LPGas έγραψε:gioadam έγραψε:Επιστρέφω με λύση στο πρόβλημα, που ελπίζω να είναι μόνιμη. Φαίνεται ότι το ζήτημα που ταλαιπωρεί πάρα πολλούς από εμάς, αναφαίρεται σε πολλά topic's, με διαφορετικούς τίτλους, όπως: (Πρόβλημα εκκίνησης με κρύο κινητήρα,-Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο κτλ). Όπως ήδη έχω αναφέρει λοιπόν, έχω FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 εδώ και 5.000 χλμ. Όλα συμβαίνουν όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μόνο στη βενζίνη για τα πρώτα 1-2 λεπτά. Μόλις ζεσταθεί λιγάκι και ενεργ/θεί το αέριο, όλα καλά. Άν ξεκινήσω στη βενζίνη (πριν προλάβει να γυρίσει σε αέριο), μου πνίγει τις στροφές και κάνει και σκασίματα!!!
Μετά από συζήτηση με τον εγκαταστάτη μου και αφού απέκλεισε πολλές από τις αιτιάσεις των συμπασχόντων στο FORUM, αποφάσισε να μου αντικαταστήσει τα ακροφύσια των μπεκ του αερίου΄ (Φοράω μπεκιέρα της BRC τύπου Rail). Αντικατέστησε λοιπόν τα ακροφύσια των 2mm που εξ΄ αρχής μου είχε δηλώσει ότι είναι μάλλον λίγο μεγάλα για τα 95 άλογα του μοτέρ, με αυτά των 1,8mm. Το επιχείρημα έχει ως εξής: Τα μεγαλύτερα μπεκ του αερίου, τροφοδοτούσαν με πλουσιότερο μίγμα και ο παράλληλος εγκέφαλος χαρτογραφούσε αναλόγως, μεταφέροντας στο σβήσιμο του κινητήρα τα δεδομένα στον εγκέφαλο της τροφοδοσίας βενζίνης.
Στην κρύα εκκίνηση λοιπόν, το πλούσιο μίγμα καυσίμου γίνονταν ακόμα πιό πλούσιο, με αποτέλεσμα το μπούκωμα και τα ρεταρίσματα.
Προς το παρόν το αμάξι δουλεύει ρολόι!!! Θα αναφερθώ ξανά όταν περάσει λίγος καιρός και έλθουν και οι κλιματικές αλλαγές με τα συνεπακόλουθά τους.
Ελπίζω να βοήθησα...
Τα συγκεκριμένα μπεκ δεν είναι BRC, είναι της Rail.
Σου τοποθέτησαν το οικονομικό σύστημα Vale το οποίο κανονικά προοριζόταν για τις ανατολικές βαλκανικές χώρες, αλλά ήρθε και σε εμάς από σπόντα ….ίσως.
Αν είναι θέμα ρύθμισης με το Seq 24 δεν θα αντιμετώπιζες τέτοια προβλήματα.
Όχι, δεν έβαλε αντάπτορες. Έβγαλε την πολλαπλή εισαγωγής και τρύπισε κανονικά. Αυτό τουλάχιστον το είδα με τα μάτια μου από την αρχή. Και ναί, έχεις δίκιο σε ότι αφορά τη μπεκιέρα. Έιναι RAIL, αλλά το αναφέρω σαφώς και πιο πάνω. Θα σου διηγηθώ όμως πως μου προέκυψε και θέλω σε παρακαλώ την ειλικρινή σου άποψη.
Πριν προχωρήσω στην εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης, πληροφορήθηκα από αυτό εδώ το forum, ότι τα μπεκ της BRC είναι καλύτερα από μπεκιέρες RAIL άλλων συστημάτων. Όταν απευθύνθηκα λοιπόν στον εγκαταστάτη μου, του μετέφερα την άποψη και συμφώνησε να μου τα περάσει. Μου είπε όμως ότι το σύστημα με τη μπεκιέρα είναι πιό σύγχρονο και μεταγενέστερο των μπεκ, και ότι ή BRC την προτείνει γιατί επιτυγχάνεται καλύτερη ρύθμιση και οικονομία στην κατανάλωση. Όταν εγώ επέμεινα στην εγκατάσταση των μπεκ, εκείνος με ενημέρωσε ότι η BRC δεν παράγει πια τα μπεκ χρώματος μπλέ που αντιστοιχούν στη δική μου ιπποδύναμη και ότι άν βάζαμε τα αμέσως μεγαλύτερα, δεν θα επιτυγχάναμε τη βέλτιστη κατανάλωση. Έτσι λοιπόν εγκαταστήσαμε τη μπεκιέρα RAIL που το κιτ της BRC εμπεριέχει, με τη διαβεβαίωση ότι όλα θα πάνε καλά, γιατί όλα είναι θέμα ρύθμισεων τις οποίες ο ίδιος θα επιτύγχανε με την πολύτιμη εμπειρία του και το εξαιρετικό λογισμικό της BRC.