Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 28 Σεπ, 2011 22:49

georgetjet έγραψε:1. Το icom δουλεύει με των εγκέφαλο του αυτοκινήτου , δεν έχει δεύτερο εγκέφαλο (για να τον κάνει ρύθμιση κάποιος άσχετος έχουμε πόλους εδώ στην Ελλάδα και να πάρεις τον κινητήρα σε μερικά χιλιόμετρα στο χέρι )και συνεπώς για τον ρυθμό ψεκασμού των μπεκ υγραερίου είναι υπεύθυνος ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου , το μόνο πράγμα που ρυθμίζετε στο icom είναι η διάμετρος των ζινκλεριων που θα τοποθετηθούν στην μπεκέρα έτσι ώστε το μείγμα να είναι το ίδιο σε θερμίδες με την βενζίνα


Το οτι δεν βγαζει το λαπτοπ ο ''μπαρπαμητσος'' και να αρχιζει να ''ζωγραφιζει'' ( :lol: ) προγμαμματιζοντας το συστημα μας, αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει παραλληλο εγκεφαλο ο οποιος ειναι ΑΠΟΛΥΤΟΣ απαραιτητος για την σωστη λειτουργεια του lpg κιτ. Αυτος ειναι που περνει τιμες απο τον εγκεφαλο του ι.χ. και τις μεταφραζει σε αντιστοιχη ποσοτητα υγραεριου που πρεπει να ψεκαστει αλλα αν το παρεις χονδρικα..στην τελικη ο εγκεφαλος του αμαξιου κανει κουμαντο... :thumbup:

georgetjet έγραψε: 2. Σε ένα χώρο καύσεως όταν εισέρχεται καύσιμο σε αέρια μορφή τότε η θερμοκρασία αυξάνετε κατακόρυφα σε σχέση με ένα υγρό καύσιμο όπως η βενζίνα στον κινητήρα (άπλα πραγματάκια που μαθαίνουν οι μηχανολόγοι μηχανικοί στο πρώτο μάθημα σε μηχανές εσωτερικής καύσης) το icom κάνει υγρό ψεκασμό


Και γω συμφωνω οτι ο υγρος ψεκασμος ειναι καλυτερος σαν ιδεα για τους λογους που αναφερεις αλλα ενα καλο συστημα αεριου ψεκασμου (π.χ. prins) ειναι αντιστοίχως το ιδιο ικανο να αποδώσει τα ιδια(..μαλλον σχεδον τα ιδια... :D ).

georgetjet έγραψε: το υγραέριο μεταφέρετε από την δεξαμενή μέσο μιας αντήλιας η οποία είναι εμβαπτισμένη στην δεξαμενή και μέσο σωλήνων υψηλής πιέσεως 25 μπαρ τόση πίεση έχει και δεξαμενή υγραερίου για να διατηρείτε σε υγρή μορφή κάτω από τα 25 μπαρ αεριοποιείται και έτσι φτάνει στην μπεκέρα σε υγρή μορφή και ψεκάζετε πάλι σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης από τα μπεκ υγραερίου όπως και η βενζίνη τα οποία είναι ολόιδια με τα μπεκ βενζίνης .


Εδω μια διευκρίνηση. Το υγραεριο υγροποιειται σε χαμηλη σχετικα πιεση, πολυ χαμηλοτερη απο αυτη που αναφερεις : ''Η συνήθης πρακτική είναι να υγροποιείται σε μια πίεση που μπορεί να είναι από περίπου 2 bar στους 20 °C για καθαρό βουτάνιο έως και 22bar (περίπου 22 φορές η ατμοσφαιρική, δηλαδή μια σχετικά υψηλή πίεση) στους 55 °C για καθαρό προπάνιο.'' ΠΗΓΗ: http://www.google.gr/url?sa=t&source=we ... 9-x3Hhc3HA . Για να καταλαβεις, το υγραεριο στη μπουκαλα εχει συνηθως πιεση περιπου 7 bar(ή και λιγοτερο), 30 bar εχει μεγιστη αντοχη η ρεζερβα lpg και περιπου στα 27 bar ανοιγει η βαλβιδα εκτονωσης του συστηματος μας-ριξε 1 ματια στη φωτο(κοκκινο κουμπι) Εικόνα

georgetjet έγραψε: 3. Το καύσιμο σε αέρια μορφή σε χ όγκο είναι φτωχότερο σε θερμίδες από το ίδιο καύσιμο σε υγρή μορφή γι΄αυτό και τα αυτοκίνητα με 4ης γενιάς καταναλώνουν περισσότερα λίτρα υγραέριο από ότι με βενζίνα για την ίδια χρίση του οχήματος και γι΄αυτό τα 4ης κάνουν παράλληλο ψεκασμό η γυρνάνε σε βενζίνα όταν πιέζουμε το αυτοκίνητο πόσο όταν έχουμε τούρμπο , το icom ψεκάζει το υγραέριο σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης με αποτέλεσμα να χρειάζεται λιγότερα λίτρα υγραερίου για την ίδια χρίση , επίσης όταν ένα καύσιμο ψεκάζετε σε ένα χώρο καύσεως στην ιδία μορφή (πχ υγρή) και το ένα έχει 112 εως 114 οκτάνια (υγραέριο) και το άλλο 95 οκτάνια (βενζίνα) πετυχαίνουμε καλύτερη και αποδοτικότατη καύση από το καύσιμο με τα περισσότερα οκτάνια , γι΄αυτό με το icom έχουμε ακόμη και λιγότερη κατανάλωση από την βενζίνα στην ίδια χρήση .


Σε αυτο θα συμφωνησω με τον gakost και θα προσθεσω μονο οτι το συστημα υγρου ψεκασμου κανει απλα καλυτερη διαχειρηση του καυσιμου.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό strofimios » Πέμ 29 Σεπ, 2011 21:29

Το lpg μπορει να εχει παραπανω οκτανια αλλα εχει μικροτερη ταχυτητα μεταδοσης φλογας.Εγω εχω κανει τις δοκιμες μου και εχω καταληξει σε μια καταναλωση της ταξεως του +-15% σε σχεση με τη βενζινη,με το icom.
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg
strofimios
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 15:07

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό delmoras » Παρ 18 Μάιος, 2012 09:18

Φίλε μου και εγώ προσφατα Zavoli έβαλα από την autogas . Ο κολλητός μου με έβαλε στο τριπακι και δεν το έχω μετανιώσει . Όταν ήταν φαντάρος έβαλε υγραεριοκίνηση στην Ορεστιάδα στην Διαμαντης Ο.Ε. www.diamantisoe.gr όπου να φανταστείς και εγώ εκεί τραβήχτηκα μιας και τα παιδιά ξέρουν τη δουλειά καλά από ότι αποδείχτηκε . Λογικά για σενα μάλλον μακρια θα πέφτει αυτό που έχω να σου πω συνδυασμός καλού συστήματος υγραεριοκίνηση με εγγύηση + καλός μάστορας
delmoras
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 18 Μάιος, 2012 09:13

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Σάβ 15 Δεκ, 2012 18:00

Ένα μισή χρόνο τώρα μετά την τελευταία φορά που έπαθα αβαρία να μην το ματιάσω όλα καλά τη καλά τέλια έχω κάνει 54.000 χιλ. απροβλημάτιστα, έκανα απόσβεση των περασμένο Μάιο όλα καλά σας το προτείνω ανεπιφύλακτα :thumbup:
Και τα γκάζια :thumbup: γκάζια :thumbup: όχι να σέρνετε όπως κάποια αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει με 4ης γενιάς :thumbdown:
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό Konpar » Κυρ 01 Σεπ, 2013 20:55

Νεοτερα εχουμε απο μετατροπες σε lpg?
Konpar
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 31 Αύγ, 2013 23:03

Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό cosygatos » Κυρ 01 Σεπ, 2013 22:51

Εδω! Bravo sport. Lpg europegas OBD CAN, πνεύμονας magic 3, μπεκ Hana. Πολύ καλα τα πρώτα 5000χλμ, οριακά αισθητή η πτώση απόδοσης, μια χαρα, +πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα! Προβλήματα: Πολύ αυξημένη κατανάλωση απο ότι περίμενα και ακούω (+30%, ενώ γενικα παιζει +10-15%)), ενώ τελευταία έχω και ζόρι στην πρωινή εκκίνηση. Υποψιάζομαι ότι και τα δυο αυτα έχουν κοινή ρίζα, πολύ πλούσιο μίγμα, που πιθανώς το έβαλε ο εγκαταστάτης για να μην κρεμάσω ποτε απο τροφοδοσία ένεκα των 150ps και 24Nm. Αν χειροτερέψει το πρωινο θα πάω να το δούμε, ισως με μια νέα ρύθμιση, αν είμαι τυχερός θα κάνω και παραπάνω οικονομία!
cosygatos
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ 08 Απρ, 2013 14:52

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Δευτ 02 Σεπ, 2013 00:20

georgetjet έγραψε:Ένα μισή χρόνο τώρα μετά την τελευταία φορά που έπαθα αβαρία να μην το ματιάσω όλα καλά τη καλά τέλια έχω κάνει 54.000 χιλ. απροβλημάτιστα, έκανα απόσβεση των περασμένο Μάιο όλα καλά σας το προτείνω ανεπιφύλακτα :thumbup:
Και τα γκάζια :thumbup: γκάζια :thumbup: όχι να σέρνετε όπως κάποια αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει με 4ης γενιάς :thumbdown:

Εγώ έχω οδηγήσει δύο ίδια αμαξια με 4ης και πάνε καλά(καλύτερα από βενζίνη) . Ένα μεlovato και ένα με tartarini.. Το 1ο έχει 23000km και το δεύτερο 11000

Sent from my Novo7Fire using Tapatalk 4
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Δευτ 02 Σεπ, 2013 00:22

cosygatos έγραψε:Εδω! Bravo sport. Lpg europegas OBD CAN, πνεύμονας magic 3, μπεκ Hana. Πολύ καλα τα πρώτα 5000χλμ, οριακά αισθητή η πτώση απόδοσης, μια χαρα, +πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα! Προβλήματα: Πολύ αυξημένη κατανάλωση απο ότι περίμενα και ακούω (+30%, ενώ γενικα παιζει +10-15%)), ενώ τελευταία έχω και ζόρι στην πρωινή εκκίνηση. Υποψιάζομαι ότι και τα δυο αυτα έχουν κοινή ρίζα, πολύ πλούσιο μίγμα, που πιθανώς το έβαλε ο εγκαταστάτης για να μην κρεμάσω ποτε απο τροφοδοσία ένεκα των 150ps και 24Nm. Αν χειροτερέψει το πρωινο θα πάω να το δούμε, ισως με μια νέα ρύθμιση, αν είμαι τυχερός θα κάνω και παραπάνω οικονομία!

Μάλλον πολύ πλούσια μείγμα, δες το μην το αφήνεις..δεν είναι πολλά 150 άλογα. Και η αίσθηση πρέπει να είναι ότι το αμάξι χαμηλά με αέριο φωρτωνει πιο καλά και πιο γρήγορα

Sent from my Novo7Fire using Tapatalk 4
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό Konpar » Δευτ 02 Σεπ, 2013 01:09

cosygatos έγραψε:Εδω! Bravo sport. Lpg europegas OBD CAN, πνεύμονας magic 3, μπεκ Hana. Πολύ καλα τα πρώτα 5000χλμ, οριακά αισθητή η πτώση απόδοσης, μια χαρα, +πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα! Προβλήματα: Πολύ αυξημένη κατανάλωση απο ότι περίμενα και ακούω (+30%, ενώ γενικα παιζει +10-15%)), ενώ τελευταία έχω και ζόρι στην πρωινή εκκίνηση. Υποψιάζομαι ότι και τα δυο αυτα έχουν κοινή ρίζα, πολύ πλούσιο μίγμα, που πιθανώς το έβαλε ο εγκαταστάτης για να μην κρεμάσω ποτε απο τροφοδοσία ένεκα των 150ps και 24Nm. Αν χειροτερέψει το πρωινο θα πάω να το δούμε, ισως με μια νέα ρύθμιση, αν είμαι τυχερός θα κάνω και παραπάνω οικονομία!

30% ειναι παρα πολυ , θα αργησεις να κανεις αποσβεση.
Konpar
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 31 Αύγ, 2013 23:03

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό mjulio » Σάβ 01 Φεβ, 2014 01:09

Καλησπέρα,
Έχει κάποιος κάποια επιπλέον πληροφορία για εγκατάσταση στο εν λόγο αυτοκίνητο?
Ο φίλος που άνοιξε το thread μήπως μπορεί να μας πει τώρα που έχουν περάσει 3 χρόνια αν είχε άλλα προβλήματα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον μας χαρίσει λίγο από το χρόνο του για να μας δώσει πληροφορίες.
mjulio
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Δευτ 13 Ιαν, 2014 16:47

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Fiat

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες