yanis66 έγραψε:Παιδιά όσοι βάλατε σε Xtrail υγραέριο και κάνετε πάνω από 20.000 χλμ. να μου το πείτε για να χαρώ. Εγώ πάντως την πάτησα! Μου κατέστρεψε τον κινητήρα και τον καταλύτη. Ζημιά: 8.500 € Η συνέχεια στα δικαστήρια!
Πάντως απευθύνομαι στους μηχανικούς οι οποίοι παρασύρουν τον κόσμο να βάλει υγραέριο, χωρίς να τους λένε την αλήθεια, ότι δηλαδή υπάρχουν σοβαρές παρενέργειες και οτι δεν έχει δοκιμαστεί σε νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα: σε λίγο καιρό δεν θα ξέρετε που να κρυφτείτε!!!
Πείτε την αλήθεια στον κόσμο οτι για να κάψει υγραέριο ένας σύγχρονος κινητήρας θα πρέπει να έχει ενισχυμένο μπλόκ που να αντέχει στις υψηλότατες θερμοκρασίες που δημιουργεί το υγραέριο, παρέμβαση στα πιστόνια,στα ελατήρια,στις βαλβίδες, αντικατάσταση καταλύτη ή τοποθέτηση προκαταλύτη και χίλια δυό κέρατα. Πράγμα που κάνει ασύμφορη την τοποθέτηση υγραερίου. Γι αυτό δεν λέτε την αλήθεια, γιατί απλά δεν θα έκανε κανένας μετατροπή που θα κόστιζε 5.000 € και άνω.
Εύχομαι σε όλους τους υγραεριόπληκτους καλό κουράγιο και καλούς δικαστικούς αγώνες. Πάντως εδώ στη Θεσσαλονίκη γίνεται της πουτάνας. Κλαίει πολύς κόσμος!!!!
Η Vialle που διαθέτει kit κυρίως για σύγχρονα μοντέλα, πριν βγάλει επίσημα κάποιο kit μετατροπής προς πώληση, το δοκιμάζει πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο. Βλέπω λοιπόν στον πιο πρόσφατο κατάλογό της οτι διαθέτει αντίστοιχο kit για το δίλιτρο X-TRAIL με κωδικό μηχανής MR20DE.
Το γεγονός οτι δεν προσφέρει επέκταση εγγύησης (δηλαδή ασφαλιστική κάλυψη κινητήρα κλπ.) ίσως αυτό κάτι σημαίνει για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Όμως τα 20.000 χλμ. είναι πολύ λίγα για να δημιουργηθεί τέτοια ζημιά.