georgetjet έγραψε:1. Το icom δουλεύει με των εγκέφαλο του αυτοκινήτου , δεν έχει δεύτερο εγκέφαλο (για να τον κάνει ρύθμιση κάποιος άσχετος έχουμε πόλους εδώ στην Ελλάδα και να πάρεις τον κινητήρα σε μερικά χιλιόμετρα στο χέρι )και συνεπώς για τον ρυθμό ψεκασμού των μπεκ υγραερίου είναι υπεύθυνος ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου , το μόνο πράγμα που ρυθμίζετε στο icom είναι η διάμετρος των ζινκλεριων που θα τοποθετηθούν στην μπεκέρα έτσι ώστε το μείγμα να είναι το ίδιο σε θερμίδες με την βενζίνα
Το οτι δεν βγαζει το λαπτοπ ο ''μπαρπαμητσος'' και να αρχιζει να ''ζωγραφιζει'' ( ) προγμαμματιζοντας το συστημα μας, αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει παραλληλο εγκεφαλο ο οποιος ειναι ΑΠΟΛΥΤΟΣ απαραιτητος για την σωστη λειτουργεια του lpg κιτ. Αυτος ειναι που περνει τιμες απο τον εγκεφαλο του ι.χ. και τις μεταφραζει σε αντιστοιχη ποσοτητα υγραεριου που πρεπει να ψεκαστει αλλα αν το παρεις χονδρικα..στην τελικη ο εγκεφαλος του αμαξιου κανει κουμαντο...
georgetjet έγραψε: 2. Σε ένα χώρο καύσεως όταν εισέρχεται καύσιμο σε αέρια μορφή τότε η θερμοκρασία αυξάνετε κατακόρυφα σε σχέση με ένα υγρό καύσιμο όπως η βενζίνα στον κινητήρα (άπλα πραγματάκια που μαθαίνουν οι μηχανολόγοι μηχανικοί στο πρώτο μάθημα σε μηχανές εσωτερικής καύσης) το icom κάνει υγρό ψεκασμό
Και γω συμφωνω οτι ο υγρος ψεκασμος ειναι καλυτερος σαν ιδεα για τους λογους που αναφερεις αλλα ενα καλο συστημα αεριου ψεκασμου (π.χ. prins) ειναι αντιστοίχως το ιδιο ικανο να αποδώσει τα ιδια(..μαλλον σχεδον τα ιδια... ).
georgetjet έγραψε: το υγραέριο μεταφέρετε από την δεξαμενή μέσο μιας αντήλιας η οποία είναι εμβαπτισμένη στην δεξαμενή και μέσο σωλήνων υψηλής πιέσεως 25 μπαρ τόση πίεση έχει και δεξαμενή υγραερίου για να διατηρείτε σε υγρή μορφή κάτω από τα 25 μπαρ αεριοποιείται και έτσι φτάνει στην μπεκέρα σε υγρή μορφή και ψεκάζετε πάλι σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης από τα μπεκ υγραερίου όπως και η βενζίνη τα οποία είναι ολόιδια με τα μπεκ βενζίνης .
Εδω μια διευκρίνηση. Το υγραεριο υγροποιειται σε χαμηλη σχετικα πιεση, πολυ χαμηλοτερη απο αυτη που αναφερεις : ''Η συνήθης πρακτική είναι να υγροποιείται σε μια πίεση που μπορεί να είναι από περίπου 2 bar στους 20 °C για καθαρό βουτάνιο έως και 22bar (περίπου 22 φορές η ατμοσφαιρική, δηλαδή μια σχετικά υψηλή πίεση) στους 55 °C για καθαρό προπάνιο.'' ΠΗΓΗ: http://www.google.gr/url?sa=t&source=we ... 9-x3Hhc3HA . Για να καταλαβεις, το υγραεριο στη μπουκαλα εχει συνηθως πιεση περιπου 7 bar(ή και λιγοτερο), 30 bar εχει μεγιστη αντοχη η ρεζερβα lpg και περιπου στα 27 bar ανοιγει η βαλβιδα εκτονωσης του συστηματος μας-ριξε 1 ματια στη φωτο(κοκκινο κουμπι)
georgetjet έγραψε: 3. Το καύσιμο σε αέρια μορφή σε χ όγκο είναι φτωχότερο σε θερμίδες από το ίδιο καύσιμο σε υγρή μορφή γι΄αυτό και τα αυτοκίνητα με 4ης γενιάς καταναλώνουν περισσότερα λίτρα υγραέριο από ότι με βενζίνα για την ίδια χρίση του οχήματος και γι΄αυτό τα 4ης κάνουν παράλληλο ψεκασμό η γυρνάνε σε βενζίνα όταν πιέζουμε το αυτοκίνητο πόσο όταν έχουμε τούρμπο , το icom ψεκάζει το υγραέριο σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης με αποτέλεσμα να χρειάζεται λιγότερα λίτρα υγραερίου για την ίδια χρίση , επίσης όταν ένα καύσιμο ψεκάζετε σε ένα χώρο καύσεως στην ιδία μορφή (πχ υγρή) και το ένα έχει 112 εως 114 οκτάνια (υγραέριο) και το άλλο 95 οκτάνια (βενζίνα) πετυχαίνουμε καλύτερη και αποδοτικότατη καύση από το καύσιμο με τα περισσότερα οκτάνια , γι΄αυτό με το icom έχουμε ακόμη και λιγότερη κατανάλωση από την βενζίνα στην ίδια χρήση .
Σε αυτο θα συμφωνησω με τον gakost και θα προσθεσω μονο οτι το συστημα υγρου ψεκασμου κανει απλα καλυτερη διαχειρηση του καυσιμου.