βαλβίδας
- Τσιμούχα στέλεχος βαλβίδας
- Ελατήριο βαλβίδας
- Καλυμμα ελατηρίου βαλβίδας
- Κλειδί στέλεχος βαλβίδας
- Καπελοτο βαλβίδας.
Αν εκεί που η βαλβίδα φτάνει σε επαφή (πατάει) με την έδρα της υπάρχει κενό από φθορά η αλλο λόγο, τότε επιτρέπει στα καυσαέρια να περάσουν πιο πάνω. Αυτό αυξάνει την θερμοκρασία και μπορεί να δημιουργήσει αυτό που λέμε "καμμένη βαλβίδα" https://www.youtube.com/watch?v=A09d9X_NgXc. Και λαδιέρα και πρόσθετα να βάζεις δεν σε σώζει τίποτα αν δεν προσεχείς αυτό. Για το λόγο αυτό θέλει ρύθμιση οπωσδήποτε. Θυμαμαι που τους ανέφερα αυτό το θέμα και μου είπανε ότι δεν χρειάζεται τίποτα. Όμως μετά από 60.000χλμ που έβαλα το υγραέριο μου έκαψε δυο βαλβίδες, αλλά η μια ηταν κατεστραμμένη, βουτηγμένη στην έδρα όπως μου ειπε ο μηχανικός πού άνοιξε το κινητηρα. Αυτή η βλάβη μπορεί να να ξεκινήσει και να μην το καταλαβαίνεις ή άπλα σε αφήνει το αμαξι στο δρόμο.
Το αμαξι πάντα το οδήγησα με προσοχή σε υγραέριο. Γκάζι μόνο σε βενζίνη και η βενζινη δεν μένει πανω από μια εβδομαδα στο ρεζερβουάρ και το ρεζερβουάρ είναι 40-60% γεμάτο. Σε ξεπεράσεις ή σε ταχύτητες πανω από 120-140χλμ/ω το γύριζα σε βενζινη. Έλεγα για προστασία.
Αφού δεν το έλεγξα ποτέ μου έκανε την ζημιά και πλήρωσα 840Ευρό. Δεν είχα ούτε χρόνο, ούτε όρεξη να πάω στην Τσοπελογιάννης να τους ζητήσω αποζημιώσεις (καλυψη εγγύησης).

3. Στο καινούργιο συνεργειο που πήγα πριν λίγες μέρες έμαθα το ότι ο εγκέφαλος υγραερίου έχει "λειτουργία παράλληλου ψεκασμού βενζίνης με δυνατότητα προγραμματισμού όπου πραγματικά είναι απαραίτητο, χωρίς άσκοπη σπατάλη βενζίνης με επιλογή απενεργοποίησης". Ήταν και σε μένα ρυθμιζόμενο να ψεκάζει βενζινη 20-30% σε φορτίο, αλλά σε ms που τα δικά μου μπέκ δεν φτάνουν ποτέ. Το είδα με τα μάτια μου και έμαθα κιόλας τι είναι αυτό το πράγμα. Οπότε μου έκανε ο μηχανικός ακριβώς την ηθελα από την αρχή:
- σε στροφές πανω από 3500 να ψεκάζει ΜΟΝΟ βενζινη. Δική μου τσέπη, δικό μου αμάξι. Θέλω οικονομία, αλλά και προστασία πρώτα.
- σε στροφές από 2500 και πανω, ανάλογα με το φορτίο και πάτημα γκαζιού να ψεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης από 20% μεχρι 40% και μετά μόνο βενζίνη, όπως ανέφερα προηγούμενος. Έτσι λύθηκε το πρόβλημα των πρόσθετων που έπρεπε να βάλω κάθε 15.000χλμ, τα TUNAP 164 και 163 (προστασία βαλβίδων και καθάρισμα των μπέκ) = 45-65 Ευρό.

4. Το Stag 4 QBox Plus έχει "δυνατότητα αυτορρύθμισης με βάση το πρωτόκολλο OBD2/EOBD". Σε μένα ανεργοποιημένο. Το ενεργοποίησε και είδα πως κάνει αυτορύθμιση στο χάρτη.

5. Για δεύτερη φορά κάηκε ένας αισθητήρας MAP (και θερμοκρασίας). Πρώτη φορά μου το άλλαξαν στην εγγύηση. Τωρα το πλήρωσα 60E. Μοιαζε με αυτό εδώ http://www.ac.com.pl/products-autogas/the-pressure-sensor/ps-02-plus/336/, αλλά δεν θυμαμαι αν ηταν ίδια μάρκα. Ήταν ανεξήγητο γιατί κάηκε και για δεύτερη φορά, ενώ λόγος δεν υπήρχε. Τέλος πάντων. Θα το δω...

Μέχρι τώρα το αμαξι πάει ομαλά , χωρίς ρεταρισμα, μου δειχνει πιο σωστή καταναλωση καύσιμου στο καντράν (ναι, ξέρω ότι δεν έχει δουλειά με το υγραέριο, αλλά μου έδειχνε καταναλωση 5-7% :crazy: )

Να σημειώσω πως δεν είμαι μηχανικός και εγραψα αυτά για να συζητήσουμε πάνω σε αυτό το θέμα, ώστε ολοι να μάθουμε κάτι και στο μέλλον να μην ξανά συμβαινουν τέτοια σε κανέναν. Αν μπορεί κάποιος να εξηγήσει καλά αυτά που έγραψα, καλύτερα.

LE: επειδη αρκετές φόρες πέρασα από το συνεργειο της αντιπροσωπειας OPEL ελέγξαμε το αμαξι από όλες τις πλευρές και κάθε φόρα μου είπαν με σιγουριά ότι φταίει το υγραέριο. Τους άφησα το αμαξι τη νύχτα να δουν την συμπεριφορά το πρωί και όταν το πήρα μου είπαν ότι έχουν σβήσει τις μικρο-ρυθμισης καύσιμου (STFT, LTFT) και ολα πάνε καλά. Κανένα μηχανικό πρόβλημα.
Phlom
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ, 2015 23:41

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 01 Ιαν, 2018 22:18

Phlom έγραψε:Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Παρακολουθώ το φόρουμ πολύ καιρό τώρα.

Επειδή το thread είναι για 1.6Τ (Α16LET) αναφέρω την δίκη μου πορεία, που δεν ηταν και η καλύτερη.
Έβαλα σύστημα υγραερίου στο Τσοπελογιάννης. Αν θυμαμαι καλά πλήρωσα 1050 Ευρό. Διάλεξα το STAG QBOX4 PLUS με μπέκ της HANA με δεξαμενη 52 λίτρων (80%). Το σύστημα είναι πολύ καλο, αν το ρυθμίζεις σωστά. Δύστυχος σε μένα δεν ετυχε να το ρυθμίσουν σωστά και τα προβλήματα ήρθαν. Επειδη αλλαξα τα συνεργειο με αλλο που βρίσκετε και πιο κοντά μου, θα αναφέρω της αλλαγές που κάναμε. ΚάναΜΕ επειδη ήμουν συνέχεια μαζί του και μου εξήγησε αναλυτικά όσα έπρεπε να ξέρω και μπορουσα να καταλάβω.

1. Να ξεκινήσω με το ότι είχα πολύ πλούσιο μιγμα. Το LTFT πότε ηταν -7%, πότε πήγαινε στα -10-13%. Αυτό μου δημιούργησε αρκετά προβλήματα στη βενζινη, αλλά το "καλύτερο"... μου έκαψε το καταλύτη (βλάβη P04230).
Μεταχειρισμένο καταλύτη= 210-300 Ευρό. After-market μεταλλικό=400 Ευρό. Γνήσιο GM = 700 Ευρό.
Παρατήρησα τώρα, μετά την ρύθμιση που κάναμε ότι δεν μου έβγαζε την βλάβη για την χαμηλή απόδοση του καταλύτη. Ακόμα...

2. Θυμάμαι που στο προηγούμενο συνεργειο υγραερίου μου έλεγαν ότι δεν θα πάθει τίποτα το αμαξι και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, το αμαξι είναι εντάξει. Τους εμπιστεύτηκα. Κάτι όμως πολύ σημαντικό δεν μου το ανέφεραν ποτέ: το Α16LET δεν έχει αυτό-ρυθμιζομενες βαλβίδες, οπότε κάθε περίπου 20.000χλμ πρεπει να ανοίξεις το καπάκι εκκεντροφόρων να ελέγξεις τις βαλβίδες (τα διάκενα που μπορούν να αυξάνουν από φθορά).
Τα εξαρτηματα αυτά είναι (https://opel.7zap.com/el/car/g09/e/2/28-1/#29):
- Βαλβίδα εξαγωγής
- Έδρα βαλβίδας
- Οδηγός βαλβίδας
- Τσιμούχα στέλεχος βαλβίδας
- Ελατήριο βαλβίδας
- Καλυμμα ελατηρίου βαλβίδας
- Κλειδί στέλεχος βαλβίδας
- Καπελοτο βαλβίδας.
Αν εκεί που η βαλβίδα φτάνει σε επαφή (πατάει) με την έδρα της υπάρχει κενό από φθορά η αλλο λόγο, τότε επιτρέπει στα καυσαέρια να περάσουν πιο πάνω. Αυτό αυξάνει την θερμοκρασία και μπορεί να δημιουργήσει αυτό που λέμε "καμμένη βαλβίδα" https://www.youtube.com/watch?v=A09d9X_NgXc. Και λαδιέρα και πρόσθετα να βάζεις δεν σε σώζει τίποτα αν δεν προσεχείς αυτό. Για το λόγο αυτό θέλει ρύθμιση οπωσδήποτε. Θυμαμαι που τους ανέφερα αυτό το θέμα και μου είπανε ότι δεν χρειάζεται τίποτα. Όμως μετά από 60.000χλμ που έβαλα το υγραέριο μου έκαψε δυο βαλβίδες, αλλά η μια ηταν κατεστραμμένη, βουτηγμένη στην έδρα όπως μου ειπε ο μηχανικός πού άνοιξε το κινητηρα. Αυτή η βλάβη μπορεί να να ξεκινήσει και να μην το καταλαβαίνεις ή άπλα σε αφήνει το αμαξι στο δρόμο.
Το αμαξι πάντα το οδήγησα με προσοχή σε υγραέριο. Γκάζι μόνο σε βενζίνη και η βενζινη δεν μένει πανω από μια εβδομαδα στο ρεζερβουάρ και το ρεζερβουάρ είναι 40-60% γεμάτο. Σε ξεπεράσεις ή σε ταχύτητες πανω από 120-140χλμ/ω το γύριζα σε βενζινη. Έλεγα για προστασία.
Αφού δεν το έλεγξα ποτέ μου έκανε την ζημιά και πλήρωσα 840Ευρό. Δεν είχα ούτε χρόνο, ούτε όρεξη να πάω στην Τσοπελογιάννης να τους ζητήσω αποζημιώσεις (καλυψη εγγύησης).

3. Στο καινούργιο συνεργειο που πήγα πριν λίγες μέρες έμαθα το ότι ο εγκέφαλος υγραερίου έχει "λειτουργία παράλληλου ψεκασμού βενζίνης με δυνατότητα προγραμματισμού όπου πραγματικά είναι απαραίτητο, χωρίς άσκοπη σπατάλη βενζίνης με επιλογή απενεργοποίησης". Ήταν και σε μένα ρυθμιζόμενο να ψεκάζει βενζινη 20-30% σε φορτίο, αλλά σε ms που τα δικά μου μπέκ δεν φτάνουν ποτέ. Το είδα με τα μάτια μου και έμαθα κιόλας τι είναι αυτό το πράγμα. Οπότε μου έκανε ο μηχανικός ακριβώς την ηθελα από την αρχή:
- σε στροφές πανω από 3500 να ψεκάζει ΜΟΝΟ βενζινη. Δική μου τσέπη, δικό μου αμάξι. Θέλω οικονομία, αλλά και προστασία πρώτα.
- σε στροφές από 2500 και πανω, ανάλογα με το φορτίο και πάτημα γκαζιού να ψεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης από 20% μεχρι 40% και μετά μόνο βενζίνη, όπως ανέφερα προηγούμενος. Έτσι λύθηκε το πρόβλημα των πρόσθετων που έπρεπε να βάλω κάθε 15.000χλμ, τα TUNAP 164 και 163 (προστασία βαλβίδων και καθάρισμα των μπέκ) = 45-65 Ευρό.

4. Το Stag 4 QBox Plus έχει "δυνατότητα αυτορρύθμισης με βάση το πρωτόκολλο OBD2/EOBD". Σε μένα ανεργοποιημένο. Το ενεργοποίησε και είδα πως κάνει αυτορύθμιση στο χάρτη.

5. Για δεύτερη φορά κάηκε ένας αισθητήρας MAP (και θερμοκρασίας). Πρώτη φορά μου το άλλαξαν στην εγγύηση. Τωρα το πλήρωσα 60E. Μοιαζε με αυτό εδώ http://www.ac.com.pl/products-autogas/the-pressure-sensor/ps-02-plus/336/, αλλά δεν θυμαμαι αν ηταν ίδια μάρκα. Ήταν ανεξήγητο γιατί κάηκε και για δεύτερη φορά, ενώ λόγος δεν υπήρχε. Τέλος πάντων. Θα το δω...

Μέχρι τώρα το αμαξι πάει ομαλά , χωρίς ρεταρισμα, μου δειχνει πιο σωστή καταναλωση καύσιμου στο καντράν (ναι, ξέρω ότι δεν έχει δουλειά με το υγραέριο, αλλά μου έδειχνε καταναλωση 5-7% :crazy: )

Να σημειώσω πως δεν είμαι μηχανικός και εγραψα αυτά για να συζητήσουμε πάνω σε αυτό το θέμα, ώστε ολοι να μάθουμε κάτι και στο μέλλον να μην ξανά συμβαινουν τέτοια σε κανέναν. Αν μπορεί κάποιος να εξηγήσει καλά αυτά που έγραψα, καλύτερα.

LE: επειδη αρκετές φόρες πέρασα από το συνεργειο της αντιπροσωπειας OPEL ελέγξαμε το αμαξι από όλες τις πλευρές και κάθε φόρα μου είπαν με σιγουριά ότι φταίει το υγραέριο. Τους άφησα το αμαξι τη νύχτα να δουν την συμπεριφορά το πρωί και όταν το πήρα μου είπαν ότι έχουν σβήσει τις μικρο-ρυθμισης καύσιμου (STFT, LTFT) και ολα πάνε καλά. Κανένα μηχανικό πρόβλημα.
Επειδη και εγω παιδευτηκα με Lovato σε Honda.
Το θεμα μου και εμενα ηταν η μη σωστη ρυθμιση του συστηματος.
Ο 1ος εγκαταστατης το ρυθμιζε μονο στο ρελαντι σε λειτουργιας αυτορυθμισης
Ευτυχως το εσωσα το αμαξι , δεν επαθα ζημια.
Πηγα σε 2ο εγκατασταση , του αλλαξα τα μπεκ με τυπου βενζινης.
Το αμαξι το ρυθμισαμε στο δρομο.
Δανειστηκαμε και 1 Wideband για να βλεπουμε με ακριβεια τα μειγματα.
Το αμαξι μεσα σε 3 ωρες μαζι και η συντηρηση του συστηματος , αλλαξε τελειως συμπεριφορα.
Επειδη και εμενα εχει μηχανικες βαλβιδες , τις ελεγχω ανα 30.000.
Με υγραεριο εχω συμπληρωσει 75.000 σε 1 χρονο και 10 μηνες.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό Phlom » Τρί 02 Ιαν, 2018 01:22

