Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρωινά προβληματα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 13:41

Δεν ειναι θεμα του αεριου.
Κανε εναν καθαρισμο μπεκ και ογκομετρηση να δεις σε τι κατασταση ειναι.
Αν συνεχισει τα ιδια ψαξε σε διαφορα περιφερειακα του οχηματος οπως ο αισθητηρας μαζας αερος η ΜΑΦ που ειναι κοντα στο φιλτροκουτι.Σε περιπτωση που ειναι βρωμικος κανει πολλα τρελα.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 14:00

hlias έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:
Δεν έχω σκοπό να καθαρίσω τα μπεκ, αν και έχουν 132.000km


γιατι ?


Γιατί μέχρι 500χλμ μετά την εγκατάσταση το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά.
Έπερνε κανονικά μπρος, ούτε ρεταρίσματα ούτε μπουκώματα.
Με τον καθαρισμό πεταλούδας είδα διαφορά, λίγο πατάς το γκάζι και φεύγει!
Αν δώ διαφορά αύριο το πρωί ή σήμερα αργά το βράδυ.
Και το πρόβλημα λυθεί ακόμα και με χρήση υγραερίου, τότε θα καθαρίσω και τα μπεκ.
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 14:14

chrisd έγραψε:Δεν ειναι θεμα του αεριου.
Κανε εναν καθαρισμο μπεκ και ογκομετρηση να δεις σε τι κατασταση ειναι.
Αν συνεχισει τα ιδια ψαξε σε διαφορα περιφερειακα του οχηματος οπως ο αισθητηρας μαζας αερος η ΜΑΦ που ειναι κοντα στο φιλτροκουτι.Σε περιπτωση που ειναι βρωμικος κανει πολλα τρελα.

Ο μηχανικός σύνδεσε το διαγνωστικό πριν το βάλει μπρος (κρύο) σήμερα το πρωί.
Και δεν βρήκε κάτι, οπότε υποθέτουμε πως από ηλεκτρονικής πλευράς οι αισθητήρες και τα λοιπά ηλεκτρικά συστήματα είναι εντάξει.

Δοκίμασα να βγάλω τον αισθητήρα αέρος και να το βάλω μπρος χωρίς αυτόν.
Κρύο εννοείται.
Δεν επερνε μπρος. Με το που άφηνα τη μίζα έσβηνε, ενώ ακουγόταν που έπερνε μπρος λίγο πριν αφήσω τη μίζα.
Δεν μπορούσε να κρατηθεί ούτε μισό δευτερόλεπτο. 3 φορές πάτησα μίζα και το ίδιο.
Με το που σύνδεσα πάλι τον αισθητήρα πήρε και έκανε τα δικά του. Δεν είχε ρετάρει αλλά μπούκωνε στο γκάζι.
Θέλει να πατήσεις λίγο γκάζι να ξεμπουκώσει και να ανεβάσει στροφές για να ξεκινήσει.

Με λίγα λόγια, ή θα φας τον συμπλέκτη μέχρι να ξεκινήσει, ή θα σου σβήσει, ή θα περιμένεις κάνα 5λεπτο να ζεσταθεί αρκετά.
Η φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας είναι περίπου στη μέση (50%). Όταν ο δείκτης θερμοκρασίας δείξει περίπου λίγο πάνω από 10% τότε στρώνει αισθητά
Μέχρι τότε προσπαθεί... Όταν είναι γυρισμένο σε αποκλειστική χρήση βενζίνης φυσικά - γιατί μέχρι τότε το αέριο θα έχει πάρει ήδη μπρος και θα δουλεύει ρολόι το αμάξι.
Ενώ αν είναι μόνο σε βενζίνη, τότε κάπου στο 10% του δείκτη θερμ. στρώνει αισθητά.
Δηλαδή αν είναι στο αυτόματο και μπει το αέριο στρώνει. και αν το γυρίσεις πάλι σε βενζίνη ενώ δεν έχει ζεσταθεί αρκετά (δηλαδή δεν έχει κουνηθεί ο δείκτης) τότε πάλι τα ίδια.

Όταν ζεσταθεί τελείως και πιάσει την φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας τότε δεν καταλαβαίνεις με τί καύσιμο πηγαίνεις
Δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνει πότε βγαίνει. ακόμα και σε επιτάχυνση με φουλ γκάζι αν κάποιος πατήσει το κουμπί δεν καταλαβαίνεις κόψιμο.
Μόνο όταν τελειώσει το υγραέριο νιώθεις ένα μικρό κοψιματάκι.
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 15:00

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε accent και το διαγνωδτικό δεν έδειχνε τίποτα. Είναι πολλά αμάξια που ο εγκέφαλος δείχνει κάτι μόνο όταν χαλάσει τελείως και όχι όταν έχει κάποιο πρόβλημα. Τελικά μετά από πολύ άκαρπο ψάξιμο το πρόβλημα διορθώθηκε αλλάζοντας τον πολλαπλασιαστή. Και πως καταλήξαμε σε αυτόν; μια μέρα με βροχή άναψε το λαμπάκι μηχανής και το πήγα στο συνεργείο. Εκεί έριξαν ένα υγρό καθαρισμού μηχανής πάνω στον πολλαπλασιαστή και άρχισε να βγάζει σπινθίρες ενώ δεν πρέπει. Και το λαμπάκι μηχανής ξαναάναψε. Έτσι το αλλάξαμε και όλα εντάξει.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 15:46

Να είναι πολλαπλασιαστής; Έτσι απλά; 500χλμ μετά την μετατροπή; Και δεν θυμάμαι πόσες μέρες ήταν... ούτε μια βδομάδα...
Διαφωτίστε με λίγο ρε παιδιά... Μπορεί το πρόβλημά μου να είναι από την πεταλούδα;

Και επίσης, να υπενθυμίσω πως με κάθε νέο γέμισμα του ρεζερβουάρ τα ρεταρίσματα σταματούσαν.
Και φουλαρισμένο ήταν κομπλέ, μόνο που μπούκωνε.
Τον τελευταίο μήνα ξανα άρχισε πάλι να ρετάρει (ακόμα και με γεμάτο ντεπόζιτο)
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 19:49

Έχω καθαρίσει την πεταλούδα στα πλαίσια του service και το αυτοκίνητο πάει καλύτερα όπως και τα μπεκ όταν άλλαξα την αντλία βενζίνης. Το πρόβλημα δεν λύθηκε.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 19:53

Και εγώ το ίδιο έλεγα. Αλλά ήταν έτσι απλά ο πολλαπλασιαστής.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Σάβ 03 Νοέμ, 2012 20:38

Πόσο ο πολλαπλασιαστής;
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 04 Νοέμ, 2012 10:14

Στο accent ήταν 60ευρώ με την τοποθέτηση.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Κυρ 04 Νοέμ, 2012 11:01

Για να καταλαβω και εγω ρε παιδια.Καποιοι ειχατε προβλημα εκκινησης και εφταιγε πολλαπλασιαστης.οταν ηταν ζεστο το αμαξι γιατι δεν σας εκανε τιποτα?
Καπου μπερδευτικα μαλλον...
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 33 επισκέπτες