Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό f3d0n » Δευτ 11 Φεβ, 2013 17:05

Καλησπέρα παιδιά! Έχω στη κατοχή μου ένα Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo) που έχει διανύσει 30.000km! Δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, αλλά μένω σε περιοχή που έχει ΠΟΛΛΕΣ ανυφόρες (Υμηττος) και αρκετά σήματα "STOP" και με όσο το δυνατόν καλύτερη οικονομία καίω 10.5L/100km... Έτσι λοιπόν μου μπήκε και μένα η ιδέα να βάλω υγραέριο! Επειδή όμως είμαι καινούργιος στο χώρο, ξέρει κανείς πιο ειναι το "κατάλληλο" kit-μαρκα που πρέπει να βάλω στο αυτοκίνητο μου? Προβλήματα επειδή το δικό μου είναι turbo θα παρουσιαστούν? Kαι φυσικά αν υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία που να κάνουν τέτοιου είδους μετατροπές (χωρίς να έχουν ακουστεί άσχημες ιστορίες εις βάρους τους)?
p.s.: Αν δεν επιτρέπεται να ποστάρετε ονόματα εταιριών για λόγους διαφήμισεις στείλτε inbox!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσους ενδιαφερθούν να με βοηθήσουν! ;)
f3d0n
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 11 Φεβ, 2013 16:13

Re: Απ: Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Δευτ 11 Φεβ, 2013 21:54

Αντίο βρεις έναν καλό εγκατάστατη και θα αποφασισεις.. Η θα πας σε υγρό με αυξημένο κόστος η σε αέριο.. Tartarini και lovato έχουν κιτ ειδικά για το συγκεκριμένο αμάξι.. Πολύ καλή δουλειά γίνεται από τα prins.. Ψάξε έναν καλό εγκατάστατη και δες δουλειά του σε ίδιο αμάξι

Στάλθηκε από το Novo7Fire μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό f3d0n » Δευτ 11 Φεβ, 2013 23:28

Ευχαριστώ που μου απάντησες tsopirs! Επειδή κάτι που έψαξα είδα ότι στα turbata αυτοκίνητα βαζουν οι περισσότεροι υγρού ψεκασμού! Αυτές οι μάρκες που αναφέρεις προσφέρουν τέτοιου είδους κιτ? Και μια (ίσως χαζή δεν ξερω) ερώτηση... Έχω ακούσει ότι ο κινητήρας αρχίζει να ψεκάζεται από υγραέριο όταν φτάσει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία! Οκ το καλοκαίρι φτάνει γρήγορα! Το χειμώνα με χιονια και θερμοκρασίες κάτω απο το 0, όπως και να το κάνουμε αργεί να ζεσταθεί... Μέχρι να ζεσταθεί θα καίει βενζίνι μόνο? :think:
f3d0n
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 11 Φεβ, 2013 16:13

Re: Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό dathens » Δευτ 11 Φεβ, 2013 23:39

Ο γείτονας μου εχει ένα lancia delta με τα 150 HP έβαλε Prins Silverline και το παει ταπα καθώς ειναι μονο 25 ετών και του το πήρε δώρο ο μπαμπάς !! Το υγραεριο ειναι για οικονομία πάντως !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό lovatoman » Τρί 12 Φεβ, 2013 00:19

dathens έγραψε:Ο γείτονας μου εχει ένα lancia delta με τα 150 HP έβαλε Prins Silverline και το παει ταπα καθώς ειναι μονο 25 ετών και του το πήρε δώρο ο μπαμπάς !! Το υγραεριο ειναι για οικονομία πάντως !!


Χαχαχα
Το γελιο δεν ειναι για την τελευταια προταση!!
Hyundai Getz 43.000xl Lovato
Kia Ceed 26.000xl Lovato
lovatoman
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:12

Re: Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 12 Φεβ, 2013 12:02

f3d0n έγραψε:Ευχαριστώ που μου απάντησες tsopirs! Επειδή κάτι που έψαξα είδα ότι στα turbata αυτοκίνητα βαζουν οι περισσότεροι υγρού ψεκασμού! Αυτές οι μάρκες που αναφέρεις προσφέρουν τέτοιου είδους κιτ? Και μια (ίσως χαζή δεν ξερω) ερώτηση... Έχω ακούσει ότι ο κινητήρας αρχίζει να ψεκάζεται από υγραέριο όταν φτάσει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία! Οκ το καλοκαίρι φτάνει γρήγορα! Το χειμώνα με χιονια και θερμοκρασίες κάτω απο το 0, όπως και να το κάνουμε αργεί να ζεσταθεί... Μέχρι να ζεσταθεί θα καίει βενζίνι μόνο? :think:

Ο κινητήρας ξεκινάει με βενζίνη. Όταν το νερό του ψυγείου σου πιάσει μια ορισμένη θερμοκρασία (συνήθως γύρω στους 40 βαθμούς) τότε το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε υγραέριο. Το καλοκαίρι αυτό μπορεί να γίνει με το που θα ξεκινήσεις. Το χειμώνα μπορεί να κάνεις και 500 με 1000 μέτρα. Δεν είναι καμιά τεράστια διαφορά άξια για να σε ανυσηχεί. Κατά τα άλλα όπως σου είπαν οι υπόλοιποι επέλεξε εγκαταστάτη και μετά σύστημα.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Απ: Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Τετ 13 Φεβ, 2013 00:43

f3d0n έγραψε:Ευχαριστώ που μου απάντησες tsopirs! Επειδή κάτι που έψαξα είδα ότι στα turbata αυτοκίνητα βαζουν οι περισσότεροι υγρού ψεκασμού! Αυτές οι μάρκες που αναφέρεις προσφέρουν τέτοιου είδους κιτ? Και μια (ίσως χαζή δεν ξερω) ερώτηση... Έχω ακούσει ότι ο κινητήρας αρχίζει να ψεκάζεται από υγραέριο όταν φτάσει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία! Οκ το καλοκαίρι φτάνει γρήγορα! Το χειμώνα με χιονια και θερμοκρασίες κάτω απο το 0, όπως και να το κάνουμε αργεί να ζεσταθεί... Μέχρι να ζεσταθεί θα καίει βενζίνι μόνο? :think:

