Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό ApLeRiX » Σάβ 03 Μάιος, 2014 21:33

Το αυτοκίνητο έχει κάπου 130.000 χλμ και είναι πρακτικά εργοστασιακό πέρα από ένα πρόγραμμα που έχει με παράλληλο εγκέφαλο της hondata και καίει αποκλειστικά και μόνο 100άρα , διαφορετικά ανάβει τσεκ. Κατανάλωση μικτή έχει στα 10 λίτρα περίπου , στη πόλη κάνα 11-12 άρι . Πέφτει στα 8 ή παρακάτω με οικονομική οδήγηση στην εθνική (110-120χλμ/ώρα).
Δυναμομετρημένο είναι κάπου στα 213 άλογα ( 187 τροχό). Από τη μια δε θέλω να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί , από την άλλη θα επιδοτούμαι για τα χλμ που γράφω στο δρόμο για τη δουλειά , αποφάσισα να τα κάνω με τη hondάρα που γουστάρω τρελά. Υπολογίζω με συντηρητικούς υπολογισμούς περίπου 30.000χλμ το χρόνο.

Προφανώς έχω διαβάσει άπειρες σελίδες εδώ , σε ξένα φόρουμ και έχω ήδη περάσει από 5-6 εγκαταστάτες

Προς το παρόν έχω υπόψη 6 συστήματα : ( με τυχαία σειρά τα αναφέρω)

1) Vialle Liquid Si
2) ICOM JTG
3) AC STAG με μπεκ HANA
4) BIGAS
5) PRINS VSI + VALVE CARE
6) BRC plug+play

Τα πρώτα 2 επειδή είναι υγρού ψεκασμού. Το ICOM φαντάζει ιδανικό για το μοτέρ μου , αλλά με προβληματίζει η υπεραπλούστατη κατασκευή του , όσον αφορά τον εγκέφαλο και γενικότερα όσον αφορά το τρόπο λειτουργίας του.Πρακτικά απ όσο έχω διαβάσει περισσότερο θέμα των μπεκ και της ρύθμισής τους είναι η σωστή λειτουργία του συστήματος παρά οτιδήποτε άλλο.
ΤΟ Vialle Liquid Si φαίνεται πιο hi-tech ( ίσως είναι ιδέα μου) . Με περισσότερες δυνατότητες προγραμματισμού από τον εγκέφαλο του συστήματος , με αρνητικό ότι προς το παρόν είναι διαθέσιμο για κινητήρες μέχρι 187 άλογα. Βέβαια σύμφωνα με τον εγκαταστάτη αναμένεται αντλία για περισσότερα , συνεπώς θα ξεκινήσω με τη "μικρή " , με ψηλό φορτίο θα δουλεύω βενζίνες και μετά θα μπει η "μεγάλη" αντλία.
Από τη μια έτσι και αλλιώς για οικονομία το βάζω , συνεπώς ΔΕ με ενδιαφέρει πως θα πηγαίνει ψηλά με LPG , αφού δε θα το πηγαίνω τάπα με LPG , από την άλλη μου κάθεται κάπως το να μπω στη διαδικασία αλλαγής και ρύθμισης μετά από ένα χρονικό διάστημα , πέρα του ότι επειδή η αντλία θα είναι καινούρια παίζει να υπάρχουν τα όποια θέματα νεότητας

Το AC Stag και το Bigas είναι δυο παρόμοια συστήματα με δυνατότητα αυτολίπανσης με βενζίνη . Και τα 2 έχουν παρόμοια τελική τιμή και τα 2 τα βάζουν εγκαταστάτες που ασχολούνται με μοτέρ σαν το δικό μου. Το stag το 10sec garage και το bigas η geartech.
Βασικά τείνω προς τα εκεί γιατί θα γλιτώσω το εξής : Η κότα έκανε το αυγό ή το αυτό τη κότα . Και εξηγώ... Αν προκύψει πρόβλημα για οποιοδήποτε λόγο αποκλείεται ο εγκαταστάτης να το ρίξει στο αυτοκίνητο ή το αντίστροφο. Με ένα σμπάρο 2 τριγώνια δηλ. Ειδικά ο 10sec garage κατά κοινή ομολογία είναι από τους κορυφαίους μάστορες για Honda και ειδικά για type-r. Τα Κ20 τα γνωρίζει ΠΟΛΥ καλά.

