Είχα Honda Accord με υγραεριο.strmantz έγραψε:καλημέρα σας. Εχω και εγω ενα crv 2003 gen 2 με το K20a4 μοτερ! το αμαξι έχει 275000χλμ και παει σαν καινουριο αλλα τρωει ολο του το φαγητο και με το παραπανω! οποτε σκεφτομαι να του βάλω αέριο και μάλιστα κλείνω προς την prins. Ποια η γνώμη σας για το αέριο σε αυτο το αμαξι τελικα? βγάζει προβλήματα στις βαλβίδες?
sarakats85 έγραψε:Έχω 350000 χλμ εκ των οποίων 200000 με υγραέριο. Έχω κάνει 2 αλλαγές στο καπάκι διότι δεν τρώγεται η βαλβίδα αλλά η έδρα της. καταναλωση 10 λ στα 100 ανά 20000 χλμ υποχρέωτικα ρυθμισμα βαλβίδων και συχνά ζημιές σε περιφερειακα σωληνάκια όχι μόνο του αερίου αλλά του κινητήρα γιατί ο κινητήρας αυτός έχει άπειρες πιέσεις υποπιεσεις. Άποψη μου θα μπλέξεις άσχημα αν το κανεις αλλα αν το κάνεις να ξέρεις ότι ανά 6 μηνό βαριά θα είσαι στο συνεργείο με ότι αυτό συνεπάγεται.το αέριο στο συγκεκριμένο αμάξι είναι θέμα σοβαρό.
Αν αποφασίσεις και το βάλεις ζητά εγγύηση χλμ στο μαστορα με χαρτί και όχι προφορικά να δεις ότι κανένας δε θα σου εγγυηθεί τίποτα. Ελπίζω να μην παρεξηγηθω αλλά είμαι παθών.
Συμφωνώ ότι μετά από κάποια χιλιόμετρα βμε υγραεριο θα έχεις και φθορά.sarakats85 έγραψε:Είναι διαφορετικο το μοτέρ του crv από το accord σε εκείνες τις χρονολογιες και αυτό συνέβαινε γιατί το accord το σπρωχνανε και προς αμερικανικές αγορές. K 20a4 είναι το μοτέρ.
Φαντάζομαι εκανε μπροστά δεν ήμουν.
λιγα χλμ είχες φίλε πάντως με υγραέριο το αμάξι το έχω ακόμα και του βάζω χέρι πλέον γιατι με τις επισκέψεις στο συνεργείο μη σου πω καλύτερα να μην το έκανα ποτέ αέριο..κανένας μάστορας δε θα του δώσει εγγύηση για 100000 χλμ γραπτή.αν δε του δώσει δεν αξίζει να το κάνει γιατί την διαφορά βενζινης θα την πληρώνει σε συνεργεία.επισης μπουζί αυστηρά ανα 30000 αλλαγή.μη τα ξεχνάμε και αυτα τα εξοδα
chrisg έγραψε:Καλημέρα
Σε CRV 2003 αυτοματο μπήκε αεριο Bluetec (η καπως ετσι) πριν απο 4 χρονια. Εκανε περιπου 80.000 χλμ και το άλλαξα φετος με ενα καλο ποιοτικο γιατι όλοι μου ελεγαν οτι ειναι χαλια.
Η αλλαγη τοσο στη καταναλωση οσο και στη συμεριφορά ήταν η μερα με τη νυχτα!
Το προβλημα ηταν πως ειχε πολύ τρεμουλο ο κινητηρας και το εφερνε στην καμπινα.
Αλλαχτηκαν οι βασεις ολες ρυθμιστικαν οι βαλβιδες και εστρωσε κατα 80%
Μετα απο 6 μηνες και περιπου 25.000χλμ ξανακοπηκε η αριστερη βαση! Η μονη imitation!
Τωρα παει παλι για αλλαγη βασης και ρυθμιση βαλβιδων.
Το μοτερ παλι τρεμει πολυ ομως. Ειναι πιθανον ανα 6μηνο θα εχω τα ιδια...
Μηπως το εχει βιωσει κανεις?
[/quote]meletis έγραψε:
Εκτός από τις βάσεις τί άλλο έχει αλλαχτεί στο σύστημα διεύθυνσης ;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες
|
|