Στα προβλήματα του υγρού ξεχάσαμε και τι δυσκολίες στην εκκίνηση, δυσκολίες στο ρελαντί, παγιοποίηση, κομπιάσματα με σταθερό γκάζι σε ανοιχτό δρόμο, ευαίσθητες αντλίες που χαλάνε και στοιχίζουν ακριβά κλπ.
Στα υπέρ, δεν έχουμε κόστος για συντήρηση , δεν χρησιμοποιούμε τα νερά του αυτοκινήτου για να ζεσταίνουμε τον πνεύμονα, έχει επιστρεφουμενο καύσιμο στη δεξαμενή κτλ
Εδω να θυμίσουμε ότι σε έμμεσου ψεκασμού αυτοκίνητα δεν έχει καμία διαφορά ο υγρός από τον αέριο ψεκασμό ως προς την φθορά των βαλβίδων άρα ανάλογα την ευαισθησία του μοτέρ θέλουν και οπωσδήποτε άφθονη λίπανση.
Qgas έγραψε:Fiat sedici με ΑΕΒ των 700-750 € με κωδικό Μ16Α δουλεύει τέλεια χωρίς κάμια προσπάθεια με αυτορυθμιση χωρίς obd δεν καταλαβαίνεις αν πάει με Υγραεριο η βενζίνη με τίποτα και ψεκασμό για λίπανση .. Εδώ ο υγρός έχει ψιλό θέματα με την λίπανση με βενζίνη ..
Άρα προτείνεται σε μελλοντικούς καταναλωτές με αμάξια Fiat sedici και Suzuki SX4 με κωδικό μοτέρ Μ16Α
να μην βάζουν σύστημα υγρής έκχυσης γιατί όπως λέτε υπάρχουν θέματα με την λίπανση με βενζίνη ή
η λίπανση είναι εντελώς ασήμαντη μιας και ψεκάζει το σύστημα υπό πίεση σε υγρή μορφή που σημαίνει ότι ο ψεκασμός καυσίμου αγγίζει το 97% του ψεκασμού της βενζίνης με ίδιες θερμοκρασίες και ίδια προστασία του κινητήρα.
Και κάτι τελευταίο ...τι θέματα παρουσιάζουν κατά την εμπειρία σας ..?
ευχαριστω ..!!