Το BRC Plug + play επειδή ακούω γενικά καλό λόγια για αυτό το σύστημα. Έχει τοποθετηθεί σε μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων , συνεπώς αν είχε θέμα αξιοπιστίας θα ήταν ευρύτερα γνωστό . Οκ θα το αγόραζα επειδή το αγοράζουν όλοι , κάτι σαν το iphone... Δεν έχω πειστεί ότι είναι τόσο καλύτερο , έχω πειστεί από τον επαγγελματισμό των 2 εγκαταστατών BRC από τους οποίους έχω παραπλήσιες οικονομικές προσφορές (τουλάχιστον για το civic).

Τέλος το Prins vsi 2 + valve care ,γιατί δεν έχω αποκλείσει τη λαδιέρα εντελώς και αυτή φαίνεται ιδανική για μοτέρ σα το δικό μου. Επίσης έχω δει βιντεάκια στο youtube με ένα FN2 ( το νεότερο type-r) που κυκλοφορεί με αυτό το σύστημα από το 2010. Βέβαια δεν έχω ακούσει αν έχει θέματα αξιοπιστίας ( σιγά μην είχε ακουστεί θα μου πείτε ).

Βασικά δε γνωρίζω καθόλου αν το συγκεκριμένο μοτέρ ανήκει στα ευπαθή ή όχι . Το καλό ( ή κακό ) είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ δε μου είπε " μη βάλεις σε αυτό το μοτέρ" . Όλοι εμφανίζονται θετικοί.
ApLeRiX
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 16 Απρ, 2014 18:52

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 03 Μάιος, 2014 22:08

Ως εγκαταστατης 3 απο των 6 συστημάτων που αναφέρεις prins vialle AEB ( bigas ) οτι και να επιλέξεις θα κανει μια χαρα τη δουλεια του .. Εχεις ομως μοερδευτει χωρις λόγο

Στα υγρου ψεκασμου ..

Το vialle liquid si με τη σημερινή τρόμπα δούλευει άψογα σε land cruiser μεχρι τις 5000 στροφές ..
Δεν νομίζω οτι θα εχεις προβλημα με τα 187 άλογα στο τροχό ..

Στα αεριου ψεκασμου ..

Συμβουλή .. μπεκ τυπου βενζινης πάντα , τα Hana τωρα τα ανακάλυψαν οι αλλοι ... τα κορυφαία όλων keihin του VSI 2.0 της Prins με ενσωμάτωση avans και nox correction..
Δεν συγκρίνεται αυτο με κάποιο άλλο εινσι μακράν δυο επίπεδα πιο ψηλα ..

Ελπίζω να βοήθησα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό ApLeRiX » Δευτ 12 Μάιος, 2014 08:57

Έχεις δίκιο να λες ότι είμαι μπερδεμένος , κυρίως επειδή έχω καεί εγκεφαλικά με το να διαβάζω διάφορα . Η αναζήτησή μου έφτασε σε τέτοιο σημείο δε να βρω Πορτογάλο με ίδιο μοτέρ με το δικό μου και να τον ρωτήσω σχετικά. Από την άλλη μου κάνει εντύπωση πως αρκετοί εγκαταστάτες μου έχουν αναφέρει πως έχουν βάλει συστήματα σε K20 , αλλά τελικά το κοντινότερο type-r το βρήκα στη Πορτογαλία :crazy: ...
Ο Πορτογάλος φίλος μας λοιπόν . έχει το BRC 2 χρόνια περίπου και έχει κάνει κοντά στα 30.000χλμ ( προσωπικά για 15.000χλμ το χρόνο δε θα το έβαζα βέβαια...). Δε ρώτησα ποιο BRC έχει , αλλά του δίνει τη δυνατότητα" αυτολίπανσης" με βενζίνη , όμως την έχει απενεργοποιημένη και χρησιμοποιεί λαδιέρα (ηλεκτρονική ;;; flashlube).

Δε το ρώτησα γιατί ακόμα , εννοείται ότι θα το κάνω , αλλά η απάντησή του μαζί με τα λεγόμενα του χοντάκια μάστορα με προβλημάτισαν πολύ.

Ο εγκαταστάτης που είναι στους υποψήφιους για τη τοποθέτηση ενός από τα συστήματα που ανέφερα επάνω , κάνει ρύθμιση χρησιμοποιώντας wideband , κάτι που σκέφτομαι να βάλω μόνιμα και εγώ κάποια στιγμή , ούτως ή άλλως . Εν πάση περιπτώσει μου ανέφερε πως με τη χρήση βενζίνης για λίπανση (τουλάχιστον με τον AC STAG Q-BOX) , είχε δει πολλά Peak του λ και δε του άρεσαν. Αντίθετα στο δικό του αμάξι ( ένα 2λτ civic λίγο παλαιότερο) έχει πάει το LPG μέχρι και τους κόφτες ΧΩΡΙΣ βενζίνη, χρησιμοποιώντας μόνο αυτή την ιστορία με τη λίπανση της δεξαμενής. Βέβαια στη περίπτωσή μου όπως συζητήσαμε το LPG θα ρυθμιστεί με βάση συγκεκριμένο φάσμα στροφών και φορτίου.Πιθανότατα αρκετά χαμηλά , αφού το αυτοκίνητο επειδή είναι δίλιτρο έχει αρκετή ροπή ακόμα και από τις 2500 -3000 στροφές. Άλλωστε για οικονομία πάμε είπαμε , αν θέλω "ξύλο" το γυρίζω σε 100άρα.
ApLeRiX
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 16 Απρ, 2014 18:52

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 12 Μάιος, 2014 10:33

Όλοι οι σοβαροί εγκαταστατες χρησιμοποιούν wide band lamda ..
Πολλα συστηματα που διαφημίζονται οτι κανουν παράλληλο ψεκασμο βενζινης ουσιαστικά δεν κανουν απλα προσθέτουν και βενιζινη με κακά αποτελέσματα ..

Πιο πλουσιο μείγμα και διαφορα αλλα η σωστη λιπανση ειναι η αφαίρεση μικρής ποσότητας ψεκασμου υγραεριου και αντικατάσταση της με βενζινη..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό ApLeRiX » Δευτ 12 Μάιος, 2014 12:23

Για τα συγκεκριμένα συστήματα στα οποία έχω καταλήξει , δε νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο που λες. Όλα κάνουν παράλληλη έγχυση είτε ποσοστιαία , είτε με χρόνο , αφαιρώντας ποσοστό ή χρόνο έγχυσης από το υγραέριο. Άλλωστε είναι εύκολο να το δει κάποιος αυτό ΠΡΙΝ την εγκατάσταση,. Οι περισσότεροι έχουν ελεύθερα τα manuals και το software Online.

Ιδιαίτερα το STAG έχει δυνατότητες αντίστοιχες με τα brc plug and play και τα AEB για τις οποίες έχετε αναφερθεί στο θέμα με τη λίπανση όπως πχ τη διόρθωση του αβανς... ενσωματωμένη ήδη από τον STAG 300 πόσο μάλλον στον αρκετά νεώτερο QBOX
http://www.ac.com.pl/en/produkty/12/tim ... processors

Προφανώς και δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιο σύστημα θα βάλω... από την άλλη πρέπει να γίνει άμεσα.
ApLeRiX
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 16 Απρ, 2014 18:52

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 12 Μάιος, 2014 23:27

Δεν ειναι ενσωματωμένη προσφέρεται ξεχωριστά .. Η χρηση της προπορείας καύσης ..θα εινσι απαραίτητη στο μέλλον στη χρηση του φυσικού αεριου ...

Κατα τη γνωμη μας εχεις 3 σχολές κιτ Ολλανδία Ιτσλια Πολωνία .. Η σειρά δεν ειναι τυχαία ...
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 13 Μάιος, 2014 11:53

Το bigas το ρωτησες στη geartech στο μοσχατο, ή στον Χρηστο (μηχανικος της geartech) στη σπυρου πατση που ηταν παλια η geartech? Την πορεια με το υγραεριο σε αυτον τον κινητηρα θα την βλεπεις καθε 10.000κμ που θα πρεπει να γινεται ρυθμιση βαλβιδων. Γνωμη μου βαλτο σε καποιον απο τους 2 που ασχολουνται ειδικα με τα honda.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό ApLeRiX » Τρί 13 Μάιος, 2014 19:04

Για το bigas ρώτησα τη Geartech... τελικά η τιμή είναι αρκετά παραπάνω από το 1000άρικο ( κάπου στα 1300) και νομίζω πως είναι τσιμπημένη για το συγκεκριμένο σύστημα. Βέβαια η geartech ανέκαθεν ήταν ψιλοακριβή , όσο θυμάμαι σε διάφορα βελτιωτικά προϊόντα που προσφέρει ,πόσο μάλλον που θεωρείται και ο επίσημος αντιπρόσωπος της bigas στην Ελλάδα .

Δε ψάχνω τη φτηνότερη λύση , αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Προτιμώ να δώσω 200-300 ή και αρκετά περισσότερα ευρώ παραπάνω , παρά να τα πληρώσω 4-5 φορές επάνω σε βλάβες αργότερα ... πέρα από το πήγαινε - έλα στα συνεργεία. Οπότε στο μάστορα της geartech πχ που λες μάλλον δε θα πήγαινα ποτέ... Ειδικά επειδή δεν έχω καν ακούσει για αυτόν. Στη geartech ασφαλώς ναι , όπως και στο 10sec garage που βάζει το stag ,επειδή ξέρω πως είναι από τους καλύτερους, αν όχι ο καλύτερος μάστορας για K20 , B16, B20 γενικά όλα τα vtec .

από την άλλη σίγουρα υπάρχουν εγκαταστάτες που γνωρίζουν πολύ περισσότερα από τους παραπάνω γιατί το LPG είναι η κύρια ασχολία τους... όμως όταν σου λέει πως ο hondata K100 είναι παράλληλος εγκέφαλος και δε σου βάζω υγραέριο παρά μόνο αν τον ξηλώσεις ,τότε δε ξαναπερνάς ούτε απ έξω από αυτόν και ας δίνει εγγύηση εφ όρου ζωής για τη δουλειά του... Προφανώς δεν έχει ιδέα για το αυτοκίνητό μου... και δε χρειάζεται να γίνω πειραματόζωο.


Σήμερα έκανα 210 χλμ με 100άρα. Πονάει ιδιαίτερα να βλέπεις το δείκτη βενζίνης λίγο πάνω από τη μέση , ενώ χτες έδωσα 75 ευρώ για γέμισμα... :(( .
ApLeRiX
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 16 Απρ, 2014 18:52

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 13 Μάιος, 2014 19:24

Τοτε ξερεις πολυ καλα που θα το βαλεις. Δεν χρειαζεται να ψαχνεις αλλο. Πες εντυπωσεις αμα το βαλεις γιατι θελει να το βαλει ενας φιλος στο ιδιο αμαξι.
Το αμαξι εχει προγραμμα , φιλτρο injen, εξατμιση ολοσωμη 70αρα χωρις καταλυτη. Ποναει πολυ το 1.95 βενζινη.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Honda Civic Type-R EP3 και LPG

Δημοσίευσηαπό ApLeRiX » Τρί 13 Μάιος, 2014 19:45

ένα είναι σίγουρο , ότι ακόμα δεν έχω αποφασίσει απολύτως τίποτα... Στο μεταξύ θα πρέπει να φύγω για κάποιους μήνες εξωτερικό και ίσως το αναβάλω για λίγο... θα δείξει . Παραπάνω έγραψα ότι πρέπει να γίνει άμεσα, αλλά τα μαντάτα μου ήρθαν εκ των υστέρων :?
ApLeRiX
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 16 Απρ, 2014 18:52

Επόμενο

Επιστροφή στο Honda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες