chrisd έγραψε:Δεν ειναι θεμα του αεριου.
Κανε εναν καθαρισμο μπεκ και ογκομετρηση να δεις σε τι κατασταση ειναι.
Αν συνεχισει τα ιδια ψαξε σε διαφορα περιφερειακα του οχηματος οπως ο αισθητηρας μαζας αερος η ΜΑΦ που ειναι κοντα στο φιλτροκουτι.Σε περιπτωση που ειναι βρωμικος κανει πολλα τρελα.
Ο μηχανικός σύνδεσε το διαγνωστικό πριν το βάλει μπρος (κρύο) σήμερα το πρωί.
Και δεν βρήκε κάτι, οπότε υποθέτουμε πως από ηλεκτρονικής πλευράς οι αισθητήρες και τα λοιπά ηλεκτρικά συστήματα είναι εντάξει.
Δοκίμασα να βγάλω τον αισθητήρα αέρος και να το βάλω μπρος χωρίς αυτόν.
Κρύο εννοείται.
Δεν επερνε μπρος. Με το που άφηνα τη μίζα έσβηνε, ενώ ακουγόταν που έπερνε μπρος λίγο πριν αφήσω τη μίζα.
Δεν μπορούσε να κρατηθεί ούτε μισό δευτερόλεπτο. 3 φορές πάτησα μίζα και το ίδιο.
Με το που σύνδεσα πάλι τον αισθητήρα πήρε και έκανε τα δικά του. Δεν είχε ρετάρει αλλά μπούκωνε στο γκάζι.
Θέλει να πατήσεις λίγο γκάζι να ξεμπουκώσει και να ανεβάσει στροφές για να ξεκινήσει.
Με λίγα λόγια, ή θα φας τον συμπλέκτη μέχρι να ξεκινήσει, ή θα σου σβήσει, ή θα περιμένεις κάνα 5λεπτο να ζεσταθεί αρκετά.
Η φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας είναι περίπου στη μέση (50%). Όταν ο δείκτης θερμοκρασίας δείξει περίπου λίγο πάνω από 10% τότε στρώνει αισθητά
Μέχρι τότε προσπαθεί... Όταν είναι γυρισμένο σε
αποκλειστική χρήση βενζίνης φυσικά - γιατί μέχρι τότε το αέριο θα έχει πάρει ήδη μπρος και θα δουλεύει ρολόι το αμάξι.
Ενώ αν είναι μόνο σε βενζίνη, τότε κάπου στο 10% του δείκτη θερμ. στρώνει αισθητά.
Δηλαδή αν είναι στο αυτόματο και μπει το αέριο στρώνει. και αν το γυρίσεις πάλι σε βενζίνη ενώ δεν έχει ζεσταθεί αρκετά (δηλαδή δεν έχει κουνηθεί ο δείκτης) τότε πάλι τα ίδια.
Όταν ζεσταθεί τελείως και πιάσει την φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας τότε δεν καταλαβαίνεις με τί καύσιμο πηγαίνεις
Δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνει πότε βγαίνει. ακόμα και σε επιτάχυνση με φουλ γκάζι αν κάποιος πατήσει το κουμπί δεν καταλαβαίνεις κόψιμο.
Μόνο όταν τελειώσει το υγραέριο νιώθεις ένα μικρό κοψιματάκι.