Επειδη δεν έχω ιδέα, τι είναι το "Wideband" που ανέφερες;
Phlom
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ, 2015 23:41

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 02 Ιαν, 2018 01:27

Phlom έγραψε:Επειδη δεν έχω ιδέα, τι είναι το "Wideband" που ανέφερες;
To wideband lamda sensor είναι ένας αισθητήρας λ μεγάλης ακρίβειας που μας επιτρέπει να βλέπουμε την αναλογία του μείγματος μας με τεράστια ακρίβεια.
Σου δειχνει εαν εισαι φτωχος ή πλουσιος σε μειγμα σε ενα φασμα στροφων.
Το τοποθετουν συνηθως στα "βελτιωμενα" μονιμα.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: LPG σε Opel Insignia 1.6T ;;;

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 02 Ιαν, 2018 01:51

meletis έγραψε:
Phlom έγραψε:Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Παρακολουθώ το φόρουμ πολύ καιρό τώρα.

Επειδή το thread είναι για 1.6Τ (Α16LET) αναφέρω την δίκη μου πορεία, που δεν ηταν και η καλύτερη.
Έβαλα σύστημα υγραερίου στο Τσοπελογιάννης. Αν θυμαμαι καλά πλήρωσα 1050 Ευρό. Διάλεξα το STAG QBOX4 PLUS με μπέκ της HANA με δεξαμενη 52 λίτρων (80%). Το σύστημα είναι πολύ καλο, αν το ρυθμίζεις σωστά. Δύστυχος σε μένα δεν ετυχε να το ρυθμίσουν σωστά και τα προβλήματα ήρθαν. Επειδη αλλαξα τα συνεργειο με αλλο που βρίσκετε και πιο κοντά μου, θα αναφέρω της αλλαγές που κάναμε. ΚάναΜΕ επειδη ήμουν συνέχεια μαζί του και μου εξήγησε αναλυτικά όσα έπρεπε να ξέρω και μπορουσα να καταλάβω.

1. Να ξεκινήσω με το ότι είχα πολύ πλούσιο μιγμα. Το LTFT πότε ηταν -7%, πότε πήγαινε στα -10-13%. Αυτό μου δημιούργησε αρκετά προβλήματα στη βενζινη, αλλά το "καλύτερο"... μου έκαψε το καταλύτη (βλάβη P04230).
Μεταχειρισμένο καταλύτη= 210-300 Ευρό. After-market μεταλλικό=400 Ευρό. Γνήσιο GM = 700 Ευρό.
Παρατήρησα τώρα, μετά την ρύθμιση που κάναμε ότι δεν μου έβγαζε την βλάβη για την χαμηλή απόδοση του καταλύτη. Ακόμα...

2. Θυμάμαι που στο προηγούμενο συνεργειο υγραερίου μου έλεγαν ότι δεν θα πάθει τίποτα το αμαξι και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, το αμαξι είναι εντάξει. Τους εμπιστεύτηκα. Κάτι όμως πολύ σημαντικό δεν μου το ανέφεραν ποτέ: το Α16LET δεν έχει αυτό-ρυθμιζομενες βαλβίδες, οπότε κάθε περίπου 20.000χλμ πρεπει να ανοίξεις το καπάκι εκκεντροφόρων να ελέγξεις τις βαλβίδες (τα διάκενα που μπορούν να αυξάνουν από φθορά).
Τα εξαρτηματα αυτά είναι (https://opel.7zap.com/el/car/g09/e/2/28-1/#29):
- Βαλβίδα εξαγωγής
- Έδρα βαλβίδας
- Οδηγός βαλβίδας
- Τσιμούχα στέλεχος βαλβίδας
- Ελατήριο βαλβίδας
- Καλυμμα ελατηρίου βαλβίδας
- Κλειδί στέλεχος βαλβίδας
- Καπελοτο βαλβίδας.
Αν εκεί που η βαλβίδα φτάνει σε επαφή (πατάει) με την έδρα της υπάρχει κενό από φθορά η αλλο λόγο, τότε επιτρέπει στα καυσαέρια να περάσουν πιο πάνω. Αυτό αυξάνει την θερμοκρασία και μπορεί να δημιουργήσει αυτό που λέμε "καμμένη βαλβίδα" https://www.youtube.com/watch?v=A09d9X_NgXc. Και λαδιέρα και πρόσθετα να βάζεις δεν σε σώζει τίποτα αν δεν προσεχείς αυτό. Για το λόγο αυτό θέλει ρύθμιση οπωσδήποτε. Θυμαμαι που τους ανέφερα αυτό το θέμα και μου είπανε ότι δεν χρειάζεται τίποτα. Όμως μετά από 60.000χλμ που έβαλα το υγραέριο μου έκαψε δυο βαλβίδες, αλλά η μια ηταν κατεστραμμένη, βουτηγμένη στην έδρα όπως μου ειπε ο μηχανικός πού άνοιξε το κινητηρα. Αυτή η βλάβη μπορεί να να ξεκινήσει και να μην το καταλαβαίνεις ή άπλα σε αφήνει το αμαξι στο δρόμο.
Το αμαξι πάντα το οδήγησα με προσοχή σε υγραέριο. Γκάζι μόνο σε βενζίνη και η βενζινη δεν μένει πανω από μια εβδομαδα στο ρεζερβουάρ και το ρεζερβουάρ είναι 40-60% γεμάτο. Σε ξεπεράσεις ή σε ταχύτητες πανω από 120-140χλμ/ω το γύριζα σε βενζινη. Έλεγα για προστασία.
Αφού δεν το έλεγξα ποτέ μου έκανε την ζημιά και πλήρωσα 840Ευρό. Δεν είχα ούτε χρόνο, ούτε όρεξη να πάω στην Τσοπελογιάννης να τους ζητήσω αποζημιώσεις (καλυψη εγγύησης).

3. Στο καινούργιο συνεργειο που πήγα πριν λίγες μέρες έμαθα το ότι ο εγκέφαλος υγραερίου έχει "λειτουργία παράλληλου ψεκασμού βενζίνης με δυνατότητα προγραμματισμού όπου πραγματικά είναι απαραίτητο, χωρίς άσκοπη σπατάλη βενζίνης με επιλογή απενεργοποίησης". Ήταν και σε μένα ρυθμιζόμενο να ψεκάζει βενζινη 20-30% σε φορτίο, αλλά σε ms που τα δικά μου μπέκ δεν φτάνουν ποτέ. Το είδα με τα μάτια μου και έμαθα κιόλας τι είναι αυτό το πράγμα. Οπότε μου έκανε ο μηχανικός ακριβώς την ηθελα από την αρχή:
- σε στροφές πανω από 3500 να ψεκάζει ΜΟΝΟ βενζινη. Δική μου τσέπη, δικό μου αμάξι. Θέλω οικονομία, αλλά και προστασία πρώτα.
- σε στροφές από 2500 και πανω, ανάλογα με το φορτίο και πάτημα γκαζιού να ψεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης από 20% μεχρι 40% και μετά μόνο βενζίνη, όπως ανέφερα προηγούμενος. Έτσι λύθηκε το πρόβλημα των πρόσθετων που έπρεπε να βάλω κάθε 15.000χλμ, τα TUNAP 164 και 163 (προστασία βαλβίδων και καθάρισμα των μπέκ) = 45-65 Ευρό.

4. Το Stag 4 QBox Plus έχει "δυνατότητα αυτορρύθμισης με βάση το πρωτόκολλο OBD2/EOBD". Σε μένα ανεργοποιημένο. Το ενεργοποίησε και είδα πως κάνει αυτορύθμιση στο χάρτη.

5. Για δεύτερη φορά κάηκε ένας αισθητήρας MAP (και θερμοκρασίας). Πρώτη φορά μου το άλλαξαν στην εγγύηση. Τωρα το πλήρωσα 60E. Μοιαζε με αυτό εδώ http://www.ac.com.pl/products-autogas/the-pressure-sensor/ps-02-plus/336/, αλλά δεν θυμαμαι αν ηταν ίδια μάρκα. Ήταν ανεξήγητο γιατί κάηκε και για δεύτερη φορά, ενώ λόγος δεν υπήρχε. Τέλος πάντων. Θα το δω...

Μέχρι τώρα το αμαξι πάει ομαλά , χωρίς ρεταρισμα, μου δειχνει πιο σωστή καταναλωση καύσιμου στο καντράν (ναι, ξέρω ότι δεν έχει δουλειά με το υγραέριο, αλλά μου έδειχνε καταναλωση 5-7% :crazy: )

Να σημειώσω πως δεν είμαι μηχανικός και εγραψα αυτά για να συζητήσουμε πάνω σε αυτό το θέμα, ώστε ολοι να μάθουμε κάτι και στο μέλλον να μην ξανά συμβαινουν τέτοια σε κανέναν. Αν μπορεί κάποιος να εξηγήσει καλά αυτά που έγραψα, καλύτερα.

LE: επειδη αρκετές φόρες πέρασα από το συνεργειο της αντιπροσωπειας OPEL ελέγξαμε το αμαξι από όλες τις πλευρές και κάθε φόρα μου είπαν με σιγουριά ότι φταίει το υγραέριο. Τους άφησα το αμαξι τη νύχτα να δουν την συμπεριφορά το πρωί και όταν το πήρα μου είπαν ότι έχουν σβήσει τις μικρο-ρυθμισης καύσιμου (STFT, LTFT) και ολα πάνε καλά. Κανένα μηχανικό πρόβλημα.
Επειδη και εγω παιδευτηκα με Lovato σε Honda.
Το θεμα μου και εμενα ηταν η μη σωστη ρυθμιση του συστηματος.
Ο 1ος εγκαταστατης το ρυθμιζε μονο στο ρελαντι σε λειτουργιας αυτορυθμισης
Ευτυχως το εσωσα το αμαξι , δεν επαθα ζημια.
Πηγα σε 2ο εγκατασταση , του αλλαξα τα μπεκ με τυπου βενζινης.
Το αμαξι το ρυθμισαμε στο δρομο.
Δανειστηκαμε και 1 Wideband για να βλεπουμε με ακριβεια τα μειγματα.
Το αμαξι μεσα σε 3 ωρες μαζι και η συντηρηση του συστηματος , αλλαξε τελειως συμπεριφορα.
Επειδη και εμενα εχει μηχανικες βαλβιδες , τις ελεγχω ανα 30.000.
Με υγραεριο εχω συμπληρωσει 75.000 σε 1 χρονο και 10 μηνες.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το συστημα που εχεις εχει αεκετες δυνατοτητες.Θα αλλαξω και εγω το Lovato , με το δικο σου , ακριβως το ιδιο θα βαλω.Μονο τα μπεκ βενζινης που εχω βαλει προσφατα.
Στα 75.000χλμ ποτε δεν εχω ριξει προσθετα , απλως εχω >¼ και ανανεωση μεσα στο μηνα.
Και εμενα μου χαλασε 1 αισθητηρας Map.
Συνηθως χαλανε λογω των καυσιμων ( λαδια στο υγραεριο) , ετσι εχω διαβασει δεν ξερω εαν ειναι αληθες.Πιο νωρις αλλαγη φιλτρων θελει.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Opel

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες