Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρωινά προβληματα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 04 Νοέμ, 2012 11:50

Μάλον ο πολλαπλασιαστής έχανε σπινθήρα προς τον αέρα σε συνθήκες υγρασίας και κρύου. Προφανώς και ζεστός θα έχανε αλλά όχι τόσο που να αντιλαμβανόμαστε τη διαφορά.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Κυρ 04 Νοέμ, 2012 12:03

Καθε κυλινδρος εχει δικο του πολλαπλασιαστη στα hyundai οπως στα toyota?
Πολλαπλασιαστης και πιπα ειναι ενα δυλαδη?
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 04 Νοέμ, 2012 18:33

Στα accent ο πολλαπλασιαστής είναι ένα κομάτι
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό asterios04 » Δευτ 05 Νοέμ, 2012 01:33

κατ αρχην ευχαριστω παιδια για τις πολυτιμες συμβουλες σας
θα ληφθουν σοβαροτατα υπ οψιν

για τον φιλο που ρωτησε. εχω συστημα αεριου ψεκασμου lovato και λαδιερα

και παλι ευχαριστω
asterios04
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιούλ, 2011 09:13

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό rocky » Τρί 13 Νοέμ, 2012 21:22

καλησπέρα σε όλους τους υγραεροκίνητους.Εχω διαβάσει όλες τις καταχωρίσεις στην συγκεκριμένη ενότητα και πιστεύω οτι ορισμένους ίσως τους βοηθήσω.Εχω ενα ΚΙΑ PROCEED 1600 me 46.000 χιλ με υγραέριο.Δέν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα μέχρι τις αρχές του περασμένου Σεπτέμβρη.Απο εκεί και μετά όμως το πρωί έπερνε μπροστά μετα απο παρατεταμένο μιζάρισμα και αμέσως μετά έσβηνε.Με δεύτερη μιζιά έπερνε αλλα δέν δούλευε στρωτά (πετάριζε η ανευοκατεύαζε στροφές).Επείσης οταν έδινα γκάζι μπούκωνε (έπεφταν οι στροφές) και οταν ξεκινούσα έκανε κάτι τρελά κοψίματα λές και είχε λόξιγκα.Ολα τα παραπάνω εξαφανίζονταν αν περίμενα το αυτοκίνητο να ζεσταθεί και να γυρίσει στο αέριο.Το θέμα ήταν οτι όταν ήταν ζεστό δεν είχε πρόλημα ούτε και στην βενζίνη. Δοκίμασα αρκετά πράγματα οπως παρατεταμένη κινηση με βενζίνη, σβήσιμο με βενζίνη αλλα συνέχεια τα ίδια. Αποφάσισα να πάω συνεργείο αλλα σκέφτηκα να ξοδέψω πρώτα την βενζίνη μήπως παρ ελπίδα έστρωνε.Πράγματι πριν απο 10 μέρες τελείωσα σχεδόν (είχαν μείνει 5-7 λίτρα)με την παλιά βενζίνη και έβαλα ένα 20αρικο εκο 95.Το επόμενο πρωί πάλι τα ίδια αλλα απο εκεί και μετα δηλαδή εδώ και 9 ημέρες το αυτοκίνητο ρολόι.ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα.Το πρόβλημα ήταν η παλιά βενζίνη.Ειχα δώσει το αυτοκίνητο σε συγγενή μου τελη Ιουλίου να παει γευγελί (σκοπια) και αυτος μου το έφερε σχεδόν γεμάτο βενζίνη για να με ευχαριστήσει.Ολο τον Αυγουστο το αυτοκίνητο δούλευε καλά αλλα απο εκεί και μετά το χάος.Προσοχή στην κακή βενζίνη απ'οπου κι αν προέρχετε.Ξοδέψτε την παλιά βενζίνη και δοκιμάστε με καινούρια.Ελπίζω να μην κούρασα.
rocky
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ, 2012 22:27

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Τρί 13 Νοέμ, 2012 23:22

Εχω κανει κ εγώ το ίδιο!
πριν την εγκατάσταση ειχα γεμάτο ντεπόζιτο 45λ! περνάει μια βδομάδα και στη δεύτερη παω και το δίνω συνεργείο για μετατροπή! ειχα μεσα κατω απο τη μεση <20λ! και λεω τώρα δεν χρειάζεται να γεμίσω παλι! όταν το πηρα ειχε λίγο κατω απ το 1/4! και δεν εβαλα! 500χλμ μετα αρχισε το πανηγύρι! το αφησα έτσι οσπου στραγγιξε! ο δείκτης εφτασε στο πάτωμα! οταν γυρνουσα το κλειδι ο δείκτης δεν κουνιοταν! αμφιβάλλω αν ειχε πανω απο 2 λιτρα μεσα! τότε αρχισε η ιστορία με τα μπουκωματα! κ
πηγα να βαλω βενζίνη και ξεκινησα κρυος! και ξαφνικά βλέπω πως το αμαξι δεν επιταχυνει... κατι με κρατάει.. και ξαφνικά με αφήνει και πετάγομαι! πηγα έβαλα 5 ευρω shell! την επόμενη τπτ...
το ξανα αφηνω για άλλα 1000χλμ ίσως λιγότερα. ξανα τα ίδια! παω στο συνεργείο κ μου λεει φερτο να το δω! στο μεταξύ μου ειχε πει να δοκιμάσω δικιμασω διάφορα τεστ! σβησιμο με βενζίνη, αποσυνδεση των ηλεκτρ καλωδιων των μπεκ υγραερίου, πολλά on off με το κλειδι! αλλα ματαια! μου αλλαζει μπεκιερα αλλα τα ίδια! παω βαζω ενα 20ευρω shell και το δίνω να το δει! μου λεει δεν έχει πρόβλημα πηρε μια χαρά! και παραξενευομαι! οντως ήταν μια χαρα! Πότε ομως δεν το ξεκινουσα για να δω αν θα μπουκωνε στο ξεκίνημα... και πηγαινα εβαζα 10 ευρώ καθε βδομάδα μεχρι να γεμισει! το μισο και περισσότερο το γεμισα κ εγω στη γευγελη! και επι 3-4 μηνες το διατηρουσα γεμάτο! εβαζα 4-7 λίτρα καθε μήνα! στη γευγελη! απο Οκτώβριο αρχισε παλι τα ίδια, δεν είχα βάλει ενα μήνα! και άρχισα παλι να το ψαχνω... εκαψα ολη τη βενζίνη, αναψε λάμπακι, βαζω 100αρα bp 7.5 λίτρα! κανω καμια 10αρια χλμ με βενζίνη εκκινήσεις μεχρι τους κοφτες, αρκετο γκαζι κτλ... μετα 100χλμ με υγραεριο και την επομενη τα ίδια... παίρνω καθαριστικο stp petrol injector cleaner. βαζω μισο μπουκάλι και λιγότερο, συμπληρωνω με 11 λιτρα 95αρα bp εκανα 100χλμ, και για 2 μέρες (με χρήση υγραερίου παράλληλα) δεν είχα ιδιαίτερο θέμα! ειδα σημαντική βελτίωση. δεν ρεταρε! και με το πατημα του γκαζιου δεν επεφταν οι στροφες. νομιζες πως απέκτησε την χαμένη του δύναμη! αλλα στο ξεκίνημα ενα ηπιο κρατημα-μπουκωμα υπήρχε.. δε με ενοχλουσε ιδιαίτερα. αλλα σιγα σιγά αρχισε τα ίδια. μετα απο 5+ μέρες... λατουσες γκαζι και οι στροφες έπεφταν και έτρεμε! και μέχρι τώρα είμαι έτσι... η βενζίνη κοντεύει να τελειωσει! λεω να βαλω κανα 10αρικο ελιν! στο μεταξύ οσο το δουλευα με βενζίνη έκανε τα ίδια! αλλα είχε μια μικρή διαφορά προς το καλύτερο! ουτε τώρα ρεταρει! αλλα θέλει πολύ μιζα. και αν πατήσεις γκάζι σιγα σιγά τότε ανεβάζει στροφες αλλα αν επι τοπου πατησεις μια αποτομη να μαρσάρει τότε θα διστασει και θα πέσει.
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό panagoss » Τρί 27 Νοέμ, 2012 20:33