Μέχρι να ανεβάσει λίγο θερμοκρασία καίει μόνο βενζίνη.. Μην φανταστείς κανένα 2-3 λεπτά σε -... Μπορείς να πας σε υγρό γιατί όπως είπες βάζουν οι πιο πολλοί σε turbo.. Εγώ πάντως έχω αέριο και στα 40000 αλλάξανε στην εγγύηση μια μπεκιερα.. Το αμάξι πάει καλύτερα από την βενζίνη.. Δυναμομετρηθηκε με χαλασμένη μπεκιερα και έβγαλε 213 άλογα.. Αν δεν μπορείς να βρεις έναν καλό εγκατάσταση, πάνε σε υγρό.. Βέβαια με τα χιλιόμετρα που λες ότι διασχίζεις το χρόνο άποψη μου είναι να μείνεις στην βενζίνη.. Τον υγρό δεν θα τον αποσβεσεις πότε..

Στάλθηκε από το Novo7Fire μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Fiat Grande Punto Abarth 155hp (turbo)

Δημοσίευσηαπό f3d0n » Τετ 13 Φεβ, 2013 15:40

Ναι η αλήθεια είναι ότι το έχω για βολτάδικο! Άρχισα το thread γιατί είχα δει κάτι προσφορές στα 750-1000euro την εγκατάσταση, αλλά δεν πρόκειτε να δώσω 2000 τωρα για 5000Km το χρονο...
Επίσης πιστεύω ότι αξίζει να το γράψω τη παρακάτω εμπειρία μου παρόλο που δεν είναι τεχνικό Thread αυτο και ούτε έχει σχέση με υγραέριο! (Όποιος admin θέλει μπορεί να το διαγάψει-μετακινήσει, δεν με ενδιαφέρει εγώ θα το γράψω! :angel: )
Από μια συζήτηση που είχαμε με ένα φιλαράκι μου (έχει Peugeot 207 GT) μου είπε ότι μειώθηκε η κατανάλωση του αλλάζοντας το εργοστασιακό τελικό του με τελικό από 207RC! Επειδή "ένιωθα" ότι το Abarth μου ήταν αρκετά "μπουκωμένο" πήγα για το "χαβαλε" να βάλω ένα τελικό (ελεύθερο-χειροποίητο) να δω τι παίζει τελικά! Αυτά που είδα ΑΜΕΣΑ στη κατανάλωση ήταν:
(*Οι αριθμοί είναι στιγμιαίες καταναλώσης που μου δείχνει στο καντραν του αυτοκινήτου μου)
Στη 1η ταχύτητα: Με εργοστασιακό τελικό δεν είχα δει ποτέ κάτω απο 25L/km... Με το καινούργιο τελικό 14-18L/km!
2η ταχύτητα: Εργοστασιακό: 22-25L/km... Καινούργιο τελικό 16-22L/km (Τη δευτερα τη πατάω λίγο πιο πολύ εγώ συγκριτικά με τη 1η)
3η ταχύτητα: Εργοστασιακό 11-18L/km... Καινούργιο τελικό 7,6-14,5L/km
4η ταχύτητα: Εργοστασιακό 9-14L/km... Καινούργιο τελικό 6,8-13L/km
5η ταχύτητα: (δεν θυμάμαι τίποτα πραγματικά)!
6η ταχύτητα: Εργοστασιακό 4,6-8+L/km... Καινούργιο τελικό 3,6-7+
Οι αριθμοί αφορούν ΜΟΝΟ οικονομική οδήγηση στο αυτοκίνητο! Οι τιμές αναλογούν σε 29km που διένυσα από τον εξατμισά στο σπίτι μου (Πολλά φαναρια, και 2-3 ευθείες που έβαλα 6η)
Γνωρίζω ότι είμαι εκτός θέματος αλλά πραγματίκα μου έκανε φοβερή εντύπωση στα νούμερα! Συνοψίζοντας:
Θετικά: 1) Μειώμένη κατανάλωση σε ΟΛΕΣ τις ταχύτητες!, 2) Μπάσος ήχος που επέλεξα εγώ! 3) Κόστος 150euro
Αρνητικά: Μόνο ένα... Πιστεύω ότι έχασα λίγη δύναμη στα χαμηλά... Στα ψήλα ίδια όπως πριν ήμουν!
Προσωπική εμπειρία: Είμαι ΠΑΡΑ πολύ ευχαριστημένος με τη δουλεία που έγινε σε θέματα κατανάλωσης και ήχου και ελπίζω να παραμείνουν έτσι! :D
* Ελπίζω να μη θεωρηθώ από καχύποπτους οτι παροτρύνω "έμμεσα-αμεσα" να βάλετε εξάτμιση... Δεν έχω να έχω να κάνω με το χώρο του αυτοκινήτου και οπως δήλωσα και παραπάνω απλά παραθέτω τη δική μου εμπειρία! (Ίσως βοηθήσει κάποιον άλλο ιδιοκτήτη Abarth!)
Ευχαριστώ πάντως ΟΛΑ τα παλικάρια που ασχολήθηκαν με το προβλήμα μου και μου έδωσαν τις συμβουλές τους! :clap: :thumbup:
f3d0n
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 11 Φεβ, 2013 16:13


Επιστροφή στο Fiat

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης