Σαν καινούργιο μέλος δεν ξερω αν μπορώ να ανοίξω ενα καινουργιο θεμα σαν αυτο και εαν οχι οι Administrators μπορουν να το σβησουν ή να το μεταθεσουν οπως νομίζουν.
Επειδη ομως παρατηρησα μια παντελή έλλειψη αναφορας στο συγκεκριμενο μοντελο της Opel και το κατα ποσο μπορει να μετατραπει σε LPG πηρα το θαρρος να υποβαλλω κι εγω αυτο το θεμα μιας και με ενδιαφερει προσωπικα και πολυ πιθανον να ενδιαφερει και αλλους, ιδιωτες ή εγκαταστατες. Συμβαινει λοιπον να ειμαι κατοχος ενος Opel Insignia 1.6T Edition, 180hp, Y2011, ο οποιος λογω κρισης πιεζομαι αναγκαστικα ή να το αντικαταστησω με ενα οικονομικοτερο ή να το μετατρεψω να χρησιμοποιει φθηνοτερο καυσιμο. Καθως η πρωτη λυση δεν φαινεται να δουλευει αυτες τις μερες θα ηθελα να διερευνησω τη δευτερη. Στο σημειο αυτο και επειδη βλεπω να υπαρχει μεγαλη εμπειρια στο θεμα σ' αυτο το φορουμ, σκεφτηκα να υποβαλλω μερικες ερωτησεις και' οσοι πιστοι προσελθετε':
1. Ενδεικνυται μετατροπη σε LPG του συγκεκριμενου μοντελου; (Ειναι πολλαπλου injection στην σωληνα εισαγωγης και οχι Direct Injection στους κυλινδρους)
2. Αν ΟΧΙ, γιατι;
3. Αν ΝΑΙ μιλαμαι για συστημα αεριου (BRC, Prins, LadiRenzo, Lovato, etc.) ή υγρου ψεκασμου (ICOM, Vialle, etc.) και γιατι;
Ευχομαι να υπαρξει καποια συμμετοχη στη συζητηση και ζητω την υπομονη σας για καποιες αργοποριες λογω και δικτυου και 'καλοκαιριου'.
Ευχαριστω ολους εκ των προτερων.
Φιλικα ΓΔ