panagoss έγραψε:Και γω ομοιοπαθής FIAT DOBLO 1.2 τα πρώτα 30.000 κμ -μετά την εγκατάσταση πολωνικού συστήματος- δεν υπήρχε πρόβλημα. Σιγά σιγά όλο και πιό έντονο ρετάρισμα το πρωί. Δεν έχω αγγιξει τίποτα ούτε καν ετήσιο έλεγχο για αλλαγή φίλτρου. Ο εγκαταστάτης μηχανοπειρατής με αλλουνού άδεια εχει κλείσει πλέον. Είδωμεν...

Τελικά η βλάβη ευρέθη. Πήγα στον μηχανικό μου και με την υποψία επειδή χανόταν και λίγο νερό είπαμε να αλλάξουμε μπουζί. Τότε δεν ξεβιδόνοταν το 1ο και 2ο. Καίει λίγο λίγο νερό. Βγήκε το καπάκι για μηχανουργείο επ ευκαιρία των χλμ αλλάχθηκαν ιμάντες τρόμπα νερού και όταν τελείωσε η εργασία δούλευε ρολόι.
panagoss
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 08 Οκτ, 2012 08:37

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό stratos » Πέμ 29 Νοέμ, 2012 00:09

Eγω μεχρι τωρα εχω αλλαξει
μοτερακι ρελαντι
ποτενσιομετρο γκαζιου
βαλβιδα ψυχρης
4 καινουργια μπεκ
καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου
4 καινουργια μπουζι μαμισια
και σημερα αλλαξα και την αντλια βενζινης το προβλημα ητανε και στην βαλβιδα ψυχρης ¨η θερμοκρασιας ελπιζω αυριο να δουμε καμια ασπρη ημερα :ymhug:

παντως κοιταξτε και την βαλβιδα ψυχρης παιζει πολυ σοβαρο ρολο στην εκκινηση
Citroen Saxo 1.4 με συστημα my gas .................το αγαπαω
Άβαταρ μέλους
stratos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 11 Απρ, 2012 21:12

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό kostas1 » Πέμ 29 Νοέμ, 2012 01:07

Εγω εχω αλλάξει τα μπουζί και τον ψυχρής εκκίνησης την περασμένη εβδομάδα.Μπορώ να πω οτι είδα μια διαφορά στην ένταση και διάρκεια στα ρεταρισματάκια άλλα δεν παύουν να παραμένουν για μερικά δπλ ιδίως όταν πέφτουν οι στροφές.Μιλάμε πάντα για κρύο κινητήρα.Σκέφτομαι να αλλάξω δοκιμαστικά και τον ΜΑF.Προς το παρόν καλύπτω το πρόβλημα κρατώντας το στις 1500 στροφές μέχρι να ζεσταθεί...
Θα το παλαίψουμε και που θα πάει θα..νικήσουμε!! :clap: :clap: :clap: :lol:
Astra H 1.4 BRC
kostas1
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Πέμ 01 Νοέμ, 2012 15:15

Re: πρωινα προβληματα

Δημοσίευσηαπό stratos » Πέμ 29 Νοέμ, 2012 10:56

Τελικα το προβλημα λυθηκε μετα απο πολυ ψαξιμο και κοστος.
Το προβλημα ητανε συνθετο δηλαδη υπηρχε προβλημα στην βαλβιδα ψυχρης και στην αντλια βενζινης η οποια αντλια εχανε την πιεση της σιγα σιγα και απο οτι φαινετε και ο ενσωματωμενος ρυθμιστης της πιεσης δεν εκανε την δουλεια του.Σημερα το πρωι το αμαξι πειρε αμεσως και η συμπεριφορα του ειναι σαν καινουργιο. :clap:
Citroen Saxo 1.4 με συστημα my gas .................το αγαπαω
Άβαταρ μέλους
stratos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 11 Απρ, 2012 21:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 71 επισκέπτες